Փաշինյանի շարասյունն անցնելուց 20 րոպե առաջ արգելում են փողոցը հատել Պուտինը հանդիպում է ունեցել Ալիևի հետ Սպիտակցի Հայկոն երգելու՞ է անկախության 31-ամյակի 600 մլն դրամանոց միջոցառմանը. Տեսանյութ
30
Բերձորից պետք է դուրս գանք, բայց Աղավնոյի հետ կապված անելիքներ ունենք. Արայիկ Հարությունյան. Տեսանյութ Իլհամ Ալիև. «Մինսկի խումբը վերականգնելու ՀՀ-ի փորձերը կործանարար են խաղաղ գործընթացի համար» ԱԺ նախագահի տեղակալ Իշխան Սաղաթելյանի համար ԱԺ փոխնախագահի պաշտոնից ազատվելը երկրորդական հարց է Զոհվածների և գերիների հարազատների բողոքի ակցիան՝ կառավարության դիմաց. Տեսանյութ «Խաղաղության օրակարգը, հանուն որի՝ Փաշինյանը հազարավոր զոհերի հեղինակ դարձավ, Արցախը հանձնեց, չաշխատեց»․ Մետաքսե Հակոբյան «Դավաճանված Բերձոր. առավել վտանգվող Սյունիք» խորագրով քննարկում. Տեսանյութ Առանց ադրբեջանական կողմի ներկայացուցչի Դավիթ Բաբայանից հարցազրույց վերցնելու համար Վլադիմիր Սոլովյովը ներողություն է խնդրել Բաքվից. Տեսանյութ Հայաստանն ու Ադրբեջանը համաձայնեցրել են ավտոմայրուղին․ Известия Նիկոլ Փաշինյանի միակ հենարանը մնացել է հանրության վախը նոր հնարավոր պատերազմ սկսվելու նկատմամբ Մենք հավատարիմ ենք այն օրակարգին, որի համար քվե ենք ստացել ժողովրդից. Իշխան Սաղաթելյան. Տեսանյութ Պատերազմ Արցախում
Նրանք հիրավի դարձան ողջ Հայաստանի պատմության մեջ որպես իրական նվիրյալ հերոսներ Ամբողջ կյանքում պաշտոնի, պարգեւավճարի, մի նորմալ պիջակի ու տավարի քյալլի համար մաքառողները վաղը հերոսաբար պաշտոնից զրկելու են Աժ փոխնախագահ Ի. Սաղաթելյանին Հունիսի 18-ին կալանավորված գեներալը, մեկ տարի մեղադրյալի կարգավիճակ ունենալով, անգամ քննչական չի հրավիրվել․ փաստաբան Ֆեյսբուքը հիշեցրեց, թե նույնիսկ չգիտակցելով, որքան երջանիկ էի երեք տարի առաջ այս օրը Թշնամին մինչեւ 2025թ. չի կարող կտրել Արցախ-Հայաստան կապը, իսկ դրանից հետո՝ հարցրեք Ալիևին Հերոսների ծնողների վրա ձեռք բարձրացնողը Հայաստանում տեղ չունի Բերձորի խաղաղ հանձնումից հետո կարող են սյունեցիներին ասել՝ ձեզ էլ ենք տներ տալիս. Աբրահամյան. Տեսանյութ «Ալրաղացի Լյովիկ» մականունով հայտնի