Էդգար Շաթիրյանը ընտրվել է Սահմանադրական դատարանի փոխնախագահ Արշակ Սրբազանին վերագրվողն ու հոդվածն իրար հետ կապ չունեն (տեսանյութ) Նիկոլ Փաշինյանն ընտրել է Սահակաշվիլու ճանապարհը
6
Արշակ, Միքայել և Բագրատ սրբազանների ուղերձը բանտից Քաղաքական հուդայականություն (տեսանյութ) Սուրբ Գրիգոր Լուսավորիչ եկեղեցում պատարագ կմատուցվի՝ ազատազրկված հոգևորականների համար «Արշակ Սրբազանի դեմ կարված գործը թուրք-ադրբեջանական հետք ունի»․ Անդրանիկ Թևանյան Մայր Աթոռը խստորեն դատապարտում է Արշակ արքեպիսկոպոս Խաչատրյանի կալանավորումը Արշակ Սրբազանը կալանավորվեց Փաշինյանի գործողությունները պայմանավորված են Փաշազադեի հրահանգով․ Դերենիկ Մալխասյան (տեսանյութ) «Մայր Հայաստանն»՝ ի աջակցություն Արշակ Սրբազանի, դատարանի բակում է (տեսանյութ) Դատարանը քննում է Արշակ Սրբազանին կալանավորելու միջնորդությունը (ուղիղ) Փաշինյանի «ԱԱԾ»-ն ձերբակալեց Մայր Աթոռի դիվանապետ Արշակ սրբազանին Պատերազմ Արցախում
Արշակ, Միքայել և Բագրատ սրբազանների ուղերձը բանտից Քաղաքական հուդայականություն (տեսանյութ) ՀՅԴ-ն նշում է հիմնադրման 135-ամյակը. դեկտեմբերի 6-ին կազմակերպվել է հանդիսավոր միջոցառում Իշխանությունը կարող է դրանցով վախ սերմանել, բայց նույն գործողություններով բարձրացնում է հասարակական ընդվզման ներուժը. Քրիստինե Վարդանյան Սուրբ Գրիգոր Լուսավորիչ եկեղեցում պատարագ կմատուցվի՝ ազատազրկված հոգևորականների համար Մենք կհաղթենք, եթե նախ «ինքներս մեզ հաղթենք»․ Բագրատ սրբազան Ձերբակալվել են Գյումրու փոխքաղաքապետ Ավետիս Առաքելյանն ու կոմունալ բաժնի պետ Արտյոմ Չադրյանը Երևանի իշխանությունն աննախադեպ պարգևատրում է նախատեսել իր համար (տեսանյութ) Սա թանկացում չէ՞, սա թալան չէ՞ (տեսանյութ) Ադրբեջանցիները վնաuել են Արցախում գտնվող 17-րդ դարի Սուրբ Ամենափրկիչ Վանքը Էդգար Շաթիրյանը ընտրվել է Սահմանադրական դատարանի փոխնախագահ «Արշակ Սրբազանի դեմ կարված գործը թուրք-ադրբեջանական հետք ունի»․ Անդրանիկ Թևանյան Այս խայտառակ քայլերն ուղղված են ոչ թե Կաթողիկոսի, այլ Եկեղեցու դեմ․ Սոնա Աղեկյան (տեսանյութ) Մայր Աթոռը խստորեն դատապարտում է Արշակ արքեպիսկոպոս Խաչատրյանի կալանավորումը Խիստ մտահոգիչ է իշխանությունների որդեգրած հակեկեղեցական քաղաքականությունը․ Կաթողիկոս Սամվել Կարապետյանի ապօրինի կալանքի երկարաձգման դեմ բողոքները վարույթ են ընդունվել. փաստաբան Հունիսի 7-ից հետո Ռուսաստանին ասելու են՝ ռազմաբազադ վերցրու ու հաջողություն. Արմեն Բադալյան ԱԱԾ-ն չի կարողացել Գյումրիում դավաճան հոգևորական գտնել, որ Փաշինյանի համար պատարագ մատուցի. Աջապահյան Արմինե Մկրտումյանի սպանության գործով կա ձերբակալված Եկեղեցու ընկնելու հետ միասին ընկնելու է Հայաստանը․ Անի Կարապետյան (տեսանյութ) Արշակ Սրբազանը կալանավորվեց Գյումրու Սուրբ Յոթ վերք եկեղեցում պատարագ կմատուցի դրսից բերված ինչ որ մեկը, ԱԱԾ աշխատակիցների օգնությամբ. Կարապետ Պողոսյան Մարսելը չէր լինի Մարսել, եթե չլինեին հայերը. Բենուա Պայան ընդունել է Վեհափառին Փաշինյանի գործողությունները պայմանավորված են Փաշազադեի հրահանգով․ Դերենիկ Մալխասյան (տեսանյութ) Վրդովմունք է հարուցում ոչ օրինապաշտ իշխանության վարքագիծը. Ռոբերտ Ամստերդամ Ինքնապաշտպանության շատ ավելի մեծ փորձ ունի եկեղեցին, քան Փաշինյանը՝ հարձակման. Վլադիմիր Մարտիրոսյան «Մայր Հայաստանն»՝ ի աջակցություն Արշակ Սրբազանի, դատարանի բակում է (տեսանյութ) Պատարագի ցենզուրայից մինչև պետական ողբերգություն Փաշինյանն ԱԱԾ-ն վերածել է քաղաքական գործիքի Արշակ Սրբազանին վերագրվողն ու հոդվածն իրար հետ կապ չունեն (տեսանյութ)

