Թուրքիան Սիրիայում ցույց է տալիս` ինչ կլինի, եթե նրա ոտքը Հայաստանում բացվի. Էհսան Մովահեդիան Լաթաքիայում իրավիճակը մտահոգիչ է Պարոնա՛յք ՔՊ-ականներ, սկզբից համարձակություն ու վճռականություն ունեցեք գոնե մեկ քառ. մետր անկախ Հայաստանի տարածք հետ բերեք. Պատգամավոր
11
Երևանից Մոսկվա թռչող ինքնաթիռն ԱԹՍ-ների գրnhի պատճառով վայրէջք է կատարել այլ քաղաքում Փաշինյանը ՔՊ-ականներին հորդորել է հայ ժոովրդին վախեցնել պատերազմով․ «Հրապարակ» Զելենսկու ռեժիմը ԱԹՍ-ներով զանգվածային հարձակում է գործել Մոսկվայի վրա․ զոհ և վիրավորներ կան Փաշինյանը ձեռքով մեխին է խփելու. անհանգստացած են Գյումրու իրավիճակով (տեսանյութ) ԱՄՆ-ն պաշտոնապես չեղարկել է USAID-ի ծրագրերի 83%-ը․ Ռուբիո Ինչո՞ւ է Եվրոպան «լուռ հետևում» Սիրիայում ալավիների կոտորածներին Համբերությանս բաժակը լցվել է. Բալասանյանն արձագանքել է Նիկոլ Փաշինյանին Մինչև Գյումրին վերականգնող նախագահի անունը տալը, թող 7 տարվա մեջ Գյումիում գոնե 7 հատ Փայտից զուգարան սարքեր․ Բագրատ Միկոյան Նիկոլ Փաշինյանը, Գյումրիում իր թալանի «փչացած պլաստինկան» օգտագործելով, մեծ վիրպում թույլ տվեց Բոյկոտը շարունակվում է (տեսանյութ) Պատերազմ Արցախում
Նիկոլ Փաշինյանը հեռախոսազրույց է ունեցել Եվրոպայի խորհրդի գլխավոր քարտուղարի հետ Արարատում 13-ամյա երեխայի դի է հայտնաբերվել Ջասթին Թրյուդոն պաշտոնը լքելիս աթոռը վերցրել է իր հետ Որոշվել է Գյումրիի և Փարաքարի ընտրություններին որ ուժը որ համարի տակ է մասնակցելու Թուրքիան Սիրիայում ցույց է տալիս` ինչ կլինի, եթե նրա ոտքը Հայաստանում բացվի. Էհսան Մովահեդիան Ինքնապարոդիա. երբ հնամաշ, «խազ ընկած» սկավառակն սկսում է պարզապես ճռճռալ. «Փաստ» Բռնի տեղահանված արցախցիների շրջանում մտահոգությունների մեծ ալիք է բարձրանում. Աբրահամյան Երևանից Մոսկվա թռչող ինքնաթիռն ԱԹՍ-ների գրnhի պատճառով վայրէջք է կատարել այլ քաղաքում Նիկոլի հերթական պահանջը ցայտնոտի մեջ է գցել կուսակիցներին․ «Իրավունք» Արևմուտքն իր գնահատականը տվեց Սիրիայի ալևիների ցեղասպանությանը «Կիևն ԱԹՍ-ներ է ուղարկել Մոսկվա՝ ԵԱՀԿ գլխավոր քարտուղարի այցի օրը»․ Զախարովա Հայաստանում «ռևանշիստական ​​տրամադրությունները» խոչընդոտում են խաղաղության հաստատմանը. Բայրամով «Եվրոպական միություն և/թե Եվրասիական տնտեսական միություն. հեռանկարներ և հնարավորություններ Հայաստանի համար» (տեսանյութ) Երևանում գործող «Հաղթանակ» շուրջօրյա խնամքի կենտրոնում 100-ամյա կին է մահացել Փաշինյանը ՔՊ-ականներին հորդորել է հայ ժոովրդին վախեցնել պատերազմով․ «Հրապարակ» Մարտի 13-ին արցախցիները կհավաքվեն ՀՀ-ում Շվեյցարիայի դեսպանատան առջև Նիկոլի հերթական պահանջը ցայտնոտի մեջ է գցել կուսակիցներին Փոխել դատավարության ընթացքը Զելենսկու ռեժիմը ԱԹՍ-ներով զանգվածային հարձակում է գործել Մոսկվայի վրա․ զոհ և վիրավորներ կան Հավաքվել են հարց լուծելու. հայտնվել են իրավապահները և «բռնել» են նրանց Ոստիկանությունը լցվել է գյուղ․ ինչ է կատարվել Փարաքարում Փաշինյանն «ախրաննիկներով» քայլել է համերգի բազմության միջով, նկարվել և արագ հեռացել Լևիկ Միքայելյանը հաղթեց ադրբեջանցուն և դարձավ Եվրոպայի չեմպիոն Լաթաքիայում իրավիճակը մտահոգիչ է Փաշինյանը թող չկարծի, թե սա Վարդան Ղուկասյանի վերջին մենամարտն է. Վարդան Ղուկասյան Նիկո՛լ, ով-ով, բայց թալանից դու մի՛ խոսի․ Դերենիկ Մալխասյան (տեսանյութ) Փաշինյանը ձեռքով մեխին է խփելու. անհանգստացած են Գյումրու իրավիճակով (տեսանյութ) Փաշինյանի նյարդերը տեղի են տալիս․ մեկ օրում երեք գրառում՝ իրեն բերելու մասին․ «Կարճ ասած» 2,5 տարի է իմ գործունեությունն ամբողջությամբ սահմանափակվել է միջազգային քաղաքական հարթակներում․ Արմեն Աշոտյան 18+․ «Դու քայլող ․․․ ես», «Քեզ ․․․ տեղ դնող չկա»․ ի՞նչ էր կատարվում Փաշինյանի գրառման տակ, մինչև մաքրելը

