Երկու հոգու Թուրքիային արտահանձնելով՝ Փաշինյանն Էրդողանին ուժեղ հաղթաթուղթ է տվել Երգչուհի Արմինե Գրիգորյանը կոչ է անում բոյկոտել տրանսպորտի թանկացումը (տեսանյութ) Խեղկատակին Հայաստանում իշխանության բերած թիմն ԱՄՆ֊ում պարտվեց
22
Դադարեցնե՛լ հարկային տեռորը․ «Մայր Հայաստան»-ի հայտարարությունը Նիկոլին բնից հանեցինք. ակցիա Նոր Նորքում (ուղիղ) Քարոզչական ահաբեկում. 50.000 դրամի տուգանք չկա՛ Մոսկվայում մեկնարկել է Լավրովի և Միրզոյանի առանձնազրույցը. Տեսանյութ Մեր բոյկոտը 100 % լեգիտիմ է․ Անդրանիկ Թևանյան (տեսանյութ) Ի՞նչ փոփոխություն է բերելու Թրամփը աշխարհի համար,և ի՞նչ պետք է անենք մենք Իշխանությունը կտրվել է իրականությունից, դո՛ւրս եկեք փողոց. Մանուկ Սուքիասյան (տեսանյութ) Տրանսպորտի ուղեվարձի թանկացումից առաջ արժեր իմանալ, թե ծանո՞թ է արդյոք Փաշինյանը Լոքի «աբստամբության իրավունքի» տեսությանը Երևան քաղաքում «իշխանություն» գոյություն չունի (տեսանյութ) Տրանսպորտի թանկացման որոշումը կասեցնելու հարցով «Մայր Հայաստանի» հրավիրած արտահերթ նիստին ՔՊ և «Հանրապետություն» խմբակցությունները չներկայացան Պատերազմ Արցախում
Դադարեցնե՛լ հարկային տեռորը․ «Մայր Հայաստան»-ի հայտարարությունը Սահմանազատման գործընթացը Տավուշի ո՞ր սահմաններից է տեղի ունենալու․ Գառնիկ Դանիելյան Հայաստանի հպարտ քաղաքացիները կարծիքն ավելի նվազ է կարևոր, քան ՔՊ արտաքին տերերինը. Ստեփան Դանիելյան Նախկինին վերադարձի մասին․ «Կարճ ասած» 20-ամյա դատապարտյալ է մահացել Հայաստանի ԱԳՆ-ն ցավակցություն է հայտնել Թուրքիային ՀՀ տարածքում կան փակ և դժվարանցանելի ավտոճանապարհներ Իրանը ևս մեկ զորավարժություն է անցկացնում Բաքվի դատարանը շինծու դատավարության հաջորդ նիստին որոշում կկայացնի Արցախի ղեկավարության խափանման միջոց կալանքը տնային կալանքով փոխարինելու միջնորդության վերաբերյալ Երկու հոգու Թուրքիային արտահանձնելով՝ Փաշինյանն Էրդողանին ուժեղ հաղթաթուղթ է տվել Փաշինյանը արդեն հանձնել է Արցախը, բայց հրաժարվում է հրապարակել բանակցային փաթեթները. Մամիջանյան Հայ ժողովրդի առաքելությունն է ազատվել «կապիտուլյացիա, թե՞ պատերազմ» երկընտրանքից․ Ռուստամյան Ադրբեջանը դատում է մարդկանց, ովքեր մեր հավաքական հաղթանակի կերտողներն են. Սեյրան Օհանյան «Այ ․․․ դու մտնես», «Բայց դու ինչ ․․ ես», «Էսի լրիվ․․․»․ ժողովրդի արձագանքը՝ Փաշինյանին Փաշինյանը ոչ միայն իմացել է փաստաթղթի մասին, այլև աշխատել է դրա վրա. բացառիկ մանրամասներ՝ Իշխան Սաղաթելյանի հարցազրույցից Նիկոլին բնից հանեցինք. ակցիա Նոր Նորքում (ուղիղ) Ահազանգ․ տրանսպորտի միասնական քարտերը չեն գործում (տեսանյութ) Ծնունդդ շնորհավոր, Հենրիխ Մխիթարյան․ «Ինտեր»-ը շնորհավորել է Մխիթարյանին ծննդյան օրվա առթիվ Նիկոլ Փաշինյանն ու Աննա Հակոբյանը տուգանքի մատերիալ են դարձնում «հպարտ քաղաքացիներին» Փաշինյանական իշխանության անտարբերությունը որքան անհանդուրժելի, նույնքան էլ շատ բնորոշիչ է. «Փաստ» Ոչ մի արտոնություն էլ չի գործում, հերթական խաբեությունը․ չտրվե՛լ սրանց ստերին, բոյկոտե՛լ (տեսանյութ) ՔՊ-ից այ այսքան մարդ էր եկել Երևանի ավագանու արտահերթ նիստին ԱՄՆ-ի նոր պետքարտուղարի նշանակումը մտահոգություններ է առաջացրել Թուրքիայում Երգչուհի Արմինե Գրիգորյանը կոչ է անում բոյկոտել տրանսպորտի թանկացումը (տեսանյութ) Քարոզչական ահաբեկում. 50.000 դրամի տուգանք չկա՛ Պատրաստ ենք աջակցություն ցուցաբերել Հայաստան-Ադրբեջան հարաբերությունների կարգավորմանը. Լավրով Ռուսաստանի արտգործնախարարը կայցելի Երևան Մոսկվայում մեկնարկել է Լավրովի և Միրզոյանի առանձնազրույցը. Տեսանյութ Մանկապարտեզներից մեկում հրդեհ է բռնկվել Ալեն Սիմոնյանը ասաց Արցախ, ապա ուղղեց իրեն և 4 անգամ ասաց Ղարաբաղ. Տեսանյութ

Քաղաքապետարանի թվերով 7 օրվա ընթացքում ստվերը տրանսպորտի ոլորտում կազմել է մոտ 210 մլն դրամ կամ՝ ավելի քան 540 հազար դոլար

Տիգրան Ավինյանի խոսնակ Հայկ Կոստանյանը այսօր ուշագրավ գրառումով է հանդես եկել, որը ներկայացնում ենք ամբողջությամբ.

«... Տեղեկացնում եմ, որ նոյեմբերի 1-ից 7-ն ընկած ժամանակահատվածում «Երևանի ավտոբուս» ՓԲԸ-ի կողմից հավաքվելէ 213 173 300 ՀՀ դրամ, որից 57 802 200 ՀՀ դրամը՝ էլեկտրոնային վճարումներով։

Հավելեմ որ, նոյեմբերի 1-ին նախորդող 7 օրերին հավաքագրումը կազմել է188 474 600 ՀՀ դրամ...»։

Հիմնվելով այս տվյալների վրա՝ ներկայացնենք արդեն մեր կողմից, թե ինչ ծավալի է հասնում ստվերը այս ոլորտում:

Եվ այսպես, նոյեմբերի 1-ից սկսած, 7 օրվա ընթացքում տրանսպորտից ստացած եկամուտները կազմել են 213 173 300 դրամ:

Եթե այս թիվը բաժանենք 7-ի, ապա կստանանք, թե միջինը մեկ օրվա ընթացքում ինչքան է եղել տրանսպորտից ստացած գումարները:

213 173 300 բաժանելով 7-ի, ստանում ենք 30 453 328 դրամ:

Այսինքն, ըստ քաղաքապետարանի տվյալների, օրական գանձվել է  304 հազար քաղաքացիների կողմից: Քանի որ տոմսի արժեքը այսօր 100 դրամ է, ապա եթե 30 453 328 բաժանենք 100 դրամի, ապա կստանանք, թե քանի քաղաքացի է վճարում ուղեվարձ:

Ըստ նույն տվյալների՝ օրական ավտոբուսների միջոցով երթևեկում են 550 000 քաղաքացի:

Այսինքն, ստացվում է որ 550 000 - 304 000 = 246 000 : Այսինքն՝ 246 հազար մարդու վճարած ուղեվարձի գումարները չեն հասնում բյուջե:

Նույն տվյալներով՝ մինչև նոյեմբերի 1-ը, 7 օրվա ընթացքում  հասույթը կազմել է 188 474 600 դրամ:

Այսինքն՝ մինչև նոյեմբերի 1-ը, օրական հասույթը կազմում էր 188 474 600 / 7 հավասար է՝ 26 924 942 դրամ:

Այսինքն, ըստ այս տվյալների, մինչև  նոյեմբերի 1-ը  550 000 քաղաքացիներից վճարում էին ընդամենը 269 հազարը: Բայց քանի որ բոլորս գիտենք, որ ուղեվարձ վճարում է տրանսպորտից օգտվողների 99,99 տոկոսը, ավելի ճիշտ է ասել, որ 281 հազար քաղաքացիների վճարած ուղեվարձի գումարները բյուջե չէին մտնում: Այսինքն՝ մինչ նոյեմբերի 1-ը ստվերը տրանսպորտում կազմում էր ավելի քան 50 տոկոսը:

Եթե նույն տվյալներով անցած տարվա դոտացիան կազմել էր 7,5 մլրդ դրամ, ապա ստացվում է, որ տոմսի իրական ինքնարժեքը կազմել էր մոտ 130 դրամ:

Իսկ եթե հաշվենք, որ տրանսպորտի ստվերը կազմել էր վերջին վեց տարիների ընթացքում 50 տոկոսից ավել, ապա կարող ենք պնդել, որ տոմսի իրական ինքնարժեքը 65 դրամից էլ ավելի ցածր է:

Իշխանությունները պնդում են, թե նոր ավտոբուսներ են գծի մեջ մտցնում, բայց մոռանում են ասել, որ արդյունքում 550 000 հազարն էլ է ավելանում:

Նրանք պնդում են, որ 20 տարի է՝ տոմսի արժեքը 100 դրամ է և չի փոփոխվել:

Սակայն մոռանում են ասել, որ դոլարային արժեքով 100 դրամը նախկինում մոտ 20 ցենտ էր, իսկ այսօր 25 ցենտ է դարձել:

Իշխանությունը փաստացի ցանկանում է թանկացնել տոմսի արժեքը 200-300 դրամով այն դեպքում.
- երբ տոմսի իրական արժեքը կազմում է մոտ 60 դրամ,

- երբ ստվերի դեմ վեց տարի պայքար չի եղել,

- երբ մինիմալ թոշակը կազմում է 36 հազար դրամ,

- երբ մինիմալ աշխատավարձը կազմում է 75 հազար դրամ,

- երբ սպառողական մինիմալ զամբյուղը անցյալ տարվա տվյալներով կազմում էր 82 հազար դրամ,

- երբ մեր քաղաքացիների զգալի մասը մեքենա չունի և ստիպված է օգտվել տրանսպորտից,

- երբ   քաղաքացիներն  ունեն  հայաստանյան բնույթի աշխատավարձ, սակայն իրենց առաջարկում են ունենալ եվրոպական թանկ բնույթի ուղեվարձ,

- երբ տրանսպորտային բարեփոխումը ոչ միայն եվրոպական մակարդակի չէ, այլ հետամնաց աֆրիկյան մակարդակի է,

- երբ այս վեց տարիների ընթացքում բոլոր տեսակի գները բարձրացել են, անգամներով, իսկ աշխատավարձները բարձրացել են 10-ից մինչև 50 տոկոսով:

Այս ամենից հետո,  խոսել տրանսպորտի «բարեփոխման» մասին, փարիսեություն է: Նման բան անում էին ԽՍՀՄ-ի վերջին տարիներին, երբ գների բարձրացումը  «բարեփոխման» շղարշով եին թաքցնում: Այդ իմաստով այսօրվա իշխանությունները իրենց բնույթվ նման են ԽՍՀՄ-ի վերջին տարիների իշխանություններին: Միայն թե Հայաստանը չի կարող ունենալ նախկին ԽՍՀՄ-ի ճակատագիրը, քանզի դրա արդյունքում մենք կկորցնենք ոչ միայն պետությունը, այլև կենթարկվենք ցեղասպանության:

Սա՛ է իրականությունը:

Դավիթ Մկրտչյան

Հ.Գ. Ինչքանով է լեգիտիմ քաղաքային իշխանության այս որոշումը, երբ մեկ տարի առաջ նրանք ընտրվել էին առանց այս խոստման և, բացի այդ, 9 տոկոս ստացած իշխանությունը կարողացավ վերարտադրվել բացառապես  խաբեության միջոցով, երբ ընդիմադիր հռետորաբանությամբ ընտրված երկու անձ ուղակի «գնվեցին» իշխանության կողմից:

Zham.am 

Հետևեք մեզ Telegram-ում
Հետևեք մեզ YouTube-ում
Websiite by Sargssyan
Հետևեք մեզ Facebook-ում https://www.facebook.com/ZhamLratvakan