Էրդողանի ծառայությունները գին ունեն .Ի՞նչ կպահանջի Անկարան Երևանից Պուտինը 2022-ին Արցախի հարցով Հայաստանին ձեռք էր մեկնել․ դավաճանության ու ստի մեխանիկան «Շները հաչում են, իսկ քարավանը՝ գնում». Վրաստանի ընտրություններին միջազգային արձագանքի մասին (տեսանյութ)
31
Մետրոյի հերթերը և քաղաքային իշխանության պատկերը (տեսանյութ) Ավինյանական հերթական շոուն՝ համեմված ստով (տեսանյութ) Սրբուհի Գալյանը քաղաքական թիմի մաս և գլխավոր դատախազի անկախ տեղակա՞լ․ իսկ այդպես կարելի՞ էր Այլասերված իշխանության դրսևորումները Գյումրիում և Հայաստանում. Անդրանիկ Թևանյան Ժպտացեք, «նիկոլավկաներ», ձեզ նկարում է թուրքական հեռուստաալիքը. նախատեսվում է Թուրքիայի մի շարք ԶԼՄ-ների այց Հայաստան Հետընտրական կեղծիք, դավաճանություն և դասալքություն Գյումրիում Երևանի բակերն իբր բարեկարգվում են, իսկ տասնյակ միլիոնավոր դրամները՝ մսխվում (տեսանյութ) Վրաստանում՝ ոչ ինչպես Հայաստանում․ Փաշինյանի իշխանությունն այլասերվել ու լկտիացել է․ Անդրանիկ Թևանյան (տեսանյութ) Փաշինյանի թիմը պայքարում է թալանի իրավունքի համար. Անդրանիկ Թևանյան (տեսանյութ) Դրսի դուռը փակել են, անգամ սնունդ ներս չեն թողնում․ ինչ իրավիճակ է «Գոյ»-ում (տեսանյութ) Պատերազմ Արցախում
Մետրոյի հերթերը և քաղաքային իշխանության պատկերը (տեսանյութ) Ավինյանական հերթական շոուն՝ համեմված ստով (տեսանյութ) Նույնիսկ այս ջախջախված բանակից Ադրբեջանը զգուշանում է. Կարեն Վրթանեսյան Սրբուհի Գալյանը քաղաքական թիմի մաս և գլխավոր դատախազի անկախ տեղակա՞լ․ իսկ այդպես կարելի՞ էր Այլասերված իշխանության դրսևորումները Գյումրիում և Հայաստանում. Անդրանիկ Թևանյան Էրդողանի ծառայությունները գին ունեն .Ի՞նչ կպահանջի Անկարան Երևանից Պուտինը 2022-ին Արցախի հարցով Հայաստանին ձեռք էր մեկնել․ դավաճանության ու ստի մեխանիկան Նոյեմբերի 3-ին տեղի կունենա եպիսկոպոսական ձեռնադրություն և օծում «Ինտեր»-ը փոփոխություն է արել ակումբի մի քանի ֆուտբոլիստի պայմանագրերում, այդ թվում՝ Մխիթարյանի «Փաշինյանին հարկավոր է, որ իշխող թիմն իր դեմ չհամախմբվի»․ Ոսկան Սարգսյան Ժպտացեք, «նիկոլավկաներ», ձեզ նկարում է թուրքական հեռուստաալիքը. նախատեսվում է Թուրքիայի մի շարք ԶԼՄ-ների այց Հայաստան «Սա ազգային համերաշխության բացարձակ ու ֆենոմենալ ոչնչացում է»,-Ստեփան Դանիելյան Հետընտրական կեղծիք, դավաճանություն և դասալքություն Գյումրիում Երևանի բակերն իբր բարեկարգվում են, իսկ տասնյակ միլիոնավոր դրամները՝ մսխվում (տեսանյութ) 18+ Գրոտեսկային պոպուլիզմի կեղտոտ երանգները Վրաստանի դատախազությունը նախագահին կանչել է հարցաքննության Ինտելեկտուալ այլասերման մեխանիկան Վրաստանում՝ ոչ ինչպես Հայաստանում․ Փաշինյանի իշխանությունն այլասերվել ու լկտիացել է․ Անդրանիկ Թևանյան (տեսանյութ) «Շները հաչում են, իսկ քարավանը՝ գնում». Վրաստանի ընտրություններին միջազգային արձագանքի մասին (տեսանյութ) «Օպերատիվ տվյալներ» կեղծելով` բերման են ենթարկվել ակտիվիստ 4 երիտասարդ, որոնցից երկուսը ձերբակալվել են․ Հովհաննես Խուդոյան «Գոյ»-ի դերասանները կրկին գիշերել են թատրոնում Ազգային ժողովի միջոցները 2025թ. բյուջեով կկազմեն 7 մլրդ 72 մլն դրամ Թվեր չեմ կարող նշել․ որքա՞ն գումար է ծախսվում վարչապետի հեծանվային արշավի վրա «Գերագույն խորհուրդ» պատգամավորական ակումբը վերջին սկանդալի հետ կապված դիմել է ԱԺ-ին Երևանի ռեստորաններից մեկում հրդեհ է բռնկվել Արգիշտի Քյարամյանի արած հայտարարություններով քրեական վարույթ է նախաձեռնվել Հայաստանը աղետալի վիճակում է հայտնվել Նիկոլի պատճառով և իր այս գործիքների միջոցով. Բորիս Մուրազի Շիրակում գյուղատնտեսական նշանակության հողերի վրա մկների իսկական արշավանք է Քանի՞ «հաջողակ տղամարդ» է մասնակցելու Աննա Հակոբյանի հետ ընթրիքին ՔՊ-ում մի մեծ խումբ դժգոհ է Անդրանիկ Քոչարյանից

