Երևանի զինանշանի գույների փոփոխությունը Ալիևի պահանջն է (տեսանյութ) Եկեղեցու պատմական աշխարհաքաղաքական դերը․ քննարկում (տեսանյութ) Զվարթնոց թաղամասի «բարեկարգ» ճանապարհի մասին (տեսանյութ)
12
Վերաքննիչը մերժեց Երևանի ավագանու բողոքը` վերահաստատելով, որ կարմիր գծերի թանկացումը ոչ իրավաչափ էր. փաստաբան Օդի աղտոտվածության մասին (տեսանյութ) Politico. ԵՄ-ն աննախադեպ քայլ կատարեց Մոսկվայի նկատմամբ. ինչպես՞ կպատասխանի Պուտինը Մոսկվայում Փաշինյանին դիմավորել են Հայաստանի դեսպանատան դիմաց կազմակերպված հանրահավաքով Քաղաքային իշխանության անկուշտ ախորժակի մասին (տեսանյութ) Պաշտպանների, ինչպես նաև՝ հանրային լայն արձագանքի շնորհիվ կարողացանք փոխել անարդարացի մոտեցումը Նիկոլ Փաշինյանը լիբերալ-ֆաշիստների խամաճիկն է․ Անդրանիկ Թևանյան (տեսանյութ) Յուրաքանչյուրի հետևում կոմպրոմատ կա․ ամեն մեկն իր անձնական հարցն է լուծում. քննարկում (տեսանյութ) Հայաստանն այսօր գտնվում է Ադրբեջանի ազդեցության գոտում. Ստեփան Դանիելյան (տեսանյութ) Ով է Նիկոլի սրտի «կաթողիկոսը» (տեսանյութ) Պատերազմ Արցախում
Վերաքննիչը մերժեց Երևանի ավագանու բողոքը` վերահաստատելով, որ կարմիր գծերի թանկացումը ոչ իրավաչափ էր. փաստաբան Հարցվածների ավելի քան 60 տոկոսի կարծիքով՝ մեր երկրում կան քաղբանտարկյալներ Մայր Աթոռ, ՀԷՑ, Ադրբեջանի կողմից հետախուզում․ ի՞նչը դարձավ Սամվել Կարապետյանի կալանքի պատճառ Վերաքննիչը մերժեց Երևանի ավագանու բողոքը` վերահաստատելով, որ կարմիր գծերի թանկացումը ոչ իրավաչափ էր. փաստաբան Երևանի զինանշանի գույների փոփոխությունը Ալիևի պահանջն է (տեսանյութ) Անձրևը «բացահայտեց» Էջմիածնում հիմնանորոգված ճանապարհի թերությունները. Hetq.am «Կովկաս» պանդոկի մոտից մարմնական վնասվածքներով հիվանդանոց են տեղափոխվել ֆուտբոլի 3 երկրպագուներ, որոնք Լեհաստանի քաղաքացիներ են Օդի աղտոտվածության մասին (տեսանյութ) Երևանում խուլիգանական վարք դրսևորելու կասկածանքով ձերբակալվել է լեհական «Լեգիա» ակումբի 17 երկրպագու Politico. ԵՄ-ն աննախադեպ քայլ կատարեց Մոսկվայի նկատմամբ. ինչպես՞ կպատասխանի Պուտինը Քաղաքապետարանը մտադիր է փոխել Երևանի դրոշի և զինանշանի գույները․ եռագույնը կդառնա կապույտ Սա է պետական համակարգի պատկերն ու սրանց փուչիկ խոստումների արդյունքը. Տիգրան Աբրահամյան Եկեղեցու պատմական աշխարհաքաղաքական դերը․ քննարկում (տեսանյութ) Սոթքում Ադրբեջանի և Հայաստանի ներկայացուցիչները տեղազննում են արել Աղազարյանին վերագրվող 8 հազար դոլար կաշառքը դարձել է 8 հարյուր ՔՊ-ում պատգամավորի 380 թեկնածու է առաջադրվել Ինչո՞ւ հետաձգվեց Եպիսկոպոսաց ժողովը Լևոն Արոնյանը հաղթել է Մագնուս Կարլսենին ու դարձել Ֆիշերի արագ շախմատի մրցաշարի հաղթող ՔԿ ղեկավարից չստացա որևէ պատասխան իր անպատասխանատու հայտարարության համար. Բագրատ սրբազան Մոսկվայում Փաշինյանին դիմավորել են Հայաստանի դեսպանատան դիմաց կազմակերպված հանրահավաքով Փաշինյանը Ալիևին գործարք է առաջարկում․ «Կարճ ասած» Սամվել Կարապետյանի դեպքում բացառապես գործում է՝ քաղաքական հետապնդումը, վրեժխնդրությունը․ փաստաբաններ 21 միլիարդի փոշիացում. թվերով բացահայտում՝ Ավինյանի արածի վերաբերյալ. Սամվել Հակոբյան (տեսանյութ) Քաղաքային իշխանության անկուշտ ախորժակի մասին (տեսանյութ) Պաշտպանների, ինչպես նաև՝ հանրային լայն արձագանքի շնորհիվ կարողացանք փոխել անարդարացի մոտեցումը Այս փորձությունից մենք ելնելու ենք բացճակատ. Արմեն Հակոբյան Հայ Առաքելական եկեղեցին շատ բարձր վստահություն է վայելում.սոցիոլոգ Հայոց Եկեղեցին «կանոնադրություն չունի» անհարկի պնդումը ճշմարտության և իրականության հետ որևէ աղերս չունի. Մայր Աթոռ Փոքր մարդը մեծ պաշտոնում իրական սպառնալիք է. «Փաստ» Զվարթնոց թաղամասի «բարեկարգ» ճանապարհի մասին (տեսանյութ)

