Բանակն ու գեներալները դրսևորեցին արժանապատիվ կեցվածք, իսկ Արմեն Սարգսյանն այսօր երկրին տվեց հույս․ Միքայել Մինասյան. Տեսանյութ Ռուսաստանից պատերազմի համար օգնությունը յուրացրել և վաճառել է Շիշ բռնողը Ազգ, բանակ, հաղթանակ. Անդրանիկ Թևանյան. Տեսանյութ
28
«Հայրենիքի փրկության շարժման» հանրահավաքը Բաղրամյան պողոտայում. Տեսանյութ Ստեղծված իրավիճակն աննախադեպ է. Արմեն Սարգսյան ՀՀ ԶՈՒ ստորաբաժանումները իրենց հրամանատարներով ու անձնակազմերով միացել են ԳՇ-ի և կորպուսների հրամանատարների հայտարարությանը Փաշինյանը հիստերիկ նոպայի մեջ է. ուժայինները չեն ենթարկվում Օնիկ Գասպարյանին ձերբակալելու նրա հրահանգին ⚡ ՀՐԱՏԱՊ.Արմեն Սարգսյանը վերադարձրեց Օնիկ Գասպարյանին պաշտոնից ազատելու հրամանագրի նախագիծը Եթե հայերը 3 օրվա ընթացքում չազատագրեն երկիրը, վրա կհասնեն փաշինյանաթուրքական սև օրերը. Արամ Գաբրելյանով Ո՞ւր էր Փաշինյանն այս 3 տարիների ընթացքում, ինչո՞ւ չէր պահանջում փոխարինել, եթե Ռուսաստանը վատ զենք էր մատակարարել. Կոլերով Թուրքիան երազում է Փաշինյանի ձեռքերով ոչնչացնել հայկական բանակը. Երվանդ Բոզոյան. Տեսանյութ ԳՇ պետը չպետք է հեռանա, եթե նույնիսկ նախագահը ստորագրի Փաշինյանի առաջարկը․ Սեմյոն Բաղդասարովը. Տեսանյութ Օնիկ Գասպարյանը մարտական է տրամադրված և չի զիջելու. Փորձել են համոզել, որ հանդիպի Փաշինյանին Պատերազմ Արցխում
Երբ բանակը վերջապես #безумныйКороль-ին ասում է՝ «Հո՛պ, արա՛», դա դառնում է քաղաքական պրոցես. Կարեն Վրթանեսյանը՝ ՊՆ հայտարարության մասին Միանում են Փաշինյանի հրաժարականի պահանջին Հայրենիքի դեմը չոքելու ես, բայց ներող չի լինելու ՀՀ պետական սահմանի հայ-ադրբեջանական շփման գծի ամբողջ երկայնքով օպերատիվ մարտավարական կայուն իրավիճակը պահպանվել է «Հայրենիքի փրկության շարժման» հանրահավաքը Բաղրամյան պողոտայում. Տեսանյութ Քաղաքական Դիակը մինչեւ վերջ պայքարելու է, ամեն ինչ ու ամենին զոհելու է, եթե ՀԱՊԿ-ի պայմանագիրը չլիներ, կդիմեր Թուրքիային Հայաստան զորք մտցնելու համար Պահանջում ենք զերծ մնալ զինված ուժերի անունից հայտարարություններ անելուց. ՀՀ ՊՆ «Ապե՛, կողմնորոշվե՛ք, թե ուր ա ձեր Բոինգը». ԱՄՆ Վրանների հեղափոխությունը» թևակոխեց վճռական փուլ Այս մի քանի օրում որոշվելու է ամբողջ պայքարի ճակատագիրը, վճռական օրերն առջևում են․ Վազգեն Մանուկյան Ստեղծված իրավիճակն աննախադեպ է. Արմեն Սարգսյան Վարչապետի աշխատակազմն անհիմն է համարում և չի ընդունում նախագահի աշխատակազմից ստացված առարկությունները. Արսեն Թորոսյան Բանակն ու գեներալները դրսևորեցին արժանապատիվ կեցվածք, իսկ Արմեն Սարգսյանն այսօր երկրին տվեց հույս․ Միքայել Մինասյան. Տեսանյութ Հայտնի ֆեյք Գագիկ Սողոմոնյանը՝ «ԱԱԾ»-ում է. Օրվա կադր ԱԱԾ ԱԼՖԱ ջոկատը նույնպես հրաժարվել է կատարել Օնիկ Գասպարյանին ձերբակալելու Փաշինյանի հրամանը Ոստիկանության զորքերը հեռացան Բաղրամյան պողոտայից. Տեսանյութ «Քո հետևից կգան»-ից հետո երիտասարդին ծեծել են ՀՀ ԶՈՒ ստորաբաժանումները իրենց հրամանատարներով ու անձնակազմերով միացել են ԳՇ-ի և կորպուսների հրամանատարների հայտարարությանը ՀՀ նախագահը իր քայլով ապացուցեց, որ մտածում է մեր երկրի, ժողովրդի և պետականության