200 տարվա մեջ առաջին անգամ Յոթ Վերքի զանգերը չեն ղողանջել (տեսանյութ) Ռոբերտ Քոչարյանի անունից ծաղկեպսակ է դրվել Սպիտակի երկրաշարժի զnhերին նվիրված հուշարձանին Սրբազանները կալանքի տակ են Նիկոլ Փաշինյանի հրահանգով․ Անի Կարապետյան (տեսանյութ)
7
2025թ․ դեկտեմբերի 7-ին Գյումրուն պատուհասեց հոգևոր ու բարոյական աղետ Գյումրիի Յոթ Վերք եկեղեցին բռնազավթված է այս պահին. Տեր Հուսիկ (տեսանյութ) Այսօր Սպիտակի ավերիչ երկրաշարժի 37-րդ տարելիցն է և զոհերի հիշատակի օրը Գյումրիում ԱԱԾ պետի հսկողությամբ քահանաները կապարանքեցին Յոթ Վերք եկեղեցին Բազմաթիվ հայեր եկել են «Զվարթնոց» օդանավակայան՝ դիմավորելու Ամենայն Հայոց կաթողիկոսին Ողջունում ենք Շիրակի թեմի հոգևորականներին․ Դերենիկ Մալխասյան (տեսանյութ) «Մայր Հայաստանը» դատապարտում է սրբազանների կալանավորումը․ Սոնա Աղեկյան (տեսանյութ) The Insider՝ Թրամփի նոր դոկտրինը՝ վերականգնել հարաբերությունները Մոսկվայի հետ, փոխել Եվրոպայի ներկայիս վերնախավին և կանգնեցնել ուկրաինական պատերազմը Նախագահ Ռոբերտ Քոչարյանի հանդիպումը աջակիցների հետ «Մայր Հայաստան»-ի ակցիան՝ ի պաշտպանություն Եկեղեցու, ազատազրկված սրբազանների և քաղբանտարկյալների (ուղիղ) Պատերազմ Արցախում
«Յոթ Վերք» եկեղեցին չի ներելու Տիրամոր ութերորդ վերքը բացnղին․ Վարդան Ղուկասյան Քրեական իրավունքի մեջ կա եզրույթ, որը բնորոշում է, թե ինչ է կատարվում այսօր Յոթ Վերք եկեղեցու նկատմամբ․ ինքնիրավչnւթյուն․ Մելոյան «Մայր Հայաստանը» մասնակցել է պատարագին Մայր տաճարում 2025թ․ դեկտեմբերի 7-ին Գյումրուն պատուհասեց հոգևոր ու բարոյական աղետ Տիրադավները և Արցախն ու Արարատն ուրացողը պղծում են հայկական Յոթ Վերք եկեղեցին 200 տարվա մեջ առաջին անգամ Յոթ Վերքի զանգերը չեն ղողանջել (տեսանյութ) Գյումրիի Յոթ Վերք եկեղեցին բռնազավթված է այս պահին. Տեր Հուսիկ (տեսանյութ) Կառավարությունը տեղ-տեղ խոչընդոտում է Հայ դատի աշխատանքներին. Հակոբ Տեր Խաչատուրյան Ռոբերտ Քոչարյանի անունից ծաղկեպսակ է դրվել Սպիտակի երկրաշարժի զnhերին նվիրված հուշարձանին Այսօր Սպիտակի ավերիչ երկրաշարժի 37-րդ տարելիցն է և զոհերի հիշատակի օրը Գյումրիում ԱԱԾ պետի հսկողությամբ քահանաները կապարանքեցին Յոթ Վերք եկեղեցին Արշակ սրբազանը ձերբակալվել է անհիմն և շինծու մեղադրանքով․ Վեհափառ Բազմիցս կոչ ենք ուղղել իշխանություններին` վերջ դնել բռնաճնշումներին․ Վեհափառ Հայրապետ Բազմաթիվ հայեր եկել են «Զվարթնոց» օդանավակայան՝ դիմավորելու Ամենայն Հայոց կաթողիկոսին «Ահաբեկել են Վարդան Ղուկասյանի ընտանիքի կին անդամներին»․ Զարուհի Փոստանջյան Իշխանությունը պատրաստվում է ժողովրդին օգտագործել իր հրեշավոր ծրագրի լեգիտիմացման համար․ Սաղաթելյան Մահացել է ականավոր վիրաբույժ Արտավազդ Սահակյանը Հասարակություն Ողջունում ենք Շիրակի թեմի հոգևորականներին․ Դերենիկ Մալխասյան (տեսանյութ) «Մայր Հայաստանը» դատապարտում է սրբազանների կալանավորումը․ Սոնա Աղեկյան (տեսանյութ) Սրբազանները կալանքի տակ են Նիկոլ Փաշինյանի հրահանգով․ Անի Կարապետյան (տեսանյութ) Պանիկովսկին սովորական սագագող էր, իսկ Նիկոլը հազարավոր կյանքեր, երազանքներ գողացավ, ազգ ու հայրենիք ուրացավ Փաշինյանի համար Գյումրիում պատարագ է մատուցելու Սուրբ Սարգիս եկեղեցու քահանա Արարատ Օրդոյանը Ակցիա՝ ի պաշտպանություն սրբազանների և Եկեղեցու․ «Մայր Հայաստան» (տեսանյութ) Սրբազանները կալանքի տակ են Նիկոլ Փաշինյանի հրահանգով․ Անի Կարապետյան (տեսանյութ) Մահացել է ականավոր վիրաբույժ Արտավազդ Սահակյանը The Insider՝ Թրամփի նոր դոկտրինը՝ վերականգնել հարաբերությունները Մոսկվայի հետ, փոխել Եվրոպայի ներկայիս վերնախավին և կանգնեցնել ուկրաինական պատերազմը Նախագահ Ռոբերտ Քոչարյանի հանդիպումը աջակիցների հետ «Մայր Հայաստան»-ի ակցիան՝ ի պաշտպանություն Եկեղեցու, ազատազրկված սրբազանների և քաղբանտարկյալների (ուղիղ) Հիբրիդային պատերազմը, 5-րդ շարասյունը և Տրոյական ձին․ «Կարճ ասած» Փաշինյանն անցել է պետական ահաբեկչության. Լևոն Զուրաբյան

ԱՊՊԱ համակարգը չի կարող աղետ լինել Երևանի համար, իսկ բացակայությունը` կարող է․ Բյուրոյի պատասխանը Ավինյանին

Sputnik Արմենիա-ն գրում է․ Ավտոապահովագրողների բյուրոյի գործադիր տնօրենի կարծիքով՝ եթե ճանապարհի չմաքրված վիճակը հստակորեն ֆիքսվի որպես պատճառ, ապա ապահովագրական ընկերությունը կարող է դատական կարգով քաղաքապետարանից կամ այլ պատկան մարմնից վնասների հատուցում պահանջել։
ԱՊՊԱ համակարգը չի կարող աղետ լինել Երևանի համար, իսկ համակարգի բացակայությունը կարող էր աղետալի վիճակի բերել։ Sputnik Արմենիայի հետ զրույցում ասաց Ավտոապահովագրողների բյուրոյի գործադիր տնօրեն Վաղինակ Եղիազարյանը։
Այսօր Երևանի քաղաքապետ Տիգրան Ավինյանը գործակարգավարական խորհրդակցության ժամանակ խոսելով փետրվարի 20-ին տեղացած առատ ձյան պատճառով Երևանում ստեղծված քաոսի մասին ասել էր, թե խնդիրն ԱՊՊԱ համակարգի աշխատանքի տրամաբանությունն է, որ մի թեթև իրար «քսելու» պատճառով վարորդները ժամերով սպասել ու ստեղծել են կիլոմետրանոց հերթեր։
«Եվ մարդիկ մեղավոր չեն, նրանք միգուցե մեղավոր են, որ ամառային անվադողերով են դուրս եկել փողոց, բայց այնուամենայնիվ, այդ համակարգը Երևան քաղաքի համար աղետ է։ Աղետ է այն առումով, որ ամեն իրար «թեթև քսված» մեքենաները ժամերով ամբողջ երթևեկությունը կանգնեցնում են»,- ասել է Ավինյանը։
