Ինչու էր Փաշինյանը հրահանգել Սամվել Վարդանյանի դեմ հանցագործություն իրականացնել Էրդողանն արդեն շփվում է հայ հասարակության հետ (տեսանյութ) Նորզելանդացին թուրքից տարբերվում է նրանով, որ ձեր տատի քրոջը չի բռնաբարել. Ռուբեն Մելքոնյան
19
Հայաստանում մամուլի ու խոսքի ազատությունը վտանգված են. EFJ Հանրության քաղաքական ու շրխկան «ապտակը» Նիկոլ Փաշինյանին ու նրա մարդատյաց իշխանությանը Հայաստանի իշխանություններից ակնկալում ենք հստակ արձագանք այս տեղեկատվության վերաբերյալ․ Զախարովա Ավինյանը փաստացի քաղաքապետի իր կերպարն օգտագործեց ընտրություններում իր շանսերը մեծացնելու համար․ Freedom House Սամվել Վարդանյանի դատական գրավի համար դրամահավաքի մեկնարկից հաշված րոպեներ անց արդեն հանգանակվել է 2,5 մլն դրամ Կառավարության դիմաց ակցիա է՝ ընդդեմ տարածքային հանձնումների Ի՞նչ է կատարվում Վրաստանում և ինչպես այն կարող է ազդել Հայաստանի վրա Նոր ռեկտոր, համաձայնագրեր, պետգույքի վաճառք․ Կառավարության նիստը «Տավուշը հանուն հայրենիքի» շարժումը դատապարտել է Փաշինյանի վարած քաղաքականությունը Տնային կալանք ու 7 մլն դրամ գրավ․ դատարանը որոշեց Սամվել Վարդանյանի խափանման միջոցը Պատերազմ Արցախում
Կայծակը հարվածել է Աբու Դաբի-Երևան չվերթի օդանավին, ճաքել է պատուհաններից մեկը Սամվելը եթե քաղբանտարկյալ չէ, ապա միանշանակ քաղհալածյալ է․ Կարեն Վրթանեսյան Ադրբեջանը քանդել է Շուշիի Կանաչ ժամը Հայաստանում մամուլի ու խոսքի ազատությունը վտանգված են. EFJ Դավիթ Տոնոյանը կշարունակի մնալ կալանքի տակ ՀՀ ոստիկանության համար նամազը դարձել է պարտադիր. թուրքերը բացահայտ են խաղում (տեսանյութ) Ի՞նչ է կատարվել Ոսկեպարում և ինչ է իրականում նշանակում վերջին այցը. «Կարճ ասած» (տեսանյութ) Սամվելը քաղաքական հետապնդման զոհ է, նրա նկատմամբ տեղի է ունեցել քաղաքական բեսպրեդել. Գոռ Սարգսյան Հանրության քաղաքական ու շրխկան «ապտակը» Նիկոլ Փաշինյանին ու նրա մարդատյաց իշխանությանը Ալիևն ու Փաշինյանը վերջակետ դրեցին հակահայկական արարի 1-ին փուլին. ինչու ռուսական զորքը լքեց Արցախը Ղարաբաղի հայերը պետք է հնարավորություն ունենան վերադառնալ տուն. ՌԴ ԱԳՆ ներկայացուցիչ Որոշ քաղաքական և հասարակական գործիչներ խեղաթյուրել են Մայր Աթոռի հայտարարությունը. քահանա Արթենյան Ինչու էր Փաշինյանը հրահանգել Սամվել Վարդանյանի դեմ հանցագործություն իրականացնել Հայաստանի իշխանություններից ակնկալում ենք հստակ արձագանք այս տեղեկատվության վերաբերյալ․ Զախարովա Միջազգային զեկույց՝ Հայաստանում պաշտոնյաների կոռուպցիայի մասին Ավինյանը փաստացի քաղաքապետի իր կերպարն օգտագործեց ընտրություններում իր շանսերը մեծացնելու համար․ Freedom House Էրդողանն արդեն շփվում է հայ հասարակության հետ (տեսանյութ) Ո՞վ իրավունք ունի ասել, թե՝ ձեր «ժողովրդավարական» աչքի վերևը բռնատիրական հոնք է ծավալվել. «Փաստ» Նորզելանդացին թուրքից տարբերվում է նրանով, որ ձեր տատի քրոջը չի բռնաբարել. Ռուբեն Մելքոնյան Փաշինյանը հանձնեց Ղարաբաղը, դա անշրջելի է․ Սատանովսկի Ադրբեջանը նախատեսում է վերшցնել հայերի ներկայության հետքը ԼՂ-ում. խաղաղապահները կարող էին բողոքել դրա դեմ և կոնֆլիկտի պատճառ դառնալ. Զատուլինը՝ դուրսբերման մասին Սամվել Վարդանյանի դատական գրավի համար դրամահավաքի մեկնարկից հաշված րոպեներ անց արդեն հանգանակվել է 2,5 մլն դրամ Կառավարության դիմաց ակցիա է՝ ընդդեմ տարածքային հանձնումների Դրամահավաք Սամվել Վարդանյանի գրավը մուծելու համար Սամվել Վարդանյանը ճանաչվել է տուժող. Քննչական կոմիտե Ի՞նչ է կատարվում Վրաստանում և ինչպես այն կարող է ազդել Հայաստանի վրա Արցախում գտնվող ամբողջ մշակութային ժառանգությունը գտնվում է ոչնչացման և յուրացման վտանգի տակ Մեր մտածածն այն է, որ ասեք՝ վայ, ինչ լավ է, որ 50 մետր այն կողմ Ադրբեջանն է. Փաշինյան. Տեսանյութ ՀՀ քաղաքացու գրպանը ռեզինից չէ․ Վահե Գրիգորյան Նոր ռեկտոր, համաձայնագրեր, պետգույքի վաճառք․ Կառավարության նիստը