մասին. Արթուր Վանեցյան. Տեսանյութ Այս հրապարակից տուն չենք գնալու, քանի դեռ գլխավոր խեղկատակը գտնվում է Կառավարության շենքում. Իշխան Սաղաթելյան. Տեսանյութ Նախագահը եռօրյա ժամկետում կարող է դիմել ՍԴ. Արա Զոհրաբյան «Ազատություն՝ «Ազատությանը». Գեղամ Նազարյան Փաշինյանը հիստերիկ նոպայի մեջ է. ուժայինները չեն ենթարկվում Օնիկ Գասպարյանին ձերբակալելու նրա հրահանգին Պետք է վերադառնան Հադրութից, Շուշիից տեղահանվածները. ԱԳՆ խոսնակի արձագանքը՝ Ալիևին Վիճակագրական կոմիտեն հերքում է Փաշինյանին. ՀԴՄ կտրոնների շրջանառությունը չի ավելացել Եվս մեկ գեներալ է միանում ԳՇ պահանջին Տպավորություն է, որ սա Հայաստանի ընդդիմության և Թուրքիայի դիմակայությունն է․ Ստեփան Դանիելյան. Տեսանյութ Նիկոլ Փաշինյանը ԳՇ պետին պաշտոնանկ անելու միջնորդությունը կրկին ուղարկեց Հանրապետության նախագահին Ռուսաստանից պատերազմի համար օգնությունը յուրացրել և վաճառել է Շիշ բռնողը «Այսօրվա ձեռքբերումը ձեր 3 ամիսների վճռականության արդյունքն է՝ մեր հաղթանակի սկիզբը»․ Իշխան Սաղաթելյան. Տեսանյութ Այսօր միակ լեգիտիմ կառույցը բանակն է, և ճիշտ է անում, որ չի ենթարկվում այս ապիկար իշխանություններին. Սեյրան Օհանյան. Տեսանյութ Վայ հովո, հովո։ Սովորաբար ցածրահասակ մարդիկ խելքով ու խորամանկ են լինում, դու ո՞ւմ ես քաշել տենց դեբիլ, արա ⚡ ՀՐԱՏԱՊ.Արմեն Սարգսյանը վերադարձրեց Օնիկ Գասպարյանին պաշտոնից ազատելու հրամանագրի նախագիծը Պատերազմի ավարտից 4 ամիս անց, ՓԵՏՐԱՐԻ 31-ի դափնեկիր ուսապարկը ներկայացրել է ոչ մի բանի չհարվածող հարվածային ԱԹՍ Ղարաբաղն Ադրբեջանի կազմում՝ նշանակելու է՝ Ղարաբաղն առանց հայերի․ Արա Այվազյան Տելեգրամյան հայտնի ալիքը հրապարակել է մի կեղծված ձևաթուղթ. Դիլիջանի քաղաքապետի ԺՊ-ը հերքում է տարածել Ազգ, բանակ, հաղթանակ. Անդրանիկ Թևանյան. Տեսանյութ Նախագահը հանդիպել է ԱԺ խմբակցություններում չընդգրկված մի խումբ պատգամավորների հետ Արցախից զինվորականներ են Հայաստան եկել՝ ի աջակցություն բանակի Վահրամ Սահակյան. Ոչխարի հո՞տ ես, որ քեզ սևի ու սպիտակի բաժանեն. թող էդ չոբանը գնա Գերմանիա ու փորձի նույնն անել. Տեսանյութ Վիտալի Բալասանյանը եւ Արցախի ազգանվեր հատվածը կանգնած են Հայրենիքի փրկության շարժման և Հայոց բանակի կողքին.հայտարարություն Նախագահը առարկությունով հետ կուղարկի փաստաթուղթը. հակառակ դեպքում կլինի Ալիևի ասածը՝ ՀՀ-ն մեռած է. Տեսանյութ ԳՇ հայտարարությունը ռազմական հեղաշրջման փորձ է որակել ընդամենը երկու կողմ. մեկը Նիկոլ Փաշինյանն է, մյուսը՝ Թուրքիան «Սատարում ենք բանակին». հանրահավաք Կապանում. Տեսանյութ Թուրքիան հանդես է գալիս որպես այդ անձի շահառու. Ստեփան Դանիելյան. Տեսանյութ Նիկոլ Փաշինյանի և նրա հեղափոխության PR-ն ապահովող բլոգերը պրոադրբեջանական քարոզիչ է «Դիլիջան համայնքի ղեկավարի պաշտոնակատարը անձնական տվյալների ձևաթղթում իր սեռի դիմաց գրել է «արու»». Կարեն Քոչարյան Փաշինյանի` Օնիկ Գասպարյանին ՀՀ ԶՈւ ԳՇ պետի պաշտոնից ազատելու մասին Նախագահին ներկայացրած առաջարկը հակասահմանադրական է Առաջիկա ժամերի ընթացքում ականատես կլինենք, թե ինչ որոշում կնդունի Արմեն Սարգսյանը Նիկոլ Փաշինյանը նոր նշանակումներ է կատարել

