Պատմական գիտությունների դոկտոր, պրոֆեսոր Ռուբեն Մելքոնյանը ևս միացավ տրանսպորտի թանկացման դեմ ստորագրահավաքին Գյումրիում իշխանությունը հայտնվել է ծուղակում (տեսանյութ) «Տգիտությունից բացի նաև ստորություն է». Լևոն Քոչարյան
23
Կապիկություն ա կոչվում. բունտ է հասունացնում տրանսպորտի թանկացման որոշումը Երևանում (տեսանյութ) Հայկական ամոթ. պետության ղեկին Նիկոլի պես ղեկավար ունենալը տիեզերական մասշտաբի խայտառակություն է․ Անդրանիկ Թևանյան Ամեն բան անելու ենք, որ դեկտեմբերի 24-ի Երևանի ավագանու նիստում կրկին քննարկվի տրասպորտի ուղեվարձի հարցը. Մանուկ Սուքիասյան Տրանսպորտի թանկացումն ու պարգևավճարները. ակցիա Նոր Նորքում (ուղիղ) Սա «նագլի խուժանություն» է․ մարդկանց հաշվին 100 մլն դոլար եկամտով բիզնես են սարքում (տեսանյութ) Փաշինյանը կհեռանա ամենաուշը մինչև 2026 թվականը. Երվանդ Բոզոյան Երևանում հանրային տրանսպորտի ուղեվարձի եռապատիկ թանկացման դեմ «Մայր Հայաստանի» ստորագրահավաքը շարունակվում է «Գերագույն խորհուրդ» պատգամավորական ակումբի նախագահության հայտարարությունը Տիգրան Ավինյա՛ն, հաճելի՞ է, երբ սխալ են զեկուցում ձեզ (տեսանյութ) «Մայր Հայաստանն» ընդդեմ տրանսպորտի թանկացման ստորագրահավաք է իրականացնում․ Yerkir Media-ի ռեպորտաժը Պատերազմ Արցախում
Երգիչ, երգահան, պրոֆեսոր Սամվել Գալստյանը կոչ է անում միանալ տրանսպորտի թանկացման դեմ ստորագրահավաքին (տեսանյութ) Դովեղի դպրոցի շինարարության վրա այժմ ընդամենը 5 արաբ բանվոր է աշխատում. Ոսկան Սարգսյան Երկրաշարժ` Ադրբեջանում. ցնցումները Հայաստանի տարածքում ևս զգացվել են Հայաստանում սարսափելի չափերի կոռուպցիա կա. Փաշինյանը «պարոն 100% ստախոսն» է, էդ նոր իմացա՞վ, որ թիմակիցները մարիխուանա ու ավելի ծանր թմրանյութեր են օգտագործում. Կարեն Քոչարյան «Արևմտյան Հայաստանն ու «Արևմտյան Ադրբեջանը» բացարձակապես համեմատելի չեն. Արևմտյան Հայաստանը մեր իրական պատմական հայրենիքն է, կա 4-րդ դարից սկսած». Աշոտ Մելքոնյան Պատմական գիտությունների դոկտոր, պրոֆեսոր Ռուբեն Մելքոնյանը ևս միացավ տրանսպորտի թանկացման դեմ ստորագրահավաքին Ո՞ւմ է մեղադրում կամ ո՞ւմ վրա է մուննաթ գալիս Նիկոլը, եթե այդ ամենի գլխին կանգնած է ինքը Պիտի խրախուսենք ստրուկների ապստամբությունը. Արմինե Օհանյան Ուկրաինայի պարտությունը ժամանակի հարց է. Հայկ Խալաթյան Կապիկություն ա կոչվում. բունտ է հասունացնում տրանսպորտի թանկացման որոշումը Երևանում (տեսանյութ) Գործող թյուրիմացությունն Արցախը սպանել է, բանակը սպանել է, խորհրդանիշները սպանել է, պատմությունը սպանում է Գյումրիում իշխանությունը հայտնվել է ծուղակում (տեսանյութ) Հայկական ամոթ. պետության ղեկին Նիկոլի պես ղեկավար ունենալը տիեզերական մասշտաբի խայտառակություն է․ Անդրանիկ Թևանյան «Տգիտությունից բացի նաև ստորություն է». Լևոն Քոչարյան Աղազարյանը մինչև երկուշաբթի ուզում է մտածել Ընթացք կտա՞ «թղթապանակներին», թե՞ կբավարարվի պաշտոնազրկումով ՔՊ-ական քաղաքապետի ընտրանեկան բիզնեսում խախտումներ են բացահայտվել Փաշինյանի իշխանությունում հետողորմյա են անում Քյարամյանը հարցաքննվել է Փաշինյանը որոշել է ՔՊ-ականներին բանի տեղ չդնել. արդարադատության նախարարի թատրոնը մի նպատակ ուներ Ո՞վ կդառնա պատգամավոր Փաշինյանը կհրաժարվի Ադրբեջանի դեմ միջազգային հայցերից, եթե կնքվի «խաղաղության պայմանագիր» Սարգիս Գալստյանը դատապարտվեց 18 տարվա ազատազրկման Բռնցքամարտիկ, սպորտի վաստակավոր վարպետ Իսրայել Հակոբկոխյանը ևս միացավ տրանսպորտի թանկացման դեմ ստորագրահավաքին Ամեն բան անելու ենք, որ դեկտեմբերի 24-ի Երևանի ավագանու նիստում կրկին քննարկվի տրասպորտի ուղեվարձի հարցը. Մանուկ Սուքիասյան Երևանի չբարեկարգված և թանկացող տրանսպորտը (տեսանյութ) «Կարո՞ղ է հելնենք ռադ լինենք»․ Փաշինյանը կամաց-կամաց մոտենում է իրեն․ «Կարճ ասած» Արփի Դավոյանը կնշանակվի ՊՎԾ պետ Հայաստան-Վրաստան. Ազգերի լիգայի խաղարկության փլեյ-օֆֆ-ի վիճակահանությամբ Պուտինի ուղերձը կարող եմ համեմատել Չերչիլի՝ սառը պատերազմին նախորդած ճառի հետ. Էդուարդ Շարմազանով

