Պատմական գիտությունների դոկտոր, պրոֆեսոր Ռուբեն Մելքոնյանը ևս միացավ տրանսպորտի թանկացման դեմ ստորագրահավաքին Գյումրիում իշխանությունը հայտնվել է ծուղակում (տեսանյութ) «Տգիտությունից բացի նաև ստորություն է». Լևոն Քոչարյան
25
Կապիկություն ա կոչվում. բունտ է հասունացնում տրանսպորտի թանկացման որոշումը Երևանում (տեսանյութ) Հայկական ամոթ. պետության ղեկին Նիկոլի պես ղեկավար ունենալը տիեզերական մասշտաբի խայտառակություն է․ Անդրանիկ Թևանյան Ամեն բան անելու ենք, որ դեկտեմբերի 24-ի Երևանի ավագանու նիստում կրկին քննարկվի տրասպորտի ուղեվարձի հարցը. Մանուկ Սուքիասյան Տրանսպորտի թանկացումն ու պարգևավճարները. ակցիա Նոր Նորքում (ուղիղ) Սա «նագլի խուժանություն» է․ մարդկանց հաշվին 100 մլն դոլար եկամտով բիզնես են սարքում (տեսանյութ) Փաշինյանը կհեռանա ամենաուշը մինչև 2026 թվականը. Երվանդ Բոզոյան Երևանում հանրային տրանսպորտի ուղեվարձի եռապատիկ թանկացման դեմ «Մայր Հայաստանի» ստորագրահավաքը շարունակվում է «Գերագույն խորհուրդ» պատգամավորական ակումբի նախագահության հայտարարությունը Տիգրան Ավինյա՛ն, հաճելի՞ է, երբ սխալ են զեկուցում ձեզ (տեսանյութ) «Մայր Հայաստանն» ընդդեմ տրանսպորտի թանկացման ստորագրահավաք է իրականացնում․ Yerkir Media-ի ռեպորտաժը Պատերազմ Արցախում
Երգիչ, երգահան, պրոֆեսոր Սամվել Գալստյանը կոչ է անում միանալ տրանսպորտի թանկացման դեմ ստորագրահավաքին (տեսանյութ) Դովեղի դպրոցի շինարարության վրա այժմ ընդամենը 5 արաբ բանվոր է աշխատում. Ոսկան Սարգսյան Երկրաշարժ` Ադրբեջանում. ցնցումները Հայաստանի տարածքում ևս զգացվել են Հայաստանում սարսափելի չափերի կոռուպցիա կա. Փաշինյանը «պարոն 100% ստախոսն» է, էդ նոր իմացա՞վ, որ թիմակիցները մարիխուանա ու ավելի ծանր թմրանյութեր են օգտագործում. Կարեն Քոչարյան «Արևմտյան Հայաստանն ու «Արևմտյան Ադրբեջանը» բացարձակապես համեմատելի չեն. Արևմտյան Հայաստանը մեր իրական պատմական հայրենիքն է, կա 4-րդ դարից սկսած». Աշոտ Մելքոնյան Պատմական գիտությունների դոկտոր, պրոֆեսոր Ռուբեն Մելքոնյանը ևս միացավ տրանսպորտի թանկացման դեմ ստորագրահավաքին Ո՞ւմ է մեղադրում կամ ո՞ւմ վրա է մուննաթ գալիս Նիկոլը, եթե այդ ամենի գլխին կանգնած է ինքը Պիտի խրախուսենք ստրուկների ապստամբությունը. Արմինե Օհանյան Ուկրաինայի պարտությունը ժամանակի հարց է. Հայկ Խալաթյան Կապիկություն ա կոչվում. բունտ է հասունացնում տրանսպորտի թանկացման որոշումը Երևանում (տեսանյութ) Գործող թյուրիմացությունն Արցախը սպանել է, բանակը սպանել է, խորհրդանիշները սպանել է, պատմությունը սպանում է Գյումրիում իշխանությունը հայտնվել է ծուղակում (տեսանյութ) Հայկական ամոթ. պետության ղեկին Նիկոլի պես ղեկավար ունենալը տիեզերական մասշտաբի խայտառակություն է․ Անդրանիկ Թևանյան «Տգիտությունից բացի նաև ստորություն է». Լևոն Քոչարյան Աղազարյանը մինչև երկուշաբթի ուզում է մտածել Ընթացք կտա՞ «թղթապանակներին», թե՞ կբավարարվի պաշտոնազրկումով ՔՊ-ական քաղաքապետի ընտրանեկան բիզնեսում խախտումներ են բացահայտվել Փաշինյանի իշխանությունում հետողորմյա են անում Քյարամյանը հարցաքննվել է Փաշինյանը որոշել է ՔՊ-ականներին բանի տեղ չդնել. արդարադատության նախարարի թատրոնը մի նպատակ ուներ Ո՞վ կդառնա պատգամավոր Փաշինյանը կհրաժարվի Ադրբեջանի դեմ միջազգային հայցերից, եթե կնքվի «խաղաղության պայմանագիր» Սարգիս Գալստյանը դատապարտվեց 18 տարվա ազատազրկման Բռնցքամարտիկ, սպորտի վաստակավոր վարպետ Իսրայել Հակոբկոխյանը ևս միացավ տրանսպորտի թանկացման դեմ ստորագրահավաքին Ամեն բան անելու ենք, որ դեկտեմբերի 24-ի Երևանի ավագանու նիստում կրկին քննարկվի տրասպորտի ուղեվարձի հարցը. Մանուկ Սուքիասյան Երևանի չբարեկարգված և թանկացող տրանսպորտը (տեսանյութ) «Կարո՞ղ է հելնենք ռադ լինենք»․ Փաշինյանը կամաց-կամաց մոտենում է իրեն․ «Կարճ ասած» Արփի Դավոյանը կնշանակվի ՊՎԾ պետ Հայաստան-Վրաստան. Ազգերի լիգայի խաղարկության փլեյ-օֆֆ-ի վիճակահանությամբ Պուտինի ուղերձը կարող եմ համեմատել Չերչիլի՝ սառը պատերազմին նախորդած ճառի հետ. Էդուարդ Շարմազանով

