Միջազգային հանրությանն եմ ներկայացրել Փաշինյանի կողմից եկեղեցուն ուղղված կեղծ մեղադրանքները. Ամստերդամ Լարված իրավիճակ․ Միքայել Սրբազանի դատին մարդկանց ներս չեն թողնում (տեսանյութ) Երիտասարդությունը բոյկոտում է տրանսպորտի անհիմն թանկացումը (տեսանյութ)
15
Դրսի կոշիկ լիզողները․ Արեգնազ Մանուկյան (տեսանյութ) Փաշինյանը՝ Ալիևի փաստաբան (տեսանյութ) Մեզ պետք չէ արտաքին ազդեցություն մեր ներքին ժողովրդավարական գործընթացների նկատմամբ. Բողոքի ակցիա ՀՀ-ում ԵՄ գրասենյակի մոտ Իշխանությանը խոչընդոտում է արդարադատությանը․ Սամվել Հակոբյան (տեսանյութ) ԵՄ-ն բացահայտ միջամտում է Հայաստանի ներքին գործերին, որպեսզի կանխի... հորինած «միջամտությունը» Խորհրդարանի օրակարգում բանակը կրճատելու հարցն է Բանակցություններում զգալի առաջընթաց կա. Ուիթքոֆը՝ ռուս-ուկրաինական հակամարտության մասին Վահագն Չախալյանին պահում են անմարդկային պայմաններում․ պատժախուցը ջեռուցում չունի. փաստաբան Աջափնյակի մետրոյին սպասելիս «Մայր Հայաստանը» Մայր Աթոռում մասնակցել է պատարագի (տեսանյութ) Պատերազմ Արցախում
Դրսի կոշիկ լիզողները․ Արեգնազ Մանուկյան (տեսանյութ) Փաշինյանը՝ Ալիևի փաստաբան (տեսանյութ) Գործով չկա տուժող, բայց կա ավելի քան 40 կալանավորված անձ. ՀՀ-ում արտակարգ դատարաններ են գործում. փաստաբան Միջազգային հանրությանն եմ ներկայացրել Փաշինյանի կողմից եկեղեցուն ուղղված կեղծ մեղադրանքները. Ամստերդամ Խնդրում ենք քննարկել Արցախի թեմի առաջնորդին փոխելու հարցը. Արցախյան քաղհասարակության ներկայացուցիչները՝ Գարեգին Բ-ին Մեզ պետք չէ արտաքին ազդեցություն մեր ներքին ժողովրդավարական գործընթացների նկատմամբ. Բողոքի ակցիա ՀՀ-ում ԵՄ գրասենյակի մոտ Հայաստանը փորձադաշտ չէ. Կալասի քաղաքական դպրոցը մեզ ծանոթ է՝ այն ավարտվում է ոչ թե անվտանգությամբ, այլ քաոսով. Կամենդատյան Միքայել Սրբազանի գործով դատական նիստը հետաձգվեց (տեսանյութ) Լարված իրավիճակ․ Միքայել Սրբազանի դատին մարդկանց ներս չեն թողնում (տեսանյութ) Երիտասարդությունը բոյկոտում է տրանսպորտի անհիմն թանկացումը (տեսանյութ) Դուք հա՞շտ եք, որ Ձերոնք՝ ՔՊ-ն, մեր երեխաներին խաբել ու ֆուտբոլի դաշտը չի վերանորոգել. Մեսրոպ Մանուկյանը՝ Փաշինյանին «Թափառող հավատացյալների հոտը», որոնց կարելի է մի վինետկայի մեջ տեղավորել, ի՞նչն է ծափահարում. Լիլիթ Գալստյան Այսպես թե այնպես՝ ապագան գալու է, այլ հարց է, որ մենք, հայերս, այն պետք է մերը դարձնենք. Սամվել Կարապետյան Մահացել է հայազգի հայտնի կոմպոզիտոր Լևոն Օգանեզովը NAN-ը հետ են կանչել շուկայից. Ի՞նչ է ասում ՍԱՏՄ-ն Արագածոտնի թեմը դատապարտում է իրավական համակարգի կողմից իրականացվող բռնшճնշnւմը և անընդունելի համարում Թեմակալ Առաջնորդի կալանքի տակ գտնվելու փաստը Իշխանությանը խոչընդոտում է արդարադատությանը․ Սամվել Հակոբյան (տեսանյութ) Էսօր էս ինչ օր է՝ տարվա վերջով. պարոն Հովհաննսիյան կարող է Աջափնյակի մետրոյի շինարարությունն էլ ենք սկսել...Ո՞չ, ափսոս. Տիգրան Ավինյան «Հաց և տեսարան», «խրախճանք ժանտախտի ժամանակ». սրանք են այն երկու կարգախոսները, որոնցով Փաշինյանն առաջնորդվում է՝ ամբողջովին դեգրադացնելով հասարակությունը. քաղաքագետ ԵՄ-ն բացահայտ միջամտում է Հայաստանի ներքին գործերին, որպեսզի կանխի... հորինած «միջամտությունը» Երևանում լեհ քաղաքացիների մասնակցությամբ ծեծկռտուքի գործով քրեական հետապնդում է հարուցվել 16 անձի նկատմամբ Խորհրդարանի օրակարգում բանակը կրճատելու հարցն է Զինվորական ծառայության ժամկետը վեց ամսով կրճատելու նախագծին երկրորդ ընթերցմամբ դրական եզրակացություն տրվեց Բանակցություններում զգալի առաջընթաց կա. Ուիթքոֆը՝ ռուս-ուկրաինական հակամարտության մասին Միքայել Սրբազանին հիվանդանոց տեղափոխելու հարցը կլուծվի դատական նիստից հետո «9%-անոց Ավինյանի հերթական սուտը»․ Գևորգ Ստեփանյան Վահագն Չախալյանին պահում են անմարդկային պայմաններում․ պատժախուցը ջեռուցում չունի. փաստաբան Աջափնյակի մետրոյին սպասելիս Նիկոլ Թորոսովիչ-Նիկոլ Վովաևիչ՝ հայերի ուծացման երկրո՞րդ փորձ (տեսանյութ) Ինչպես է «ժողվարչապետ» Նիկոլ Փաշինյանի ավտոշարասյունը շտապում կեղծ «պատարագի» (տեսանյութ)

