Թրամփի «միութենական պետությունը» և հայկական պետականության բովանդակության խնդիրը Ադրբեջանի երեք վտանգներն ու մենք (տեսանյութ) Ալիևը փորձում է պայմանավորվել ոչ թե Փաշինյանի, այլ՝ հաջորդ իշխանությունների հետ. Վիկտոր Սողոմոնյան
24
Գյումրին ազատ տնտեսական գոտի դարձնելու գաղափարը պետք է իրագործել․ Կարեն Սիմոնյան (տեսանյութեր) «Մայր Հայաստանը» դեմ է տեղական տուրքերի բարձրացմանը (տեսանյութ) Կարմիր գծերը թանկացնելու որոշումն անգրագետ է․ դատարա՛նն է հաստատել․ Սամվել Հակոբյան (տեսանյութ) Սեփական քսակի նման գումարները մսխում են․ Մանուկ Սուքիասյան (տեսանյութ) Երևանի ավագանու նիստը (ուղիղ) Անդրանիկ Թևանյանի խորհուրդը վարորդներին (տեսանյութ) Չափազանց օգտակար կլինի, որ Փաշինյանը բանավիճի Փաշինյանի հետ. Լևոն Տեր-Պետրոյանի մամուլի խոսնակի արձագանքը Փաշինյանին Եթե նա շատ է ուզում բանավիճել, ապա խորհուրդ ենք տալիս բանավիճել համանախագահ երկրների նախագահների հետ.Սերժ Սարգսյանի գրասենյակի պատասխանը Փաշինյանին Նախագահ Քոչարյանը վաղուց չի կարդում վարչապետի ֆեյսբուքյան մառազմատիկ գրառումները. Երկրորդ նախագահի գրասենյակ Գյումրին ոտքի կանգնեցնելու նոր բանաձև. աղետի գոտուց՝ ազատ տնտեսական գոտի (տեսանյութ) Պատերազմ Արցախում
Փաշինյանի հետ ոչ ոք բանավիճել չկամեցավ, էլի մնաց Ալիևի հույսին. Արթուր Խաչատրյան Պուտինի առանձին հանդիպում Փաշինյանի հետ չի լինի․ Պեսկով Տիգրան Ավինյանը պարտվել է Իշխան Սաղաթելյանի դեմ բոլոր 4 գործերով Ապագա ունենալու համար պետք է չկեղծել մեր ընդհանուր անցյալը Թրամփի «միութենական պետությունը» և հայկական պետականության բովանդակության խնդիրը Գյումրին ազատ տնտեսական գոտի դարձնելու գաղափարը պետք է իրագործել․ Կարեն Սիմոնյան (տեսանյութեր) «Կարծես վրեժ են լուծում». Սոնա Աղեկյան Լարված իրավիճակ «Արտաշատ» բժշկական կենտրոնում ՔՊ վերնախավը «խաղաղության» քարոզը դարձրել է գործիք իշխանության մնալու․ Արման Թաթոյան «Մայր Հայաստանը» դեմ է տեղական տուրքերի բարձրացմանը (տեսանյութ) ՔՊԿ-ն տապալվել է անվտանգությունից մինչև արտաքին քաղաքականություն, ձախողվել է քաղաքային մակարդակում (տեսանյութ) Կարմիր գծերը թանկացնելով՝ մտել եք քաղաքացու գրպանը․ Գևորգ Ստեփանյան (տեսանյութ) Կարմիր գծերը թանկացնելու որոշումն անգրագետ է․ դատարա՛նն է հաստատել․ Սամվել Հակոբյան (տեսանյութ) Սեփական քսակի նման գումարները մսխում են․ Մանուկ Սուքիասյան (տեսանյութ) Պարզվել է, որ 2 երիտասարդների կտրող-ծակող գործիքով մարմնական վնասվածք են պատճառել 15-ամյա պատանիները «Անհուսալի վիճակում ես հայտնվել և փորձում ես փախուստի ուղի ընտրել»․ Տիգրան Աբրահամյան Արևմուտքը երբեք չի կռվի Ադրբեջանի հետ Հայաստանի համար. Ալեքսեյ Ֆենենկո (տեսանյութ) ՀՀ ղեկավարությունը վերջին տարիներին հակված է փչացնելու հարաբերությունները Ռուսաստանի հետ․ Նիկոլայ Սիլաև (տեսանյութ) Երևանի ավագանու նիստը (ուղիղ) Ադրբեջանի երեք վտանգներն ու մենք (տեսանյութ) Ալիևը փորձում է պայմանավորվել ոչ թե Փաշինյանի, այլ՝ հաջորդ իշխանությունների հետ. Վիկտոր Սողոմոնյան Հանգստյան «ավելորդ» օրերին դեմ էին, բայց ուզում են... 10 աշխատանքային օր կրճատել. «Փաստ» Ու նորից՝ մանիպուլյացիա, փաստական և բովանդակային կեղծումներ. «Փաստ» Գյումրիում հաղթանակը կենաց-մահու հարց է ԱՆ ենթակայության տակ գտնվող երեք կարևոր կառույց ղեկավար չունի Ոչ մի մարդկային բան չի թողել Հանգստյան «ավելորդ» օրերին դեմ էին, բայց ուզում են... 10 աշխատանքային օր կրճատել Անդրանիկ Թևանյանի խորհուրդը վարորդներին (տեսանյութ) Չափազանց օգտակար կլինի, որ Փաշինյանը բանավիճի Փաշինյանի հետ. Լևոն Տեր-Պետրոյանի մամուլի խոսնակի արձագանքը Փաշինյանին Եթե նա շատ է ուզում բանավիճել, ապա խորհուրդ ենք տալիս բանավիճել համանախագահ երկրների նախագահների հետ.Սերժ Սարգսյանի գրասենյակի պատասխանը Փաշինյանին

Թավշյա իշխանությունը լղոզեց եւ որեւէ բան չասեց. Էդուարդ Շարմազանով

Արդեն մի քանի օր է, ինչ թեժ քննարկվում է այն հարցը, որ ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի, սպորտի հարցերի նախարարությունը քննարկում է դպրոցներում այլեւս «Եկեղեցու պատմություն» առարկան չդասավանդելու հարցը: Թե՛ նախկին իշխանությունները, թե՛ կրթության ոլորտի մասնագետները սա համարում են անթույլատրելի ու որակում են խայտառակ որոշում: ArmԼur.am-ը զրուցել է ՀՀԿ փոխնախագահ, պատմբան Էդուարդ Շարմազանովի հետ՝ պարզելու, թե ինչ դիրքորոշում ունի նա այս հարցի հետ կապված:

-Պարո՛ն Շարմազանով, քննարկվում է այն հարցը, որ այսուհետ «Եկեղեցու պատմություն» առարկան այլեւս չպետք է դասավանդվի, ինչը քննաատությունների բուռն ալիք է բարձրացրել: Կասե՞ք Ձեր դիրքորոշումը, որքանո՞վ եք ճիշտ կամ սխալ համարում այս որոշման ընդունումը:

-Դեռեւս 2018թ. հունիս ամսին, երբ կառավարությունը ներկայացնում էր Նիկոլ Փաշինյանի ծրագիրը, ես ԱԺ-ում հանդես եմ եկել հայտարարությամբ այդ ծրագրի վերաբերյալ եւ ուղիղ հարց եմ տվել կրթության նախարարին: Իմ մտահոգությունները հայտնել եմ այն ժամանակ, ե՛ւ վարչապետին, ե՛ւ առաջին փոխվարչապետին, այսօր արդեն ԱԺ նախագահին անձնական զրույցի ժամանակ, հայագիտական առարկաների ոչ պատշաճ մոտեցման համար: Ես այն ժամանակ Արայիկ Հարությունյանին ուղիղ հարց տվեցի, ասեցի ինչպե՞ս եք կարծում հայագիտությունը պետք է ունենա կիրառական նշանակություն, թե՞ ոչ, հայագիտությունը պե՞տք է ունենա ազգային նկարագիր, թե՞ ոչ:Ուղիղ ասեք, կո՞ղմ եք «Հայոց եկեղեցու պատմության» դասավանդմանը որպես առարկա, թե՞ ոչ: Ի դեպ, նշել եմ, որ ես ոչ միայն կողմ եմ, այլ գտնում եմ, որ «Հայոց եկեղեցու պատմությունը » պետք է դրվի ավելի բարձր մակարդակի վրա, եւ դասաժամերն էլ պետք է ավելացնել: Այն ժամանակ, քանի որ դեռ ընտրություններ չկային, թավշյա իշխանությունը լղոզեց եւ որեւէ կոնկրետ բան չասեց: Հա՛մ մեխին տվեց, հա՛մ նալին: Երկորդ անգամ՝ դեկտեմբերյան ընտրությունների ժամանակ, Արայիկ Հարությունյանի հետ բանավեճի էինք, ես իմ ամբողջ կրթության եւ գիտության զարգացման թեզը դրեցի կրթության դաստիարակության վրա, մեջբերումներ բերեցի մեր ազգային գործերից, որ դպրոցը պետք է լինի հայրենասիրության տաճար, որ մեր եկեղեցին ազգային եկեղեցի է, եւ էլի ուղիղ հարց տվեցի նախարարին, արդեն եթերում, կո՞ղմ եք թե՞ դեմ եք, եւ էլի կոնկրետ բան չասեց: Այսինքն այն ժամանակ արդեն տեսնում էինք, որ այս իշխանությունը չունի գոնե կրթության ոլորտում ազգային նկարագիր: Սա խայտառակություն է:

Ի՞նչ է նշանակում «Հայոց եկեղեցու պատմությունը» հանենք: Այստեղ երկու հարց կա. առաջինը՝ մեր սահմանադրությամբ, չնայած սահմանադրությունը ոտնահարում են, բայց ըստ սահմանադրության Հայ Առաքելական Սուրբ Եկեղեցին ունի բացառիկ նշանակություն, որը ամրագրված է սահմանադրությամբ: Եվ ծիծաղելի է, երբ եկեղեցին փորձում են հավասարեցնել այլ կրոնական կազմակերպություններին: Մենք սահմանադրությամբ եկեղեցուն տվել ենք բացառիկ իրավունք: Երկրորդը՝ մասնագիտական առումով ուղղակի ծիծաղելի է: «Հայ եկեղեցու» դասաժամերը մտցնել հայոց պատմության դասաժամերի մեջ, չկա նման բան: «Հայ եկեղեցու պատմությունը» լրիվ առանձին կառույցի պատմություն է, նրա դերն ու նշանակությունը մեր ժողովրդի 2000-ամյա կյանքում, ավելին, նրա հոգեւոր դաստիարակությունը, Կաթողիկոսների պատմությունը, նրանց դերը ազգային ազատագրական պայքարում, նրանց դերը կրթության մեջ, հայապահպանության գործում… Ավելին, ի տարբերություն արեւմտյան Կաթոլիկ եկեղեցու, Հայաստանում գիտությունը եւ դպրությունը զարգացել է եկեղեցիներով: Այսինքն մեր եկեղեցին եղել է դպրության եւ հայրենասիության տաճար:

-Բայց իշխանության ներկայացուցիչները ներկայացնում են այն հիմքերը, որոնք պատճառ են դարձել նման որոշում կայացնելու համար:

-Նախ գիտականորեն այստեղ որեւէ հիմնավորում չկա, դա ապազգային է: Եկեղեցին հանեն, փոխարեն տրանսգենդեր սարքեն երեխաներին, սեռական փոքրամասնոթյունների կառույց սարքեն: Ամեն ինչի չափ կա: Ես՝ որպես մանկավարժական գիտությունների թեկնածու, շատ հստակ ասում եմ՝ մեր կրթությունը պետք է ունենա ազգային նկարագիր: Էդ որ ասում ենք հպարտ, երջանիկ քաղաքացի, մեր պետությունը քարտեզով գրել է ինչպիսի քաղաքացի պետք է ունենա: Ով է ասել, որ իմ երկրում իմ քաղաքացին չպետք է ունենա ազգային նկարագիր: Հայ եկեղեցու պամությունը ինչով է խանգարում, ում է խանգարում:

Հարցազրույցն ամբողջությամբ՝ ArmԼur.am-ում

Հետևեք մեզ Telegram-ում
Հետևեք մեզ YouTube-ում
Websiite by Sargssyan
Հետևեք մեզ Facebook-ում https://www.facebook.com/ZhamLratvakan