Թշնամական ռազմական ենթակառուցվածքների ոչնչացումը. Տեսանյութ Քալիֆորնիայի Ֆաուլեր քաղաքը ճանաչել է Արցախի անկախությունը և ինքնորոշման իրավունքը Նախագահների փորձառությունն ու գիտելիքն ինչպես բանակցությունների, այնպես էլ հաղթանակներ ապահովելու տեսանկյունից, այս օրերին հատկապես կարևոր է․ Ռ․ Քոչարյան
22
Ռուսական ռմբարկուն Սիրիայում խոցել է Արցախ ուղղվող թուրքական «զորքերին» «Պետք է Վրաստանին հստակ բացատրենք, որ անհրաժեշտության դեպքում իր օդային տարածքով պետք է ուժեր և միջոցներ ուղարկվեն Հայաստան». Զատուլինը՝ ԼՂ-ում ՌԴ-ի հնարավոր գործողությունների մասին Այս պահին թշնամին հրետանի է կիրառում Մարտունու և հարակից գյուղերի ուղղությամբ․ ԱՀ ԱԻՊԾ Ավստրալիայի Նոր Հարավային Ուելս նահանգի Օրենսդիր ժողովը պաշտոնապես ճանաչել է Արցախի Հանրապետության անկախությունը Հադրութի ոճրագործներից մեկը ոչնչացվե՞լ է ՀՀ-ն պատրաստ է եղել և այժմ էլ պատրաստ է ԼՂ հարցի խաղաղ կարգավորմանը, հարցը դիվանագիտական լուծում չունի Ադրբեջանի ապակառուցողական գործելաոճի պատճառով․ վարչապետի խոսնակի պարզաբանումը Թուրքիան Սիրիայում իր վարձկաններից մի քանի հազարին տեղակայում է Հունաստանի հետ ծովային սահմաններին, զգույշ եղեք. Աբրահամ Գասպարյանը դիմել է հույն ժողովրդին Մի քանի օջախային տեղերում մեր զինված ուժերը հակառակորդի առաջխաղացման բոլոր փորձերը կասեցրել են. ՀՀ ՊՆ ներկայացուցիչ Արծրուն Հովհաննիսյանի մամուլի ասուլիսը. Տեսանյութ «Հանեք մեզ այս ճահճից». Ադրբեջանի բանակի կազմում կռվող վարձկանի զանգը Թուրքիա ՊԲ-ն հրապարակել է ևս 62 զոհի անուն, հայկական կողմից, նախնական տվյալներով, կա 834 զոհ, հակառակորդն ունի ավելի քան 6459 զոհ Պատերազմ Արցխում
«Առաջնագծի ինժիներական կառույցները արդեն 25 օր է՝ հրետանային, հրթիռային, ավիացիայի ինտենսիվ հարվածների տակ են։ Կոնկրետ բոյ են տալիս» Ռուսական ռմբարկուն Սիրիայում խոցել է Արցախ ուղղվող թուրքական «զորքերին» Ղարաբաղյան հակամարտության տարածքից այսօր Իրանում ընկել է 71 հրթիռ. ParsToday «Պետք է Վրաստանին հստակ բացատրենք, որ անհրաժեշտության դեպքում իր օդային տարածքով պետք է ուժեր և միջոցներ ուղարկվեն Հայաստան». Զատուլինը՝ ԼՂ-ում ՌԴ-ի հնարավոր գործողությունների մասին Թշնամական ռազմական ենթակառուցվածքների ոչնչացումը. Տեսանյութ Լոգիստիկան պատերազմի ողնաշարն է. թիկունքը՝ այդ ողնաշարը պահող, սնուցող հիմքը Հայաստանի կողմից Գաբալայի և Քյուրդամիրի ուղղությամբ բալիստիկ հրթիռներ արձակելու մասին Ադրբեջանի հայտարարությունը ցինիկ սուտ է Ավելի շուտ Ալիևի համար խնդիրներ կարող են ստեղծել կլաններն ու հնարավոր է ազգային փոքրամասնությունները, քան ադրբեջանական չեղած հասարակությունը Ադրբեջանին պետք է վերջնագիր ներկայացվի՝ կամ դադարեցնում է պատերազմը, կամ համանախագահները ճանաչում են Արցախը. Բեքարյան Երկար ժամանակով լույս չի լինելու Երեւանում եւ 3 մարզերում Աննա Հակոբյանը շնորհավորել է Քիմ Քարդաշյանի ծննդյան օրը Ռազմաքաղաքական և դիվանագիտական ճակատներում անհրաժեշտ է ավելի լայն համագործակցություն Այս պահին թշնամին հրետանի է կիրառում Մարտունու և հարակից գյուղերի ուղղությամբ․ ԱՀ ԱԻՊԾ «Հակառակորդը կենտրոնական ուղղությամբ իրականացրել է դիվերսիոն ներթափանցման փորձեր». Արծրուն Հովհաննիսյան Քալիֆորնիայի Ֆաուլեր քաղաքը ճանաչել է Արցախի անկախությունը և ինքնորոշման իրավունքը Որքան գրավ է պատրաստ վճարել Գագիկ Ծառուկյանը. նիստը` այսօր Սասուն Միքայելյանը երկրորդ վիրահատությունն է տարել Ինչո՞ւ է ալիևյան կլանը խոր դեպրեսիայի մեջ Ինչպես են Թուրքիան և Ադրբեջանը փորձում փրկել իրենց ներքին ձախողումները Ադրբեջանական էյֆորիան անկում է ապրում Վճռաբեկ դատարանի դատավորի թեկնածուները՝ անորոշ իրավիճակում․ ինչ սպասել Ավստրալիայի Նոր Հարավային Ուելս նահանգի Օրենսդիր ժողովը պաշտոնապես ճանաչել է Արցախի Հանրապետության անկախությունը Ստեղծված իրավիճակից ելքեր գտնելուն ուղղված ցանկացած հանդիպում ողջունում ենք․ Իշխան Սաղաթելյանը՝ ՀՀ և Արցախի նախկին նախագահների հանդիպման մասին Հադրութի ոճրագործներից մեկը ոչնչացվե՞լ է ՀՀ-ն պատրաստ է եղել և այժմ էլ պատրաստ է ԼՂ հարցի խաղաղ կարգավորմանը, հարցը դիվանագիտական լուծում չունի Ադրբեջանի ապակառուցողական գործելաոճի պատճառով․ վարչապետի խոսնակի պարզաբանումը Թուրքիան Սիրիայում իր վարձկաններից մի քանի հազարին տեղակայում է Հունաստանի հետ ծովային սահմաններին, զգույշ եղեք. Աբրահամ Գասպարյանը դիմել է հույն ժողովրդին Մարդու իրավունքների սիրիական դիտորդական կենտրոնը հայտնել է վերջին 24 ժամում Լեռնային Ղարաբաղի դեմ կռվում մահացած սիրիացի վարձկանների թիվը Հայաստանի միակ կին քաղաքապետս կամավորագրվում եմ Հայրենիքի պաշտպանությանը Մի քանի օջախային տեղերում մեր զինված ուժերը հակառակորդի առաջխաղացման բոլոր փորձերը կասեցրել են. ՀՀ ՊՆ ներկայացուցիչ Արծրուն Հովհաննիսյանի մամուլի ասուլիսը. Տեսանյութ Վայրկյան անգամ չվարանելով՝ կամավորագրվում եմ Հայրենիքիս պաշտպանության սուրբ գործին. Լոռու մարզպետ «Հայրենիք» կուսակցությունը հայտարարություն է տարածել Հայաստանի և Արցախի նախկին նախագահների հանդիպումների վերաբերյալ Այս պահից սկսած ձևավորում ենք կամավորական ջոկատ և գնում ենք մեր բաժին հաղթանակի հետևից. Արվավիրի քաղաքապետ Հայ համայնքը Բրյուսելում զանգվածային ավտոերթ է կազմակերպել դեպի ՆԱՏՕ-ի և ԵԽ գրասենյակներ Ռուսաստանի ՆԳՆ-ն հայտնել է ահաբեկչական բնույթի հանցագործությունների աճի մասին Conflict Intelligence Team-ը հաստատել է Ադրբեջանում Լեռնային Ղարաբաղի դեմ կռվող սիրիացի վարձկանների առկայությունը «Հանեք մեզ այս ճահճից». Ադրբեջանի բանակի կազմում կռվող վարձկանի զանգը Թուրքիա ՌԴ-ում ՀՀ դեսպանատունը շարունակում է հումանիտար օգնություն հավաքել Արցախի համար. Տեսանյութ ԼՂ-ում էսկալացիան թուլացնելու համար անհրաժեշտ է, որպեսզի որևէ այլ երկիր հեռու մնա հակամարտությունից. Պոմպեո Նախագահների փորձառությունն ու գիտելիքն ինչպես բանակցությունների, այնպես էլ հաղթանակներ ապահովելու տեսանկյունից, այս օրերին հատկապես կարևոր է․ Ռ․ Քոչարյան ՀՀ կառավարությունն արգելք է դրել թուրքական ծագում ունեցող ապրանքների ներմուծման վրա Ստեղծված պատերազմական իրավիճակը հուշում է, որ, պետք է պատրաստվենք երկարաժամկետ գործողությունների. Արայիկ Հարությունյան ՀՀ-ում կձևավորվի օպերատիվ շտաբ՝ Արցախից տեղափոխված ընտանիքների սոցիալական խնդիրներով զբաղվելու համար «Ծննդյան օրը տխուր տոն է». Արծվիկն ընկերներին խնդրել է նվերների փոխարեն գումար փոխանցել Արցախին. Տեսանյութ Մնացականյանը Լավրովի հետ հանդիպմանն ընդգծել է կայուն հրադադարի անհրաժեշտությունը Ամենայն Հայոց Կաթողիկոսը հանդիպում է ունեցել Արցախի նախկին նախագահների հետ Վարչապետ Փաշինյանը ներկայացրել է այն քայլերը, որոնք Հայրենիքի պաշտպանությանն են ուղղված Դիմակ չկրողը թշնամական կենսաբանական զենք է Հարավային ուղղությամբ հակառակորդի փոքր խմբերը չեզոքացվում են օջախային մարտերում․ Ա․Հովհաննիսյան Իսրայելական և թուրքական զինատեսակներից բացի ,հակառակորդը արցախյան բանակի դեմ կիրառում է նաև չեխական DANA ինքնագնաց հրետանային կայանքներ․ՊԲ Ալիևը շարունակում է օգտագործե՞լ, թե՞ արդեն կողքի են շպրտել