Եկամուտների համընդհանուր հայտարարագրման թաքնված նպատակը

Եկամուտների համընդհանուր հայտարարագրման թաքնված նպատակը
 
Կառավարության մշակած օրենքների նախագծերի փաթեթով առաջարկվում է ներդնել քաղաքացիների եկամուտների համընդհանուր հայտարարագրման համակարգ՝ երեք փուլով․
 
1․ 2023 թվականի հաշվետու տարվա համար հայտարարագիր պետք է ներկայացնեն՝
ա. 2023 թվականի դեկտեմբերի 31-ի դրությամբ պետական ծառայության, համայնքային ծառայության և (կամ) հանրային պաշտոններ զբաղեցնողները,
բ. 2023 թվականի դեկտեմբերի 31-ի դրությամբ նոտար հանդիսացող ռեզի-դենտ ֆիզիկական անձինք՝ անձնական եկամուտների մասով,
գ. ՀՀ քաղաքացիները, որոնք 2023 թվականի դեկտեմբերի 31-ի դրությամբ հանդիսանում են 2022 թվականի արդյունքներով մեկ միլիարդ դրամ և ավել համախառն եկամուտ հայտարարագրած ՀՀ ռեզիդենտ առևտրային կազմակերպության բաժնետեր, փայատեր, անդամ,
դ. ՀՀ քաղաքացիները, որոնք «Փողերի լվացման և ահաբեկչության ֆինանսավորման դեմ պայքարի մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքով սահմանված իրական շահառու են համարվում,
ե. ՀՀ քաղաքացիները, որոնք 2023 թվականի ընթացքում ստացել են 20 միլիոն դրամի չափով կամ ավելի փոխառություն,
զ. ՀՀ քաղաքացիները, որոնք 2023 թվականի ընթացքում փաստացի օգտվել են եկամտային հարկի վերադարձման համակարգից,
է. ՀՀ քաղաքացիները, որոնք 2023 թվականի ընթացքում եկամուտներ են ստացել ՀՀ-ից դուրս գտնվող աղբյուրներից։
 
2․ 2024 թվականի հաշվետու տարվա համար հայտարարագիր պետք է ներկայացնեն նաև՝
ա. 2024 թվականի ընթացքում վարձու աշխատող համարված՝ ՀՀ քաղաքացիները,
բ. 2024 թվականի ընթացքում քաղաքացիաիրավական պայմանագրերի շրջանակում հարկվող եկամուտ ստացած՝ ՀՀ քաղաքացիները։
3․ 2025 թվականի հաշվետու տարվա և դրան հաջորդող տարիների համար՝ ՀՀ ռեզիդենտ հանդիսացող ՀՀ բոլոր քաղաքացիները:
 
Առաջարկվող կարգավորումը խնդրահարույց է հետևյալ ամփոփ հիմնավորումներով․
 
1․ Ակնհայտ է, որ եթե հայտարարագրման ենթակա քաղաքացին ունի ստվերային (չգրանցված) եկամուտներ, որոնք արտացոլված չեն եկամտահարկի միասնական անձնավորված համակարգում, ապա նա այդ եկամուտները չի ներառելու նաև իր տարեկան հայտարարագրում։
 
2․ Անօրինական եկամուտների հայտնաբերումը և օրենքով սահմանված պատասխանատվության կիրառումը այսպես, թե այնպես մնալու է հարկային մարմինների հսկողության և վերահսկողության ներքո։ Եկամուտների տարեկան հայտարարագրումը ստվերի կրճատման տեսանկյունից էական ազդեցություն չի կարող ունենալ, եթե զուգահեռաբար չի գործում ծախսերի ամբողջական հաշվառման համակարգը։
 
