Քրեականները ասում են «ԱՅՈ»․ ՔՊ-ին գումարներ են նվիրաբերել նաև քրեական կապեր ունեցողները Կորոնավիրուսի տարածման դեմ ձեռնարկվող քայլերը հատվածային բնույթ ունեն և կա մտավախություն, որ արդյունավետ չեն լինի․ Արմեն Գևորգյան Ռոման Բաբայանը քննադատել է «НГ»–ին՝ Սումգայիթի դեպքերը խեղաթյուրված ներկայացնելու համար
27
«Այո՛» հոլովակը ցույց տվեց, որ Փաշինյանը 2018-ի հեղափոխության ժամանակներից դուրս չի եկել. Տեսանյութ Փաշինյանը՝ արտոնյալ պայմաներով մեքենաները ներկրելու ժամկետների հնարավոր երկարաձգման մասին. Տեսանյութ Հայաստանի համար Ռուսաստանի և ԵՏՄ տարածքում ռոումինգը կարող է չեղարկվել. ՏՄՊՊՀ նախագահը մեկնել է Մոսկվա Աննա Դանիբեկյանը պետք է ընտրություն կատարի եւ հաղթահարի վախը. Արամ Օրբելյան. Տեսանյութ Արման Սաղաթելյան. Անընդհատ անցյալից կառչելը ցույց է տալիս, որ իշխանությունը ոչ միայն ներկայի անելիքներից չի հասկանում, այլև՝ ապագայի. Տեսանյութ Հեղափոխականների օլիգարխացման երկաթյա օրենքը ԵԿՄ-ն լծվել է «ԱՅՈ»-ի քարոզարշավին Պատրաստվում են հնարավոր ցնցումներին. Կառավարությունը երկարաժամկետ զորահավաք է նախագծում Պուտինը՝ Հայաստանի Ազգային ժողովում Վանեցյանի կուսակցության գլխավոր գրասենյակն արդեն պատրաստ է. ո՞ւմ հետ է նա հանդիպում
Մեղրիի ազատ տնտեսական գոտու չշահագործման խնդիրը 1,5 տարի է Նիկոլը չի կարողանում կարգավորել Իրականում այդպիսի «թռցրած» սիմվոլները բազմաթիվ են գործող իշխանության «ստեզծագործական» մտքում Մոսկվայում կկանգնեցնեն լեգենդար հետախույզ Գևորգ Վարդանյանի հուշարձանը ՀՀ-ն պատրաստ է դիմագրավելու կորոնավիրուսին. առկա է հետազոտության 850 թեստ «Այո՛» հոլովակը ցույց տվեց, որ Փաշինյանը 2018-ի հեղափոխության ժամանակներից դուրս չի եկել. Տեսանյութ Քրեականները ասում են «ԱՅՈ»․ ՔՊ-ին գումարներ են նվիրաբերել նաև քրեական կապեր ունեցողները Լայֆհաք. Ինչպես ստեղծել 3 միլիոն դրամանոց լոգո. Տեսանյութ Կարևոր է զերծ մնալ ՀԱՊԿ-ի մասին տեղեկատվության մանիպուլյացիայից. ՀՀ-ում ՌԴ դեսպան 12․2 մլն դրամ ԱԳՆ-ին՝ Սիրիայի հայերի անձնագրերի տուրքերը վճարելու համար Սահմանադրական փոփոխությունների հարցով հանրաքվեի նշանակումը ոչ միայն արկածախնդրություն է, այլև պետական հանցագործություն, իշխանության յուրացում. Արծվիկ Մինասյան. Տեսանյութ Կորոնավիրուսի տարածման դեմ ձեռնարկվող քայլերը հատվածային բնույթ ունեն և կա մտավախություն, որ արդյունավետ չեն լինի․ Արմեն Գևորգյան Վրաստանում նոր տեսակի կորոնավիրուսով վարակման 1-ին դեպքից հետո երկիրը երկու շաբաթով փակել է Ադրբեջանի հետ սահմանը Հայաստանում կորոնավիրուսի ախտորոշման 95 անալիզ է անցկացվել. նախարար Վահագն Վերմիշյանն ազատվեց աշխատանքից ՀԱՊԿ դերը Կովկասի տարածաշրջանում անվտանգության ապահովման գործում. կլոր սեղան-քննարկում. Տեսանյութ Վաղ կենսաթոշակի մասին օրենքից մինչև հանրաքվե Մինչև գարուն տաք և առանց տեղումների եղանակ է սպասվում Խորհրդարանական լսումներ․ «Ճանապարհային երթևեկության արդի հիմնախնդիրները եւ դրանց լուծման ուղիները». ՈՒղիղ Փաշինյանը՝ արտոնյալ պայմաներով մեքենաները ներկրելու ժամկետների հնարավոր երկարաձգման մասին. Տեսանյութ «Ունենք հատուկ վայրեր կարանտին իրականացնելու համար». ինչ քայլեր կձեռնարկվեն կորոնավիրուսի ներթափանցման դեպքում. Տեսանյութ Ռոման Բաբայանը քննադատել է «НГ»–ին՝ Սումգայիթի դեպքերը խեղաթյուրված ներկայացնելու համար Դավիթ Տոնոյանն ու Ստանիսլավ Զասը քննարկել են միջազգային և տարածաշրջանային անվտանգության հարցեր Լիլի Մորտոյի լուսանկարը Լաս Վեգասից Քայլ արա, բյուջեն կթիր. Սիրում եմ բոլորիդ, էշի տեղ եմ դնում բոլորիդ, հասնումա բոլորիդ Անի Զախարյանն առաջարկում է վերանվանել Հայաստանի Հանրապետությունը. Տեսանյութ Արտակարգ դեպք Բարեկամավան գյուղում. դպրոցում նախկին աշակերտը բոլորի աչքի առաջ կրակոց է արձակել դասասենյակում Սիրիայում թուրքական զինուժը կրկին կենդանի ուժի կորուստներ ունի Կառավարության նիստի օրակարգում 35 հարց է, որից 31-ը՝ չզեկուցվող, մեկը՝ գաղտնի. ՈՒղիղ Վրաստանի պաշտպանության նախարարն այսօր կժամանի Հայաստան Հետո ո՞նց ենք բոլոր կորուստները Ադրբեջանի հետ քարոզչական պատերազմում վերականգնելու ու դիրքերը հետ բերելու՞. բա, հետո՞, պարգևավճարները հավաքեցիք գնացիք Արման Սաղաթելյան.«Փաշինյանի օրոք վերջում կրակել իմացող մարդ չի գտնվելու» Դեսպանությունը Ճապոնիայում և Կորեայում գտնվող ՀՀ քաղաքացիներին կոչ է անում կապ հաստատել իրենց հետ «ՁԻԱՀ կանխարգելման կենտրոն»-ի աշխատակիցները բողոքի ակցիա են անում Կառավարության դիմաց. ուղիղ Գործարարները շատ ավելի են վախեցած իշխանություններից, քան սպասում էր Նիկոլ Փաշինյանը Լարսի ճանապարհը բաց է բոլոր տեսակի ավտոմեքենաների համար Հայաստանի համար Ռուսաստանի և ԵՏՄ տարածքում ռոումինգը կարող է չեղարկվել. ՏՄՊՊՀ նախագահը մեկնել է Մոսկվա Թքած ամեն ինչի վրա, դուք իմ լոգոն եք օգտագործելու... Փարիզում կորոնավիրուսից մահացել է առաջին ֆրանսիացին Մարդասպանի սորոսական կնիկը արդարադատության նախարարի հետ ԱԺ-ում Ինչո՞ւ Փաշինյանը չի արձագանքում Բաքվից պատվիրված հակահայկական զառանցանքներին Ի՞նչ կապ ունի այս սենսացիոն հայտարարությունը ձեր աջակիցների կողմից Սահմանադրության պահանջների խախտմամբ ձեռնարկած հանրաքվեի սկսվող քարոզարշավի հետ Մեր գաղափարը կծառայի իր նպատակին. «Այո» լոգոտիպի հեղինակների պարզաբանումը Աննա Դանիբեկյանը պետք է ընտրություն կատարի եւ հաղթահարի վախը. Արամ Օրբելյան. Տեսանյութ Միայն ճանապարհներն ասֆալտապատելով ու ՍԴ դատավորներին տուն ուղարկելով՝ հնարավոր չէ լուրջ խթան հաղորդել տնտեսությանը Բոլշևիկյան կուսակցությունը փող է ծախսում ու հակաքարոզչական նյութ է տարածում մեր դեմ. Լուսանկարներ Ովքե՞ր են դավաճանները Սադրանքի վտանգը. Կրեմլը կարող է «պաուզա» պահել Իրեն ողջունող մարդկանց Նիկոլ Փաշինյանն ասաց՝ ի՞նչ եք ծափ տալիս, քարեր և փայտեր հավաքեք. Հայկ Մամիջանյան. Տեսանյութ Արման Սաղաթելյան. Անընդհատ անցյալից կառչելը ցույց է տալիս, որ իշխանությունը ոչ միայն ներկայի անելիքներից չի հասկանում, այլև՝ ապագայի. Տեսանյութ Լույս չի լինի

«Ձեզ մոլորեցնում են՝ ասելով, իբր ավիացիայի ոլորտում հաջողություններ կան»․ Նավիկ Խաչատրյան

Ավիացիոն խորհրդատու Նավիկ Խաչատրյանը ֆեյսբուքյան իր էջում գրել է․

«Հարգելի Պարոն Փաշինյան,

ուշադիր հետևում էի ձեր մամլո ասուլիսին, մասնավորապես ավիացիայի մասին հարցին, որը դուք ինքներդ բարձրացրեցիք։ Հերթական անգամ պետք է նշեմ իմ կարծիքը, որ ձեզ մոլորեցնում են՝ ասելով, իբր այս ոլորտում հաջողություններ կան…Ես 20 տարվա ավիացիոն ստաժ ունեմ, բազմաթիվ ավիացիոն ուսուցման վկայագրեր, երբեք չեմ աշխատել պետական սեկտորում, վերջին 5 տարում էլ ընդհանրապես չեմ աշխատում։ Հեղափոխությունից հետո ձեզ բազմիցս դիմեցի, որ ընդունեք, բայց դուք ինձ ընդունելու ժամանակ այդպես էլ չգտաք։

Ես չեմ կիսում ձեր այն միտքը, որ Ryanair-ի մուտքը Հայաստան մեծ հաջողություն է, ամենևին, ավիացիայում կա հստակ հերթականություն` սկզբից երկրում դրոշակակիր ավիաընկերություն ստեղծել և շահագործել, նոր ստեղծել լոուքոսթեր` մասնավոր, բայց վերահսկելի։

Լոուքոսթերների մուտքը Հայաստան ամբողջությամբ չեզոքացրեց տեղական փոխադրող ստեղծելու գաղափարը և դրա կայանալը` հնարավոր ներդրողների համար ավելի ռիսկային դարձավ նման ծրագիրի իրականացումը, երբ ուզես թե չուզես, պետք է հաշվարկես լոուքոսթրների մարկետինգային խաղերով ներկայացվող էժան գները և ստանդարտ փոխադրողի գները համադրես դրանց հետ։

Երևանից դեպի Հռոմ 50$-ով թռչելը և սուրճ խմելը նույնպես համարում եմ մոլորություն, որովհետև 1 ուղևորին Հռոմ տեղափոխելու միայն ինքնարժեքը կազմում է 175$…

Մասնագետ հին ավիացիոն կադրերի մեծամասնության հեռանալը ՔԱԿ-ից և դա ողջունելը ու դրական լույսի տակ ներկայացնելը նույնպես համարում եմ մոլորություն, որովհետև ՔԱԿ-ի հիմնական և կարևորագույն գործառույթը թռիչքային անվտանգության նկատմամբ վերահսկողությունն է և ոչ կոմերցիոն բանակցություններին մասնակցելը։ Այո, որոշ սխալներ եղել են և դրանք շտկվել են, բայց դա ամենօրյա գործ է, մշտապես վերահսկել փաստաթղթերը, եթե ՔԱԿ-ի առաջ ճիշտ խնդիրներ դրվեն՝ մանրամասն ուսումնասիրել տեղական փոխադրողների թռիչքային փաստաթղթավորումն անվտանգության նորմատիվները, և դա արվեր 2 տարի առաջվանից սկսած, ապա Աֆրիկայում թռչող օդանավերին հիմա չէիք փնովի, թերությունները վաղուց կհայտնաբերվեին։

Ասեմ, որ հենց այստեղ է ավիացիան հանդես գալիս որպես բիզնես, որտեղ հարկերը քիչ են բիզնես գնում է այնտեղ։ Աշխարհի լավագույն ավիաընկերությունները հիմա թռչում են այնտեղ․ հիմա առաջվա Աֆրիկան չկա։

Հայաստանում դեռևս կան ավիացիոն մասնագետներ, ովքեր ունակ են շահագործելու տեղական փոխադրողներ․ պետք չի և ճիշտ չի բոլորին մի շղարշով չափել և հներին փնովել` հիմնվելով իրենց հասցեին անհիմն և կեղծ աղբյուրներից ստացված հերյուրանքների վրա։ Ryanair-ի և մյուս Եվրոպական լոուքոսթերների բերելը առանց սուբսիդավորման անհնար է` ինչքան էլ որ հայտարարվի, թե բյուջեից գումարներ չեն տրվում։

Միևնույն է, ինչ-որ գրանտներ և օդանավակայանային այլ անուղղակի սուբսիդիաներ տրամադրվում են։ Ryanair-ը հաջողությամբ թռչում է Եվրոպայում, միայն երկրորդային օդանավակայաններում, ստանում է անուղղակի սուբսիդավորում, թռիչքների տևողությունը` 1-1,5 ժամ է, իսկ դեպի Երևան չվերթերը 3,5-4 ժամ են։ Ինչ որ մեկը պետք է Ryanair-ի կորուստների հետ կապված հավելյալ ծախսերը փոխհատուցի…

Հաջորդ կարևոր թեման` ռուսական փոխադրողները տիրապետում են հայկական ուղևորափոխադումների շուկայի մոտ 70%-ին, իսկ իրենց օդանավակայանների սակագները և նավիգացիայի սակագները իրենց փոխադրողների համար մոտ 2-3 անգամ ավելի էժան են քան ՀՀ-ում գրանցվածներինը։

Այս թեմայով պետք է զբաղվեր ՔԱԿ-ը անցած 2 տարվա մեջ, և եթե հասներ արդյունքի, ես էլ կծափահարեի։ Տաթևիկը լավ անգլերեն գիտի և ազնիվ, ավյունով լցված երիտասարդ է, բայց իրեն չգիտեմ ինչու նշանակել եք անվտանգության վրա վերահսկողություն ապահովող կառույցի ղեկավար։ Ըստ իս՝ սա ոչ մի պարագայում չի կարող համարվել արդյունավետ որոշում»։

Subscribe to our Telegram Channel
Websiite by Sargssyan