18+ Գրոտեսկային պոպուլիզմի կեղտոտ երանգները

168.am-ը գրում է. «Սուր, աներևակայելի հակադրություններն ընդունված է բնորոշել գրոտեսկ ընդհանրական անվանումով, որը թեև օգտագործվում է հիմնականում արվեստի ստեղծագորոծությունների դեպքում, բայց հաճախ տեղին է նաև հանրային-քաղաքական հարաբերություններում։

Հայկական քաղաքական իրականությունը՝ նեղ և լայն իմաստներով, ոչ թե ուղղակի սովորական հակասությունների, այլ հենց գրոտեսկի խտացված արտահայտություն է, որում կողք կողքի գոյակցում են փոխբացառելի, իրար հիմնարար կերպով մերժող իրողություններ։

Օրինակ՝ Հայաստանի իշխանությունը փոխնախարարի պաշտոնից ազատում է մեկին, ով ժամանակին լուսանկարվել էր իշխանության քաղաքական հակառակորդի գիրքը կրծքին սեղմած, բայց նույն այդ իշխանությունը՝ իշխանության ղեկավարի՝ թշնամական երկրի ղեկավարի գրքի հետ գրկախառնված նկարը՝ հեղինակի տիրական հայացքի ու սեփական լայնարձակ ժպիտի ուղեկցությամբ, համարում է դիվանագիտական ձեռքբերում։

Ավելի գրոտեսկային պատկեր հազիվ թե նկարագրեր որևէ ուտոպիստ գրող կամ աբստրակտ գեղանկարիչ։ Ինչպես որ դժվար է արվեստի որևէ ստեղծագործությունում գտնել համարժեք մի իրականություն, երբ քաղաքացու վրա թքող խորհրդարանի ղեկավարն իրեն վիրավորելու համար հրահանգում է այդ նույն խորհրդարանի շենքից վռնդել ընդդիմադիր մեկին, իսկ օրեր անց նույն ամբիոնից ընդդիմությանը ծաղրում է, թե՝ ձեզ վրա թքող չկա, ու հայտարարում, թե չի ամաչում իր խոսքերի համար։

Նույն սկզբունքով աշխատում է նաև իշխանական քարոզչությունը․ առավոտից երեկո ընդդիմությանն ամենաայլանդակ արտահայտություններով պիտակավորող «փորձագետները» դառնում են քնքուշ ու բարեկիրթ քաղաքագետներ, երբ խոսքը վերաբերում է Ադրբեջանի կամ Թուրքիայի որևէ քայլ մեկնաբանելուն։

Նույն այդ քարոզչությունն անխնա տարածում է «մարդակենտրոնության» մասին իրենց պատվիրատուի դատարկաբանությունները՝ լռության մատնելով այն դեպքերը, երբ Նիկոլ Փաշինյանը ծաղրում է Բաքվի բանտում գտնվող կոնկրետ մարդու, կամ երբ նրա ավտոշարասյունը վրաերթի է ենթարկում ու սպանում կոնկրետ անուն-ազգանունով հղի կնոջը։

Գրոտեսկը նաև արտաքին քաղաքականության անբաժանելի մասն է։ Տնտեսապես գրեթե ամբողջությամբ եվրասիական շուկայից կախված, արտաքին առևտրի կառուցվածքում Ռուսաստանի ու ԵԱՏՄ-ի հետ 60-70 տոկոս մասնաբաժին ունեցող Հայաստանը խելակորույս գնում է դեպի Արևմուտք՝ այդ ճանապարհին առաջարկելով մոտ 90 տոկոսով Ռուսաստանից ներմուծվող ցորենը փոխարինել բրնձով։

Այսպիսի գրոտեսկային պատկերները կարող են մրցել անգամ Կաֆկայի ու Շագալի գործերի հետ։

Գրոտեսկային արտահայտություններ կարելի է գտնել այսօրվա Հայաստանի հանրային-քաղաքական իրականության գրեթե բոլոր ոլորտներում ու շերտերում։

Բայց դրանք բոլորը՝ առանձին-առանձին տարբեր դրսևորումներ ունենալով, իրենց մեջ խտացնում են մեր ժամանակների գլխավոր գրոտեսկը՝ պետության զավթումը բոլոր նրանց կողմից, ում գլխավոր նպատակը պետության քայքայումն է։

Իսկ դա դեռևս շարունակվում է մեկ այլ ավելի գլոբալ գրոտեսկային իրողության՝ հայ ժողովրդի հանդուրժողականության շնորհիվ, որը գնալով մոտենում է էժանագին մատերիալիզմի ժանրին, որը՝ տիրապետող պոպուլիզմի պայմաններում, հանրային հարաբերություններում հանգեցնում է «18+» գլխագրի ենթակա տեսարանների»։

 

Հետևեք մեզ Telegram-ում
Հետևեք մեզ YouTube-ում
Websiite by Sargssyan
Հետևեք մեզ Facebook-ում https://www.facebook.com/ZhamLratvakan