ԱՄՆ-ը հանդես է եկել հայտարարությամբ՝ ղարաբաղյան հակամարտության գոտում ռազմական գործողությունների կապակցությամբ Հայկական զինուժն ունի 16 զոհ եւ 100-ից ավելի վիրավորներ. ԱՀ ՊԲ հրամանատարի տեղակալ Յուրի Խաչատուրով. Առավոտյան եղել եմ նախարարությունում, հիմա գնում եմ գլխավոր զինկոմիսարիատ
28
Արծրուն Հովհաննիսյանի հարցազրույցը Пограничная ZONA ալիքին. Տեսանյութ ՀՀ ՊՆ-ն հրապարակել է նահատակված զինծառայողների անունները Արցախի արտաքին գործերի նախարար Մասիս Մայիլյանի մամուլի ասուլիսը. Ուղիղ РБК. Հայաստանն Ադրբեջանի գործողությունները համարել է պատերազմի հայտարարում. Տեսանյութ Ռուս ռազմական փորձագետները վերլուծել են Արցախյան պատերազմի առաջին օրը. Տեսանյութ Ադրբեջանի կենդանի ուժի և զինտեխնիկայի կորուստները. Տեսանյութ ՊԲ ստորաբաժանումները առգրավել են թշնամու 11 միավոր զրահատեխնիկա իրենց մարտական լրակազմով, այդ թվում՝ ՀՄՄ-3 Մեզ հետ պատերազմում է նաև Թուրքիան, մենք հաղթելու ենք. Արայիկ Հարությունյան. Տեսանյութ Հարությունյանը սեպտեմբերի 27-ին հրավիրել է Անվտանգության խորհրդի ընդլայնված արտահերթ նիստ. Տեսանյութ Ինտենսիվ մարտերը դեռ ընթանում են, Ադրբեջանն ունի մոտ 200 մարդկային կորուստ, մոտ 30 զրահատեխնիկայի և շուրջ 20 ԱԹՍ–ի կորուստ․ Արծրուն Հովհաննիսյան. Տեսանյութ Գլխավորը Կորոնավիրուսի մասին
Արծրուն Հովհաննիսյանի հարցազրույցը Пограничная ZONA ալիքին. Տեսանյութ Երևանի պետական բժշկական համալսարանի և համալսարանական հիվանդանոցների բժիշկները նույնպես Արցախ են մեկնում. Տեսանյութ Ադրբեջանական ԶՈՒ-ի կողմից հրետակոծության հետևանքով հղի կին է լրջորեն վիրավորվել. Արցախի ՄԻՊ Ռազմական դրությամբ պայմանավորված՝ դադարեցվում է պլանային կարգով ԲԿ-ներ դիմած պացիենտների ընդունումը․ ՀՀ առողջապահության նախարարություն ՀՀ ՊՆ-ն հրապարակել է նահատակված զինծառայողների անունները ԱՄՆ-ը հանդես է եկել հայտարարությամբ՝ ղարաբաղյան հակամարտության գոտում ռազմական գործողությունների կապակցությամբ Արցախի արտաքին գործերի նախարար Մասիս Մայիլյանի մամուլի ասուլիսը. Ուղիղ РБК. Հայաստանն Ադրբեջանի գործողությունները համարել է պատերազմի հայտարարում. Տեսանյութ Մռավ լեռը վերահսկողության տակ վերցնելու հակառակորդի փորձերը կանխվել են Ռուս ռազմական փորձագետները վերլուծել են Արցախյան պատերազմի առաջին օրը. Տեսանյութ Ադրբեջանի կենդանի ուժի և զինտեխնիկայի կորուստները. Տեսանյութ Հայ ժողովուրդը, Արցախը հաղթելու են. Սեյրան Օհանյան. Տեսանյութ «Պատերազմի պատասխանատուն որքան Բաքուն, այնքան էլ Անկարան է». Դիոգո Պինտո ՊԲ ստորաբաժանումները առգրավել են թշնամու 11 միավոր զրահատեխնիկա իրենց մարտական լրակազմով, այդ թվում՝ ՀՄՄ-3 «Աղոթում ենք հանուն Արցախի ու Հայաստանի պաշտպանության իրենց կյանքը վտանգող քաջ տղամարդկանց ու կանանց համար». Քիմ Քարդաշյան «Պետք է պատասխանատվության ենթարկել Ադրբեջանին». Ադամ Շիֆ Ամբողջ Հայաստանի տարածքում հերթեր են՝ կապված հայտարարված զորակոչի հետ. Տեսանյութ Քադիրով. «Լեռնային Ղարաբաղը դարձել է արնահոսող վերք, որի ապաքինումը թույլ չեն տալիս որոշակի ուժեր» Ի՞նչ է ենթադրում ռազմական դրությունը Նիկոլ Փաշինյանը հանդիպել է ՊՆ և ԶՈՒ ղեկավար կազմին. Քննարկել են հայկական զինուժի կողմից պատժիչ քայլերը Թոքի քաղցկեղ. Ի՞նչ է պետք հաշվի առնել արդյունավետ բուժման համար. Լուսանկար Այս ագրեսիան ոչ միայն կանխամտածված էր Ադրբեջանի կողմից, այլև ուղեկցվում է Թուրքիայի մեծածավալ աջակցությամբ. Զոհրաբ Մնացականյան. Տեսանյութ «Նրանց, միայն նրանց է ձեռնտու պատերազմը։ Հայաստանին՝ ոչ»․ Գարիկ Մարտիրոսյան Վարդենիս-Մարտակերտ ավտոմայրուղին ադրբեջանական բանակի վերահսկության տակ չէ․ ՊՆ-ն հերքում է Չզանգահարել բաց կապով Արցախ, պահպանել զգոնությունը. Անժելա Էլիբեգովա. Տեսանյութ Հակառակորդի կորուստները՝ ՊԱՇՏՈՆԱԿԱՆ «Մեր հարևանները մեզ համար առաջնահերթություն են, պատրաստ ենք լավ պայմաններ առաջարկել բանակցությունների անցկացման համար»․ Իրանի ԱԳ նախարարը՝ ԼՂ-ում ռազմական գործողությունների մասին Մեզ հետ պատերազմում է նաև Թուրքիան, մենք հաղթելու ենք. Արայիկ Հարությունյան. Տեսանյութ Հայկական կողմը տիրապետում է Թուրքիայի միջամտության վերաբերյալ տեղեկությունների Վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանը հեռախոսազրույց է ունեցել Ֆրանսիայի նախագահ Էմանուել Մակրոնի հետ Հարությունյանը սեպտեմբերի 27-ին հրավիրել է Անվտանգության խորհրդի ընդլայնված արտահերթ նիստ. Տեսանյութ Դոնալդ Տուսկ. Շատ մտահոգված ենք Լեռնային Ղարաբաղում բախումներով Սիրիայից Արցախի սահման բերված 81 ահաբեկիչ է սպանվել․ սիրիական աղբյուր «Եթե կողմերից մեկը ցանկանա հաղթել, դա կհանգեցնի միայն լարվածության սրմանն ու երկարամյա բախումների». Գորբաչովը մեկնաբանել է հակամարտության սրումն Արցախում Ինտենսիվ մարտերը դեռ ընթանում են, Ադրբեջանն ունի մոտ 200 մարդկային կորուստ, մոտ 30 զրահատեխնիկայի և շուրջ 20 ԱԹՍ–ի կորուստ․ Արծրուն Հովհաննիսյան. Տեսանյութ Մենք ժողովուրդ ենք, որ միշտ պաշտպանել ենք ինքներս մեզ՝ անցնելով պատմության քառուղիներով. այս անգամ ևս հաջողելու ենք․ Լևոն Արոնյանը՝ ԼՂ շփման գծում ռազմական գործողությունների վերսկսման մասին Մոսկվայի եւ Համայն Ռուսիո պատրիարքը աղոթել է Ղարաբաղյան հակամարտության խաղաղ կարգավորման համար «Սա մեր վերջին կռիվն է, որը փառքով ենք տանելու». Սասուն Միքայելյան «Կոչ ենք անում լիցքաթափել իրավիճակը և վերադառնալ երկխոսության առկա ձևաչափերին». Մոլդովայի ԱԳՆ Ադրբեջանական զինտեխնիկայի հերթական կորուստները. Տեսանյութ Ինչպես նախապատրաստվել արյունատվության Մեկնարկել է «Մենք ենք, մեր սահմանները. բոլորս Արցախի համար» խորագրով համազգային դրամահավաք-արշավ. ՀՀ ՊՆ Փաշինյանը զանգահարել է Պուտինին Ալիևի հրամանագրով՝ սեպտեմբերի 28-ից Ադրբեջանի ամբողջ տարածքում ռազմական դրություն կսահմանվի Մի քանի ժամվա ընթացքում Արցախի պաշտպանության բանակը ոչնչացրել է Ադրբեջանաի տանկերի մոտ 10 տոկոսը ԱԺ-ում հավաքված ճառ ասողներ, գնացե՜ք, կատարեք ձե՜ր պարտականությունը, ու ապահովեք մեր հաղթանակը Հայկական զինուժն ունի 16 զոհ եւ 100-ից ավելի վիրավորներ. ԱՀ ՊԲ հրամանատարի տեղակալ Այո, Արցախի ճանաչման հարցը մեր օրակարգից տեղափոխվում է քննարկման սեղանին. Փաշինյան ՆԱՏՕ-ն կոչ է անում դադարեցնել ռազմական գործողությունները ղարաբաղյան հակամարտության գոտում Խնդրում եմ ուշադրություն դարձնել ապաստարանների և թաքստոցների կահավորման ու պատրաստվածությանը. Վայոց Ձորի մարզպետ