Անհրաժեշտ են ոստիկանության գործելաոճի հրատապ փոփոխություններ. Դավիթ Հարությունյանի նամակը՝ Վահե Ղազարյանին

Անհրաժեշտ են ոստիկանության գործելաոճի հրատապ փոփոխություններ` այն համապատասխանեցնելով Հայաստանի Հանրապետության Սահմանադրության պահանջներին։ Այս մասին Հայաստանի Հանրապետության ոստիկանապետ, գնդապետ Վահե Ղազարյանին ուղղված բաց նամակում ասել է ՀՀ արդարադատության նախկին նախարար Դավիթ Հարությունյանը։

Բաց նամակում, մասնավորապես, նշվում է.

«Վերջին շրջանում ոստիկանության կողմից զանգվածաբար իրականացվող վարչական ձերբակալումները խոր մտահոգության տեղիք են տալիս։ Դրանց վերլուծությունը ի ցույց է դնում, որ դրանք ապօրինի են իրականացվում, ինչի մասին թերեւս Դուք տեղյակ չեք: Իսկ քանի որ օրենքի չիմացությունը չի ազատում պատասխանատվությունից, ստիպված եմ բաց նամակով տեղեկացնել Ձեզ խնդրո առարկա իրավահարաբերությունների օրենսդրական կարգավորումների մասին: Վստահ եմ, որ Դուք կգտնեք այս նամակի բովանդակությունը Ձեր ենթակայության ներքո գործող ոստիկանության ծառայողներին հասանելի դարձնելու լավագույն ձեւը:

Վարչական ձերբակալման դեպքերը եւ կարգը սահմանվում են Վարչական իրավախախտումների վերաբերյալ Հայաստանի Հանրապետության օրենսգրքով (այսուհետ՝ ՎԻՎՕ):

Վարչական ձերբակալման նպատակները նախատեսված են ՎԻՎՕ-ի 259-րդ հոդվածով, ըստ որի՝ «ԽՍՀ Միության եւ Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրական ակտերով ուղղակիորեն նախատեսված դեպքերում, վարչական իրավախախտումները կանխելու նպատակով, եթե սպառվել են ներգործության մյուս միջոցները, անձը պարզելու, վարչական իրավախախտման վերաբերյալ արձանագրություն կազմելու նպատակով, եթե տեղում այն կազմելը հնարավոր չէ եւ եթե արձանագրություն կազմելը պարտադիր է, գործերի ժամանակին ու ճիշտ քննումը եւ վարչական իրավախախտումների վերաբերյալ գործերով որոշումների կատարումը ապահովելու նպատակով թույլատրվում են անձի վարչական ձերբակալում, անձնական զննում, իրերի զննում եւ իրերի ու փաստաթղթերի վերցնում»:

Նույն օրենսգրքի 261-րդ հոդվածի 1-ին կետի համաձայն՝ «վարչական իրավախախտում կատարած անձի վարչական ձերբակալում կարող են կատարել միայն ԽՍՀ Միության եւ Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ դրա համար լիազորված մարմինները (պաշտոնատար անձինք), այսինքն`