Կարեն Դեմիրճյանի պահանջով սկսեցինք կառուցել Մեղրի-Քաջարան ճանապարհը, որպեսզի Ադրբեջանի ցանկություններն ավարտվեն. Հենրիկ Քոչինյան

Հասարակական-պետական գործիչ Հենրիկ Քոչինյանն այսօր խորհրդարանում լրագրողների հետ զրույցում ասաց, որ երբ 1960-ականներին ՀՀ Մինիստրների խորհուրդը որոշում էր կայացրել կառուցել Գորիս-Կապան ավտոմոբիլային ճանապարհը, այն ժամանակվա ղեկավարները չգիտեի՞ն ՀՀ սահմանի տեղը՝ իհարկե գիտեին։

 

«Մինիստրների խորհրդի կազմում չէր կարող լինել ոչ գիտակից մարդ։ Գիտեին, որ այդ ճանապարհը կառուցելու են ՀՀ պետական բյուջեի հաշվին, գիտեին՝ ինչի համար են կառուցում, ինչու են հենց այդտեղով կառուցում, որովհետև Ադրբեջանն ուզում էր Արաքսով ավտոմոբիլային ճանապարհ կառուցել և հասնել Հայաստանին։ Նռնաձորի մոտ այդ ճանապարհը փակվեց, և ադրբեջանցիները չկարողացան առաջ շարժվել։ 1970-ականներին ադրբեջանցիները նորից շարունակում էին իրենց նպատակներն առաջ տանել, երբ Հեյդար Ալիևը սկզբից Ադրբեջանի Կենտկոմի առաջին քարտուղարն էր, հետո՝ ԽՍՀՄ Մինիստրների խորհրդի նախագահի տեղակալ, նա կուրացիա էր անում ճանապարհները, փորձեց նորից այդ խնդիրն առաջ տանել։ Եվ Կենտկոմի առաջին քարտուղար Կարեն Դեմիրճյանի պահանջով, հորդորով մենք սկսեցինք կառուցել Մեղրի-Քաջարան ճանապարհը, որպեսզի Ադրբեջանի ցանկություններն ավարտվեն»,- նշեց Հենրիկ Քոչինյանը, հաղորդում է -ը։