Ինչո՞ւ ռուս պատգամավորները չեն սիրում հայ վարորդներին

Ինչպես հայտնի է, այս տարվա հունիսի 1-ից Ռուսաստանում արգելվում է օգտագործել տրանսպորտային միջոցները այն վարորդների համար, ովքեր որ ունեն ոչ ռուսական միջազգային վարորդական իրավունք: Անշուշտ, դա չի վերաբերվում զբոսաշրջիկներին: Սակայն դա չի վերաբերվում նաև Բելառուսի քաղաքացիություն ունեցող վարորդներին: Այն, որ Բելառուսի քաղաքացիները ավանդաբար ավելի շատ իրավունքներ ունեին Ռուսաստանում, քան նույնիսկ ԵԱՏՄ-ի մյուս անդամ երկրների քաղաքացիները, հայտնի է բոլորին:
Սակայն միասնական տնտեսական համակարգ կազմելու հիմնական նպատակը հենց այն է, որ այն միասնական լինի բոլոր առումներով: Իսկ Ղազախստանի, Ղրղզստանի և Հայաստանի քաղաքացիները այդ իմաստով տարբերվում են Բելառուսի քաղաքացիներից: Նրանց իրավունքները Ռուսաստանի տարածքում բելառուսների համեմատ ավելի սահմանափակ բնույթ ունեն:
Սակայն զարմանալիորեն այսօր Պետդումայի պատգամավորները կոչով դիմել են Պուտինին, որպեսզի այս վարորդական իրավունքների արգելքը հանվի նաև Ղրղզստանի քաղաքացիների համար, այն պատճառաբանությամբ, որ այդ երկրում ռուսաց լեզուն ունի պետական կարգավիճակ: Բայց չէ՞ որ ռուսաց լեզսուն նման կարգավիճակ ունի նաև Ղազախստանում: Բայց արի ու տես, որ ղազախ վարորդների իրավունքները Ռուսաստանի Պետդուման չի ուզում պաշտպանել: Եվ այստեղ ակնարկը շատ հասկանալի է: Բանն այն է, որ Ղազախստանը որոշում է կայացրել ղազախերենը կիրիլիցայից փոխարինել լատինիցայով, ինչը խոր դժգոհություն է առաջացրել Մոսկվայի մոտ: Կրեմլը կասկածում է, որ Ղազախստանն այս քայլով փորձ է անում թուլացնել Ռուսաստանի ազդեցությունն այդ երկրում: Եվ հենց Ղազախստանին էր ուղղված վերջերս Ռուսաստանի բարձրաստիճան չինովնիկների կոչը, որ ԵԱՀՏ տարածքում բոլոր լեզուներն ունենան նույն կիրիլիցայի հիմքը: Հաշվի առնելով այն հանգամանքը, որ կոնկրետ Ղազախստանն էր լատինիցային անցնելու որոշում կայացրել, պարզ է, որ ռուս չինովնիկի այս կոչը ուղղված էր հենց Նորսուլթան Նազարբաևին:
Հայաստանը բարեբախտաբար այս պրոցեսներից դուրս է, քանզի մենք չունենք լեզվի խնդիր: Բայցև հենց դրա պատճառով էլ չենք հայտնվում այն արտոնյալ երկրների շարքում, որը փորձում է ուրվագծել Մոսկվան: Սակայն պարզ է մեկ բան, որ իսկական միասնական տնտեսական դաշտ ստեղծելու համար պետք է իսկապես լուրջ տնտեսական և քաղաքական մոտեցում, այլ ոչ թե մանր կծմծոցներ: Հակառակ դեպքում այդ միասնական կոչվող տարածքը կնմանվի տարբեր ֆեոդալական կարգավիճակներ ունեցող սեկտորների, որից հաստատ չեն օգտվի ոչ Ռուսաստանը, ոչ էլ` ԵԱՏՄ մյուս երկրները:

Հակոբ Կարապետյան 

Հետևեք մեզ Telegram-ում
Հետևեք մեզ YouTube-ում
Websiite by Sargssyan
Հետևեք մեզ Facebook-ում https://www.facebook.com/ZhamLratvakan