Աստղը կարանտինում. Ինչպե՞ս է Ալլա Սահակյանը պայքարում կորոնավիրուսի դեմ

«Թագադրված» վիրուսը փոխեց բոլորի կյանքը, սակայն քչերն են պատրաստ դրան հանձնվել: Չնայած թատրոնները փակ են, բայց մենք համոզվեցինք, որ դերասանները բազմազբաղ են։ Նրանք փորձեր են անում, նոր ստեղծագործական աշխատանքներ իրականացնում, խոհարարությամբ զբաղվում, գրքեր կարդում և չեն մոռանում նրանց մասին, ովքեր այժմ օգնության կարիք ունեն:

_ Ալլա, կորոնավիրուսի հետ կապված ժամանակն անցնում է զարմանալի ու մի փոքր տարօրինակ: Աշխարհում կարծես ինչ-որ անհասկանալի բան է կատարվում։ Բոլորս ասես կաղապարված լինենք։ Ինչպե՞ս է տեղավորվում այդ կաղապարի մեջ արտիստը։

— Իսկապես իրարամերժ զգացողություններ եմ ապրում։ Շատ դժվար էր, քանի որ այդքան բուռն թատերաշրջանի և նախատեսվող համերգաշրջանի ընդացքում կարծես արհեստական արգելակ եղավ, և ստեղծված իրավիճակը սկսեց թելադրել իր խաղի կանոնները։ Ես, լինելով չափազանց օպտիմիստ, փորձել եմ լավագույնս քաղել, կարևոր բաներ սովորել, շատ կարդալ, շարունակում էի մոդելավորել հագուստներ, ինչն իմ սիրելի գործերից է, երգացանկս էի թարմացնում, ասմուք, հեքիաթներ էի կարդում և խոհարարական հմտություններս կատարելագործում։ Եվ այս ամենի մեջ նաև դստերս էի ներառում, որպեսզի ինքն էլ չընկճվի և ստեղծված իրավիճակում կյանքը հետաքրքիր ապրի։ Սա մի փորձություն է, որը մարդ պետք է հաղթահարի։ Ինչ վերաբերվում է կաղապարվելուն․․․

«Առհասարակ յուրաքանչյուր իրավիճակից կարելի է օգուտ քաղել։ Այն հնարավորություն է տալիս ինքնակրթվել, նոր հորիզոններ բացահայտել»։