Լևոն Սարգսյանը դատապարտվեց 9 տարվա ազատազրկման Նիկոլ Փաշինյանը հայտարարեց, թե Բերձորում ընտանիքներ չեն ապրում՝ մինչդեռ ապրում է մոտ 50 ընտանիք. Բերձորի համայնքապետ Հայաստանը ֆինանսական հաստատություններում մեծահասակ հաշվետերերի թվի առումով վերջին տեղերից մեկն է զբաղեցնում Այս թրքահաճո, ադրբեջանամետ, ստահոտ, անգրագետ և հակահայկական հայտարարության հետքերով ԱՆՊԱՅՄԱՆ պետք է «գնան» համապատասխան ծառայությունները. Արման Աբովյան Արցախին կապող միջանցքը փոխվելուց հետո բնակչությունը Բերձորից դուրս կգա․ Բերձորի քաղաքապետ Մոնտաժված ձայնագրության հիման վրա անհնար է սկսել վարույթի հարուցում․ Գագիկ Ջհանգիրյանը կարգապահական պատասխանատվության չի ենթարկվի․ ԲԴԽ Փաշինյանի շարասյունն անցնելուց 20 րոպե առաջ արգելում են փողոցը հատել Դավաճանական ցանց ունենք, որոնց՝ իմ կաբինետից դուրս գալու ու ԱԺ մտնելու մասին էլ է թշնամին իմանում. Տեսանյութ Նորավանքի եկեղեցու՝ դեպի երկրորդ հարկ տանող աստիճանների մոտ տեղադրվել են արգելող ցուցանակներ Աղվան Հովսեփյանը կմնա կալանքի տակ. դատավոր Մարտիրոսյանը մերժեց պաշտպանների միջնորդությունը Կառավարությունը պատնեշ կկառուցվի Արաքս գետի ափին Չեղարկվել է COVID-19-ի հետ կապված ևս մեկ սահմանափակում 18+ «Բ․․-ի տղա, թուրքի լամուկ, հերոսի ծնողին ե՞ս խփում»․ ծեծուջարդ զոհվածների ծնողների ու անցորդի միջև. Տեսանյութ Արայիկ Հարությունյան. Ադրբեջանի կազմում ցանկացած կարգավիճակ անընդունելի է Արցախի համար․ անկախության պետք է ձգտենք. Տեսանյութ Բերձորից պետք է դուրս գանք, բայց Աղավնոյի հետ կապված անելիքներ ունենք. Արայիկ Հարությունյան. Տեսանյութ Մադրիդում տեղի է ունեցել Էրդողանի և Բայդենի հանդիպումը ՍԴ դատավորի պաշտոնին հավակնողը վարչապետի աթոռին նստած մարդուն ասում է, թե «դուք չեք զղջա, որ ինձ դատավոր եք առաջադրում»... Բագրատաշենի անցակետում բեռնատարների կիլոմետրանոց հերթ է. Տեսանյութ Կոտայքի և Գեղարքունիքի մարզերի որոշ բնակավայրերի գազամատակարարումը կդադարեցվի Տեսահոլովակի պրեմիերա․ Ռազմիկ Ամյան. «Հերոս ՀԱՅ»․ Երգը նվիրվում է Ալբերտ Հովհաննիսյանի և 44–օրյա պատերազմի բոլոր հերոսների