Պատմական գիտությունների դոկտոր, պրոֆեսոր Ռուբեն Մելքոնյանը ևս միացավ տրանսպորտի թանկացման դեմ ստորագրահավաքին Գյումրիում իշխանությունը հայտնվել է ծուղակում (տեսանյութ) «Տգիտությունից բացի նաև ստորություն է». Լևոն Քոչարյան
24
Կապիկություն ա կոչվում. բունտ է հասունացնում տրանսպորտի թանկացման որոշումը Երևանում (տեսանյութ) Հայկական ամոթ. պետության ղեկին Նիկոլի պես ղեկավար ունենալը տիեզերական մասշտաբի խայտառակություն է․ Անդրանիկ Թևանյան Ամեն բան անելու ենք, որ դեկտեմբերի 24-ի Երևանի ավագանու նիստում կրկին քննարկվի տրասպորտի ուղեվարձի հարցը. Մանուկ Սուքիասյան Տրանսպորտի թանկացումն ու պարգևավճարները. ակցիա Նոր Նորքում (ուղիղ) Սա «նագլի խուժանություն» է․ մարդկանց հաշվին 100 մլն դոլար եկամտով բիզնես են սարքում (տեսանյութ) Փաշինյանը կհեռանա ամենաուշը մինչև 2026 թվականը. Երվանդ Բոզոյան Երևանում հանրային տրանսպորտի ուղեվարձի եռապատիկ թանկացման դեմ «Մայր Հայաստանի» ստորագրահավաքը շարունակվում է «Գերագույն խորհուրդ» պատգամավորական ակումբի նախագահության հայտարարությունը Տիգրան Ավինյա՛ն, հաճելի՞ է, երբ սխալ են զեկուցում ձեզ (տեսանյութ) «Մայր Հայաստանն» ընդդեմ տրանսպորտի թանկացման ստորագրահավաք է իրականացնում․ Yerkir Media-ի ռեպորտաժը Պատերազմ Արցախում
Երգիչ, երգահան, պրոֆեսոր Սամվել Գալստյանը կոչ է անում միանալ տրանսպորտի թանկացման դեմ ստորագրահավաքին (տեսանյութ) Դովեղի դպրոցի շինարարության վրա այժմ ընդամենը 5 արաբ բանվոր է աշխատում. Ոսկան Սարգսյան Երկրաշարժ` Ադրբեջանում. ցնցումները Հայաստանի տարածքում ևս զգացվել են Հայաստանում սարսափելի չափերի կոռուպցիա կա. Փաշինյանը «պարոն 100% ստախոսն» է, էդ նոր իմացա՞վ, որ թիմակիցները մարիխուանա ու ավելի ծանր թմրանյութեր են օգտագործում. Կարեն Քոչարյան «Արևմտյան Հայաստանն ու «Արևմտյան Ադրբեջանը» բացարձակապես համեմատելի չեն. Արևմտյան Հայաստանը մեր իրական պատմական հայրենիքն է, կա 4-րդ դարից սկսած». Աշոտ Մելքոնյան Պատմական գիտությունների դոկտոր, պրոֆեսոր Ռուբեն Մելքոնյանը ևս միացավ տրանսպորտի թանկացման դեմ ստորագրահավաքին Ո՞ւմ է մեղադրում կամ ո՞ւմ վրա է մուննաթ գալիս Նիկոլը, եթե այդ ամենի գլխին կանգնած է ինքը Պիտի խրախուսենք ստրուկների ապստամբությունը. Արմինե Օհանյան Ուկրաինայի պարտությունը ժամանակի հարց է. Հայկ Խալաթյան Կապիկություն ա կոչվում. բունտ է հասունացնում տրանսպորտի թանկացման որոշումը Երևանում (տեսանյութ) Գործող թյուրիմացությունն Արցախը սպանել է, բանակը սպանել է, խորհրդանիշները սպանել է, պատմությունը սպանում է Գյումրիում իշխանությունը հայտնվել է ծուղակում (տեսանյութ) Հայկական ամոթ. պետության ղեկին Նիկոլի պես ղեկավար ունենալը տիեզերական մասշտաբի խայտառակություն է․ Անդրանիկ Թևանյան «Տգիտությունից բացի նաև ստորություն է». Լևոն Քոչարյան Աղազարյանը մինչև երկուշաբթի ուզում է մտածել Ընթացք կտա՞ «թղթապանակներին», թե՞ կբավարարվի պաշտոնազրկումով ՔՊ-ական քաղաքապետի ընտրանեկան բիզնեսում խախտումներ են բացահայտվել Փաշինյանի իշխանությունում հետողորմյա են անում Քյարամյանը հարցաքննվել է Փաշինյանը որոշել է ՔՊ-ականներին բանի տեղ չդնել. արդարադատության նախարարի թատրոնը մի նպատակ ուներ Ո՞վ կդառնա պատգամավոր Փաշինյանը կհրաժարվի Ադրբեջանի դեմ միջազգային հայցերից, եթե կնքվի «խաղաղության պայմանագիր» Սարգիս Գալստյանը դատապարտվեց 18 տարվա ազատազրկման Բռնցքամարտիկ, սպորտի վաստակավոր վարպետ Իսրայել Հակոբկոխյանը ևս միացավ տրանսպորտի թանկացման դեմ ստորագրահավաքին Ամեն բան անելու ենք, որ դեկտեմբերի 24-ի Երևանի ավագանու նիստում կրկին քննարկվի տրասպորտի ուղեվարձի հարցը. Մանուկ Սուքիասյան Երևանի չբարեկարգված և թանկացող տրանսպորտը (տեսանյութ) «Կարո՞ղ է հելնենք ռադ լինենք»․ Փաշինյանը կամաց-կամաց մոտենում է իրեն․ «Կարճ ասած» Արփի Դավոյանը կնշանակվի ՊՎԾ պետ Հայաստան-Վրաստան. Ազգերի լիգայի խաղարկության փլեյ-օֆֆ-ի վիճակահանությամբ Պուտինի ուղերձը կարող եմ համեմատել Չերչիլի՝ սառը պատերազմին նախորդած ճառի հետ. Էդուարդ Շարմազանով

