Բնապահպանական իրավախախտումների առաջին եռյակը Գագիկ Ծառուկյանի գործով հանցագործության մասին հաղորդում է ներկայացվել. փաստաբան Վազգեն Մանուկյանը մեկնաբանել է Խոդորկովսկու «Դոսյե»-ն
25
Երբ մնացել է 1 թեկնածու, ես դադարեցրել եմ նիստին իմ մասնակցությունը. Հրայր Թովմասյան Կորոնավիրուսից երկու զինծառայող է մահացել Այս պահին անցում ենք կատարել ՍԴ նախագահի ընտրության քննարկմանը, եղել է մեկ ինքնաառաջադրում և մեկ առաջադրում. Արևիկ Պետրոսյան. Տեսանյութ Երբ հավաքարարը ընտրություններում ջախջախում է իր ղեկավարին Ինչպե՞ս կառավարել երկրի տնտեսությունը. մեկական օրինակներով խորհուրդներ Փաշինյանին Պուտինից ու Քոչարյանից Քաղաքագետը՝ Ծառուկյանի շանսի, Ալիևի խոստովանությունների և Փաշինյանի ու Քոչարյանի կողմից ներկայացված Հայաստանի զարգացման ծրագրերի մասին. Տեսանյութ Բաքուն Զախարովայի «նկատողությունից» հետո խմբագրել է ԼՂ հակամարտության վերաբերյալ Լավրովի պատասխանը ՍԴ փակ նիստում շարունակվում է նախագահի և փոխնախագահի ընտրությունը. ուղիղ միացում ՍԴ բակից. Ուղիղ Թուրքիան իսլամիստ զինյալներին Սիրիայից ուղղում է Ադրբեջան Հայաստանի և Արցախի դեմ պատերազմի համար. Լուսանկար Փաշինյան. Կրկին իրավիճակի սրում ունենք, երեկ կատարվել է կորոնավիրուսի 3913 թեստ, որից դրական է եղել 374. Տեսանյութ Գլխավորը Կորոնավիրուսի մասին
Լույս աշխարհ է եկել Ադամ Մուշեղի Սահակյանը՝ Ադամի եղբոր առաջնեկը Ինքնիշխանությունը չի կարող արդարացում դառնալ մարդու իրավունքների խախտումներ իրականացնելու համար նրանց հանդեպ, ովքեր խաղաղ իրացնում են իրենց ինքնորոշման իրավունքը․ Մնացականյան Այն փոփոխությունները, որ ուզում եմ անել, ԿԳՄՍՆ-ի կողմից ինձ թույլ չի տրվելու․ այսօր մեկ անգամ ևս ազատման դիմում եմ գրել, որը վարչապետն ընդունել է. Սմբատ Գոգյան Այլևս չի գործելու կազմակերպությունների գործունեության կասեցումների պրակտիկան. ՍԱՏՄ Ռուբենսի էս նկարը լավագույն արտացոլանքն է մեր իրականության՝ Նիկոլը հանուն սեփական իշխանության՝ լափում է նորանկախ պետությունը Թուրք-ադրբեջանական համատեղ մեդիահարթակը կրկին ապատեղեկատվություն է տարածել. ավելի համոզիչ լինելու համար նաև լուսանկար հրապարակել ՍԱՏՄ ղեկավար Գեորգի Ավետիսյանն ազատվեց պաշտոնից Սմբատ Գոգյանն ազատվել է ԲՈԿ նախագահի պաշտոնից Եթե «Հայաստան 2050»-ը լիներ ամբողջական, ապա պիտի ներկայացվեր առնվազն 100-200 էջանոց ամփոփում, որտեղ կխոսվեր գոնե մի քանի սցենարի մասին Հիվանդանոցը հրաժարվեց «Արտ Լանչից», բայց բանակը շարունակում է սնունդ ստանալ, որովհետև զինվորները չեն կարող հրաժարվել սնվելուց Ճիշտ է, պարոն Երիցյան, բայց գուցե փորձե՞ք այդ պարզ ճշմարտությունը ձեր վարչապետին բացատրեք ՄԻՊ-ի ներկայացուցիչներն Արմավիր ՔԿՀ-ում առանձնազրույցներ են ունեցել հացադուլ իրականացնող անձանց հետ Բնապահպանական իրավախախտումների առաջին եռյակը Ժողովուրդ ջան սրանք մեզ նախապատրաստում են երկրորդ ալիքին, առաջին ալիքը «պատվով» հաղթահարեցինք Ցանկալին իրականության փոխարեն Ադրբեջանի ներկայացնելը խայտառակ ավարտվեց. ԱՀ նախագահի մամլո խոսնակ Գուցե պայմանավորվածություն կա իշխանության ու որևէ դատավորի միջև․ Վաղարշյանը՝ Խունդկարյանի և իշխանությունների հնարավոր պայմանավորվածության մասին. Տեսանյութ Լևոն Շիրինյան՝ 300 դոլարով «ստատուս գրողը» ՔՊ վարչությունը փակ նիստ է հրավիրել. ճեպազրույցները՝ ուղիղ Ժողովրդին մոբիլիզացնել կարելի է, բայց անորոշություն մեջ երկար ժամանակ մոբիլիզացված պահելը գործնականում անհնար է Աննա Հակոբյանի մասին դիտարկվել են բազմաթիվ բացասական հոդվածներ. «Մեդիա պաշտպան» Երբ մնացել է 1 թեկնածու, ես դադարեցրել եմ նիստին իմ մասնակցությունը. Հրայր Թովմասյան Քոչարյանը ճիշտ դուրս եկավ, Տեր-Պետրոսյանը՝ սխալ. առանց որևէ թիզ հող զիջելու և առանց էսկալացիայի Հայաստանի պետական բյուջեն աճեց 8 անգամ Հետո էլ զարմանում ենք, թե ինչո՞ւ են Ռուսաստանի հետ հարաբերություններն անկում ապրում Եթե անգամ Գագիկ Ծառուկյանը կալանավորվի, մեր ծրագրերում ոչինչ չի փոխվելու․ Իշխան Սաղաթելյան Պաշտոնեական կեղծիքի հիմքով քրգործ հարուցվելու է, որքան էլ դիմադրեք և այդ ընթացքում ցուցաբերեք անգործություն կամ կայացնեք անհիմն որոշումներ․ Արթուր Ղազինյանը՝ ՀՔԾ-ին Բալիկի սպասող Լիլուի ջերմ լուսանկարն ամուսնու հետ. Լուսանկար ԳԹԿ-ն վերադարձնում է դիմորդների գումարը «Իմ քայլը». Եթե «Վարկերի համաներման մասին» օրենքն ընդունվի, Հայաստանի տնտեսությունը կհայտնվի փլուզման եզրին Ղազախստանը վերացրեց մահապատիժը Գագիկ Ծառուկյանի գործով հանցագործության մասին հաղորդում է ներկայացվել. փաստաբան Կորոնավիրուսից երկու զինծառայող է մահացել Այս պահին անցում ենք կատարել ՍԴ նախագահի ընտրության քննարկմանը, եղել է մեկ ինքնաառաջադրում և մեկ առաջադրում. Արևիկ Պետրոսյան. Տեսանյութ Երբ հավաքարարը ընտրություններում ջախջախում է իր ղեկավարին Էս սրիկաների ցինիզմը շուտով հասնելու է նրան, որ ուղիղ տեքստով ասեն՝ հանրահավաք մի արեք, որ կարանտինը հանենք, ու ՊՆ-ն առանց բյուջե չմնա Վազգեն Մանուկյանը մեկնաբանել է Խոդորկովսկու «Դոսյե»-ն Բնական ու գեղեցիկ. Իվետա Մուկուչյանի լուսանկարը Փաշինյանը փնտրում է մարդկանց, ովքեր կկարողանան համոզել Պուտինին ընդունել իրեն Գաղտնալսման գործը կոծկու՞մ են․ ո՞վ է եղել գլխավոր կասկածյալը. փաստաթուղթ Արթուր Գեւորգյանն ԱՄՆ-ում ձերբակալվել է. Դատախազություն Փաշինյանը փնտրում է մարդկանց, ովքեր կկարողանան համոզել Պուտինին ընդունել իրեն Գրիշա Թամրազյանը հրաժարականի դիմում է գրում «Գոլդեն փելես»-ը կփորձեն վաճառել նորից Ինչպե՞ս կառավարել երկրի տնտեսությունը. մեկական օրինակներով խորհուրդներ Փաշինյանին Պուտինից ու Քոչարյանից ՀՊՏՀ-ում ճգնաժամային իրավիճակ է, Գալոյանը հորդորում է վերսկսել դասերը Ոստիկանության համազգեստ կրող անձն սպառնում է մեր երթի մասնակիցներին. Վահան Բաբայան. Լուսանկար Նիկոլ Փաշինյանը որ գործարանի բացմանը մասնակցել է, այդ գործարանը կարճ ժամանակ անց կամ փակվել է կամ էլ փոքրացել է ու աշխատում է մի քանի հոգով Քաղաքագետը՝ Ծառուկյանի շանսի, Ալիևի խոստովանությունների և Փաշինյանի ու Քոչարյանի կողմից ներկայացված Հայաստանի զարգացման ծրագրերի մասին. Տեսանյութ Վլադիմիր Պուտինը առաջադրվել է Խաղաղության Նոբելյան մրցանակի Ոնց հասկանում եմ Ջերմուկի տարածաշրջանում հանքի բացման ու փակման կողմնակիցների միջև քաղաքացիական պատերազմ է սկսվում Հայաստանում հաստատվել է 25-րդ հակաճգնաժամային ծրագիրը․ աջակացություն կստանան զբոսաշրջային տրանսպորտային ընկերությունները