Կենցաղը․․․ Ես,  թերևս, այն քիչ մարդկանցից եմ, ով չափազանց խիստ է պահպանել կարանտինային ռեժիմը։ Իմ շփումները սահմանափակվում էին իմ ընտանիքով։ Շուրջ երեք ամիս է, ինչ ես անգամ ծնողներիս տուն չեմ գնացել և, առհասարակ, հանրային վայրեր գնում եմ միայն գնունմերի նպատակով, այն էլ որոշակի ժամերի։ Ինչո՞վ է պայմանավորված։ Չափազանց պատասխանատու եմ իմ և իմ շրջապատի հանդեպ։

_ Ելնելով ստեղծված իրավիճակից՝ ողջ աշխարհում, ինչպես նաև Հայաստնաում, թատրոնները չեղյալ հայտարարեցին ներկայացումները: Ոմանք գտան, որ հնարավոր կլինի խաղալ առանց հանդիսատեսի, և բոլորը կհետևեն ներկայացումներին առցանց: Ոմանք էլ՝ որ դա անբնական է, քանի որ դերասանն ու հանդիսատեսը միասին են ստեղծում ներկայացումը։ Ինչպիսի՞ն է այս հարցում Սոս Սարգսյանի անվան Համազգային թատրոնի անձնակազմի դիրքորոշումը։ Ի՞նչ ես դու ինքդ կարծում։

— Ստեղծված իրավիճակում բոլոր միջոցներն էլ լավ են, որպեսզի պահպանվի հանդիսատես և արտիստ կապը՝ մարդկանց ոգևորելու և արվեստի կառույցները վերջնական անգործությունից փրկելու համար։ Իհարկե, մեր թատրոնը չգնաց այս ճանապարհով, այլ ավելի նոր ու հետաքրքիր ռազմավարություն մտածեց։ Այս իրավիճակն իսկապես սարսափելի քաոս ստեղծեց թե՛ մեզ, թե՛ հանդիսատեսի մոտ։ Առանց հանդիսատեսի հետ կենդանի շփման, իհարկե, թատրոնը չի կարող լինել։ Բայց ինչպես և մյուս թատրոնները, մենք նույնպես պետք է մեր գործունեությցունը տեղափոխեինք օնլայն հարթակ։ Եվ այդ պատճառով ստեղծվեց «Առականի» նախագիծը, որը նկարահանվեց համաճարակի առաջին օրերին, որին մասնակցում էինք դերասանախմբի մի կազմով։ Մյուս մասը Բուկովսկու պոեզիան կկարդա հետաքրքիր ձևաչափով, կնկարահանվի և մոտ օրերս կհրապարակվի թատրոնի ֆեյսբուքյան էջում։ Երեխաների համար նույպես մի ծրագիր է մշակվել։ Դա էլ իր հերթին մոտ օրերս կսկսի գործել։ Համաճարակի օրերին թատրոնը սկսեց մի նախագիծ Թոթովենցի, որի ռեժիսորը Վարշամ Գևորգյանն է։ Նպատակն է «Կյանքը հին հռոմեական ժանապարհի վրա» վիպակի հիման վրա նկարել ֆիլմ, որը բաղկացած է լինելու 7 մասից։ Սա ևս հրաշալի առիթ էր։ Նախ, որ անդրադարձ էր դասական գրողների ստեղծագորլություններին, իսկ այն ֆորմատը, որով ռեժիսորը պետք է ներկայացներ այս պատմվածքը՝ իր լուծումնորով և ձևաչափով նոր է, ճիշտ և չափազանց նրբաճաշակ։ Դերաբաշխումն անելուց հետո դերասանները իրենք իրենց պետք է նկարահանեին։ Ես նույնպես առանցքային դեր ունեցա։ Ինքս շատ մեծ ոգևորությամբ սկսեցի աշխատել։ Սյս վիպակն ու ձևաչափը շատ հնարավորություններ ստեղծեցին, որպեսզի բացահայտեմ օպերատորական հնարավորություններս և ռեժիսորի առաջադրած տեսարանի հիման վրա հսկայական ծավալի նկարահանումներ իրականացնեմ պատշգամբից, քաղաքից դուրս, որտեղ հնարավոր էր՝ բաց չթողնելով բնության մեջ տեղի ունեցող գեղեցիկ երևույթները, տունը, կենցաղը, այն ամենը, ինչ կարող էր տեսարանի համար անհրաժեշտ լինել։ Թեպետ համաճարակի մեծ տեմպերի հետ կապված, հասկանալով մեծ ռիսկայնությունը, անձամբ չմասնակցեցի ընդհանուր նկարահանմանը, բայց և այնպես շարունակում եմ նկարահանումներս իրականացնել հեռահար։ Այս ամենը չափազանց հետաքրքիր է և ստեղծագործելու մեծ հնարավորություն է տալիս։