Միջազգային ավիացիոն կազմակերպությունը լիցենզիայից զրկել է Հայաստանի Քաղավիացիայի պետական կոմիտեին

168.am-ի տեղեկություններով՝ Միջազգային ավիացիոն կազմակերպությունը, այսպես ասած` լիցենզիայից զրկել է Հայաստանի Քաղաքացիական ավիացիայի պետական կոմիտեին:

Աղբյուրը նշում է, որ խոսքն իրականում ոչ թե լիցենզիայից զրկելու մասին է, այլ փետրվար ամսվա ստուգման արդյունքներն են եկել Եվրոպական թռիչքային անվտանգության գործակալությունից: Տեղեկություններ կան, որ բավականին վատ գնահատական է ՔԱԿ-ը ստացել, և օրակարգային խնդիրը ոչ թե զրկելու հարցն է, այլ այն, որ եթե արձանագրեն, որ լիազորված մարմինը (ՔԱԿ) ունակ չէ պատշաճ վերահսկել մեր ավիացիոն կազմակերպությունները, ունի լուրջ թերություններ, ապա մեր կողմից տրված լիցենզիաները չեն ընդունի և մեր ավիաընկերություններին կարող են չթողնել դեպի Եվրոպա թռչել: Աղբյուրը տեղեկացել է նաև, որ 2015թ. լայնածավալ աուդիտ է իրականացվել Քաղավիացիայի պետական կոմիտեում, և մեր եվրոպական գործընկերները դրա արդյունքները գերազանց են գնահատել:

Հարցին, թե կարո՞ղ են արդյոք այդ զեկույցի արդյունքներով, որն Կառավարությունն արդեն ստացել է, մեր օդաչուները խնդիրներ ունենալ, աղբյուրն ասել է, որ նախկինում մեր վկայականները շատ լավ համբավ են ունեցել, անգամ Ռուսաստանի օդաչուները ցանկացել են մեր մոտից ստանալ վկայականներ, որպեսզի Չինաստան, Հնդկաստան աշխատելու գնան, սակայն հիմա, փաստորեն, կարող է լուրջ խնդիր առաջանալ:

168․am-ը տեղեկությունը փորձել է ճշտել Քաղաքացիական ավիացիայից: ՔԱԿ գլխավոր քարտուղարի ժամանակավոր պաշտոնակատար Հայսեր Գասպարյանը նախ ասել է, որ ինքը չի կարող այդ հարցին պատասխանել, բայց հեռախոսահամար կփոխանցի, ապա քիչ անց տեղեկացրել է, որ հայտարարելու կամ ասելու բան չունեն, իրենք զբաղված են կորոնավիրուսի հետ կապված խնդիրներով, և խորհուրդ տվել հետևել պաշտոնական տեղեկատվությանը:

168.am-ը զրուցել է նաև վարչապետի` ավիացիոն հարցերով խորհրդական Հակոբ Ճաղարյանի հետ` խնդրելով նրան ինֆորմացիա տրամադրել վերոնշյալ տեղեկատվության վերաբերյալ, հաստատել կամ հերքել՝ կա՞ նման բան, և ի՞նչ զեկույց է ստացել Կառավարությունը:

«Ճիշտ կլինի, որ դիմեք ՔԱԿ: Եթե նրանք ունեն այդպիսի տեղեկություն, դա այն տեղեկությունն է, որը հանրությունն իրավունք ունի իմանալ»,- ասել է վարչապետի խորհրդականը` հավելելով, որ ինքը ոչ հաստատում և ոչ էլ ժխտում է այդ ինֆորմացիան, որովհետև ինքը հիմա ծանոթանում է Ավիացիոն անվտանգության եվրոպական գործակալության զեկույցին:

Հակոբ Ճաղարյանի խոսքով` դա Եվրամիության, Եվրահանձնաժողովի մի մասն է: Զեկույցը մեծ է, 57 էջանոց, անգլերեն լեզվով:

«Ես հիմա ծանոթանում եմ, թարգմանում եմ, որ ոչ մի բառ, ոչ մի գաղափար բաց չթողնեմ: Ես առայժմ ծանոթանում եմ: Իրականում ես, թեպետ անգլերեն վատ չգիտեմ, բայց ամեն դեպքում ոչ մի բառ, ոչ մի արտահայտություն սխալ հասկանալու իրավունք չունեմ, որովհետև ես սրա հիման վրա պատրաստվում եմ զեկույց ներկայացնել վարչապետին»,-ասել է վարչապետի խորհրդականը:

 

Ըստ նրա` քանի դեռ ինքը չի նախապատրաստել այդ զեկույցը, քանի դեռ չի մշակել դա, քանի դեռ վարչապետին չի զեկուցել, ոչինչ չի կարող ասել դրա բովանդակության մասին: Հակոբ Ճաղարյանը ընդգծել է, որ ինքն աշխատում է միայն վարչապետի աշխատակազմում, կզեկուցի վերջինիս, և դրանից հետո միայն՝ ինչի թույլտվություն որ ինքը կունենա, կասի:

Հարցին, եթե զուտ տեսականորեն զեկույցը վատ գնահատականներ պարունակի ՔԱԿ գործունեության վերաբերյալ, դա ի՞նչ վտանգներով կարող է հղի լինել մեր քաղավիացիայի համար, Հակոբ Ճաղարյանը պատասխանել է, որ ամեն ինչ կախված է այն բանից, թե ինչ է գրված զեկույցում:
«Հազար ու մի բան կարող է լինել: Ես, իհարկե, պատկերացնում եմ` ինչ կարող է լինել, և դա իրականում չի կարող գաղտնիք լինել, որովհետև ես ծանոթ եմ Քաղաքացիական ավիացիային և ավիացիոն իշխանությունների աշխատանքին, ոլորտին և տրամաբանորեն կարող եմ պատկերացնել, թե ինչ կարող է լինել: Բայց քանի որ ես չեմ տեսել, կոնկրետ որևէ բան չեմ տեսել, ես իրավունք չունեմ ասել, թե ինչ հետևություններ կարող են լինել: Դրանք կարող են լինել` միայն կախված նշված դիտողությունների ծավալից և բարդությունից»,-ասել է նա։

Դիտարկմանը, թե երկիմաստ էր իր այն արտահայտությունը, որ ինքը ծանոթ է մեր ՔԱԿ ղեկավարության գործունեությանը, կարող է պատկերացնել, թե ինչ կարող է գրված լինել զեկույցում, վարչապետի խորհրդականն ասաց, որ ինքը ծանոթ է միայն մինիմալ պահանջվող ավիացիոն փաստաթղթերին:

«Իմ աշխատանքը ոչ թե նրանց վերահսկելն է, այլ վարչապետին խորհուրդներ տալը, թե ինչ է պետք մեր երկրին: Ես դա անում եմ պարտաճանաչորեն: Եթե ես իրավասություն ունենայի նրանց ստուգելու, ես կստուգեի: Թռիչքների անվտանգության եվրոպական գործակալությունը իրավունք ունի նրանց ստուգել և ստուգել է: Նորից եմ կրկնում, ես մինչև չծանոթանամ զեկույցին, ոչ ոքի ոչինչ չեմ ասի, նույնիսկ իմ ղեկավարին»,-ասել է Հակոբ Ճաղարյանը:

Առավել մանրամասն՝ սկզբնաղբյուր կայքում։

Հետևեք մեզ Telegram-ում
Հետևեք մեզ YouTube-ում
Websiite by Sargssyan
Հետևեք մեզ Facebook-ում https://www.facebook.com/ZhamLratvakan