Թուրքիան Սիրիայում ցույց է տալիս` ինչ կլինի, եթե նրա ոտքը Հայաստանում բացվի. Էհսան Մովահեդիան Լաթաքիայում իրավիճակը մտահոգիչ է Պարոնա՛յք ՔՊ-ականներ, սկզբից համարձակություն ու վճռականություն ունեցեք գոնե մեկ քառ. մետր անկախ Հայաստանի տարածք հետ բերեք. Պատգամավոր
11
Երևանից Մոսկվա թռչող ինքնաթիռն ԱԹՍ-ների գրnhի պատճառով վայրէջք է կատարել այլ քաղաքում Փաշինյանը ՔՊ-ականներին հորդորել է հայ ժոովրդին վախեցնել պատերազմով․ «Հրապարակ» Զելենսկու ռեժիմը ԱԹՍ-ներով զանգվածային հարձակում է գործել Մոսկվայի վրա․ զոհ և վիրավորներ կան Փաշինյանը ձեռքով մեխին է խփելու. անհանգստացած են Գյումրու իրավիճակով (տեսանյութ) ԱՄՆ-ն պաշտոնապես չեղարկել է USAID-ի ծրագրերի 83%-ը․ Ռուբիո Ինչո՞ւ է Եվրոպան «լուռ հետևում» Սիրիայում ալավիների կոտորածներին Համբերությանս բաժակը լցվել է. Բալասանյանն արձագանքել է Նիկոլ Փաշինյանին Մինչև Գյումրին վերականգնող նախագահի անունը տալը, թող 7 տարվա մեջ Գյումիում գոնե 7 հատ Փայտից զուգարան սարքեր․ Բագրատ Միկոյան Նիկոլ Փաշինյանը, Գյումրիում իր թալանի «փչացած պլաստինկան» օգտագործելով, մեծ վիրպում թույլ տվեց Բոյկոտը շարունակվում է (տեսանյութ) Պատերազմ Արցախում
Նիկոլ Փաշինյանը հեռախոսազրույց է ունեցել Եվրոպայի խորհրդի գլխավոր քարտուղարի հետ Արարատում 13-ամյա երեխայի դի է հայտնաբերվել Ջասթին Թրյուդոն պաշտոնը լքելիս աթոռը վերցրել է իր հետ Որոշվել է Գյումրիի և Փարաքարի ընտրություններին որ ուժը որ համարի տակ է մասնակցելու Թուրքիան Սիրիայում ցույց է տալիս` ինչ կլինի, եթե նրա ոտքը Հայաստանում բացվի. Էհսան Մովահեդիան Ինքնապարոդիա. երբ հնամաշ, «խազ ընկած» սկավառակն սկսում է պարզապես ճռճռալ. «Փաստ» Բռնի տեղահանված արցախցիների շրջանում մտահոգությունների մեծ ալիք է բարձրանում. Աբրահամյան Երևանից Մոսկվա թռչող ինքնաթիռն ԱԹՍ-ների գրnhի պատճառով վայրէջք է կատարել այլ քաղաքում Նիկոլի հերթական պահանջը ցայտնոտի մեջ է գցել կուսակիցներին․ «Իրավունք» Արևմուտքն իր գնահատականը տվեց Սիրիայի ալևիների ցեղասպանությանը «Կիևն ԱԹՍ-ներ է ուղարկել Մոսկվա՝ ԵԱՀԿ գլխավոր քարտուղարի այցի օրը»․ Զախարովա Հայաստանում «ռևանշիստական ​​տրամադրությունները» խոչընդոտում են խաղաղության հաստատմանը. Բայրամով «Եվրոպական միություն և/թե Եվրասիական տնտեսական միություն. հեռանկարներ և հնարավորություններ Հայաստանի համար» (տեսանյութ) Երևանում գործող «Հաղթանակ» շուրջօրյա խնամքի կենտրոնում 100-ամյա կին է մահացել Փաշինյանը ՔՊ-ականներին հորդորել է հայ ժոովրդին վախեցնել պատերազմով․ «Հրապարակ» Մարտի 13-ին արցախցիները կհավաքվեն ՀՀ-ում Շվեյցարիայի դեսպանատան առջև Նիկոլի հերթական պահանջը ցայտնոտի մեջ է գցել կուսակիցներին Փոխել դատավարության ընթացքը Զելենսկու ռեժիմը ԱԹՍ-ներով զանգվածային հարձակում է գործել Մոսկվայի վրա․ զոհ և վիրավորներ կան Հավաքվել են հարց լուծելու. հայտնվել են իրավապահները և «բռնել» են նրանց Ոստիկանությունը լցվել է գյուղ․ ինչ է կատարվել Փարաքարում Փաշինյանն «ախրաննիկներով» քայլել է համերգի բազմության միջով, նկարվել և արագ հեռացել Լևիկ Միքայելյանը հաղթեց ադրբեջանցուն և դարձավ Եվրոպայի չեմպիոն Լաթաքիայում իրավիճակը մտահոգիչ է Փաշինյանը թող չկարծի, թե սա Վարդան Ղուկասյանի վերջին մենամարտն է. Վարդան Ղուկասյան Նիկո՛լ, ով-ով, բայց թալանից դու մի՛ խոսի․ Դերենիկ Մալխասյան (տեսանյութ) Փաշինյանը ձեռքով մեխին է խփելու. անհանգստացած են Գյումրու իրավիճակով (տեսանյութ) Փաշինյանի նյարդերը տեղի են տալիս․ մեկ օրում երեք գրառում՝ իրեն բերելու մասին․ «Կարճ ասած» 2,5 տարի է իմ գործունեությունն ամբողջությամբ սահմանափակվել է միջազգային քաղաքական հարթակներում․ Արմեն Աշոտյան 18+․ «Դու քայլող ․․․ ես», «Քեզ ․․․ տեղ դնող չկա»․ ի՞նչ էր կատարվում Փաշինյանի գրառման տակ, մինչև մաքրելը