Մեր Քաղավիացիայի կոմիտեն մնացել է Նոյի թվերում

Հայաստանի քաղավիացիայի մասին վերջին երկու տարում շատ է խոսվում։ Հեղափոխությունից հետո ակնկալվում էր, որ Քաղավիացիայի կոմիտեի նորանշանակ նախագահ Տաթեւիկ Ռեւազյանը պետք է ոտքի հանի խորտակվող ավիացիան։ Տաթեւիկի գործունեությունը մինչ օրս հակասական գնահատականների է արժանացել․ մի կողմից, նրան քննադատում են՝ մեղադրելով մեր ավիացիան «ոչնչացնելու» մեջ, մյուս կողմից՝ դրվատում, հատկապես՝  լոուքոսթերներ բերելու համար։ Այս թեմայով Hraparak.am-ը զրուցել է Արայիկ Բալդրյանի հետ, ով փորձառու օդաչու է, կարիերան սկսել է 1985 թվականից՝ ռուսական «ՅԱԿ 40» օդանավով, այժմ եվրոպական Airbus-ի հրամանատար է։

Մասնակցել է Սպիտակի երկրաշարժի հետեւանքների վերացմանը, Արցախյան պատերազմի տարիներին է բազմաթիվ թռիչքներ կատարել՝ 1992-ի մայիսի 15-ին Ստեփանակերտի օդանավակայանում վայրեջք կատարելիս խոցված հայտնի օդանավը հենց նա էր ղեկավարում։ Երկար տարիներ աշխատել է «Արմավիա» ավիաընկերությունում, որի սնանկացումից հետո Բալդրյանը մեկնել է արտագնա աշխատանքի Ռուսաստան, Վրաստան, աֆրիկյան եւ արաբական երկրներ, Իրան, Իրաք, Հեռավոր Արեւելք, վերջինը Վիետնամն էր։ Մի քանի ամիս է՝ վերադարձել է Հայաստան, մտադիր է այստեղ շարունակել գործունեությունը։

«Մեր քաղավիացիայում կան շատ խորը խնդիրներ, որոնք նոր չեն, ստեղծվել են վաղուց, երբ լուծարեցին «Հայկական ավիաուղիները»»,- զրույցի սկզբում ասաց Բալդրյանը։

- Ի՞նչ խնդիրներ են, որո՞նք են դրանց ծնող պատճառները, եւ այս պահի դրությամբ մենք ի՞նչ իրավիճակ ունենք։

- Նախ, մեր քաղաքացիական ավիացիան մեզ համար կենսական նշանակություն ունի՝ սկսած մեր գերբից ու դրոշից, մինչեւ մեր աշխարհագրական դիրքը, որ մենք չունենք ծովային սահման, ցամաքային սահմանն էլ ցանկացած պահի կարող է փակվել, երկաթգիծ էլ համարեք՝ չունենք։ Մնաց միայն օդային ճանապարհը, որով մենք կարող ենք տեղաշարժվել, ապրանքներ տեղափոխել կամ ստրատեգիական նշանակության որեւէ բան։ Երկրորդը․ պետք է եղել՝ քաղաքացիական ինքնաթիռներով մենք ռազմական բնույթի գործեր ենք կատարել, իսկ մենք հիմա պատերազմի մեջ գտնվող երկիր ենք։ Եվ ցանկացած ավիաընկերության պայմանագրի վերջում անպայման նշվում է՝ ֆորսմաժոր, որի դեպքում տվյալ ավիաընկերությունը՝ ոչ հայկական, իրավունք չունի այդ երկիր թռչելու։ Եվ էս կորոնավիրուսի ժամանակ մենք տեսանք, չէ՞, թե ինչպես են հայերը մնացել Մոսկվայում, Սոչիում, տարբեր տեղեր ու չեն կարողանում վերադառնալ։ Իսկ ինչո՞ւ չլինի մեր հայկական ավիացիան, որ մեր հայրենակիցներին հետ բերի։

- Հայկական ավիացիա ասելով՝ նկատի ունեք ազգային ավիափոխադրո՞ղ, թե՞ դա այլ բան է, քանզի այդ հարցը շատ է շահարկվում։

- Իզուր է շահարկվում։ Մենք ավելի լավ է ունենանք մի քանի ավիափոխադրող՝ հայկական դրոշի տակ, հայկական գրանցումով, թող նրանց կոչեն ազգային փոխադրող՝ օրինակ, դա բոլորովին կարեւոր չէ։ Թող մենք ունենանք 5 հայկական ավիաընկերություն, թող հինգն էլ աշխատեն։

- Հիմա, կարծես թե, մի քանի այդպիսի ընկերություն ունենք՝ «Արմենիան», «Տարոն ավիան», որը դադարեցրեց թռիչքները, «Ատլանտիսը»․․․

- «Արմենիան», կարելի է ասել, կիսահայկական-կիսավրացական է՝ էստեղ մեկ, թե երկու հայկական ինքնաթիռ ունեն, մյուսները վրացական են, «Ատլանտիսն» էստեղ չի աշխատում, չի էլ աշխատելու, «Տարոն ավիան» ունի մի քանի Boeing 737-500, որն էստեղ փորձեց աշխատել, բայց չստացվեց, ընկավ դեմպինգի տակ, թողեց հեռացավ։ Խոսքը դրա մասին չէ, խոսքը կանոնավոր ավիաընկերության մասին է։ Մենք դրա փորձն ունենք՝ «Արմավիան», ամբողջ Եվրոպայով, Ռուսաստանով, Միջին Արեւելքով թռչում էինք, մենք էնքան ծանրաբեռնված էինք աշխատում, որ հինգ ինքնաթիռով չէինք հասցնում։

- Հիմա ի՞նչ է պետք հայկական ավիաուղիներ ունենալու համար, դա խոշոր ծախսերի հե՞տ է կապված, թե՞ ավելի շատ քաղաքական կամք է պետք։

