Քաղաքային իշխանության դեմքը (տեսանյութ) Կադրեր՝ ինչպես է Էրդողանը «կազմակերպում» Նիկոլ Փաշինյանի և Ալիևի հանդիպումը ՔՊ-ն վախեցած է, վախի հետևանքները սարսափելի են. Աղվան Վարդանյան
16
Տրագիկոմեդիա և կրկեսի վերածված հայրենիք. Նիկոլն ու ծաղրածուները. Անդրանիկ Թևանյան Թիվ 23 երթուղու ավտոբուսը Սեբաստիա փողոցում վթարի է ենթարկվել, 9 վիրավոր կա Մանկապարտեզների կառուցման և հիմնանորոգման համար մսխվել է ավելի քան 2 մլրդ 66 մլն դրամ Փաշինյանը «հաշվետվություն» է տալիս Ալիևի լրագրողին Տիրանայում Նիկոլ Փաշինյանը հանդիպեց Իլհամ Ալիևին. սպասեք նոր աղետների Կոռուպցիոն պոզով-պոչով «կենդանիները» մսխում են ձեր, մեր բոլորիս երեխաների մանկությունը Ռուսաստանի դեսպանը բաց նամակ է հղել Պապիկյանին՝ Արծրուն Հովհաննիսյանի հայտարարությունների վերաբերյալ Թրամփը որոշեց, որ իր գլխավոր դաշնակիցը Միջին Արևելքում ո՛չ Թուրքիան է, ո՛չ էլ Իսրայելը, այլ ... Հրատապ մտահոգություն հետաքննող լրագրող Լիլիթ Աղեկյանի կամայական կալանքի և խոշտանգման ու վատ վերաբերմունքի վերաբերյալ. Գյումրու ավագանու 4 խմբակցությունների հայտարարությունն՝ ի պաշտպանություն Լիլիթ Աղեկյանի Լրագրող Անուշ Միրզոյանն ազատ արձակվեց Պատերազմ Արցախում
Տրագիկոմեդիա և կրկեսի վերածված հայրենիք. Նիկոլն ու ծաղրածուները. Անդրանիկ Թևանյան «Սա դադար է, ոչ թե վերջ»․ ուկրաինական կողմը՝ բանակցությունների մասին Ավտոբուսի վթարից տուժածների թվում երկու անչափահաս կա Յուրաքանչյուր սոցհարցում Փաշինյանին ավելի է ջղաձգում. Էլինար Վարդանյան Թիվ 23 երթուղու ավտոբուսը Սեբաստիա փողոցում վթարի է ենթարկվել, 9 վիրավոր կա Մայիսի 16-ն է, իսկ արցախցիներին տրամադրվող բնակվարձը դեռ չկա. Ահազանգ Երևանյան խնդիրները մարդկանց կյանքի ու առողջության սպառնալիք են դարձել (տեսանյութ) Ադրբեջանը Հայաստանի տարածքում անտառներ է հատում․ իշխանությունն ու բնապահպան ակտիվիստները լռում են Մանկապարտեզների կառուցման և հիմնանորոգման համար մսխվել է ավելի քան 2 մլրդ 66 մլն դրամ 18 միլիարդ դրամի թալան․․․ Փաշինյանը վախենում է, որ Ավինյանը բերանը կբացի․ Սամվել Հակոբյան (տեսանյութ) Օդի ջերմաստիճանը կբարձրանա 7-10 աստիճանով Քաղաքային իշխանության դեմքը (տեսանյութ) Կադրեր՝ ինչպես է Էրդողանը «կազմակերպում» Նիկոլ Փաշինյանի և Ալիևի հանդիպումը «ՀՀ զինանշանն արտացոլում է տարածքային պահանջներ հարևանների նկատմամբ»․ Հաջիզադե Հովիկ Աղազարյանը և Հակոբ Ասլանյանը վարչապետի թեկնածու են առաջադրել Էդմոն Մարուքյանին «Պատիվ ունեմ» խմբակցության անդամ Տիգրան Աբրահամյանի ճեպազրույցը «Հայաստան» խմբակցության ղեկավար Սեյրան Օհանյանի ճեպազրույցը Փաշինյանը «հաշվետվություն» է տալիս Ալիևի լրագրողին Տիրանայում Նիկոլ Փաշինյանը հանդիպեց Իլհամ Ալիևին. սպասեք նոր աղետների Արդյո՞ք կձերբակալեն Էջմիածնի նախկին քաղաքապետի ամուսնուն. սպանության գործի հետքերով. «Ժողովուրդ» Դուք հա՞շտ եք, որ մեր վճարված հարկերը նման ձևով մսխվում են. Մեսրոպ Մանուկյանը՝ Փաշինյանին ՔՊ-ն վախեցած է, վախի հետևանքները սարսափելի են. Աղվան Վարդանյան Քաղաքային իշխանության խորտակված ճարտարապետությունը և կյանքի որակի անկումը մայրաքաղաքում (տեսանյութ) Կոռուպցիոն պոզով-պոչով «կենդանիները» մսխում են ձեր, մեր բոլորիս երեխաների մանկությունը Ռուսաստանի դեսպանը բաց նամակ է հղել Պապիկյանին՝ Արծրուն Հովհաննիսյանի հայտարարությունների վերաբերյալ Թրամփը որոշեց, որ իր գլխավոր դաշնակիցը Միջին Արևելքում ո՛չ Թուրքիան է, ո՛չ էլ Իսրայելը, այլ ... Հայաստանում գործում է ընտրովի արդարադատություն Տիգրան Տեր-Մարգարյանը ազատման դիմումը գրել է դեռ երկուշաբթի օրը Էջմիածնի քաղաքապետը հրաժարական է տվել Վարորդական վկայականի քննությունները՝ պետբյուջեի սնվելու աղբյուր

Հեռախոսազանգերին պատասխանելու ընդունված համընդհանուր կանոններ

«ԱԼՈ՞», «ԱՅՈ՞», ԹԵ՞ «ԴԱ»

Ցանկացած կազմակերպության համար արտաքին աշխարհի հետ շփման հիմնական միջոցներից մեկը հեռախոսակապն է: Եվ խոսակցության հենց առաջին վայրկյաններից պատկերացում է կազմվում տվյալ հաստատության մասին: Զանգահարողին ցուցաբերած ուշադրությունից, նրան տրամադրած ծառայությունից է կախված, թե որքան արդյունավետ կլինի խոսակցությունը, և արդյո՞ք այն վերջինը չի լինի:
Հեռախոսազանգերին պատասխանելու ընդունված համընդհանուր կանոնների համաձայն` լսափողը ցանկալի է վերցնել մինչև 4-րդ զանգը, որպեսզի զանգահարողը երկար չսպասի ու չնյարդայնանա: Այդ դեպքում խոսակցությունն ընթանում է ավելի բարյացակամ մթնոլորտում: Լսափողը վերցնելիս ցանկալի է ողջունել զանգահարողին և ներկայանալ կազմակերպությունում ընդունված միանման ձևով:

Հեռախոսազանգերին պատասխանելիս կազմակերպությունում ընդունված միևնույն ձևով ներկայանալը կարևորվում է առաջին հերթին ներկայացուցչական նշանակությամբ, այսինքն` հստակ արտացոլվում են կազմակերպության դեմքն ու սեփական ոճը: Զանգերին հարկավոր է պատասխանել բարեհամբույր տոնով, չկոպտել և զանգահարողին տրամադրել նրան հետաքրքրող, տվյալ աշխատակցի իրավասության սահմաններում գտնվող ինֆորմացիան: Այս ամենը նպաստում է, որ մարդկանց շրջանում կազմակերպության նկատմամբ ձևավորվի դրական կարծիք:
Հեռախոսազանգին պատասխանելիս ներկայանալ ըստ սահմանված կարգի, այն է` «Ստորաբաժանման անվանում: Բարև Ձեզ» կամ պարզապես ստորաբաժանման անվանումը:

Հեռախոսազանգերին պատասխանելու խոսելաոճն ու տրամադրվող ինֆորմացիայի բովանդակությունը շատ դեպքերում կախված են աշխատակցի անհատական որակներից, աշխատանքի հանդեպ ցուցաբերած պատասխանատվությունից: Հեռախոսազանգերին պատասխանելիս ստորաբաժանումներում լսափողը վերցնելիս ասում են կա՛մ «ալո», կա՛մ «այո», կա՛մ «դա»: Բացակայում են հեռախոսազանգերին պատասխանելու ընդհանուր խոսելաոճը և ներկայանալու` որոշակիորեն մշակված ձևը, ինչը զարմանալի չէ, քանի որ երբեք չի եղել այդպիսի ավանդույթ:
Ուսումնասիրությունը ցույց է տալիս, որ անհրաժեշտ է առաջին հերթին հստակեցնել այն աշխատակիցների շրջանակը, որոնց անմիջական պարտականությունների մեջ է մտնում արտաքին հեռախոսազանգերին պատասխանելը: Դրանք գործավարներն են, լաբորանտները, օպերատորները կամ այլ աշխատակիցներ ...

Գործարար էթիկայի հիմունքներ ֆեյսբուքյան էջից

Հետևեք մեզ Telegram-ում
Հետևեք մեզ YouTube-ում
Websiite by Sargssyan
Հետևեք մեզ Facebook-ում https://www.facebook.com/ZhamLratvakan