Կրթահամակարգը ազգային պետության լինելիության/Պետության ինքնիշխանության խարիսխն ու գրավականն է

Պատմության մեջ դիտարկվում է հետևյալ օրինաչափությունը. մարդու մեջ հոգևորի արթնացումն ու ցարգացումն է ծնունդ տալիս հասարակայնությանը (քաղաքակրթությանը). Այս գործընթացը անհրաժեշտորեն ենթադրում էր միավորող' հոգևոր նախասկզբի առկայություն, այսինքն' մարդկային կեցության գաղափարականացում։
 
Ընդ որում, հոգևոր ինտեգրացիայի ամենաարդյունավետ կառույցը բնական ամրակի դեր կատարող ավանդական՝ էթնիկ գործոնն էր։ Ուստի և սոցիալական շահը պետք է դիտվեր որպես որոշակի էթնոսի շահ։ Ավանդական հենքի վրա ստեղծվող մշակութային որոշակի (գրավոր) ավանդույթում մարդու ներարման գլխավոր կառույցը կրթական համակարգն է, ինչից և առաջանում է յուրաքանչյուր ազգի մշակույթը։ Մինչդեռ մշակույթը (գաղափարախոսությունը) ապահովում է ազգի անկախ գոյության նախապայմանը՝ ազգի հոգևոր ինքնությունը(ինքնատիպությունը)։ Հերջինս պայմանավորված է մշակութային միասեռությամբ, ինչը բացառապես կրթության միջոցով է ձերք բերվում։ Այդ իսկ պատճառով կրքահամակարգը ազգային մշակույթի կարևորագույն ինստիտուտն է, ազգի և ազգային պետականության ձևավորման ու պահպանման խթանը։

Այդ իրողությունը դեռևս հին ժամանակներում հստակորեն գիտակցվել է ինչպես Արևելքում, անյպես էլ Արևմուտքում։ Արևելյան ժողովուրդների (չինացիների, հնդիկների, ճապոնացիների) հասարակական կյանքի բոլոր դրսևորումները պայմանավորված էին "Ուսուցիչ֊Աշակերտ" համակարգով, ինչը ժամանակների և սերունդների ժառանգորդումն ու պետական կառուցվածքի անսասանությունն ապահովող ավանդույթի պահպանման և զարգացման միջոցն էր։ Ազգային դաստիարակութունը ( ազգային ԿՐԹ֊ության գերնպատակը) հույների ու հրոմեացիների հասարակական կյանքի անկյունաքարն էր ու նրանց քաղաքական իրավունակության նահապայմանը։
 
Յայոց գրերի ստեղծման արդյունքում ձևավորված Ազգային դպրոցը կոչված էր Յայ Առաքելական եկեղեցու հետ մեկտեղ ապահովել ՀԱՅ ԱԶԳԻ ՀՈԳԵԻՈՐ ԻՆՔՆՈՒԹՅՈԻՆԸ( ԻՆՔՆԱՏԻՊՈՒԹՅՈՒՆԸ), դրանով իսկ նպաստելով նաև հայ ազգի ազատ գոյության և ազգային պետականության ստեղծմանը։ Միաժամանակ պետության կայացման, բնականոն կենսագործունեության չափանիշը նույնպես ազգի կրթվածության աստիճանն է։ Ազգային զգացմունքները, ազգային ինքնագիտակցությունը, ազգի ինքնաճանաչումն ու ինքնապահպանումը ազգայւն պետականության ստեղծման, զարգացման և պահպանման հիմքն են, ինչը, իր հերթին, կախված է ազգային կեցության համար արտաԺամանակային և համընդգրկուն հարցերից մեկի' ազգային կրթության և հայեցի դաստիարակության
խնդիրների լուծման մակարդակից
 
Փիլիսոփայական գիտությունների դոկտոր, պրոֆեսոր
ՌԻՄԱ ՄԻՐՈԻՄՅԱՆ

ՊԱՏՄԱՓԻԼՒՍՈՓԱՅԱԿԱՆ ՀԱՅԵՑԱԿԱՐԳԵՐԸ 19֊րդ ԴԱՐԻ ՀԱՅ
ՓԻԼԻՍՈՓԱՅՈՒԹՅԱՆ ՄԵՋ.Մեթոդաբանական վերլուծություն Երեւան2003էջ 233֊234
Հետևեք մեզ Telegram-ում
Հետևեք մեզ YouTube-ում
Websiite by Sargssyan
Հետևեք մեզ Facebook-ում https://www.facebook.com/ZhamLratvakan