Չի կարող հիմնավորում լինել, մենք ձևախեղում ենք որոշակի իրավիճակ. սահմանադրագետ

Երկու օր առաջ հայտնի դարձավ, որ Սահմանադրական բարեփոխումների հայեցակարգում ներառվելու է Սահմանադրական դատարանը և Վճռաբեկ դատարանը միավորելու և Գերագույն դատարան ստեղծելու հարցը: Սրան կողմ էին քվեարկել հանձնաժողովի 15 անդամներից 8-ը: Չքվեարկող անդամների թվում էին իրավագիտության դոկտոր, պրոֆեսոր Արթուր Ղամբարյանը, սահմանադրագետ Անահիտ Մանասյանը:

Սահմանադրական և Վճռաբեկ դատարանները միավորելու, դրա հնարավոր դրական ու բացասական կողմերի մասին 168.am-ը խոսել է իրավաբան, սահմանադրագետ Արամ Վարդևանյանի հետ:

– Որքանո՞վ այն Գերագույն դատարանը, որ կգործի Հայաստանում, կկարողանա իրականացնել իր առջև դրված խնդիրները:

– Եթե նայում ենք սահմանադրաիրավական տեսանկյունից, Սահմանադրական դատարանի մոդելը ձևավորվել է դեռևս 20-րդ դարի սկզբին, այսինքն՝ առանձին մասնագիտացած դատարանը՝ սահմանադրական արդարադատության ոլորտում, Սահմանադրության նորմերի մեկնաբանության ոլորտում: Սա է տրամաբանությունը: Ու պատկերացրեք՝ եվրոպական երկրների գերակշիռ մեծամասնությունը, բացառությամբ 1-2 երկրի,  ունեն Սահմանադրական դատարաններ: Ունեն նաև գերագույն դատարաններ կամ վճռաբեր դատարաններ՝ որպես ընդհանուր արդարադատության ոլորտի բարձրագույն մարմին: Բայց Սահմանադրական դատարանը, կարծում եմ՝ մեր հանրության համար էլ վերջին շրջանում առավել քան պարզ դարձավ,  ընդհանուր դասական արդարադատություն իրականացնող մարմին  չէ, այլ կոնկրետ հենց  Սահմանադրության նորմերի մեկնաբանման, Սահմանադրության ոգու պաշտպանության և գերակայության գործառույթ իրականացնողն է: Ասել, որ դա հնարավոր է իրականացնել միայն Գերագույն դատարանով, եվրոպական փորձի ուսումնասիրությունը ցույց է տալիս, որ դա այդպես չէ, որ հենց պետք է ունենալ առանձին մասնագիտացված մարմին:

Բացառությունը դա ամերիկյան մոդելն է, որը հենց այդպես էլ կոչվում է: Եվրոպական մոդելը դա Սահմանադրական դատարանի առկայությունն է (ի դեպ, մենք Եվրոպայի խորհրդի անդամ պետություն ենք՝ հիշեցման կարգով), ամերիկյան մոդելը դա իրենից ենթադրում է հենց մեկ հատ Գերագույն դատարանի առկայություն: Սա հաջողությամբ իրացվել է ԱՄՆ-ում, բայց ոչ թե զուտ սահմանադրական բարեփոխումների արդյունքում, այլ հենց ինքը՝ իրավունքի զարգացումը, ԱՄՆ-ում հանգեցրել է դրան: Գերագույն դատարանը հենց իր իսկ նախադեպային որոշմամբ ինքն իրեն նման գործառույթ է վերապահել: Եվ դա տեղի է ունեցել 18-րդ դարում: 18-19-րդ դարերից ի վեր նման փորձ է ձևավորվել:

Հիմա մենք կարո՞ղ ենք արդյոք համեմատվել նման դարերի փորձ ունեցող մշակույթի հետ: Չենք կարող:

Բայց կարող ենք մի փաստ արձանագրել, որ 1996 թվականից ունենք ձևավորված կայուն դատարան՝ ի դեմս Սահմանադրական դատարանի, որը, Վենետիկի հանձնաժողովի բոլոր կարծիքները կարող եք ուսումնասիրել, բացառապես դրվատանքի և հարգանքի արժանացած կառույց է, մասնագիտական կառույց: Դա քանդելով, ստեղծելով նորը՝ ի՞նչ ենք անում: Ինչի՞ մասին է այստեղ խոսքը: Սա որևէ սահմանադրաիրավական տրամաբանության չի կարող դիմանալ: Եվ ես մեծ հպարտություն զգացի, որ, օրինակ, իրավագիտության դոկտոր-պրոֆեսոր Արթուր Ղամբարյանը, ով այդ հանձնաժողովի անդամ է, հրապարակային հայտնեց, որ ինքը դեմ է արտահայտվել այդ մոտեցմանը: Անահիտը Մանասյան ևս հայտարարեց, որ դեմ է արտահայտվել: Ի դեպ, պատահական չէ, որ այս երկու անուններն եմ նշում, որովհետև խոսքը գնում է իսկապես Սահմանադրական իրավունքի ոլորտում լուրջ գիտելիքներ ունեցող մարդկանց մասին: Բնական է, որ Սահմանադրական իրավունքից որևէ, նույնիսկ մեկ դասագիրք չկարդացած  անձինք կարող են և կողմ քվեարկել նման նախաձեռնություններին:

– Կարո՞ղ ենք ասել, որ մեր իրականության մեջ ՍԴ-ն Վճռաբեկ դատարանի հետ միավորման արդյունքում Գերագույն դատարան ստեղծելը՝ այդ կառույցի առաջ դրված որոշակի խնդիրները լուծելու տեսակետից, այնքան էլ իրատեսական չէ:

– Իհարկե, որովհետև մենք ձևախեղում ենք որոշակի իրավիճակ: Պատկերացրեք՝ մենք ունենք այսօր Ընդհանուր իրավասության դատարաններ և ունենք Վարչական դատարան: Նույն այս դրությամբ կարող ենք, չէ՞,  Վարչական դատարանն էլ դիտարկել ընդհանուր իրավասության տիրույթում, միավորել երկու դատարանները: Իհարկե կարող ենք: Բայց ինչո՞ւ չենք անում: Ինչո՞ւ միջազգային փորձում էլ այդպես չեն անում, որովհետև մասնագիտացած կառույցը, այն էլ՝ կոնկրետ լիազորության ծավալով, մի դեպքում՝ վարչական մարմինների գործունեության հարցերն են, դրանով ունենք առանձին կառույց: Սա էլ Սահմանադրական արդարադատություն է, սահմանադրության մեկնաբանությունն է:

Դուք պատկերացնո՞ւմ եք, որ դատավորները, որոնք զուգահեռ կարող են քննել քրեական գործեր, քաղաքացիական գործեր, այնուհետև մի հատ էլ մեկնաբանեն Սահմանադրության նորմերը՝ որպես վերջնական մեկնաբանություն: Մենք սրանով նաև Սահմանադրության կայունությունն ենք խաթարելու:

Եվրոպական փորձը, երբ 20-րր դարում որոշեց գնալ մասնագիտական դատարաններ ունենալու մոդելին, իր հիմնական պատճառաբանությունը հենց կայանում էր նրանում, որ Սահմանադրությունները պետք է լինեն պաշտպանված, և դա կարող է իրականացվել բացառապես նման առանձին մարմնի միջոցով: Խոսքը գնում է մեկ դարից ավելի փորձ ունեցող գաղափարի մասին: Ինչի՞ մասին ենք մենք խոսում: Էլ չեմ ուզում ընդգծել, որ 2015թ.-ի Սահմանադրական բարեփոխումներով մեր Սահմանադրական  մոդելն էլ ավելի մոտեցվեց՝ իր տրամաբանությամբ, կառուցվածքով, նորմերով, գերմանական մոդելին: Գերմանական մոդելի պայմաններում անցում ենք կատարում այդպիսի Սահմանադրության պաշտպանությանն ԱՄՆ-ի՞ Սահմանադրության մոդելով, այսինքն՝ Գերագույն դատարանի: Հասկանո՞ւմ եք՝ այստեղ սահմանադրական տրամաբանություն հնարավոր չի տեսնել:

– Խոսեցիք նաև օրենքի Սահմանադրականության վերաբերյալ որոշում կայացնելու փաստի մասին: Սահմանադրական բարեփոխումների հանձնաժողովի անդամ Դանիել Իոաննիսյանը ֆեյսբուքյան իր էջում գրել էր, որ այս բարեփոխումներով դատական բոլոր ատյաններին հնարավորություն կտան, որպեսզի օրենքի սահմանադրականության վերաբերյալ որոշում կայացնեն: Սա ինչքանո՞վ դրական կամ բացասական ազդեցություն կունենա:

– Դա առաջացնելու է իրավական կայունության կայուն դեֆիցիտ: Որովհետև բազմաթիվ դեպքեր լինում են, չէ՞, երբ Առաջին ատյանի դատական ակտը բեկանվում է Վերաքննիչի կողմից, այնուհետև Վճռաբեկ դատարանը նախադեպային որոշում է կայացնում, և այլն, բայց այդ ողջ պրոցեսի մեջ, այդ ողջ շղթայի մեջ անսասան է մնում Սահմանադրությունը, Սահմանադրության նորմերը: Հիմա մենք, ստացվում է, որ Սահմանադրության ուժը, որը պետք է լինի բարձրագույնը, որովհետև Սահմանադրությունը բարձրագույն իրավաբանական ուժ ունեցող միակ փաստաթուղթն է, մենք փաստացի հավասարեցնում ենք մի օրենքի, մի օրենսգրքի, մի ենթաօրենսդրական ակտի մակարդակի, որ դատարանները, Առաջին ատյանը մի կերպ կմեկնաբանի, Վերաքննիչը՝ մի կերպ: Սրանով մենք ինչի՞ն ենք հասնում:

Ես տեսել եմ կարծիք, որ կարծես արդարադատության նախարարն էր ասել (առնվազն իրավաբանի կարծիք կարելի է փորձել մեկնաբանել, որ իրավաբանները, ճիշտն ասած, զերծ են մնում, որովհետև դա անարդյունավետ գործ են համարում), որ կան դեպքեր, երբ Սահմանադրական դատարանի որոշումները չեն իրացվում դատարանների կողմից, և սա որպես խնդիր էր ներկայացնում այդ երկբևեռ մոտեցման, երբ կա փաստացի երկու բարձրագույն դատական ատյան, չնայած ես ինքս չեմ գտնում, որ դրանք այդպիսին պետք է բնութագրվեն: Սահմանադրական դատարանն առհասարակ վերիշխանական մարմին է, այն դասական դատական ատյան չէ, և սա նորություն չեմ ասում, սա նաև հենց Սահմանադրական իրավունքում հաստատված փաստ է: Հիմա տեսեք, Սահմանադրական դատարանի չնչին թվաքանակի որոշումներ կան, որոնք դատական համակարգը պատշաճ չի իրացրել: Հիմա մենք, ստացվում է, որ այդ չնչին խնդիրը լուծելու փոխարեն՝ առհասարակ վերացնում ենք Սահմանադրական դատարանը, որը, նորից եմ ուզում ընդգծել՝ 1996 թվից գործում է և իր ձևավորմամբ բավականին մեծ ճանապարհը է անցել՝ դրական իմաստով:

Ասեմ ավելին, բոլոր եվրոպական երկրներում է եղել, երբ բարձրագույն արդարադատություն իրականացնող մարմինները և Սահմանադրական արդարադատություն իրականացնող մարմինները միմյանց հետ ունենում են անհամաձայնություն: Սա իրավունքի զարգացման լավագույն դրսևորումներից մեկն է: Եվ դրանք մշտապես հարթվում են վերջիվերջո: Այդպես է եղել նաև Հայաստանում: Մի քանի տարի առաջ Վճռաբեկ դատարանի մոտեցումները չէին համապատասխանում ՍԴ որոշումներին: ՍԴ-ն, ի վերջո, իր որոշմամբ այդ հարցը հարթեց, և Վճռաբեկ դատարանն ընդունեց այդ մոտեցումը: Այլ կերպ չի էլ կարող լինել: Այսինքն՝ դրանք էպիզոդիկ բնույթի հարցեր են: Հուսով եմ, որ, ի վերջո, կդադարեն բազմաթիվ անգամ ներկայացված ընտրական վեճերի հետ կապված հարցերը և դրանով ՍԴ դերն ու արժեքը նսեմացնելու փորձերը, որովհետև դա էլ իրավական բանավեճի առարկա չի: Բոլոր նման շահարկումներ կատարողները պարզապես պետք է գնան և ուսումնասիրեն՝ ՍԴ ի՞նչ դիմումներ էին ներկայացվել, ի՞նչ հիմնավորումներ էին ներկայացվել, և արդյո՞ք հնարավոր էր այլ որոշում կայացնել, թե՞ մեկ այլ:

– Կարելի՞ է ենթադրել, որ այս քայլով իշխանությունն ի վերջո փորձում է լուծել Սահմանադրական դատարանի հետ իր խնդիրը, որն  առաջին օրվանից կարելի է տեսնել  իշխանության բոլոր քայլերում:

– Դժվարանում եմ ես այս հարցին պատասխանել: Ամեն դեպքում դա, կարելի է  ասել, քաղաքական գործընթացներից բխող հարցադրում է: Ես ինքս փորձում եմ հարցին նայել իրավական տեսանկյունից, բայց ստիպված պետք է ասեմ, որ այստեղ իրավական տրամաբանություն ես չեմ տեսնում: Եվ նորից եմ ասում, որ առնվազն ազդակ պետք է լինի, որ, եթե ՀՀ  բազմաթիվ գիտնականներից ոմանք, օրինակ, հենց նույն Արթուր Ղամբարյանը, երբ նման դիրքորոշում է արտահայտում, արդյո՞ք չպետք է ականջալուր լինել դրան, արդյո՞ք չպետք է ամեն դեպքում մի հատ դադար վերցնել և վերաիմաստավորել: Նորից եմ ասում՝ մենք ունենք բավականին լուրջ կառույց, որը, կարելի է ասել, հենց միայն Վենետիկի հանձնաժողովի անդամ երկրներում Սահմանադրական բարեփոխումների ընթացքում կարծիքի համար մշտապես դիմել են ՀՀ ՍԴ: Դուք պատկերացնո՞ւմ եք՝ դա ինչի մասին է վկայում: Դա հեղինակության, դա կայացման, դա բավականին բարձր աստիճանի մասին է վկայում: Ու այդ ամեն ինչից հրաժարվել հանուն ինչի՞. ես չեմ տեսել, ես ոչ մի պատճառաբանում չեմ տեսել, ոչ մի հիմնավորում չեմ տեսել: Եվ ճիշտն ասած՝ գտնում եմ, որ չի էլ կարող լինել այդպես՝ նժարի վրա դնելով հնարավոր բոլոր արգումենտները՝ կողմ կամ դեմ:

Հետևեք մեզ Telegram-ում
Հետևեք մեզ YouTube-ում
Websiite by Sargssyan