Երևանը կաթվածահար է լինելու

«Հայոց աշխարհ» թերթը գրում է. «Երեւանի բնակիչները դեռ նախորդ տարվանից անհամբեր սպասում էին այս տարեվերջին մայրաքաղաքի տրանսպորտային նոր ցանցի ներդրմանն ու շահագործմանը, ինչի շնորհիվ վերջապես հնարավոր կլիներ քաղաքով մեկ երթեւեկել անհամեմատ հարմար, անվտանգ ու քաղաքակիրթ տրանսպորտային միջոցներով ու համակարգով:

Դեռ նախկին քաղաքային իշխանությունները նման խոստում էին տվել՝ նշելով, որ նոր ցանցի մշակումն ամբողջապես ավարտված է, այն հնարավոր է աստիճանաբար կյանքի կոչել ու վերափոխել հին տրանսպորտային համակարգը:

Բայց, ինչպես ասում են, այս դեպքում նույնպես շաբաթն ուրբաթից շուտ եկավ. այդ հարցում եւս երեւանցիներին մեծ հիասթափություն էր սպասում: Ինչպես քաղաքապետ Հայկ Մարությանը վարչապետի պաշտոնակատարի հետ զրույցում նշել էր, նոր ցանցի շահագործումը կհետաձգվի, ընդ որում՝ ոչ թե մի քանի ամսով, այլ 2-4 տարով:

Քաղաքապետի հայտարարությունը խոր դժգոհություն է առաջացրել ոչ միայն մայրաքաղաքի բնակչության, այլեւ սպառողների եւ ուղեւորափոխադրողների շահերը պաշտպանող կազմակերպությունների ներկայացուցիչների շրջանում:

Փորձագետների հավաստմամբ՝ նախկին քաղաքային իշխանությունների ժամանակ մշակված տրանսպորտային ցանցի փաթեթը բավական լավն է ու արդյունավետ, դրա իրագործումը նրանք իրատեսական են համարում՝ նշելով, որ ցանցը ներդնելու համար մի քանի մանր հարցեր էին մնացել հստակեցնելու:

Եվ հիմա իրենց համար անհասկանալի է քաղաքային նոր իշխանությունների հապաղումը, ժամանակ ձգելը, առավել եւս, որ այդ ցանցի մշակման համար միջազգային խորհրդատու ընկերությանը վարկային միջոցներով 850 հազար դոլար է վճարվել: Ստացվում է, որ այդ գումարը զուր կորչելու է, մինչդեռ Հայաստանի քաղաքացիներն են իրենց գրպանից հատուցելու դրա համար՝ փոխարենը ոչինչ չստանալով:
«Ուղեւորափոխադրումների միության» նախագահ ՀՐԱՆՏ ԵՂԻԱԶԱՐՅԱՆԸ, որն ընդգրկված է եղել տրանսպորտային նոր ցանցի նախագծի մշակման ու քննարկման նպատակով ստեղծված խմբում, տեղեկացրեց, որ նոր տրանսպորտային ցանցը այս պահին կյանքի կոչվելու պատրաստ է՝ գոնե թե մասամբ, մինչեւ որ դեռ չպարզված այլ խնդիրներ հնարավոր լինի լուծել:

Իսկ դրանք փոքր հարցեր են, որոնք, ըստ նրա, կարելի է շատ կարճ ժամանակում, այլ ոչ թե տարիների ընթացքում հստակեցնել. «Կան որոշ բացեր, թերություններ, որոնք հեշտությամբ կարելի է հարթել: Օրինակ, մինչեւ վերջերս հստակեցված չէր տեղափոխի ժամանակահատվածը, այսինքն՝ թե որքան ժամանակահատվածում ուղեւորը կարող է մեկ տոմսով երթեւեկել մի քանի տրանսպորտային միջոցներով:

Հստակեցված չէր նաեւ՝ նո՞ւյն ուղղությամբ ընթացող տրանսպորտային միջոցներից է թույլատրվելու տեղփոխով երթեւեկել, թե՞ դա հնարավոր կլինի նաեւ հակառակ ուղղությամբ ընթացող տրանսպորտային միջոցների համար:

Կամ` ուսանողներին, սոցիալական հատուկ խմբերին զեղչեր նախատեսվելո՞ւ են, թե՞ ոչ: Նման հարցերը կարելի է շատ արագ հստակեցնել ու պարզել, եւ չեմ կարծում, որ դրանք են խոչընդոտել նոր ցանցի ներդրմանը»:

Հրանտ Եղիազարյանի կարծիքով՝ տրանսպորտային նոր ցանցն օր առաջ պետք է ներդրվի, հակառակ դեպքում եկող տարվանից հասարակական տրանսպորտի դաշտում լուրջ խնդիրներ են առաջանալու: Այս տարվա դեկտեմբերի 31-ից երթեւեկության ցանցում գործող 117 միկրոավտոբուսների շահագործման ժամկետը լրանում է, եւ այդ շարժակազմերը պետք է դուրս բերվեն շահագործումից: Իսկ նոր շարժակազմեր չեն նախատեսվում, քանի որ տնտեսավարողները միջոցներ չունեն, եւ նրանց համար նաեւ շահավետ չէ այսօրվա պայմաններում տրանսպորտային գծեր շահագործելը:

Մարդիկ նախընտրում են դուրս գալ այդ բիզնեսից: Հետեւաբար երթեւեկությունից դուրս բերված մեքենաների վարորդները կմնան անգործ, իսկ մայրաքաղաքի տրանսպորտային ցանցը կաթվածահար կլինի՝ մեքենաների սակավության պատճառով:

Նրա տեղեկացմամբ՝ արդեն 20 երթուղագիծ կրճատվել է, մնացել է 40-ը, որոնցում մոտ 2500 վարորդ է աշխատում»:

Առավել մանրամասն՝ թերթի այսօրվա համարում

Հետևեք մեզ Telegram-ում
Հետևեք մեզ YouTube-ում
Websiite by Sargssyan
Հետևեք մեզ Facebook-ում https://www.facebook.com/ZhamLratvakan