ԿԳՄՍՆ-ի նախագծերում պահպանված չեն թե՛ պատմագիտական, թե՛ մանկավարժական-մեթոդական սկզբունքներն ու նորմերը. ՀՊՄՀ Հայոց պատմության ամբիոնի հայտարարությունը

Խ. Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարանի պատմության և հասարակագիտության ֆակուլտետի Հայոց պատմության ամբիոնը ներկայացրել է հանրակրթական «Հայոց պատմություն» առարկայի և «Ես, իմ հայրենիքն ու աշխարհը» դասընթացների ուսումնառության հայեցակարգի նախագծի վերաբերյալ ամբիոնի նիստի որոշումը՝ ամբիոնի վարիչ, պատմ. գիտ. դոկտոր, պրոֆեսոր Ա. Փիլիպոսյանի ստորագրությամբ:

«Հայոց պատմություն» առարկայի ուսումնառության հայեցակարգի մշակումն ու ուսումնական գործընթացի մեջ ներառումն այսօր իսկապես կարևոր խնդիր է, որն անհրաժեշտ է իրականացնել պատմական հավաստի սկզբնաղբյուրների, նորահայյտ փաստերի, դրանց հիման վրա տասնամյակներ շարունակ հայ և այլազգի առաջատար ու մեծանուն պատմաբանների, արևելագետների, լեզվաբանների, հնագետների և ազգաբանների մշակած գիտական հիմնարար աշխատությունների, թեզերի ու հիմնադրույթների օգտագործումով` ներառելով նաև առարկայի դասավանդման արդի մեթոդներ՝ հաշվի առնելով աշակերտների տարիքային առանձնահատկությունները:

Ուզում ենք կարծել, որ հենց այդպիսի նպատակ են փորձել որդեգրել նաև «Հայոց պատմություն» և «Ես, իմ հայրենիքն ու աշխարհը» դասընթացների ուսումնառության հայեցակարգի քննարկման ներկայացված նախագծերի հեղինակները: Միևնույն ժամանակ գտնում ենք, որ հապշտապ, մեկուսի, հավակնոտ, ինչ-որ տեղ ինքնագլուխ կերպով կազմված նման «հայեցակարգի» բացթողումներն այնքան ակնհայտ են, որ խնդիրն իրականացնելու համար մասնագիտական խորը գիտելիքներ, երկարամյա մանկավարժական աշխատանքի փորձ և պատմական իրադարձություններն ու անցքերը հաջորդաբար հայեցի շարադրելու հմտություններ ունեցող մասնագետների ներգրավման ու խորհրդատվության առաջնահերթ կարիք ունեն: Հայեցակարգերում, հատկապես «Ես, իմ հայրենիքն ու աշխարհը» դասընթացի պարագայում, բացարձակապես հաշվի առնված չեն սովորողների տարիքային առանձնահատկությունները: Տպավորություն է ստեղծվում, որ հեղինակները բազմաթիվ անհասկանալի և խրթին ձևակերպումներով, փորձել են ստեղծել մի խառնաշփոթ՝ նպատակ ունենալով հակակրանք ստեղծել առարկաների նկատմամբ: Այնինչ՝ պետք է լիներ հակառակը:

Չխորանալով և չկենտրոնանալով սույն «հայեցակարգերում»-ում ներկայացված վիճելի և/կամ անստույգ յուրաքանչյուր արտահայտության, եզրույթի, մեկնաբանության և ձևակերպման վրա, ինչը մի-քանի տասնյակ (իսկ մանրամասն ու հիմնավոր քննարկան պարագայում նաև մի-քանի հարյուր) էջ տեքստ կներառեր, ՀՊՄՀ Հայոց պատմության ամբիոնի աշխատակիցները (այդ թվում՝ 2 ակադեմիկոսներ, պատմական գիտությունների 6 դոկտորներ և 10 թեկնածուներ) միաձայն գտնում են, որ ներկայացված նախագիծը կազմված է հապճեպ, միակողմանի և մասնագիտական լուրջ վերամշակման ու հիմնովին վերաշարադրման կարիք ունի: Այն չի համապատասխանում իր գլխավոր նպատակին, ապագայում այս չափորոշիչների հիման վրա գրվելիք դպրոցական դասագրքերը չեն կարող սեր առաջացնել առարկայի նկատմամբ և աշակերտին տալ համակողմանի գիտելիքներ: Քննության ներկայացվող նախագծերում պահպանված չեն թե՛ պատմագիտական և թե՛ մանկավարժական-մեթոդական սկզբունքներն ու նորմերը, որոնց հաշվի չառնելու դեպքում անհնար է ստեղծել հաջողված դպրոցական դասագիրք: Ըստ որում առաջնահերթ պահանջ է, որ նախագիծն իրականացնող խումբը համալրվի Հայոց պատմության տարբեր ժամանակաշրջանների պատմաբան-մեթոդիստներով և ազգաբաններով, ինչպես նաև փորձառու մանկավարժներով:

ՀՊՄՀ Հայոց պատմության ամբիոնի վարիչ՝

պատմ. գիտ. դոկտոր, պրոֆեսոր Ա. Փիլիպոսյան

28. 07. 2020 թ.

Հետևեք մեզ Telegram-ում
Հետևեք մեզ YouTube-ում
Websiite by Sargssyan