— Ինչպիսի՞ն է այսօր թատրոնի և դերասանի ստեղծագործական կապը։ Ի՞նչ ծրագրերի իրականացման վրա է ուղղված թատրոնի ներուժն այսօր։

— Թատրոնը նաև շատ հետաքրքիր ծրագիր է մշակում, համաճարակի սահմանափակումները հաշվի առնելով, հանդիսատեսին նորից թատրոն բերելու համար։ Դրա մասին դեռ կանդրադառնամ առանձին։ Մեր թատերախումբը շատ բազմատաղանդ է, և դրա ապացույց այն է, որ յուրաքանչյուր նախաձեռնության մեջ կարող ենք հանդես գալ նոր որակներով՝ որպես բեմի և հագուստի ձևաորող, ռեժիսոր, դեկորատոր, երաժշտական ձևավորող, օպերատոր։ Դա, թերևս, գեղարվեստական ղեկավարից էլ է գալիս, քանի որ պոտենցիալը հնարավորինս փորձում է օգտաործել և արտիստներին հնարավորություն է տալիս ինքնարտահայտվել։

— Գիտեմ, որ դերասանի աշխատանքային ծանրաբեռնվածությունը բավականին մեծ է․ փորձեր, ներկայացումներ, հաճախ ստացվում է այնպես, որ ընտանիքում ֆիզիկական ներկայության բաց է ստեղծվում։ Ինչպե՞ս է անցնում ընտանեկան առօրյան այս օրերին։

_ Մենք փորձում ենք շատ ժամանակ անցկացնել բնության գրկում։ Բացահայտում ենք Հայաստանն իր գեղեցկությամբ և հրաշալիքներով։ Տանը ստեղծագործական կյանքը բուռն է՝ նվագում ենք, երգում, նկարում։ Լավ հնարավորություն է երեխայի հետ լինելու։ 

— Իհարկե, այս օրերին թատերասեր հասարակությունը ևս լարված և սպասումի մեջ է։ Ո՞րն է քո խորհուրդը հանդիսատեսին և երկրպագուներիդ։

— Ես ինքս էլ անհամբեր եմ, թե երբ պետք է հնարավոր լինի կրկին խաղալ։ Կարծում եմ՝ շատ չենք սպասի։ Հիմա թատրոնը սկսել է մի նախագծի վրա աշխատել, և ամեն ինչ հաստատվելուն պես՝ մենք և հանդիսատեսը հուսով եմ՝ շուտով կրկին կհանդիպենք։

— Կցանկանայի ծանոթանալ քո փիլիսոփայությանը՝ աշխարհում տիրող ճգնաժամի հետ կապված։ Միգուցե՞ Երկիրը որոշել է հանգստանալ մեզնից։ Միգուցե բնությունը մարդկությանը նշաններ է տալիս ու հնարավորություն։

— Առհասարակ, ես կարծում եմ, որ յուրաքանչյուր փորձություն մարդուն հենց այնպես չի տրվում։

«Մենք այս օրերին ավելի շատ ենք սովորել հարգել դիմացինին, համբերատար և կամային հատկանիշներ դրսևորել, փորձել ժամանակը օգտագերծել ինքնակրթման և զարգացման վրա»։

Ստեղծագործ միտք զարգացնել, կենսունակ և հնարամիտ լինել, որպեսզի առանց ընկճվելու հաղթահարել տարբեր իրավիճակներ։ Եվ ամենակարևորը սիրել մերձավորին և գնահատել այն գեղեցիկ մարդկային հարաբերությունները, որի կարիքը հիմա մարդիկ ավելի շատ ունեն և հետագայում ավելի կգնահատեն դրանց արժեքը։

 

Տեքստը՝ Լենա Մկրտչյանի

Լուսանկարները՝ Ալլա Սահակյանի արխիվից

Հետևեք մեզ Telegram-ում
Հետևեք մեզ YouTube-ում
Websiite by Sargssyan
Հետևեք մեզ Facebook-ում https://www.facebook.com/ZhamLratvakan