Բաքվում և արհեստածին Ադրբեջանի այլ հատվածներում դեռևս 1920թ. «ադրբեջանցիներ» չկային
![Բաքվում և արհեստածին Ադրբեջանի այլ հատվածներում դեռևս 1920թ. «ադրբեջանցիներ» չկային](/timthumb.php?src=/disc/27-01-23/797789e7c2283e57231491ef087b84f1.jpg&w=450)
Դիտել նաև
Իրանի նախագահի երդմնակալության արարողությանը Ալիևի բացակայությունը կպայթեցնի Բաքվում հորինված քարոզչական առասպելը. Ոսկանյան
«Մասուդ Փեզեշքիանից ստացվել են ազդակներ, որոնք կարող են անհագստացնող լինել Բաքվի համար»․ Վարդան Ոսկանյան
Սա «լուսավոր» 21-րդ դարի էրդողանական Թուրքիայի իրական դեմքն է. Վարդան Ոսկանյան
Նույնիսկ Իրանի նախագահի և այլ պաշտոնյաների զոհվելու հանգամանքը չի կարող սասանել այդ երկրի դիրքերը․ Ոսկանյան
Գործընթացի ավարտին Հայաստանը կկորցնի զգալի տարածքներ, ռազմավարական դիրքեր և տրանսպորտային ուղիներ․ Վարդան Օսկանյան
Մինչ Բաքվի բարբարոսական վարչախմբի պարագլուխը բարբաջում է ինչ-որ անհայտ «Արևմտյան Ադրբեջանի» և այդտեղ բնակված «ադրբեջանցիների» մասին՝ նկատի ունենալով Հայաստանի Հանրապետությունը, պետք է նրան հիշեցնել, որ նույնիսկ Բաքվում և արհեստածին Ադրբեջանի այլ հատվածներում դեռևս 1920թ. «ադրբեջանցիներ» չկային։
Նախկին «մուսուլմաններն» արդեն բոլշևիկյան այս ժամանակաշրջանում «հաջողությամբ» դարձել էին «թյուրքեր», բայց մինչև պաշտոնապես «ադրբեջանցի» կերպափոխվելը դեռ մեկ տասնամյակից ավելի ժամանակ կար։
Ադրբեջան կոչվող արհեստածին կազմավորման շրջանակներում ներկայիս էթնիկ ադրբեջանցիների ինքնանվանումը փոփոխվել է 5 անգամ՝ «մուսուլման», «թյուրք», «ադրբեջանցի», «ադրբեջանական թյուրք» և կրկին «ադրբեջանցի», ինչը ևս մեկ հստակ ցուցիչ է թե՛ պետական կազմավորման և թե՛ ինքնության ամբողջովին արհեստածին բնույթի։
Լուսանկարում՝ 1920թ. Բաքվում բեմադրված «Լեյլի և Մեջնուն» օպերայի ազդագիրն է, որը խաղացվել է «թյուրքական բեմի արվեստագետների» կողմից։
![](/disc/27-01-23/520181952e4de17135d0dd3072d0006b.jpg)