հիշատակին. Տեսանյութ Մարուքյան, իրավաբան մարդ ես, չե՞ս ամաչում․ Գևորգ Պետրոսյան. Տեսանյութ Բայդենն ու Էրդողանը հանդիպել են ՆԱՏՕ-ի գագաթնաժողովի շրջանակում Հերիք է կուլ տաք թուրքական քարոզչական խայծն ու քննարկեք՝ Բերձորը հայկական է, թե ոչ․ Ալվինա Աղաբաբյան Իլհամ Ալիև. «Մինսկի խումբը վերականգնելու ՀՀ-ի փորձերը կործանարար են խաղաղ գործընթացի համար» ԱԺ նախագահի տեղակալ Իշխան Սաղաթելյանի համար ԱԺ փոխնախագահի պաշտոնից ազատվելը երկրորդական հարց է ՌԴ քաղաքացին փորձել է նետվել Մաշտոցի պողոտայի շենքերից մեկի 9-րդ հարկից Լարված վիճակ դատախազության մոտ․ 10 ծնողի՝ առանց հեռախոսի ու լրագրողի, հանդիպման են կանչել «Արցախի իշխանություններն արտահայտել են իրենց տեսակետը՝ այլընտրանքային ճանապարհի կառուցման և գործող երթուղու վրա գտնվող հայաբնակ համայնքների խնդրի վերաբերյալ». Արցախի նախագահի խոսնակ Նիկոլը վախեցնում ա՝ ձեր էրեխեքին ԱԹՍ-ներով կոտորեցինք, մյուսներին էլ կկոտորենք․ պատերազմ չպիտի լինի. Տեսանյութ Բերձորը հանձնող իշխանության ներկայացուցիչը տեղյակ չէ, թե քանի ընտանիք է անտուն մնալու. Տեսանյութ Սեդա Սաֆարյանին հիմա ոչ բողոքող քաղաքացիները, ոչ էլ գերիների հարազատները չեն հետաքրքրում Վահե Եփրիկյան. Հունիսի 3-ի գործով 2 տղամարդ նույն բառերով ու մակդիրներով ցուցմունք են տվել. որոշեցի գտնել այդ սիամական երկվորյակներին. Տեսանյութ Հատուկ հպարտ քաղաքացիների համար. Տեսանյութ ՀՀ վարորդական վկայականները կարող են ճանաչվել Ռուսաստանում 4 տարի ոչ մի ապագա չտեսանք, եղածն էլ քանդեցին, հանձնեցին, նվիրեցին․ հարցում. Տեսանյութ Կարոչե, մեր Ֆեմիդան այս տեսքն ունի Պուտինը հանդիպում է ունեցել Ալիևի հետ Իր պատասխանատվության տարածքում անվտանգություն ապահովելու ԵԱՀԿ կարողությունը հարցականի տակ է ՌԴ 26-ամյա քաղաքացին փորձել է նետվել Մաշտոցի պողոտայի շենքերից մեկի 9-րդ հարկից. Փրկարարները կանխել են Աշոտ Փաշինյան․ սուպերհերոսից մինչև բանվոր Զոհվածների և գերիների հարազատների բողոքի ակցիան՝ կառավարության դիմաց. Տեսանյութ Ռուբեն Վարդազարյանի դեմ ԲԴԽ-ի որոշումը կբողոքարկվի «7 տարի»․ Արեւիկ Ուդումյանի եւ ամուսնու ջերմ լուսանկարը

