Ի՞նչ արժի նախընտրական գովազդի 1 րոպեն հեռուստաընկերություններում
Կենտրոնական ընտրական հանձնաժողովը հրապարակել է ՀՀ Ազգային ժողովի դեկտեմբերի 9-ի արտահերթ ընտրությունների նախընտրական քարոզչության համար տրվող վճարովի եթերաժամի արժեքը:
Այսպիսով, գովազդի 1 րոպեն ամենաթանկը «Արմենիա» և «Շանթ» հեռուստաընկերություններում է, այս երկու հեռուստաընկերություններում նախընտրական գովազդի 1 րոպեն արժի 100 հազար դրամ:
Երկրորդ տեղում «Հ2»-ի հեռուստածրագիրն է, որտեղ գովազդի 1 րոպեի համար սահմանվել է 60 հազար դրամ արժեքը՝ առավելագույնը 10 րոպե տեւողությամբ՝ օրվա պիկ ժամերին, 30 հազար դրամ՝ մյուս ժամերի համար:
Երրորդ տեղում «Առաջին ալիք» հեռուստածրագիրն է (Հայաստանի հանրային հեռուստաընկերություն), այստեղ 1 րոպեն արժի 48 հազար դրամ:
«Ա -Թիվի» հեռուստաընկերությունը նախընտրական գովազդի 1 րոպեի համար սահմանել է 40 հազար դրամ:
Հինգերորդ և վեցերորդ տեղերում են համապատասխանաբար «Երկիր Մեդիա» եւ «Կենտրոն» հեռուստաալիքները՝ 1 րոպեի համար 25 հազար և 24 հազար դրամ արժեքներով:
Այնուհետ՝ «Արմնյուզ» հեռուստածրագիրն է՝ 20 000 դրամ արժեքով, «Ար» հեռուստածրագիրը՝ 20 հազար դրամ արժեքով, « Հ3» հեռուստածրագիրը՝ 18 000 դրամով եւ «21TV» հեռուստածրագիրը՝ 8 000 դրամ արժեքով:
Մարզային հեռուստաընկերություններում գներն անհամեմատ ավելի մատչելի են՝ ընդհուպ մինչեւ 1000 դրամ՝ 1 րոպեի համար: