Ավինյանի տոմսը դեպի ԱՄՆ արժեցել է 7.6 մլն դրամ Բնակիչների հիմնական դժգոհությունները՝ համառոտ Հունվարի 20-ից հետո, այն ինչ կատարվում է Թբիլիսիում, կտեսնենք եվրոպական մայրաքաղաքներում
3
«Մայր Հայաստան» խմբակցությունը ներկա է ավտոբուսի վարորդների գործադուլին Տրանսպորտային կոլապս Ավտոբուսների վարորդները գործադուլ են անում, իսկ քաղաքապետարանում նրանց պահաջները համարում են «անտրամաբանական» Նիկոլ Փաշինյանն ուզում է պատմություն դարձնել Հայաստանը՝ «Իրական Հայաստանի» մասին ճամարտակություններով Սիրիայում Թուրքիան խախտել է ընդունված ստատուս-քվոն, և զարմանալի է որոշ հայ գործիչների տարօրինակ արձագանքը Մարդիկ նյութական լուրջ խնդրի առաջ են․ հայազգի պատգամավորը՝ Հալեպում տիրող վիճակի մասին Մանրամասներ՝ Երևանի թիվ 28 մանկապարտեզում տեղի ունեցած դեպքից (տեսանյութ) Ի՞նչ հեռանկար է սպասվում Վրաստանին. Իվանիշվիլու թիմը սպասում է Թրամփին, իսկ ընդդիմությունը ցանկանում է օր առաջ նոր «Մայդան»-ը կյանքի կոչել (տեսանյութ) Վերին Լարսն անցնելուն է սպասում 1000 հայկական բեռնատար Տրանսպորտային հակամարտություն․ Անդրանիկ Թևանյան (տեսանյութ) Պատերազմ Արցախում
ԿԽՄԿ-ի տվյալներով ղարաբաղյան hшկամարտության հետևանքով անհետ կորած անձանց թիվը մոտ է 5,000-ին, որոնցից շուրջ 1,000-ը հայեր են «Մայր Հայաստան» խմբակցությունը ներկա է ավտոբուսի վարորդների գործադուլին Տրանսպորտային կոլապս Ավտոբուսների վարորդները գործադուլ են անում, իսկ քաղաքապետարանում նրանց պահաջները համարում են «անտրամաբանական» Փաշինյանը հրահանգել է թիմին՝ ոչ մի արտերկիր, միայն թանգարաններ Փաշինյանի շոուները միայն sms-ներով սկանդալային ազատումներով չեն սահմանափակվի Անդրանիկ Քոչարյանը կանգնել է ՔՊ վարչության առջև ու ներողություն խնդրել Ռոբերտ Քոչարյանը փրկե՞ց Հովիկ Աղազարյանին Նիկոլի խոփը Հովիկի քարին է դեմ առել Թունյանի ԱԺ սենյակում «մինի խնջույք» են կազմակերպել Կանգառներում «ասեղ գցելու» տեղ չկա․ ավտոբուսի վարորդները գործադուլ են անում «Հայաստան» խմբակցության պատգամավորները դատական հայց են ներկայացրել ընդդեմ կառավարության և ԱԳՆ֊ի Մկներն էլ են պլստում, ձկներն էլ․ Ի՞նչ է անում «խեղճ» Նիկոլը․ «Կարճ ասած» Մոսկվան Երևանին է առաջարկել մոդուլային ատոմային կայանի կառուցման նախագիծը. Վահե Դավթյան Իրենց պտի դատեն, ոչ թե ինձ. հունիսի 12-ի գործով «մեղադրյալ» Բայդենը 2 քրեական գործով ներում է շնորհել որդուն Փաստաբանը ծիծաղեց հունիսի 12-ի գործով մեղադրանքի վրա Ալեքսանդրապոլը թուրքական ներխուժումից փրկվում է, բայց հարեվան գյուղերը՝ ոչ. 1853թ. Դեկտեմբերի 3-ի մինչև դեկտեմբերի 5-ը փակ կլինի «Բարեկամության ուղեանցը» «Ինչպիսի՞ դեկտեմբեր է մեզ սպասվում». Գագիկ Սուրենյան Հայտնի է, երբ կսկսվի դեկտեմբեր ամսվա կենսաթոշակների վճարման գործընթացը Նիկոլ Փաշինյանն ուզում է պատմություն դարձնել Հայաստանը՝ «Իրական Հայաստանի» մասին ճամարտակություններով Որոնք են 2025 թ․ հունվար ամսվա ոչ աշխատանքային օրերը Ավինյանի տոմսը դեպի ԱՄՆ արժեցել է 7.6 մլն դրամ Հովիկ Աղազարյանը մերժեց Փաշինյանին «Ադրբեջանը հիմնավորումներ է կառուցում Սյունիքի մարզի վրա հարձակվելու համար». Էդգար Էլբակյան Վրաստանում ԱՄՆ հանրապետականների ու դեմոկրատականների պայքարի շարունակությունն է. Ստեփան Դանիելյան Սիրիայում Թուրքիան խախտել է ընդունված ստատուս-քվոն, և զարմանալի է որոշ հայ գործիչների տարօրինակ արձագանքը Եթե 1 հայ վերադառնա Ղարաբաղ, ապա 1 ադրբեջանցի պետք է վերադառնա «Արևմտյան Ադրբեջան». ադրբեջանցի պատգամավոր Մարդիկ նյութական լուրջ խնդրի առաջ են․ հայազգի պատգամավորը՝ Հալեպում տիրող վիճակի մասին