Ձեռնտու՞ է արդյոք Հայաստանին Բաքու-Թբիլիս-Ջեյհանի գործունեության կասեցումը և BP-ի հեռանալը Ադրբեջանից

Հուլիսյան մարտակամն գործողությունները կրկին անգամ եկան ապացուցելու, որ մեր թշնամին ամեն պահի կարող է փորձ կատարել Ղարաբաղյան խնդիրը և, առհասարակ, «Հայաստանի հարցը» լուծել ռամզական ճանապարհով։ Կիրառական դաշտում սա նշանակում է, որ Հայստանը միշտ պետք է պատրաստ լինի իրականացնել թե լոկալ, և թե ավելի մասշտաբային գործողություն, որով թշնամուն կպարտադրի խաղաղությունը։ Սրա համար հայկական պետությանն անհրաժեշտ է քաղաքական կայունություն, դեմոգրաֆիկ աճ և շոշափելի տնտեսական զարգացում։ Գաղտնիկ բացահայտած չենք լինի, եթե ասեմք, որ աշխարհի ցանկացած կետում շոշափելի տնտեսական աճ ապահովելու համար մեծ կարևորություն ու նշանակություն ունեն օտարերկրյա ներդրումները։ Ահա հենց այս երևույթի հետ մեր հեղափոխական իշխանությունները շատ լուրջ խնդիր ունեն։ Փորձը ցույց է տալիս, որ խնդիր ունեն ոչ միայն նոր օտարերկրյա ներդւոմներ ներգրավվելու հետ, այլ նաև եղած ներդրումային ծրագրերի համարի աշխատանքային պայմաններ ապահովելու հետ։ Սա, իր հերթին, շատ լուրջ հարված է հասցնում թե մեր տնտեսությանը, թե մեր մարտունակությանը։

Կարևոր է նաև այն, որ այս պարզ ճշմարտությունը շատ լավ գիտակցում են և ընկալում նաև Ադրբեջանում։ Հենց այդ պատճառով էլ հարևան երկրի մամուլը ողողված է բազում հոդվածներով այն մասին, որ «Ամուլսարի ներդրումային ծրագիրը տապալված է»։  Հարևան երկրում բավականին ոգևորված են այն բանից, որ Հայաստանի իշխանությունները՝ չունենալով ռազմավարություն վերոնշյալ հարցի վերաբերյալ, փաստացի տապալում են ներդրումային ծրագիրը։ Այստեղ են ասել թուրքը նայում՝ ուրախանում է։

