7 տարվա մեջ ՔՊ-ն կատարելագործել է ընտրակաշառքի տեխնոլոգիան. Մանուկ Սուքիասյան (տեսանյութ) Կոռուպցիան և ընտրախախտումները ՔՊ-ի ամենասիրած փայն են դարձել. Սամվել Հակոբյան (տեսանյութ) Մասնակցե՛ք ընտրություններին և թույլ մի տվեք, որ ձեր ձայնն օգտագործեն. Աննա Ավետիսյան (տեսանյութ)
8
Ամբերդ. միացի՜ր, որ փոխենք. «Մայր Հայաստան» թվեաթերթիկ թիվ 4 Աղավնատուն. Միացի՜ր, որ փոխենք. «Մայր Հայաստան» N 4 Լեռնամերձ. Միացի՜ր, որ փոխենք. «Մայր Հայաստան» քվեաթերթիկ թիվ 4 Ինչ է առաջարկում «Մայր Հայաստանը» վաղարշապատցիներին (տեսանյութ) Նիկոլ Փաշինյանի քարոզչական թիմը Վաղարշապատի ընտրություններում իրեն շատ լկտի է պահում․ Թևանյան (տեսանյութ) «Մայր Հայաստանի» քարոզարշավը Զվարթնոց գյուղում (տեսանյութ) Գալիք ընտրությունների երկարաժամկետ հետևանքները․ քննարկում (տեսանյութ) Իշխանափոխություն Վաղարշապատում, իշխանափոխություն Հայաստանում․ «Մայր Հայաստան» (տեսանյութ) Տնաբույծ իրավապաշտպանների համար ժողովրդավարությունն ընդամենը բիզնես է․Արեգնազ Մանուկյան (տեսանյութ) Վաղարշապատում ՔՊ-ն ունի երկու դաշնակից՝ վարչական ռեսուրսը և անտարբեր քաղաքացին․ Թևանյան (տեսանյութ) Պատերազմ Արցախում
Ամբերդ. միացի՜ր, որ փոխենք. «Մայր Հայաստան» թվեաթերթիկ թիվ 4 Աղավնատուն. Միացի՜ր, որ փոխենք. «Մայր Հայաստան» N 4 Լեռնամերձ. Միացի՜ր, որ փոխենք. «Մայր Հայաստան» քվեաթերթիկ թիվ 4 Նոյեմբերի 15-ից ձմեռային անվադողերով երթևեկելը պարտադիր պահանջ է Տատիկիս ասել եմ, որ համար 4-ին ընտրի, ըտենց էլ ասել եմ Հինգ տարի անց. պատերազմ, պարտություն և կորուստներ, որ կարող էին և չլինել. «Փաստ» 7 տարվա մեջ ՔՊ-ն կատարելագործել է ընտրակաշառքի տեխնոլոգիան. Մանուկ Սուքիասյան (տեսանյութ) Գյումրիում խիարը թարս բուսնեց, նույնը տեղի կունենա Վաղարշապատում. Դերենիկ Մալխասյան (տեսանյութ) «Կալանավորելու միջնորդությունները մերժվեցին»․ Վահան Քերոբյան Նիկո՛լ, եկեղեցին չես կարողանա քանդել․ Արմենակ Դանիելյան (տեսանյութ) Փաշինյանի համար իշխանության կորուստը նշանակում է` հայտնվել բանտում. Երվանդ Բոզոյան (տեսանյութ) «Մայր Հայաստան». Զվարթնոց գյուղ․ Միացի՛ր, որ փոխենք (տեսանյութ) Տիգրան Ավինյանի հայրը Ալեն Սիմոնյանի՞ն էլ էր ասում համբալ Ինչ է առաջարկում «Մայր Հայաստանը» վաղարշապատցիներին (տեսանյութ) Նիկոլ Փաշինյանի քարոզչական թիմը Վաղարշապատի ընտրություններում իրեն շատ լկտի է պահում․ Թևանյան (տեսանյութ) Կոռուպցիան և ընտրախախտումները ՔՊ-ի ամենասիրած փայն են դարձել. Սամվել Հակոբյան (տեսանյութ) Մասնակցե՛ք ընտրություններին և թույլ մի տվեք, որ ձեր ձայնն օգտագործեն. Աննա Ավետիսյան (տեսանյութ) Ով է բանակցել ՌԴ-ից Ադրբեջանով ցորեն ներկրելու համար ՔՊ-ականները չեն շտապում առաջադրվել 600 մլն դրամ` Հանրապետութան հրապարակը զարդարելու համար ՔՊ-ի ֆեյք ասֆալտապետությունը (տեսանյութ) Այսօր պետք չէ կանգնել առյուծների առաջ՝ նահատակ դառնալու համար, բավական է կանգնել Ճշմարտության կողքին. Ռուբեն վարդապետ Զարգարյան Վարդան Ղուկասյանին կալանքից ազատելու վերաբերյալ միջնորդություն է ներկայացվել դատարան. փաստաբան Արագածոտնի թեմի դիվանապետ Տեր Գարեգին քահանա Արսենյանն ազատ է արձակվել ՔԿՀ-ից Գերագույն հոգևոր խորհուրդը խստորեն դատապարտում է Եկեղեցու և եկեղեցականների նկատմամբ իրականացվող ճնշումները «Մայր Հայաստանի» քարոզարշավը Զվարթնոց գյուղում (տեսանյութ) Մանվել Գրիգորյանի դատավոր դստեր նկատմամբ քրեական հետապնդում կհարուցվի Ո՞ւր է 5 միլիարդ 751 միլիոնը (տեսանյութ) ՀՀ անվտանգության մասին Նոյեմբերի 16-ին պետք է մերժել ՔՊ-ին և նրա կցորդին. Արշակ Սարգսյան (տեսանյութ)