Առաջ տաքսիների մինիմալը 600 դրամ էր, 3-4 կիլոմետրից արդեն սկսում էր փոխել գինը, իսկ հիմա 800-1000 դրամ է. «Վարորդների պաշտպանության լիգայի» փոխնախագահ

Դեկտեմբերի 13-ին «Յանդեքս տաքսի» ծառայության վարորդները նույնպես կազմակերպության գրասենյակում իրենց բողոքի ձայնն են բարձրացրել՝ ղեկավարությունից պահանջելով վերականգնել «կիլոմետրը՝ 100 դրամ» սակագինը, որպեսզի «եթե մինչև Նուբարաշեն 19 կիլոմետր է, ապա դրա համար հաճախորդը վճարի 1900 դրամ, ոչ թե 1400, որից «Յանդեքս տաքսի» ընկերությունը 16 տոկոս միջնորդավճար է գանձում»։ Այլ կերպ ասած՝ վարորդները պահանջում են թանկացնել տաքսի ծառայության գինը։

«Վարորդների պաշտպանության լիգայի» փոխնախագահ Պողոս Օղլուկյանի խոսքով՝ այս պահանջի հետևանքով տաքսու ծառայությունները նորից կթանկանան, քանի որ արդեն իսկ թանկացում կա:

«Արդեն տաքսիները գներն ավտոմատ թանկացրել են վառելիքի պատճառով: Ես «Յանդեքս տաքսուն» միշտ եմ դեմ եղել, 100-ավոր միլիոնների եկամուտ է ստանում, նորմալ հարկ չի վճարում: Չգիտեմ, թե դա ումն է, որ արդեն որերորդ կառավարությունն է՝ այդ հարցը չի կարողանում լուծել: Ասում են՝ դե, վարորդները քիչ էին, դրա համար 1կմ-ի գինը բարձրացրեցինք: Հավասարությունը չի պաշտպանվում այս ոլորտում: Կարևորը՝ իրենց տոկոսը վերցնում են վարորդից: Առաջ տաքսիների մինիմալը 600 դրամ էր, 3-4 կիլոմետրից արդեն սկսում էր փոխել գինը, իսկ հիմա 800-1000 դրամ է: Այսինքն, եթե դուք տանում էիք 11 կմ, մինիմումը կազմում էր 1300-1400 դրամ: Երեկ վարորդներից մեկին, ով «Յանդեքս» տաքսի էր վարում, պատվեր եկավ՝ 12 կմ համար՝ 1000 դրամ: Պատկերացնո՞ւմ եք, այդ մարդը գոնե 1400-1500 դրամ պետք է վերցներ: Այս ի՞նչ մոտեցում է: «Յանդեքսն» էլ իր 7-8 տոկոսն է վերցնում, այս մարդուն մնում է 700-800 դրամ՝ 12 կմ վարելու դեպքում: Չկա սենց բան: Ես սրանց թվաբանությունը չեմ կարողանում հասկանալ»,- մեզ հետ զրույցում ասաց «Վարորդների պաշտպանության լիգայի» փոխնախագահը: Նա նշեց՝ մեծ հաշվով վարորդն է տուժում՝ վարի «Յանդեքս տաքսի՞», թե՞ իր անձնական մեքենան:

«Պատկերացրեք, վարորդի վրա է նաև մեքենայի սպասարկումը, ապահովագրությունը: Տեսեք, թե անվադողերն ինչ գնով են վաճառում: Եթե անցած տարի 18․000-20․000 դրամ էր, այսօր 27․000-30․000 դրամ է: Մեքենան ունի 4 անիվ, ու մարդը 40.000 դրամ ավելի է վճարում, ու սրան տեր չկա, բայց կարևորը, հոծ գիծը տրորելու համար շատ արագ տուգանվում են»,- հավելեց Պողոս Օղլուկյանը:

Հետևեք մեզ Telegram-ում
Հետևեք մեզ YouTube-ում
Websiite by Sargssyan
Հետևեք մեզ Facebook-ում https://www.facebook.com/ZhamLratvakan