1) ոստիկանությունը` մանր խուլիգանություն կատարելու, հավաքների կազմակերպման եւ անցկացման սահմանված կարգը խախտելու, ոստիկանության աշխատողի օրինական կարգադրությանը կամ պահանջին չարամտորեն չենթարկվելու, արժութային հարաբերությունները կարգավորող օրենքներով եւ իրավական այլ ակտերով սահմանված պահանջները խախտելու, հասարակական վայրերում ոգելից խմիչքներ օգտագործելու կամ հասարակական վայրերում մարդկային արժանապատվությունը եւ հասարակական բարոյականությունը վիրավորող հարբած վիճակում երեւալու դեպքում, այն դեպքում, երբ բավարար հիմքեր կան ենթադրելու, որ անձը զբաղվում է պոռնկությամբ, փողոցային երթեւեկության կանոնները, որսի, ձկնորսության եւ ձկան պաշարների պահպանության կանոնները խախտելու եւ կենդանական աշխարհի պահպանության եւ օգտագործման վերաբերյալ օրենսդրության այլ խախտումների դեպքում, ինչպես նաեւ ԽՍՀ Միության եւ Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրական ակտերով ուղղակիորեն նախատեսված այլ դեպքերում»:

Վարչական ձերբակալման մասին կազմվում է արձանագրություն, որտեղ նշվում է այն կազմելու ժամանակն ու տեղը, արձանագրություն կազմող անձի պաշտոնը, անունը, հայրանունը, ազգանունը, տեղեկություններ ձերբակալվածի անձի մասին, ձերբակալման ժամանակը, տեղը եւ հիմքերը (ՎԻՎՕ 260-րդ հոդվածի 1-ին մաս):

Վարչական իրավախախտում կատարած անձի վարչական ձերբակալումը կարող է տեւել ոչ ավելի, քան երեք ժամ, բացառիկ դեպքերում, հատուկ անհրաժեշտության կապակցությամբ ԽՍՀ Միության եւ Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրական ակտերով կարող են սահմանվել վարչական ձերբակալման այլ ժամկետներ (ՎԻՎՕ 262-րդ հոդվածի 1-ին մաս):

Վերոշարադրյալ իրավակարգավորումների վերլուծությունից պարզ է դառնում, որ վարչական ձերբակալումն անձին ազատությունից զրկելու, թեեւ կարճաժամկետ, բայց ինքնուրույն միջոց է։ Իսկ դա նշանակում է, որ վարչական ձերբակալումը պետք է բավարարի Սահմանադրության 27-րդ հոդվածով նախատեսված անձնական ազատությունից զրկելու սպառիչ հիմքերից որեւէ մեկին:

Վերջիններիս համադրումը վարչական ձերբակալման նպատակների հետ թույլ է տալիս հանգել միանշանակ եզրակացության, որ կիրառելի կարող է լինել միայն Սահմանադրության 27-րդ հոդվածի 1-ին մասի 3-րդ կետը` անձնական ազատությունից զրկելը օրենքով սահմանված որոշակի պարտականության կատարումն ապահովելու նպատակով: Դա իր հերթին նշանակում է, որ իրավաչափ նպատակն առկա կարող է լինել միայն այն դեպքում, երբ՝

ա. օրենքով սահմանված է անձի համար որոշակի պարտականություն, (որոշակիության սկզբունք),

բ. անձը կամովին չի կատարում այդ պարտականությունը,

գ. վարչական ձերբակալումը այդ պարտականության կատարումը ապահովելու պիտանի միջոց է, այսինքն՝ վարչական ձերբակալմամբ ապահովվում է այդ պարտականության կատարումը:

Միաժամանակ, վարչական ձերբակալումը պետք է բավարարի Սահմանադրության 78-րդ հոդվածում որպես անմիջականորեն գործող նորմ ամրագրված համաչափության սկզբունքի պահանջներին, ինչը ենթադրում է, որ այն պետք է բավարարի եւս երկու լրացուցիչ պայմանի`

դ․ վարչական ձերբակալումը հետապնվող նպատակին հասնելուն ուղղված անհրաժեշտ միջոց է, այսինքն՝ առկա չէ խնդրո առարկա պարտականության կատարմանը հասնելու ավելի մեղմ, նույնպիսի արդյունավետ միջոց, եւ