Վրաստանում անորոշ ժամանակով փակվել է Բաքու-Թբիլիսի-Կարս երկաթգծի վրացական հատվածը

Այսօրվանից անորոշ ժամանակով վերանորոգման նպատակով փակվել է Բաքու-Թբիլիսի-Կարս երկաթուղու վրացական հատվածը, հաղորդում է «Նովոստի Գրուզիան»։ Վրացական կողմը համապատասխան ծանուցում է ստացել երկաթուղու Մարաբդա-Կարծախ հատվածը կառուցող կապալառուից։ «Գնացքների երթեւեկության դադարեցման պատճառը գլխավոր կապալառուի կողմից գոյություն ունեցող հատվածում շինարարության տեմպերի արագացումն է եւ նախագիծը սեղմ ժամկետներում ավարտելը»,-«Վրացական երկաթուղիներ»-ի հայտարարությունը մեջբերում է «Ազատություն» ռադիոկայանի վրացական ծառայությունը:

Անցյալ տարվա դեկտեմբերին Ադրբեջանի նախագահ Իլհամ Ալիեւը Ադրբեջանի, Թուրքիայի եւ Թուրքմենստանի մասնակցությամբ եռակողմ գագաթաժողովում հայտարարել է, որ Բաքու-Թբիլիսի-Կարս երկաթուղու ընդլայնման նախագիծը կֆինանսավորվի լրացուցիչ 100 միլիոն դոլարով: Նրա խոսքով՝ բոլոր երկրների շահերից է բխում Բաքու-Թբիլիսի-Կարս երթուղու ընդլայնումը։ Բաքու-Թբիլիսի-Կարս երկաթուղին Եվրոպան եւ Ասիան կապող միջանցքի լոգիստիկ մասն է։

Նախագիծը թույլ է տվել Ադրբեջանի, Վրաստանի եւ Թուրքիայի երկաթուղային ցանցերը միավորել մեկ տրանսպորտային միջանցքի մեջ։ Այս երկաթուղային գիծը թեստային ռեժիմով աշխատում է 2017 թվականից։ ԲԹԿ-ի վրացական հատվածի շինարարությունը ֆինանսավորվել է Ադրբեջանի կողմից, որը 775 մլն դոլարի երկու արտոնյալ վարկ է հատկացրել: ԲԹԿ-ի ընդհանուր երկարությունը կազմում է մոտ 830 կմ: ԲԹԿ երկաթուղու կառուցման նախագիծը, մասնավորապես, ներառում է 98 կմ երկարությամբ Կարս-Ախալքալաք երկաթուղու կառուցումը, որից 68 կմ-ը՝ Թուրքիայի տարածքում, մոտ 30 կմ-ը՝ Վրաստանում՝ Ախալքալաքից մինչեւ Թուրքիայի սահման, ինչպես նաեւ Ախալքալաք-Թբիլիսի 183 կմ երկարությամբ հատվածի վերակառուցումը Վրաստանում: Գնահատված թողունակությունը 1 միլիոն ուղեւոր եւ 6,5 միլիոն տոննա բեռ է:

Ապագայում այն կարող է աճել՝ մինչեւ երեք միլիոն ուղեւոր եւ 20 միլիոն տոննա բեռ։ Անցյալ տարի Ադրբեջանը, Վրաստանը եւ Թուրքիան համաձայնագիր են ստորագրել Բաքու-Թբիլիսի-Կարս երկաթուղով տարանցվող բեռների վերաբերյալ տեղեկատվության էլեկտրոնային փոխանակման մասին:

Հետևեք մեզ Telegram-ում
Հետևեք մեզ YouTube-ում
Websiite by Sargssyan
Հետևեք մեզ Facebook-ում https://www.facebook.com/ZhamLratvakan