Հեռախոսազանգերին պատասխանելու ընդունված համընդհանուր կանոններ

«ԱԼՈ՞», «ԱՅՈ՞», ԹԵ՞ «ԴԱ»

Ցանկացած կազմակերպության համար արտաքին աշխարհի հետ շփման հիմնական միջոցներից մեկը հեռախոսակապն է: Եվ խոսակցության հենց առաջին վայրկյաններից պատկերացում է կազմվում տվյալ հաստատության մասին: Զանգահարողին ցուցաբերած ուշադրությունից, նրան տրամադրած ծառայությունից է կախված, թե որքան արդյունավետ կլինի խոսակցությունը, և արդյո՞ք այն վերջինը չի լինի:
Հեռախոսազանգերին պատասխանելու ընդունված համընդհանուր կանոնների համաձայն` լսափողը ցանկալի է վերցնել մինչև 4-րդ զանգը, որպեսզի զանգահարողը երկար չսպասի ու չնյարդայնանա: Այդ դեպքում խոսակցությունն ընթանում է ավելի բարյացակամ մթնոլորտում: Լսափողը վերցնելիս ցանկալի է ողջունել զանգահարողին և ներկայանալ կազմակերպությունում ընդունված միանման ձևով:

Հեռախոսազանգերին պատասխանելիս կազմակերպությունում ընդունված միևնույն ձևով ներկայանալը կարևորվում է առաջին հերթին ներկայացուցչական նշանակությամբ, այսինքն` հստակ արտացոլվում են կազմակերպության դեմքն ու սեփական ոճը: Զանգերին հարկավոր է պատասխանել բարեհամբույր տոնով, չկոպտել և զանգահարողին տրամադրել նրան հետաքրքրող, տվյալ աշխատակցի իրավասության սահմաններում գտնվող ինֆորմացիան: Այս ամենը նպաստում է, որ մարդկանց շրջանում կազմակերպության նկատմամբ ձևավորվի դրական կարծիք:
Հեռախոսազանգին պատասխանելիս ներկայանալ ըստ սահմանված կարգի, այն է` «Ստորաբաժանման անվանում: Բարև Ձեզ» կամ պարզապես ստորաբաժանման անվանումը:

Հեռախոսազանգերին պատասխանելու խոսելաոճն ու տրամադրվող ինֆորմացիայի բովանդակությունը շատ դեպքերում կախված են աշխատակցի անհատական որակներից, աշխատանքի հանդեպ ցուցաբերած պատասխանատվությունից: Հեռախոսազանգերին պատասխանելիս ստորաբաժանումներում լսափողը վերցնելիս ասում են կա՛մ «ալո», կա՛մ «այո», կա՛մ «դա»: Բացակայում են հեռախոսազանգերին պատասխանելու ընդհանուր խոսելաոճը և ներկայանալու` որոշակիորեն մշակված ձևը, ինչը զարմանալի չէ, քանի որ երբեք չի եղել այդպիսի ավանդույթ:
Ուսումնասիրությունը ցույց է տալիս, որ անհրաժեշտ է առաջին հերթին հստակեցնել այն աշխատակիցների շրջանակը, որոնց անմիջական պարտականությունների մեջ է մտնում արտաքին հեռախոսազանգերին պատասխանելը: Դրանք գործավարներն են, լաբորանտները, օպերատորները կամ այլ աշխատակիցներ ...

Գործարար էթիկայի հիմունքներ ֆեյսբուքյան էջից

Հետևեք մեզ Telegram-ում
Հետևեք մեզ YouTube-ում
Websiite by Sargssyan
Հետևեք մեզ Facebook-ում https://www.facebook.com/ZhamLratvakan