Ես ձեզ կոնկրետ խոչնդոտե՞լ եմ որևէ գործողություն կատարել․ Լևոն Քոչարյանը՝ վկա ոստիկանին Ամեն ինչ անում են, որ հաջորդ տարի էլ կայանատեղիները թանկացնեն Ուր են տանում հանրային տրամադրությունները․ քննարկում (տեսանյութ)
13
Միքայել Սրբազանին դեռևս չեն տեղափոխել «Իզմիրլյան» հիվանդանոց Վարդաշենում խայտառակ վիճակ է (տեսանյութ) Մոսկվայից վերադարձող Փաշինյանի շարասյունը քիչ էր մնում՝ հերթական վրաերթն աներ Վաղարշապատի ավագանու «Մայր Հայաստան» խմբակցությունը հետևողական է լինելու վաղարշապատցիների շահերի պաշտպանության հարցերում (տեսանյութ) Ընդդիմության 70-80 %-ի կոնսոլիդացիայի հնարավորություն կա. Երվանդ Բոզոյան (տեսանյութ) Կարմիր կետագծերով կայանատեղիների հայցով ՔՊ-ն կրկին պարտվել է «Մայր Հայաստան»-ին․ Անդրանիկ Թևանյան (տեսանյութ) Վերաքննիչը մերժեց Երևանի ավագանու բողոքը` վերահաստատելով, որ կարմիր գծերի թանկացումը ոչ իրավաչափ էր. փաստաբան Օդի աղտոտվածության մասին (տեսանյութ) Politico. ԵՄ-ն աննախադեպ քայլ կատարեց Մոսկվայի նկատմամբ. ինչպես՞ կպատասխանի Պուտինը Մոսկվայում Փաշինյանին դիմավորել են Հայաստանի դեսպանատան դիմաց կազմակերպված հանրահավաքով Պատերազմ Արցախում
ՔՊ-ի իշխանության կողմից հալածանքի ենթարկվող Արագածոտնի թեմի առաջնորդ Մկրտիչ սրբազանի հանիրավի կալանքը 2 ամսով երկարաձգվեց Խուզարկել են Կարապետյանի գործով ՔԿ-ին հակասող եզրակացություն տված լեզվաբանի տունը․ Րաֆֆի Ասլանյան Գևորգ սրբազանը գժանոցում կլիներ․ Վեհափառն է փրկել բերել, ուղարկել բուժման. Աղվան Վարդանյան Ես ձեզ կոնկրետ խոչնդոտե՞լ եմ որևէ գործողություն կատարել․ Լևոն Քոչարյանը՝ վկա ոստիկանին Միքայել Սրբազանին դեռևս չեն տեղափոխել «Իզմիրլյան» հիվանդանոց Իրականությունից չես փախչի. «Փաստ» Անհավասար «հավասարություն»՝ ըստ Փաշինյանի. «Փաստ» Ամեն ինչ անում են, որ հաջորդ տարի էլ կայանատեղիները թանկացնեն Վարդաշենում խայտառակ վիճակ է (տեսանյութ) Զինծառայողի մшhվան դեպքի առթիվ նախաձեռնվել է քրեական վարույթ․ ՔԿ Որքան հարկ է վճարել Հայ առաքելական եկեղեցին 2025թ.-ի 3-րդ եռամսյակում Ցուցակագրված երեք եպիսկոպոսները մերժել են Հայտնաբերվել է զինծառայող Սմբատ Մհերի Կիրակոսյանի մարմինը՝ հրшզենшյին վնшսվածքով «Այ *** , տվածդ տարածքները հետ վերցրու, ոչ թե հեծանիվ քշիր»․ 18+ մեկնաբանություններ՝ Փաշինյանի էջում Մոսկվայից վերադարձող Փաշինյանի շարասյունը քիչ էր մնում՝ հերթական վրաերթն աներ Բիզնես բերողներն ու բիզնես խլողները․ «Կարճ ասած» Վաղարշապատի ավագանու «Մայր Հայաստան» խմբակցությունը հետևողական է լինելու վաղարշապատցիների շահերի պաշտպանության հարցերում (տեսանյութ) Խմբային նվիրատվություններ ՔՊ-ին. ովքեր են ֆինանսավորել կուսակցության գործունեությունը. «Ինֆոքոմ» Կարմիր գծերի թանկացումը ոչ իրավաչափ է․ դատարանը վերահաստատել է «Մայր Հայաստան»-ի հայցը Դատարանը հաստատեց՝ կարմիր գծերի թանկացումն ապօրինի է ՔՊ-ն կրկին ուզում է թանկացնել կարմիր կետագծերը՝ անտեսելով դատարանի որոշումը Ուր են տանում հանրային տրամադրությունները․ քննարկում (տեսանյութ) Ընդդիմության 70-80 %-ի կոնսոլիդացիայի հնարավորություն կա. Երվանդ Բոզոյան (տեսանյութ) Կարմիր կետագծերով կայանատեղիների հայցով ՔՊ-ն կրկին պարտվել է «Մայր Հայաստան»-ին․ Անդրանիկ Թևանյան (տեսանյութ) «Ինթելլիջենթ Մենեջմենթ» հոլդինգը հայտարարում է պարտատոմսերի առաջին թողարկման մասին. տեղաբաշխողն է Ամերիաբանկը Փաստաբան Ալեքսանդր Կոչուբաևի խափանման միջոց՝ բացակայելու արգելքը վերացվեց Վերաքննիչը մերժեց Երևանի ավագանու բողոքը` վերահաստատելով, որ կարմիր գծերի թանկացումը ոչ իրավաչափ էր. փաստաբան Հարցվածների ավելի քան 60 տոկոսի կարծիքով՝ մեր երկրում կան քաղբանտարկյալներ Մայր Աթոռ, ՀԷՑ, Ադրբեջանի կողմից հետախուզում․ ի՞նչը դարձավ Սամվել Կարապետյանի կալանքի պատճառ Վերաքննիչը մերժեց Երևանի ավագանու բողոքը` վերահաստատելով, որ կարմիր գծերի թանկացումը ոչ իրավաչափ էր. փաստաբան

Բաց նամակ Կրթության և գիտության նախարար Արայիկ Հարությունյանին

Հարգելի՛ նախարար, կրթության թեման մշտապես մտահոգել է ինձ: Դպրոցական տարիներս անցել են լավ դպրոցներում, որտեղ ստացել եմ լավ կրթություն, բայց, նայելով, թե եղբայրս, քույրս ինչ պայմաններում են սովորում այժմ հենց նույն դպրոցներում, տխրում եմ, որ նրանք հնարավորություն չեն ունենա կրթվել իսկական մանկավարժների ձեռքով: Չգիտեմ բողոքս որ ճանապարհով ուղղել՝դեպի մանկավարժներ, դպրոց, թե աշակերտներ, բայց մի քանի հարցումներից հասկացա, որ կան խնդիրներ, որոնք կապում են և՛ սովորող, և՛ չսովորող աշակերտներին:

Պրն. Հարությունյան,

1) Կան ուսուցիչներ, որոնք տնային առաջադրանք տալիս չեն բացատրում թեման երեխաներին, կամ բացատրում են սակայն ոչ բավարար կերպով:Երեխաները գնում են տուն, եթե նրանց «բախտը բերի» ունենան կիրթ և գրագետ ծնողներ, պատրաստ կլինեն դասին, եթե ոչ, կմնան լուսանցքում,և դասաժամին նրանց պարբերաբար չհարցնելով,մատնելով նախագծած անտարբերության՝դեպքը կվերածվի իսկական աղետի: Օրինակ՝ ձևաբանական վերլուծություն անելիս շատ կետերից նրանք անցնում էին, որովհետև, ասենք, գրում են, որ սա դերբայ է, բայց թե ինչ դերբայ՝ժամանակ չկա, որովհետև դժվար է երեխային բացարտել, թե ինչպես հասկանալ հարակատար լինելու նշանակությունը: Հնարավո՞ր է հետևել, որ 8-րդ դասարանցին հստակ իմանա վերլուծության ցանկացած կետի պատասխան:

2) Հիշում եմ,ռեֆերատ գրելու առաջադրանքն ինչպես էինք կատարում: «Ինչ է,ով է» կիսապատռված հանրագիտարանից մի կերպ կռահելով հաջորդ նախադասության միտքը՝ գրում էինք թղթին՝ գրավոր, որոնց տողերը քանոնով էինք գծված: Աստծու սիրուն, ոչ ոք չի խնդրում նրանց անցնել գրավոր տարբերակի, բայց,գոնե,Հովհաննես Թումանյանի մասին ռեֆերատ հանձնարարելիս այն չվերածվի իսկական անիմաստության, որին ականատես եղա «քսերոքսների խանութում»: Ծնողներն ու երեխաները նույն Վիքիպեդիայից, լրիվ նուն ինֆորմացիան արտատպել էին փաստաթղթին ու ծնող լինելու մեծագույն ինքնավստահությամբ սպասում էին Print-ի իրենց հերթին: Խնդրում եմ կանոնակարգել ռեֆերատներում եղած ինֆորմացիայի տարբերությունը գոնե:

3) Կան մաթեմատիկական առաջադրանքներ, որոնց պատասխանները Dasaran.am կայքում են: Ինչի՞ համար է ծառայում այդ պատասխանը՝ուսուցչի՞, թե աշակերտի.կարծում եմ, երկու դեպքում էլ անիմաստ է: Հնարավո՞ր է վերացնել այդ պատասխանները:
4) Եվ վերջին իրավիճակը, որ նկատել եմ, և որը մասամբ է վերաբերում Ձեր գործունեությանը, ավելի շատ կրելով հոգեբանական բնույթ, դասարանում չսովորող լինելու տղայական պատիվն է: Շատ տղաներ կան, որոնք ստիպում են մյուսներին չսովորել, և որ դա ամոթ է: Դրա մասին գիտեն ուսուցիչները, որոնք վախվորած են ինչ-որ 77777 համարներ ունեցող փոքրիկ պարազիտներից: Մեր դասարանում ամենաչար տղաները լավագույն աշակերտներն էին: Սրա համար չգիտեմ ինչ լուծում պետք է առաջադրել, բայց նման իրավիճակ նույնպես կա դպրոցում:

Հարգելի՛ Արայիկ Հարությունյան, հուսով եմ՝ կկարդաք այս էսսեն:

Հարգանքներով և սիրով՝ հավերժ աշակերտ Ստելլա:

Ստելլա Պետրոսյանի ֆեյսբուքյան էջից:

Հետևեք մեզ Telegram-ում
Հետևեք մեզ YouTube-ում
Websiite by Sargssyan
Հետևեք մեզ Facebook-ում https://www.facebook.com/ZhamLratvakan