Մարտի 1-ի գործը աբսուրդի թատրոն է, քաղաքական շոու, պակասում են միայն կլոունները. Բագրատ Միկոյան Ադրբեջանը «սև ցուցակ» կսահմանի՞ Հայաստան այցելողների համար Ժողովո՛ւրդ, իմացեք` անգամ տրոլեյբուսի 50 դրամն է 300 դառնալու, ոտքի՛ ելեք. Սոնա Աղեկյան (տեսանյութ)
30
Գլոբալ պատերազմի մեծ հավանականություն կա․ մինչև հունվարի 20-ը խիստ վտանգավոր ժամանակաշրջան է (տեսանյութ) Ավագանու ներկայացուցիչը հեռացվեց նիստից` Երևանի ավագանուն ներկայացնելու ունակ չլինելու հիմքով․ փաստաբան Կարմիր կետագծերի գործով՝ դատարանը վարույթից հեռացրեց պատասխանող կողմի ներկայացուցչին (տեսանյութ) Դատարանը քննում է «Մայր Հայաստանի» հայցը՝ Երևանում կարմիր գծերի թանկացման իրավաչափության վերաբերյալ (ուղիղ) Կարմիր կետագծերով թալանի մասին․ Անդրանիկ Թևանյան (ուղիղ) «Կոլեկտիվ Արևմուտքը» պարտություն է կրում Ուկրաինայում և, որպես հատուցում, ուզում է ռևանշի հասնել Վրաստանում Տրանսպորտի թանկացումն ունի քաղաքացիներին թալանելու նպատակ (տեսանյութ) Հայաստանում փաշինյանական բռնատիրության հովանավոր և հայության մի թշնամի էլ է հեռանում՝ Բորելը «Մայր Հայաստանը» դատական կարգով վիճարկում է Երևանում «կարմիր գծերի» թանկացման իրավաչափությունը «Մայր Հայաստանի» ակցիան Արաբկիրում (տեսանյութ) Պատերազմ Արցախում
Մարտի 1-ի գործը աբսուրդի թատրոն է, քաղաքական շոու, պակասում են միայն կլոունները. Բագրատ Միկոյան Գլոբալ պատերազմի մեծ հավանականություն կա․ մինչև հունվարի 20-ը խիստ վտանգավոր ժամանակաշրջան է (տեսանյութ) ՔՊ-ն՝ մահամերձ վիճակում․ «Կարճ ասած» Ռուսաստանի ռազմավարական պարտությունը կարող է սկսվել Հայաստանից. Խոսրով Հարությունյան Ավագանու ներկայացուցիչը հեռացվեց նիստից` Երևանի ավագանուն ներկայացնելու ունակ չլինելու հիմքով․ փաստաբան ԱԺ-ում Նիկոլ Փաշինյանի գլխավորությամբ նիստ է ընթանում, քննարկվելու է Հովիկ Աղազարյանի հարցը ՔՊ-ն նոր պատգամավոր ունի Ադրբեջանը «սև ցուցակ» կսահմանի՞ Հայաստան այցելողների համար Կարմիր կետագծերի գործով՝ դատարանը վարույթից հեռացրեց պատասխանող կողմի ներկայացուցչին (տեսանյութ) Ոստիկանությունը զգուշացնում է Պրեմիերա. Ավրաամ Ռուսո- «Жизнь Отдам». Տեսանյութ «Ադրբեջանական մամուլից տպավորություն է, թե Փաշինյանը Առյուծ Մհեր է կտրել»․ Տաթևիկ Հայրապետյան Ժողովո՛ւրդ, իմացեք` անգամ տրոլեյբուսի 50 դրամն է 300 դառնալու, ոտքի՛ ելեք. Սոնա Աղեկյան (տեսանյութ) Դատարանը քննում է «Մայր Հայաստանի» հայցը՝ Երևանում կարմիր գծերի թանկացման իրավաչափության վերաբերյալ (ուղիղ) «ՌԴ-ն չի հրաժարվում ռազմաքաղաքական ոլորտում ստանձնած պարտավորություններից»․ Գալուզին Օկուպացված Արցախում արդեն բնակվում է 30 հազար ադրբեջшնgի Բախումներ, անկարգություններ և ջրցան մեքենաներ. ի՞նչ է կատարվել գիշերը Թբիլիսիում (տեսանյութ) Հալեպի շրջանում ռազմական գործողությունների հետևանքով ՀՀ քաղաքացիներ չեն տուժել Մհեր Գրիգորյանը կարճ զրույց է ունեցել Ադրբեջանի փոխվարչապետի հետ Կարմիր կետագծերով թալանի մասին․ Անդրանիկ Թևանյան (ուղիղ) «Կոլեկտիվ Արևմուտքը» պարտություն է կրում Ուկրաինայում և, որպես հատուցում, ուզում է ռևանշի հասնել Վրաստանում Ամերիաբանկը Euromoney ամսագրի կողմից ճանաչվել է Հայաստանի լավագույն բանկն Անշարժ գույքի ձեռքբերման ոլորտում Տրանսպորտի թանկացումն ունի քաղաքացիներին թալանելու նպատակ (տեսանյութ) Փաշինյանի գլխում խառնաշփոթ է, Հայաստանն օդում կախված է․ Ստեփան Դանիելյան (տեսանյութ) Կազմակերպված հստակությունն ընդդեմ կազմակերպված խառնաշփոթի Թբիլիսիում ցույցերի ժամանակ 43 մարդ է ձերբակալվել Լարսը փակ է բոլոր մեքենաների համար Վեոլիա ջուր» ընկերության աշխատակիցը վրաերթի է ենթարկել 15-ամյա տղային ՔՊ-ականները հայտնվել են երկու քարի արանքում Դիլիջանի «արու» քաղաքապետը կոռուպցիոն գործարքի համար ընդամենը տուգանվել է․ «Հրապարակ»