Գործող իշխանությունների մեծ քարը՝ կրթական համակարգի վրա

«Փաստ» օրաթերթը գրում է․ «Իր պաշտոնավարման ողջ ընթացքում Նիկոլ Փաշինյանն ամեն առիթով շեշտել է կրթության կարևորությունը, բայց այդ հայտարարություններն այդպես էլ ելույթներից ու ճառերից այն կողմ չեն անցել։ Ավելին՝ այս իշխանության օրոք միշտ անտեսվել ու անտեսվում են կրթական ցենզը, գիտելիքների պաշարը և պրոֆեսիոնալիզմը։ Ու ընդհանրապես, իշխանության քարոզչության մեխը եղել է ոչ թե կրթության ու գիտության զարգացման խրախուսումը, այլ հասարակությունը տարբեր բևեռների բաժանելը, հայհոյախոսությունը, ատելությունը և ֆեյսբուքյան մանիպուլ յացիաները՝ երկար-բարակ լայվերի ու անբովանդակ գրառումների տեսքով։

Նախ՝ արձանագրենք, որ պետության համար ամենաառանցքային պաշտոններում Փաշինյանի կողմից ի սկզբանե նշանակվեցին մարդիկ, որոնց գիտելիքների պաշարը ու մասնագիտական որակները մեծապես հարցականի տակ են։ Սա՝ շատ մեղմ ասած: Այդ մարդկանց ամենակարևոր «արժանիքը» Գյումրիից քայլելով Երևան հասնելն ու ճանապարհներ փակելն էր։ Գաղտնիք չէ, որ Փաշինյանին արհեստավարժ, մտածող պաշտոնյաներ պետք չեն, այլ այնպիսիք, որոնք ընդամենը կամակատարի գործառույթ կիրականացնեն։ Հիմա երիտասարդները տեսնում են, որ կրթությունը չի արժևորվում, բարձր պաշտոնների են նշանակվում, նույնիսկ վարչապետ են դառնում մարդիկ, ովքեր չունեն համապատասխան մասնագիտական-կրթական որակներ, արդյունքում իրենք ևս կորցնում են սովորելու նկատմամբ մոտիվացիան։

Մեկ այլ լուրջ հարց է այն, որ Փաշինյանն ընդհանրապես թյուր կարծիք ունի կրթության և գիտության նկատմամբ։ Ըստ այդմ, նա առավելապես կարևորում է տեխնիկական մասնագիտությունները, որոնց միջոցով, ըստ նրա, պետք է հնարավոր դառնա Հայաստանում հաղթահարել աղքատությունը, իսկ հումանիտար մասնագիտություններն անտեսում է՝ դրանց մասնագետներին համարելով «թամադաներ»։ Այս ամենի արդյունքում է, որ հայագիտական առարկաները, որոնք էական նշանակություն ունեն հայության արժեհամակարգի պահպանության, պետականաշինության և պետական մտածելակերպի ձևավորման գործում, ուղղակիորեն հայտնվեցին իշխանությունների թիրախում, դրանց կարևորությունը կրթական համակարգում նվազեց։ Կարճ ասած՝ իբր կրթական համակարգում վիճակը բարվոք էր, քպականներն այն ավելի խայտառակ իրադրության մեջ գցեցին։

Բայց այս հանգամանքը չէր խանգարում, որ Փաշինյանը կազմի Հայաստանի վերափոխման մինչև 2050 թվականի ձևական ռազմավարությունը և դրանում ռազմավարական նպատակ հռչակի կրթությունն ազգային ապրելակերպ դարձնելը։ Սակայն կրթությունը ռազմավարական նպատակ հռչակելը գործող իշխանությունների դեպքում ավելի շատ սարկազմի ժանրից է թվում։ Թերևս նրանց համար պատվի հարց է, որ իշխանական պաշտոնյաները՝ անկախ կրթությունից ու պաշտոններում գրանցած արդյունքներից, աստղաբաշխական պարգևավճարներ ստանան, իսկ կրթության ոլորտի մասնագետները՝ ուսուցիչները և դասախոսները, բավարարվեն չնչին աշխատավարձով։ Պատերազմից հետո էլ իշխանությունները փորձում են ֆոն ստեղծել, թե իրենց մեծապես հուզում է կրթության հարցը։ Ու հիմա հանրության աչքերին թոզ փչելու համար նախաձեռնություններով են հանդես գալիս, որոնց արդյունավետությունն ուղղակի չափազանց կասկածելի է։ Օրինակ՝ այդպես շրջանառության մեջ դրվեց ու առաջ մղվեց ուսուցիչների ատեստավորման թեման։

Այսինքն՝ ուսուցիչը կարող է կամավոր ատեստավորվել, լրացնել առարկայական թեստը ու դրա արդյունքում նրա աշխատավարձը կարող է բարձրանալ։ Բայց թեստ լրացնելը կրթության որակի ապահովման հետ շատ քիչ է կապված, քանի որ այն ավելի շատ տեխնիկական գործընթաց է ենթադրում, այնինչ ուսուցիչը պետք է կարողանա աշխատել աշակերտների հետ, նրանց շրջանում հետաքրքրություն առաջացնել առարկայի նկատմամբ ու համապատասխան գիտելիքներ փոխանցել։ Այս ամենին զուգահեռ՝ ԿԳՍՄ նախարար Դումանյանը հայտարարում է, որ ինչպես բուհական համակարգում կա դասախոս, ասիստենտ, դոցենտ, պրոֆեսոր կոչումներ, նմանատիպ անուններով էլ դպրոցներում ուսուցիչներին են նախատեսում տարակարգել, և կախված դրանից՝ կձևավորվի համապատասխան հաստիքային աշխատավարձ: Եթե իշխանություններին թվում է, թե ուսուցիչներին տարակարգերի բաժանելով՝ որակի հարց են լուծում, ապա չարաչար սխալվում են, քանի որ այն ավելի շատ նմանվելու է սեգրեգացիայի ու ավելացնելու է հանրակրթական ոլորտում լարվածությունն ու կոնֆլիկտային իրավիճակները։

