Դրանց հանրայնացումն էական վնաս է հասցնում տվյալ դեպքում հայ-իրանական երկկողմ հարաբերություններին՝ հաշվի առնելով, որ ինչ-ինչ պատճառներից ելնելով՝ Թեհրանը կարող է և չիջեցնել գինը
Դիտել նաև
Աղետի և դիմադրության մաթեմատիկա
Հայաստանը մտնում է այլանդակ փուլ. օդում կախված են բոլոր աննորմալ-վտանգավոր սցենարները. Հովհաննիսյան
«Իրավիճակը Հայաստանում զարգանում է ծայրահեղ վտանգավոր սցենարով». Հովհաննիսյան
Կալանքի տակ գտնվող Էկոնոմիկայի նախկին նախարար Վահան Քերոբյանի դեմ դատարան հայցեր են ներկայացվում
Հայաստանի հեռանկարը նոր տարածաշրջանում
Այսօր Իրանում աշխատանքային այցով գտնվող ՀՀ տարածքային կառավարման ու ենթակառուցվածքների պսևդո-նախարարը պաշտոնական հանդիպման ժամանակ ասել է, որ Իրանից Հայաստան բիտումը պետք է հասցվի ավելի ցածր գնով: Պատճառաբանումը պարզ էր՝ Հայաստանում արագ տեմպերով զարգանում է ասֆալտի գործը, իսկ բիտումի բարձր գինը «որոշակի դժվարություններ է առաջացնում»:
Էս մարդիկ այդպես էլ չսովորեցին աշխատել արտաքին աշխարհի հետ: Այդպես էլ չհասկացան՝ ինչ բան է արտաքին հարաբերությունները, դիվանագիտական խոսույթը:
Նախ՝ նման գնային հարցեր ընդհանրապես չի կարելի քննարկել բաց հանդիպումների ժամանակ՝ մեդիաների ներկայությամբ: Դրանք խիստ կոմերցիոն բնույթի հարցեր են, որոնք ենթադրում են բացառապես կուլուարային քննարկում: Դրանց հանրայնացումն էական վնաս է հասցնում տվյալ դեպքում հայ-իրանական երկկողմ հարաբերություններին՝ հաշվի առնելով, որ ինչ-ինչ պատճառներից ելնելով՝ Թեհրանը կարող է և չիջեցնել գինը:
Մյուս կողմից, պարադոքսը նրանում է, որ հայատյաց ռեժիմը զիջել է Գորիս-Կապան միջպետական մայրուղու 21 կմ հատվածը թշնամուն, պարալիզացրել այդ ուղղությամբ հայ-իրանական բեռնափոխադրումները, չի կարողացել հավուր պատշաճի ապահովել այլընտրանքային ճանապարհի տեխնիկական անվտանգությունը, ձախողել է բազմաթիվ հայ-իրանական նախաձեռնություններ, պամտության գիրկն ուղարկել Մեղրիի ազատ տնտեսական գոտին, խաղեր է տալիս Թեհրանի թշնամիների հետ, ու այդ ամենից հետո պահանջում է Թեհրանից գին իջեցնել Հայաստան մատակարարվող բիտումի համար:
Քաղաքագետ Վահե Դավթյանի ֆեյսբուքյան էջից