ե․ անձի ազատության հիմնական իրավունքին վարչական ձերբակալմամբ պատճառվող վնասը պետք է համապատասխանի հետապնվող նպատակի նշանակությանը:

Բոլոր մյուս պարագաներում ՎԻՎՕ-ի կարգավորումների այլ կերպ մեկնաբանությունն ու կիրառումը հակասում են Սահմանադրության առնվազն 27-րդ եւ 78-րդ հոդվածների պահանջներին, որոնց հարգումն ու պաշտպանությունը հանրային իշխանության անմիջական պարտականություններն են՝ Սահմանադրության 3-րդ հոդվածի ուղղակի պահանջով:

Հարկ է նշել, որ ՎԻՎՕ-ի վերոշարադրյալ իրավակարգավորումների առանձին դրույթներ Սահմանադրական դատարանի 2012թ. նոյեմբերի 23-ի ՍԴՈ-1059 որոշմամբ արդեն իսկ ճանաչվել են Սահմանադրությանը հակասող եւ անվավեր:

Ի դեպ, վարչական ձերբակալության լեգիտիմության Հայաստանի Հանրապետության Սահմանադրությունից բխող վերոհիշյալ պայմանները ամբողջովին համահունչ են նաեւ Մարդու իրավունքների եվրոպական կոնվենցիայի 5-րդ հոդվածի 1-բ կետի դատական մեկնաբանություններին: Մասնավորապես, Lawless v. Ireland եւ Ciulla v. Italy գործերով անդրադարձ է կատարվել որոշակիության սկզբունքին՝ նշելով, որ երբ իշխանությունները ազատությունից զրկելիս հիմնվում են ընդհանուր նորմերի խախտումների վրա, խախտվում է որոշակիության սկզբունքը: Իսկ McVeigh and others v. The United Kingdom գործով անդրադարձ է կատարվել համաչափության սկզբունքին, նշելով` որ «օրենքով սահմանված պարտականության կատարման նպատակով» բառերը մեկնաբանելիս «պետք է հաշվի առնվի... պարտավորության բնույթը: Անհրաժեշտ է դիտարկել՝ արդյո՞ք դրա կատարումն անհապաղ անհրաժեշտություն է, եւ արդյո՞ք հանգամանքներն այդպիսին են, որ գործնականում չկա դրանց կատարման ապահովման այլ ողջամիտ միջոց»:

Այսպիսով` Սահմանադրությունից եւ ՄԻԵԿ-ից չբխող յուրաքանչյուր վարչական ձերբակալում վերածվում է անձնական ազատության ոչ իրավաչափ սահմանափակման եւ կարող է դառնալ դատական բողոքարկման առարկա՝ վարչական դատավարության օրենսգրքի 3-րդ եւ 69-րդ հոդվածների հիմքով: Այն կարող է նաեւ հիմք դառնալ ապօրինի ձերբակալում իրականացնողներին եւ կազմակերպիչներին, ինչպես նաեւ նշված գործողությունները չկանխող պաշտոնատար անձանց քրեական օրենսգրքի համապատասխանաբար 309-րդ եւ 308-րդ հոդվածներով պատասխանատվության ենթարկելու համար:

Հարկ եմ համարում Ձեր ուշադրությունը հրավիրել նաեւ Սահամանադրության 62-րդ հոդվածի 1-ին մասով որպես հիմնական իրավունք նախատեսված պետական մարմինների ու պաշտոնատար անձանց ոչ իրավաչափ գործողություններով կամ անգործությամբ պատճառված վնասի հատուցման իրավունքի վրա: Կարծում եմ, որ ոստիկանությունը իր ներկա գործելաոճով հիմքեր է ստեղծում, որ ապօրինի վարչական ձերբակալության ենթարկվածները պետության դեմ գույքային եւ ոչ գույքային վնասների հատուցման զանգվածային պահանջներ ներկայացնեն:

Հաշվի առնելով վերոշարադրյալը՝ անհրաժեշտ են ոստիկանության գործելաոճի հրատապ փոփոխություններ` այն համապատասխանեցնելով Հայաստանի Հանրապետության Սահմանադրության պահանջներին»։

Հետևեք մեզ Telegram-ում
Հետևեք մեզ YouTube-ում
Websiite by Sargssyan