Շատ պարզ է, որ բոլոր աշակերտներն էլ ցանկանալու են սովորել բարձր որակավորում, ավելի ճիշտ՝ բարձր «տարակարգ» ունեցող մասնագետի մոտ, դա էլ իր հերթին ենթադրելու է կոռուպցիոն ռիսկեր ու սուբյեկտիվություն տարակարգման համակարգում։ Մյուս կողմից էլ՝ իշխանությունները, ամեն կերպ ջանալով կրթական ոլորտի համակարգային բարեփոխման տպավորություն ստեղծել, առաջ են քաշում ««Հանրակրթության մասին» օրենքում փոփոխություններ և լրացումներ կատարելու մասին» ՀՀ օրենքի նախագիծը, որով առաջարկվում է դպրոցներում կառավարման նոր մոդելի ներդրում` տարանջատելով դպրոցի տնօրենի բովանդակային և վարչատնտեսական գործառույթները: Փաստացի ստացվում է այնպես, որ դպրոցի տնօրենը պետք է միայն կրթության որակով զբաղվի, իսկ վարչատնտեսական հարցերի լուծումը փոխանցվելու է վարչական մասի ղեկավարին կամ վարչական տնօրենին, որը գործելու է անկախ։

Առաջին հայացքից կարող է թվալ, թե դրական նախաձեռնություն է, սակայն եթե ավելի խոր դիտարկենք, ապա կտեսնենք, այս փոփոխության անհրաժեշտությունն այնքան էլ հիմնավորված չէ։ Նախ՝ դպրոցում տնօրենը, որպես կանոն, ունենում է ուսումնական գծով և տնտեսական գծով փոխտնօրեններ, որոնք պատասխանատու են իրենց համար նախատեսված իրավասությունների իրականացման հարցում։ Եվ եթե, օրինակ՝ տնտեսական գծով փոխտնօրենը զբաղվում է վարչատնտեսական հարցերով՝ մանավանդ այն համապատասխանեցնելով կրթական գործընթացի պահանջների հետ, ապա այդ դեպքում ինչո՞վ է պայմանավորված նոր վարչական տնօրենի ստեղծման անհրաժեշտությունը։

Ի՞նչ է, նախարարությունների կրճատման արդյունքում մի նախարարը կարող է համակարգել միանգամից մի քանի ոլորտ, իսկ մի դպրոցի տնօրենը չի՞ կարող։ Ու սա էլ բավարար չէ, մի վարչական տնօրենը սպասարկելու է մի քանի դպրոցների։ Արդյոք սրա արդյունքում առանձին դպրոցներ ուղղակի չե՞ն հայտվի ուշադրությունից դուրս։ Բացառված չէ նաև, որ այս բարեփոխումների իմիտացիայի միջոցով ԿԳՍՄ նախարարությունը ընդամենը փորձում է լիովին վերահսկել դպրոցների վարչական մասը։

Մանրամասները՝ օրաթերթի այսօրվա համարում

Հետևեք մեզ Telegram-ում
Հետևեք մեզ YouTube-ում
Websiite by Sargssyan
Հետևեք մեզ Facebook-ում https://www.facebook.com/ZhamLratvakan