Պատմական գիտությունների դոկտոր, պրոֆեսոր Ռուբեն Մելքոնյանը ևս միացավ տրանսպորտի թանկացման դեմ ստորագրահավաքին Գյումրիում իշխանությունը հայտնվել է ծուղակում (տեսանյութ) «Տգիտությունից բացի նաև ստորություն է». Լևոն Քոչարյան
23
Կապիկություն ա կոչվում. բունտ է հասունացնում տրանսպորտի թանկացման որոշումը Երևանում (տեսանյութ) Հայկական ամոթ. պետության ղեկին Նիկոլի պես ղեկավար ունենալը տիեզերական մասշտաբի խայտառակություն է․ Անդրանիկ Թևանյան Ամեն բան անելու ենք, որ դեկտեմբերի 24-ի Երևանի ավագանու նիստում կրկին քննարկվի տրասպորտի ուղեվարձի հարցը. Մանուկ Սուքիասյան Տրանսպորտի թանկացումն ու պարգևավճարները. ակցիա Նոր Նորքում (ուղիղ) Սա «նագլի խուժանություն» է․ մարդկանց հաշվին 100 մլն դոլար եկամտով բիզնես են սարքում (տեսանյութ) Փաշինյանը կհեռանա ամենաուշը մինչև 2026 թվականը. Երվանդ Բոզոյան Երևանում հանրային տրանսպորտի ուղեվարձի եռապատիկ թանկացման դեմ «Մայր Հայաստանի» ստորագրահավաքը շարունակվում է «Գերագույն խորհուրդ» պատգամավորական ակումբի նախագահության հայտարարությունը Տիգրան Ավինյա՛ն, հաճելի՞ է, երբ սխալ են զեկուցում ձեզ (տեսանյութ) «Մայր Հայաստանն» ընդդեմ տրանսպորտի թանկացման ստորագրահավաք է իրականացնում․ Yerkir Media-ի ռեպորտաժը Պատերազմ Արցախում
Երգիչ, երգահան, պրոֆեսոր Սամվել Գալստյանը կոչ է անում միանալ տրանսպորտի թանկացման դեմ ստորագրահավաքին (տեսանյութ) Դովեղի դպրոցի շինարարության վրա այժմ ընդամենը 5 արաբ բանվոր է աշխատում. Ոսկան Սարգսյան Երկրաշարժ` Ադրբեջանում. ցնցումները Հայաստանի տարածքում ևս զգացվել են Հայաստանում սարսափելի չափերի կոռուպցիա կա. Փաշինյանը «պարոն 100% ստախոսն» է, էդ նոր իմացա՞վ, որ թիմակիցները մարիխուանա ու ավելի ծանր թմրանյութեր են օգտագործում. Կարեն Քոչարյան «Արևմտյան Հայաստանն ու «Արևմտյան Ադրբեջանը» բացարձակապես համեմատելի չեն. Արևմտյան Հայաստանը մեր իրական պատմական հայրենիքն է, կա 4-րդ դարից սկսած». Աշոտ Մելքոնյան Պատմական գիտությունների դոկտոր, պրոֆեսոր Ռուբեն Մելքոնյանը ևս միացավ տրանսպորտի թանկացման դեմ ստորագրահավաքին Ո՞ւմ է մեղադրում կամ ո՞ւմ վրա է մուննաթ գալիս Նիկոլը, եթե այդ ամենի գլխին կանգնած է ինքը Պիտի խրախուսենք ստրուկների ապստամբությունը. Արմինե Օհանյան Ուկրաինայի պարտությունը ժամանակի հարց է. Հայկ Խալաթյան Կապիկություն ա կոչվում. բունտ է հասունացնում տրանսպորտի թանկացման որոշումը Երևանում (տեսանյութ) Գործող թյուրիմացությունն Արցախը սպանել է, բանակը սպանել է, խորհրդանիշները սպանել է, պատմությունը սպանում է Գյումրիում իշխանությունը հայտնվել է ծուղակում (տեսանյութ) Հայկական ամոթ. պետության ղեկին Նիկոլի պես ղեկավար ունենալը տիեզերական մասշտաբի խայտառակություն է․ Անդրանիկ Թևանյան «Տգիտությունից բացի նաև ստորություն է». Լևոն Քոչարյան Աղազարյանը մինչև երկուշաբթի ուզում է մտածել Ընթացք կտա՞ «թղթապանակներին», թե՞ կբավարարվի պաշտոնազրկումով ՔՊ-ական քաղաքապետի ընտրանեկան բիզնեսում խախտումներ են բացահայտվել Փաշինյանի իշխանությունում հետողորմյա են անում Քյարամյանը հարցաքննվել է Փաշինյանը որոշել է ՔՊ-ականներին բանի տեղ չդնել. արդարադատության նախարարի թատրոնը մի նպատակ ուներ Ո՞վ կդառնա պատգամավոր Փաշինյանը կհրաժարվի Ադրբեջանի դեմ միջազգային հայցերից, եթե կնքվի «խաղաղության պայմանագիր» Սարգիս Գալստյանը դատապարտվեց 18 տարվա ազատազրկման Բռնցքամարտիկ, սպորտի վաստակավոր վարպետ Իսրայել Հակոբկոխյանը ևս միացավ տրանսպորտի թանկացման դեմ ստորագրահավաքին Ամեն բան անելու ենք, որ դեկտեմբերի 24-ի Երևանի ավագանու նիստում կրկին քննարկվի տրասպորտի ուղեվարձի հարցը. Մանուկ Սուքիասյան Երևանի չբարեկարգված և թանկացող տրանսպորտը (տեսանյութ) «Կարո՞ղ է հելնենք ռադ լինենք»․ Փաշինյանը կամաց-կամաց մոտենում է իրեն․ «Կարճ ասած» Արփի Դավոյանը կնշանակվի ՊՎԾ պետ Հայաստան-Վրաստան. Ազգերի լիգայի խաղարկության փլեյ-օֆֆ-ի վիճակահանությամբ Պուտինի ուղերձը կարող եմ համեմատել Չերչիլի՝ սառը պատերազմին նախորդած ճառի հետ. Էդուարդ Շարմազանով