3․ Նախագծով նախատեսված է, որ հարկային մարմինն՝ իր տեղեկատվական բազայում առկա տվյալների հիման վրա ինքնաշխատ եղանակով նախալրացնելու է ֆիզիկական անձանց հայտարարագրերի նախագծերը, որոնք կարող են հաստատվել կամ լրամշակվել հայտարարագրման ենթակա քաղաքացու կողմից։ Այսինքն՝ եկամտահարկի միասնական անձնավորված համակարգում արտացոլված եկամուտների մասին ամբողջական տեղեկատվությունը արդեն իսկ տիրապետում են հարկային մարմինները ողջ ծավալով։ Հետևաբար՝ նույն տեղեկատվությունը եկամուտների տարեկան հայտարարագրի ձևով հարկային մարմիններին նորից ներկայացնելը դառնում է ավելորդ վարչարարություն և անիմաստ պարտավորություն քաղաքացիների համար։ Ընդ որում՝ էլեկտրոնային եղանակով այս հայտարարագրերի ներկայացման գործընթացը էական և օբյեկտիվ դժվարություններ է առաջացնելու քաղաքացիների լայն շրջանակների համար, հատկապես՝ տարեցներ, ինտերնետային հասանելիություն չունեցող քաղաքացիներ, գրագիտության ցածր մակարդակ ունեցող քաղաքացիներ և այլն։
 
4․ Հայտարարագիրը հարկային մարմիններ սահմանված ժամկետում չներկայացնելն առաջացնում է տուգանք` նվազագույն աշխատավարձի տասնապատիկից մինչև քսանապատիկի չափով: Փաստորեն քաղաքացին նորից դառնում է «տուգանքի մատերիալ»՝ անիմաստ և ավելորդ պարտավորությունը չկատարելու կամ ժամկետանց կատարելու համար։
 
5․ Որպես հայտարարագրման խթանիչ կարգավորում նախագծով առաջարկվում է, որ հարկային տարվա ընթացքում ֆիզիկական անձի սոցիալական ծախսերը եկամտային հարկի գումարից փոխհատուցվում (վերադարձվում) են կառավարության սահմանած կարգով։ Սոցիալական ծախսեր են համարվելու հարկային տարվա ընթացքում ֆիզիկական անձի՝ իր և իր ընտանիքի անդամների համար՝ օրենքով սահմանված հաշվարկային փաստաթղթերով հիմնավորված առողջապահության, կրթության և բնակարանային ապահովության գծով ծախսերը: Ի դեպ, սոցիալական ծախսերի վերադարձից չեն կարողանալու օգտվել այն հայտարարատուները, ովքեր տարվա ընթացքում եկամտային հարկ չեն վճարել, ինչպես նաև հիպոթեքային վարկի տոկոսների վճարման համար եկամտային հարկի վերադարձման համակարգից օգտված ֆիզիկական անձինք:
 
Այս կարգավորումը խնդրահարույց է սահմանադրական կարգավորումների տեսանկյունից, ըստ որի՝ քաղաքացիների իրավունքներ և պարտավորություններ սահմանող նորմերը պետք է սահմանվեն օրենքով։ Իսկ նախագծով կառավարությանն են վերապահվում սոցիալական ծախսերի տեսակների առանձին ուղղությունների, ընտանիքի անդամների շրջանակի և փոխհատուցման առավելագույն չափերի սահմանումն ու փոփոխությունները։ Օրենքով չսահմանվելու դեպքում կառավարությունն ունենում է անսահման հայեցողություն և կարող է կատարել իրավիճակից բխող փոփոխություններ, օրինակ՝ եկամտահարկի վերադարձի առավելագույն չափերի էական նվազեցումներ։
 
6․ Համընդհանուր հայտարարագրման համակարգի ներդրման արդյունքում հեղինակներն ակնկալում են ունենալ եկամուտների անձնավորված հաշվառման համապարփակ համակարգ, որով հնարավոր կլինի ճշտության ավելի բարձր աստիճանով տեղորոշել ոլորտային քաղաքականությունների իրական շահառուներին՝ դրանով իսկ բարձրացնելով հասցեականությունն ու արդյունավետությունը: Այս նպատակը ևս չունի գործնականում իրացման առարկայական ներուժ, քանի որ եկամուտների անձնավորված հաշվառման միասնական համակարգում չարտացոլված՝ անօրինական եկամուտները, բնականաբար, հայտարարատուի կողմից չեն ներառվելու նաև իր եկամուտների տարեկան հայտարարագրում։
 
Այսպիսով, քաղաքացիների եկամուտների համընդհանուր հայտարարագրման թաքնված և հիմնական նպատակը դառնում է ՀՀ-ից դուրս գտնվող աղբյուրներից դրամական փոխանցումներ ստացող քաղաքացիների այդ եկամուտների ամբողջական հաշվառումն ու հարկումը։
 
Մնացած՝ հայտարարվող նպատակադրումներն առավելապես ականջահաճո, կեղծ փաթեթավորումներ են, որոնք գործնականում որևէ էական խնդիր չեն լուծելու՝ ի սկզբանե դրված նպատակի առումով։
 
ՀՀ ԱԺ պատգամավոր Թադևոս Ավետիսյանի ֆեյսբուքյան էջից
 
 
Հետևեք մեզ Telegram-ում
Հետևեք մեզ YouTube-ում
Websiite by Sargssyan
Հետևեք մեզ Facebook-ում https://www.facebook.com/ZhamLratvakan