«Հայաստան» համահայկական հիմնադրամի հեռուստամարաթոնի թվերը հուշում են, որ Փաշինյանի նկատմամբ Սփյուռքի վստահությունը միֆ է
Եվ այսպես, ավարտվեց «Հայաստան» համահայկական հիմնադրամի հեռուստամարաթոնը, և hաջողվեց հավաքել ընդամենը 9 միլիոն 856 հազար 100 դոլար։ Համեմատության համար նշենք, որ 2018-ին հավաքվել էր 11 մլն 109 հազար 633 դոլար, իսկ 2017 թ.-ին՝ 12, 505, 456 դոլար:
Այս ցանկը շարունակելով նշենք, որ, օրինակ, անցյալ տարիներին ցուցանիշները էլ ավելի տպավորիչ էին:
Օրինակ՝ 2004-ին հավաքվել էր 11,400,000 դոլար, 2006-ին՝ 13,700,000, 2007-ին՝ 15,252, 000, 2008-ին՝ 35,009,136 դոլար, 2009-ին՝ 15,875,043, 2010՝ 20,862,733 դոլար:
Այս թվերը ցույց են տալիս Փաշինյանի հանդեպ Սփյուռքի իրական վստահության ցուցանիշը, իսկ թվերն, ինչպես հայտնի է, խոսքերից ավելի համոզիչ են:
Սրանից հետո այլևս Փաշինյանը չի կարողանալու հղում անել՝ իբր Սփյուռքում իր բարձր վարկանիշի վրա:
Այս ցուցանիշները լուրջ հարված էին Փաշինյանի համար նաև այն տեսանկյունից, որ անցած տարվա համեմատ այս տարվա ցուցանիշները զգալիորեն պակասել են: Իսկ դա նշանակում է, որ ինչպես Հայաստանում, այնպես էլ Սփյուռքում սկսել են հասկանալ, որ այն հույսերը որոնք արթնացել էին 2018-ի ապրիլյան հեղափոխությանը Փաշինյանի համառ ջանքերով հօդս են ցնդել:
Այսօր մենք գործ ունենք, փաստացի, վարկանիշի առումով սրընթաց գահավիժող մի գործչի հետ, ով արդեն ինքնել է հասկացել, որ իր հանդեպ վստահության վարկանիշը կտրուկ անկում է ապրել, ընդ որում ոչ միայն Հայաստանում:
Սա է իրականությունը:
Արտակ Հակոբյան