Ո՞վ է իրականում Վահան Քերոբյանը և ու՞մ է ուզում վաճառել նա Հայաստանի վառելիքի շուկան

Երբ իշխանությունը պատահականորեն հայտնվում է «փողոցից» եկած մարդկանց ձեռքում, պարզ է դառնում, որ նման իշխանությունից լուրջ ակնկալիքներ չպետք է ունենալ: Իսկ երբ «փողոցային» իշխանությունն այլընտրանքի բացակայության պայմաններում նախարարներ է նշանակում պատահական մարդկանց, վիճակն էլ ավելի է բարդանում: Հայաստանում Վահան Քերոբյանին էկոնոմիկայի նախարարի պաշտոնում նշանակելուց հետո այս ոլորտը դարձավ ոչ այնքան տնտեսական խնդիրների քննարկման առարկա, որքան հումորի թեմա: Նա հենց սկզբից սկսեց խոսել, որ «...Հայասատանը շուտով  երկնիշ տնտեսական ցուցանիշներ է արձանագրելու...»: Մարդիկ նրա այս խոսքերին  լուրջ չէին արձագանքում: Նույնիսկ իշխանության ներկայացուցիչները Քերոբյանին լուրջ չէին վերաբերվում, ժպիտով նշելով, որ «... Քերոփյանը իր ցանկություններն է հայտնում, որի մեջ ոչ մի մեղադրելի բան չկա...»: Փաշինյանի թիմակիցները չէին մոռանում նշել, որ նա չէ որոշում երկրի տնտեսական զարգացման ուղենիշը:

Սակայն նշել, որ Քերոբյանից ոչինչ կախված չէ, նույնպես սխալ թեզ է: Քանզի նա երկրի էկոնոմիկայի նախարարն է, և ուրեմն կարող է իր որոշումներով լրջորեն վտանգել երկրի տնտեսությանը:

Երբ Փաշինյանը երեք տարի առաջ խոստանում էր, թե երկրի տնտեսական դիմանկարը կարճ ժամանակահատվածում էապես փոփոխվելու է, բոլորն էլ հասկանում եին, որ նրա խոսքերի տակ լուրջ հիմքեր  չկան: Բարձր տեխնոլոգիաների ոլորտը երկրում այդպես էլ գերակա ճյուղ չդարձավ, իսկ հումքային ոլորտի տեսակակար կշիռը երկրի տնտեսության կառուցվածքում ոչ միայն չփոքրացավ, այլ նույնիսկ մեծացավ:

Եթե 2018-ին իշխանությունները խոսում էին, թե կարճ ժամանակահատվածում, արտաքին ներդրումները շեշտակի մեծանալու են, ապա այսօր նույնիսկ նույն իշխանությունն  խոստովանում է, որ տանուլ է տվել այս հարցում:

Սակայն Վահան Քերոբյանը նույնիսկ այս հարցում է փորձում տարբերվել բոլորից, ներկայացնելով, թե ինչ ծավալի ներդրումներ է պատրաստվում բերել երկիր: Օրինակ վերջերս իր խոսքում նա ավետեց, որ շուտով Հայաստանի բենզալցակայանների շուկայում լուրջ փոփոխություններ է սպասվելու, քանզի Վրաստանից պատրաստվում են մոտ 60 մլն դոլար ներդնել Հայաստանի սույն ոլորտում:

Շարքային քաղաքացին, ով չի տիրապետում մանրուքներին, նույնիսկ կարող է ուրախանալ: Միգուցե դրա արդյունքում, հայաստանյան բենզինի գինը կարող է նվազել:

Սակայն դա միայն տեղեկատվության  պակաս ունեցող մարդկանց վրա կարող է տպավորություն թողնել:

Դատեք ինքներդ, Հայաստանում և Վրաստանում այսօր բենզինի մանրածախ շուկայի գները գրեթե չեն տարբերվում: Հաշվի առնելով, որ բենզին Հայաստան՝ Վրաստանից է գալիս, ապա պարզ է դառնում, որ մեզ մոտ բենզինի մանրածախ գինը մոտ 5-10 տոկոսով ավելի թանկ պետք է լինի: Իսկ երբեմն էլ այն նույնիսկ հավասարվում է, կախված որոշ հանգամանքներից:

Իսկ դա նշանակում է, որ պոտենցիալ վրացի ներդրողը հայաստանյան բենզինի շուկայում չի կարող էապես ազդել բենզինի գնի վրա:

Մյուս կողմից, հայտնի է, որ Վրաստանում մեքենաների մոտ 80 տոկոսը օգտագործում են բենզին, մինջդեռ մեզ մոտ, մեքենաների ընդամենը 20 տոկոսն են բենզին օգտագործում, մնացած 80 տոկոսը գազ են օգտագործում:

Հարց է առաջանում, ինչու՞ պիտի վրացի ներդրողը շահագրգրված լինի հայաստանյան բենզինի շուկայով:

Բացի այդ պատրաստ լինի ներդնել մոտ 60 մլն դոլարի չափի գումար:

Հիշեցնենք, որ ներկայիս դրությամբ Հայաստանում կան մոտ 700 բենզալցակայաններ, որոնց համախառն արժեքը 35-40 մլն դոլարից ավել չէ:

Ինչու՞ պիտի վրացի ներդրողը մոտ երկու անգամ ավելի շատ ներդրումներ  կատարի հայաստանյան այս շուկայում:

Պատասխանը հայտնի է՝ վրացի ներդրողը Վահան Քերոբյանի միջոցով փորձելու է դառնալ հայաստանյան բենզինի շուկայի միակ խաղացողը: Այսինքն, Նիկոլ Փաշինյանը, ով տարիներ շարունակ, իբր «պայքարում էր» մենաշնորների դեմ, պատրաստվում է մի «նոր Արմենթել» ստեղծել հայաստանյան բենզինի շուկայում:

Բացի այդ, դեռ հայտնի չէ, թե ով է կանգնած լինելու այդ «վրացի» կոչվող ներդրողի հետևում: Իսկ ավելի ճիշտ արդեն տեսանելի է դառնում, թե ումով է փորձելու փոխարինել Փաշինյանն հայաստանյան հիմնական տնտեսական խաղացողներին: Մանավանդ, որ նրանք «լավ վճարելու» արվեստի են տիրապետում նաև այլ երկրներում:

Իսկ թե ով է Քերոբյանը և ում մասին է խոսքը, ով պատրաստվում է «60 մլն դոլարի ներդրումներ բերել Հայաստան» և ինչ աշխարհաքաղաքական շահեր է իրականում հետապնդում Փաշինյանը՝ խոսակցության այլ թեմա է:

Արտակ Հակոբյան

Հետևեք մեզ Telegram-ում
Հետևեք մեզ YouTube-ում
Websiite by Sargssyan
Հետևեք մեզ Facebook-ում https://www.facebook.com/ZhamLratvakan