Change your mind - Change your life
![Change your mind - Change your life](/timthumb.php?src=/disc/22-02-17/e4ab60907b3197e9e49cba15200a4a2d.jpg&w=450)
Համարյա ամեն օր էլ ինչ-որ հաջողակ մարդու մասին նոր ինֆորմացիա կարդում եմ, չգիտեմ ես նրանցով ապրում եմ, վերջն են իրենք իրենց մտածելակերպով ու "դուխով": Բայց մի բանում նույնն են, նրանք միայնակ չեն:
Որքան էլ զարմանալի էր, բայց Սարկիսովն ու Chupa-Chups ընկերության տնօրենն իրար հետ ընկերներ են եղել ու հենց այդ ընկերության արդյունքում է Սարկիսովը ստեղծել է RESO ընկերությունն ու դարձել միլիարդատեր: Դե միայնակ ոչ մեկ չի հասնում հաջողության երկարաժամկետ կտրվածքով, փաստ է ու հիմա, երբ ունես իդեա, բայց միայնակ ես ու ուզում ես ինչ-որ մի բան սկսել, ուրեմն
- Իդեան պիտի լինի տարբերվող, ցանկալի է լինի ծառայություն, քանի որ նման կերպ դու շատ ծախսեր չես ունենում, իսկ եթե իդեան նման է մյուս իդեաներին, ապա մի կարդա շարունակությունը, իսկ եթե տարբերվում է, ապա
- Մասնակցում ես բազմաթիվ հանդիպումների, ֆորում, թրեյինինգ, կամ ստեղծում ես ծանոթություն, որպեսզի գտնես մի մարդ, ով կարող է անել այն, ինչ դու չես կարողանում
- Ցանկալի է լինի նպատակով նույնը, բայց մտածելակերպով տարբեր
- Մտածում եք, ավելի ճիշտ գրում եք այն բոլոր հնարավոր ուղիները, որով կարող եք հաճախորդ ներգրավել ու որքան հնարավոր է քիչ գումարով, կամ անվճար
- Այնուհետև մտածում եք, թե ինչ կարելի է անել, որ այդ հաճախորդները ձեզ մոտ երկար մնան, որքան հնարավոր է երկար
- Հենց սկզբից չեք սկսում "հայավարի" մրցակցել, ՉԻ կարելի, այլ մտածում եք ոնց շատ գործընկերներ ունենաք, ում հետ կարող եք համագործակցել
- Հենց սկզբից չեք ուղարկում Ձեր ընկերներին ֆբ էջ լայքելու, քանի որ նրանք ձեր թիրախը չեն, սկզբում միայն գովազդում եք այնպիսի առաջարկ, որը կլինի տարբերվող ու վրայից "խորոված խոզի մսի" հոտ կգա ;) , երբ մարդը տեսնի միանգամից կլիկ անի, ուզենա օգտվի, հարցեր տա, նայեք Light style-ին: Ցանկալի է լինի փաթեթ՝ բաղկացած ձեր պրոդուկտներից ու ընտիր առաջարկով, օրինակով, նկարով:
- ՄԻ կողմ եք դնում գրասենյակի, բրենդինգի, լոգոյի, կայքի վրա հավանական ծախսերը, դրանք հետոյի համար են, սկզբի համար Ձեզ պետք էլ չեն ընդհանրապես
- Աշխատում եք կպած, ամեն մեկդ մեկ ավել բան անելով, հենց հոգնում եք, մի քիչ հանգստանում եք ու նորից գործ՝ առանց լսելու կողքի դժգոհ ու ոչինչ չանող պարապներին:
- Հիշում ես, որ ինքդ շեյխ չես ու անցնում ես վաճառքների, քայլում ես ու հատ-հատ առաջարկում, եթե 100 տեղ քեզ մերժել են ու հաստատ մերժել են, ապա հալալա քեզ, դու էլ ես միանում մեր՝ որպես սկզբում 100 անգամ ոչ մի արդյունք չունեցած մարդկանց շարքերին, բայց հիշիր, մենք անընդհատ փորձում ենք, այնպես որ շարունակում ես 101-րդ հանդիպումդ:
- Եթե չես գտնում հաճախորդին, գրի մեյլին, չի լինու՞մ, գրում ես ֆբ-ին, դա էլ չի լինու՞մ, գրում ես լինկդինին, դա էլ չի լինու՞մ, սպասում ես գրասենյակի առաջ, դա էլ չի լինու՞մ, ծանոթ ես գտնում, բաաաայց ծանոթ, որը ճանաչում է ոչ թե հաճախորդին, այլ նրա կնոջը, քանի որ տղամարդու որոշումների մեծ մասի վրա ազդում է կինը, դա էլ չի օգնում, նամակ եք ուղարկում փոստով, դա էլ եթե չի օգնում, իր ամենակլյուչևոյ հաճախորդին եք գտնում, որ զանգի ասի այ ախպեր, տես ինչ լավ բան են առաջարկում... ՈԻ այսպես այնքան մինչև հասնես քո ուզածին, քանի որ եթե բոլոր դռները փակ են, պատուհանից միշտ էլ սենյակ մտնելու ձև կա:
Ես չեմ հորինում, լրիվի միջով անցել եմ, դրա համար գրում եմ ելքերը, եթե մեկի մոտ ստացվում է, մյուսի մոտ էլ կլինի ու կլինի, դե դեյստվուեմ: ;)
Հ.Գ. Մարդիկ 20 անգամ ավելի լավ են հիշում պատմությունները, քան փաստերը։ Այնպես որ Ձեր ընկերության համար ստեղծեք հետաքրքիր պատմություններ ;)
Վահագն Դիլբարյանի ֆեյսբուքյան էջից