Միջազգային ավիացիոն կազմակերպությունը լիցենզիայից զրկել է Հայաստանի Քաղավիացիայի պետական կոմիտեին

168.am-ի տեղեկություններով՝ Միջազգային ավիացիոն կազմակերպությունը, այսպես ասած` լիցենզիայից զրկել է Հայաստանի Քաղաքացիական ավիացիայի պետական կոմիտեին:

Աղբյուրը նշում է, որ խոսքն իրականում ոչ թե լիցենզիայից զրկելու մասին է, այլ փետրվար ամսվա ստուգման արդյունքներն են եկել Եվրոպական թռիչքային անվտանգության գործակալությունից: Տեղեկություններ կան, որ բավականին վատ գնահատական է ՔԱԿ-ը ստացել, և օրակարգային խնդիրը ոչ թե զրկելու հարցն է, այլ այն, որ եթե արձանագրեն, որ լիազորված մարմինը (ՔԱԿ) ունակ չէ պատշաճ վերահսկել մեր ավիացիոն կազմակերպությունները, ունի լուրջ թերություններ, ապա մեր կողմից տրված լիցենզիաները չեն ընդունի և մեր ավիաընկերություններին կարող են չթողնել դեպի Եվրոպա թռչել: Աղբյուրը տեղեկացել է նաև, որ 2015թ. լայնածավալ աուդիտ է իրականացվել Քաղավիացիայի պետական կոմիտեում, և մեր եվրոպական գործընկերները դրա արդյունքները գերազանց են գնահատել:

Հարցին, թե կարո՞ղ են արդյոք այդ զեկույցի արդյունքներով, որն Կառավարությունն արդեն ստացել է, մեր օդաչուները խնդիրներ ունենալ, աղբյուրն ասել է, որ նախկինում մեր վկայականները շատ լավ համբավ են ունեցել, անգամ Ռուսաստանի օդաչուները ցանկացել են մեր մոտից ստանալ վկայականներ, որպեսզի Չինաստան, Հնդկաստան աշխատելու գնան, սակայն հիմա, փաստորեն, կարող է լուրջ խնդիր առաջանալ:

168․am-ը տեղեկությունը փորձել է ճշտել Քաղաքացիական ավիացիայից: ՔԱԿ գլխավոր քարտուղարի ժամանակավոր պաշտոնակատար Հայսեր Գասպարյանը նախ ասել է, որ ինքը չի կարող այդ հարցին պատասխանել, բայց հեռախոսահամար կփոխանցի, ապա քիչ անց տեղեկացրել է, որ հայտարարելու կամ ասելու բան չունեն, իրենք զբաղված են կորոնավիրուսի հետ կապված խնդիրներով, և խորհուրդ տվել հետևել պաշտոնական տեղեկատվությանը:

168.am-ը զրուցել է նաև վարչապետի` ավիացիոն հարցերով խորհրդական Հակոբ Ճաղարյանի հետ` խնդրելով նրան ինֆորմացիա տրամադրել վերոնշյալ տեղեկատվության վերաբերյալ, հաստատել կամ հերքել՝ կա՞ նման բան, և ի՞նչ զեկույց է ստացել Կառավարությունը:

«Ճիշտ կլինի, որ դիմեք ՔԱԿ: Եթե նրանք ունեն այդպիսի տեղեկություն, դա այն տեղեկությունն է, որը հանրությունն իրավունք ունի իմանալ»,- ասել է վարչապետի խորհրդականը` հավելելով, որ ինքը ոչ հաստատում և ոչ էլ ժխտում է այդ ինֆորմացիան, որովհետև ինքը հիմա ծանոթանում է Ավիացիոն անվտանգության եվրոպական գործակալության զեկույցին:

Հակոբ Ճաղարյանի խոսքով` դա Եվրամիության, Եվրահանձնաժողովի մի մասն է: Զեկույցը մեծ է, 57 էջանոց, անգլերեն լեզվով:

«Ես հիմա ծանոթանում եմ, թարգմանում եմ, որ ոչ մի բառ, ոչ մի գաղափար բաց չթողնեմ: Ես առայժմ ծանոթանում եմ: Իրականում ես, թեպետ անգլերեն վատ չգիտեմ, բայց ամեն դեպքում ոչ մի բառ, ոչ մի արտահայտություն սխալ հասկանալու իրավունք չունեմ, որովհետև ես սրա հիման վրա պատրաստվում եմ զեկույց ներկայացնել վարչապետին»,-ասել է վարչապետի խորհրդականը:

 

Ըստ նրա` քանի դեռ ինքը չի նախապատրաստել այդ զեկույցը, քանի դեռ չի մշակել դա, քանի դեռ վարչապետին չի զեկուցել, ոչինչ չի կարող ասել դրա բովանդակության մասին: Հակոբ Ճաղարյանը ընդգծել է, որ ինքն աշխատում է միայն վարչապետի աշխատակազմում, կզեկուցի վերջինիս, և դրանից հետո միայն՝ ինչի թույլտվություն որ ինքը կունենա, կասի:

Հարցին, եթե զուտ տեսականորեն զեկույցը վատ գնահատականներ պարունակի ՔԱԿ գործունեության վերաբերյալ, դա ի՞նչ վտանգներով կարող է հղի լինել մեր քաղավիացիայի համար, Հակոբ Ճաղարյանը պատասխանել է, որ ամեն ինչ կախված է այն բանից, թե ինչ է գրված զեկույցում:
«Հազար ու մի բան կարող է լինել: Ես, իհարկե, պատկերացնում եմ` ինչ կարող է լինել, և դա իրականում չի կարող գաղտնիք լինել, որովհետև ես ծանոթ եմ Քաղաքացիական ավիացիային և ավիացիոն իշխանությունների աշխատանքին, ոլորտին և տրամաբանորեն կարող եմ պատկերացնել, թե ինչ կարող է լինել: Բայց քանի որ ես չեմ տեսել, կոնկրետ որևէ բան չեմ տեսել, ես իրավունք չունեմ ասել, թե ինչ հետևություններ կարող են լինել: Դրանք կարող են լինել` միայն կախված նշված դիտողությունների ծավալից և բարդությունից»,-ասել է նա։

Դիտարկմանը, թե երկիմաստ էր իր այն արտահայտությունը, որ ինքը ծանոթ է մեր ՔԱԿ ղեկավարության գործունեությանը, կարող է պատկերացնել, թե ինչ կարող է գրված լինել զեկույցում, վարչապետի խորհրդականն ասաց, որ ինքը ծանոթ է միայն մինիմալ պահանջվող ավիացիոն փաստաթղթերին:

«Իմ աշխատանքը ոչ թե նրանց վերահսկելն է, այլ վարչապետին խորհուրդներ տալը, թե ինչ է պետք մեր երկրին: Ես դա անում եմ պարտաճանաչորեն: Եթե ես իրավասություն ունենայի նրանց ստուգելու, ես կստուգեի: Թռիչքների անվտանգության եվրոպական գործակալությունը իրավունք ունի նրանց ստուգել և ստուգել է: Նորից եմ կրկնում, ես մինչև չծանոթանամ զեկույցին, ոչ ոքի ոչինչ չեմ ասի, նույնիսկ իմ ղեկավարին»,-ասել է Հակոբ Ճաղարյանը:

Առավել մանրամասն՝ սկզբնաղբյուր կայքում։

Հետևեք մեզ Telegram-ում
Հետևեք մեզ YouTube-ում
Websiite by Sargssyan
Հետևեք մեզ Facebook-ում https://www.facebook.com/ZhamLratvakan