- Այ, հենց դրանից են մարդիկ վախենում՝ խոշոր ծախսեր ասելով։ Իրականում, ոչ մի ծախս էլ պետք չէ։ Եթե պետությունն ունի նպատակ՝ ստեղծելու հայկական ավիաընկերություն, եթե պետության վեկտորը հստակ երեւում է, որ ուզում է ունենալ, մենք թիմ էլ ունենք, ռեսուրս էլ ունենք, ներդրողներ էլ կարող ենք գտնել, եւ պետությունը, կարելի է ասել, մի կոպեկ փող էլ չի ծախսի։ Մեզ պետք է հովանավորչությունն էն կարգի, ոնց առաջ էինք թռչում, երբ «Արմավիան» պարիտետ էր ռուսական ընկերությունների հետ։ Ենթադրենք, պայմանագիր ես կնքում «Աէրոֆլոտի» հետ, ինքը թռչում է Երեւան, դու թռչում ես Շերեմետեւո։ Ուզում ես օրական տասը չվերթ կատարիր, ուզում ես՝ 30 չվերթ, գոյություն ունի նստատեղերի քանակ, դու ծախում ես, ենթադրենք, մի ամսվա մեջ 5 հազար տոմս, ես էլ եմ ծախում 5 հազար տոմս, ու տոմսի գինը սահմանվածից բարձր չպետք է լինի։ Դու չես կարող 5 հազար 1 նստատեղ վաճառել, ես էլ չեմ կարող։ Այ, դա է պարիտետը, որը ձեռք է բերվում պետության կողմից։ Նույնը օդանավակայանի սպասարկման գներն են, նավթի գինը, նավիգացիայի արժեքը։ Դրանք եթե մեր կառավարությունը կարողանա կարգավորել, մենք շատ շուտով՝ մեկ տարի հետո, կունենանք գործող հայկական ավիաընկերություն։

- Ի՞նչ է պետք՝ այդ ամենը կարգավորելու համար, կամ ինչո՞ւ չեն անում։

- Հարկավոր է ռեօրգանիզացիա՝ վերակազմավորում մեր քաղավիացիայի կոմիտեում։ Մեր կոմիտեն մնացել է, այսպես ասած, Նոյի թվերում։

- Բայց մենք Քաղավիացիայի կոմիտեի նոր նախագահ ունենք, որը փոփոխություններ է փորձում մտցնել ավիացիայում։

- Կոմիտեի նոր նախագահը չէր կարող նույն կազմով հին բացերը վերացնել։ Ես չգիտեմ՝ պատճառն ինչ է, որ այդ վերակազմավորումը չի ստացվել։ Պատճառներից մեկը կարող է լինել հետեւյալը․ օրինակ՝ տիկին Ռեւազյանն ինձ պես մեկին կոմիտեում աշխատանքի է հրավիրում։ Ասում եմ՝ ինչքա՞ն աշխատավարձ եք տալիս, ասում է՝ 220 հազար դրամ։ Բա ես կգա՞մ աշխատանքի, չեմ գա, չէ՞։ Էսօր մարդն ինչի՞ համար է աշխատում, որ ապրի, չէ՞։ Հայրենասիրությունը՝ հասկացանք, ժամանակին ինչքան պետք է եղել, արել ենք, բայց հիմա հայրենասիրության համար գամ կոպեկներով աշխատեմ, երբ ես մեկ այլ ընկերությունում ստանում եմ բավականին բարձր աշխատավարձ։ Հիմա եկեք Տաթեւիկին գնդակահարենք օրը երեք անգամ, ասենք՝ դու ոչ մի բան չես անում, էս մարդը ո՞նց անի։ Դու նորմալ աշխատավարձ տուր, տես՝ ինչ մասնագետներ ես հավաքում, ու էդ մասնագետների խումբը կանի ամեն բան, եւ ամենաշատը մեկ-երկու տարի հետո եվրոպական թռիչքներն էլ կվերականգնվեն, մեր ավիաընկերություններն էլ կթռչեն նորմալ։ Պետությունը թող Քաղավիացիայի կոմիտեի ձեռքերն ազատ արձակի, ես երաշխավորում եմ՝ ամենաշատը 2 տարի անց մեր մասին էլի ամբողջ աշխարհում կխոսեն լավով։

Հարցազրույցն ամբողջովին՝ սկզբնաղբյուր կայքում

Հետևեք մեզ Telegram-ում
Հետևեք մեզ YouTube-ում
Websiite by Sargssyan