Ըստ նրա, այսօր, երբ ՀՀ իշխանությունը հայտարարում է, որ 22 կմ-ն անցնում է  Ադրբեջանի տարածքով, հետևաբար՝ հարց է առաջանում, երբ հայկական կողմը ճանապարհ էր կառուցում ու Ադրբեջանի «տարածք գրավում», Ադրբեջանի իշխանությունները դա չէի՞ն տեսնում, չէի՞ն հասկանում, թե՞ իրենց համար դա որևէ տնտեսական նշանակություն չուներ։ Չէր կարող տնտեսական նշանակություն ունենալ, որովհետև այդ ճանապարհներին Ադրբեջանը չուներ ադրբեջանական գյուղեր, արդյունաբերություն և այլն։

 

«Այդ ճանապարհի մի հատվածը կառուցվում է  անտառների միջով, բնական է, որ անտառահատում պետք է լիներ բավականին լայն ճակատով, հետևաբար՝ ադրբեջանցիները համաձայն էին, որ իրենց անտառները հատենք ու ճանապարհ կառուցենք։ 1964 թվականից սկսած ՀՀ կառավարությունն ամեն տարի բյուջեով ճանապարհների պահպանության համար գումարներ է հատկացրել և մշտապես նշել է՝ Գորիս-Կապան ճանապարհ, երկրորդ կարգի ճանապարհ, 68 կմ երկարությամբ, և իքս գումար է հատկացվել պահպանության, սպասարկման, նորոգման և այլնի համար»,- հավելեց Հենրիկ Քոչինյանը։

Նա ընդգծեց նաև, եթե խոսքը վերաբերում է ՀՀ սահմաններին, կարելի է  գնալ ու գտնել 80 տարեկան պապիկի, ով 60 թվականին այդ ճանապարհի վրա աշխատել է, փաստաթուղթ գտնել, որն ընդամենը գյուղապետի ստորագրությամբ թուղթ է, և ամեն ինչ համախմբել ու դարձնել կռվան։ Եթե հայկական կողմը միշտ խնդրողի դերում լինի, ապա առաջին անգամ խնդրանքը կհարգեն, երկրորդ անգամ բանի տեղ չեն դնի, և դրանով էլ խնդիրը կավարտվի, հետևաբար՝ պետք է հանդես գալ պայքարողի դերում։

«Խոսքը միայն ճանապարհի մասին չէ, երբ դուք ճանապարհ եք զիջում, դա չի նշանակում, որ իքս կիլոմետր ինչ-որ հողաշերտ է։ Ցանկացած ճանապարհի աջ և ձախ կողմերից տարիներ շարունակ գոյանում են ինֆրաստրուկտուրաներ, համայնքներ, բնակավայրեր և այլն։ Երբ մենք զիջում ենք այդ 22 կմ-ն, նշանակում է,  որ դրանից դեպի Հայաստան ընկած հատվածում մենք հետագայում այլևս անելիքներ չունենք։ Մենք պարտավոր ենք նաև այլընտրանքային ճանապարհ կառուցել, հակառակ դեպքում մենք որևէ ձևով Աղվանի գյուղում ապրող բնակչին պետք է ասենք՝ ճանապարհ չկա, ոտքով գնա Կապան»,- շեշտեց նա։

Հետևեք մեզ Telegram-ում
Հետևեք մեզ YouTube-ում
Websiite by Sargssyan
Հետևեք մեզ Facebook-ում https://www.facebook.com/ZhamLratvakan