ՎԵրջին առիթներից մեկը, որը մեր թշնամիներին ուրախացրել է, վերաբերվում է նրան, որ Եվրասիական Վերակառուցման և զարգացման բանկը դադարեցնում է ներդրումը Ամուլսարի ծրագրում։ Նախ և առաջ նշենք, որ բանկը ոչ թե դադարեցնում է իր մասնակցությունը ծրագրում, այլ որ վերջին երկու տարիների ապօրինությունների պատճառով «Լիդիան» ընկերությունը ստիպված է եղել ապացուցակվել Տորոնտոյի ֆոնդային բորսայից, որի արդյունքում բոլոր մանր բաժնետերերը կորցրել են իրենց ներդրումը։ Փաստորեն Վերակառուցման և զարգացման բանկը դուրս է մնացել ծրագրից, քանի որ կորցրել է Լիդիան Ինտերնեյշնլի  իր բաժնետոմսերում ներդրումները։

Հենց այս հանգամանքն է բուռն ոգևորություն առացարել այն պետությունում, որը ընդամենը մեկ ամիս առաջ ռազմական սադրանք էր իրակյանացնում Հայաստանի դեմ։ Ցավոք սրտի, Ադրբեջանի որոշ շրջանակներ շատ ավելի լավ են գիտակցում՝ թե ինչ նշանակություն ունի Հայաստանի տնտեսության և մարտունակության համար օտարերկրյա ներդրումները։

Հնարավոր կլիներ՞ արդյոք, որ  մի խումբ անձնաց գործողությունների արդյունքույմ երկու տարով դադարում է Բաքու-Թբիլիսի-Ջեյհան նավթատարի գործունեությունը, կամ երկրու տարի Բաքու-Թբիլիս-Կարս երկաթուղով ոչ մի գնացք չի շարժվում։ Ավելին, պատկերացրեք, որ մի խումբ անձիք, ովքեր իրենց համարում են բնապահպան, բողոքի ակցիաներ են իրականացնում և թույլ չեն տալիս, որպեսզի «British Petroleum» ընկերությունը շարունակի իր աշխատանքները Շահ-Դենիզում, Ազերիում և այլ նավթավայրերում՝ նշելով, որ BP-ն վնասում է Կասպից ծովին։

Ադրբեջանում այդպիսի երևույթ չէր կարող լինել:

Իսկ հիմա պատկերացրեք, թե որքան   կբխեր Հայաստանի շահերից, որ, օրինակ,  BP-ն լքեր Ադրբեջանը, իսկ տարածաշրջանի ամենամեծ նավթատարն ու  և երկաթգիծը չաշխատեին։ 

Վերջին մի քանի օրվա ընթքացքում մեկ ունցիայի համար ոսկու գները տատանվում են 1900-2000 շրջանակներում։ Ըստ տնտեսագետների հաշվարկների՝ նմանատիպ ոսկու համաշխարհային գների պարագայում «Լիդիան Արմենիա»-ն Հայաստանի բյուջեն հարկերի տեսքով պետք է վճարեր մոտ 130մլն ԱՄՆ դոլար։ Սա միայն Լիդիանի մասով։ Էլ չենք խոսում կապալառու ընկերությունների գործունեության և այլ տնտեսվարող սուբյեկտների աշխատանքի մասին, որոնք կապված կլինեին Ամուլսարի հանքի շահագործման հետ։

Որպեսզի դուք պատկերացնեք այս գումարի չափը, նշենք, որ 2020 թվականին ՀՀ ռազմական բյուջեն կազմել է 625մլն ԱՄՆ դոլար։ Այսինքն, միայն «Լիդիան Արմենիա»-ն իր հարկերով կարող էր ապահովել այդ բյուջեի 20,8 տոկոսը։

Կարծում ենք, որ այս բոլոր հաշվարկները ցույց են տալիս մեկ բան, որ եթե մենք չկարողանանք դառնալ նորմալ պետություն, ապա մեր տեղը դա կանեն մեր հարևանները, սակայն առանց մեզ:

Սեւակ Դանիելյան

Հետևեք մեզ Telegram-ում
Հետևեք մեզ YouTube-ում
Websiite by Sargssyan
Հետևեք մեզ Facebook-ում https://www.facebook.com/ZhamLratvakan