Ավտոապահովագրողների բյուրոյի գործադիր տնօրենը համաձայն չէ այս կարծիքի հետ։ Շեշտում է՝ ցանկացած դիտարկում անելու համար պետք է բավարար ելակետային տվյալներ և վերլուծություն ունենալ, իսկ ինքը վստահ է՝ որևէ մեկը վերլուծություն չի հասցրել անել։ Ասում է՝ հետևանքների մասին խոսելու փոխարեն ավելի շատ պետք է պատճառների դեմ պայքարել։ Իսկ պատահարների պատճառը ոչ թե ԱՊՊԱ համակարգը կարող է լինել, այլ չմաքրված կամ լավ չմաքրված ճանապարհները կամ ձմեռային անվադողերի բացակայությունը։ Պատճառների դեմ պայքարելուց հետո արժե խոսել ԱՊՊԱ համակարգի արագ կամ ոչ այնքան արագ արձագանքելու մասին։ Նա հիշեցնում է, թե ինչպես էին տարիներ առաջ հարցերը լուծվում ավտովթարներից հետո, երբ համակարգը չկար։
 
«Ինչ վերաբերում է «թեթև քսած» մեքենաներին, եթե իսկապես թեթև է և շատ քանակությամբ չէ, այսինքն՝ բարդ իրավիճակ չէ, նրանք չեն կարող ժամերով կանգնել, դա բացառվում է։ Ավելին ասեմ, եթե մի պահ պատկերացնենք, որ ԱՊՊԱ համակարգը չլիներ, նույնիսկ «թեթև քսած» մեքենաների դեպքում, ինչպես նախկինում էր արվում՝ իջնում էին, իրար հետ վիճում, կռիվ էին անում, ամեն մեկն իր ընկերոջն էր կանչում, վերջում ինչ-որ ստից բանի համար կարող է՝ նույնիսկ զոհեր լինեին։ Հիմա, ԱՊՊԱ համակարգի պայմաններում, փառք Աստծո, նման բաներ տեղի չեն ունենում»,- նշում է Եղիազարյանը։
 
Հիշեցնում է, որ «թեթև քսած» մեքենաների վարորդները կարող են համաձայնեցված հայտարարագիր լրացնել, իսկ եթե շատ «թեթև քսած» են, դա էլ չեն անում։ Քանի որ եթե վթարը գրանցվում է, մեղավոր կողմի ԱՊՊԱ-ի սակագնին մալուս է ավելանում (սակագինը բարձրանում է)։ Ուստի շատերը նախընտրում են 20-30 հազար դրամի համար, այսպես ասած, իրար մեջ պայմանավորվել ու այդպես հարցը լուծել։
Եղիազարյանի խոսքով՝ վերջին 1 տարում կառավարության և Ազգային ժողովի հետ ակտիվ աշխատանքներ են տարվում նաև ոլորտում փոփոխությունների ուղղությամբ։ Այս առումով բարեփոխումներից մեկը, օրինակ, համաձայնեցված հայտարարագրով բջջային հավելվածով պատահարի գրանցման առավելագույն գումարը չափը 200 հազարից 400 հազար դրամի հասցնելն է, ինչը որոշակիորեն հեշտացնում է ինքնուրույն՝ առանց ոստիկան հրավիրելու կարգավորման գործընթացը։ Նշում է, որ ԱԺ-ում քննարկվել և նաև օրենքի նախագիծ է ուղարկվել, որ ոչ մեծ պատահարների դեպքում, որոնք ենթակա են համաձայնեցված գրանցման, ժամանակային սահմանաչափ դրվի՝ հնարավորինս արագ մեքենաները երթևեկելի տարածքից դուրս բերելու համար։ Միաժամանակ վստահ է՝ որքան պարտադրական, օրենսդրական պահանջները խստացվեն՝ առանց հնարավորությունները բարելավելու, այնքան արդյունք չի լինելու։
«Եթե ուզում ենք արագացնել պրոցեսը, պետք է հնարավորություններն էլ բարելավել։ Մենք այդ ուղղությամբ բազմաթիվ առաջարկներ ենք քննարկել, օրինակ, օգտագործել խաչմերուկների տեսախցիկները կամ կարմիր գծերի մոտ տեղադրված տեսախցիկները, որոնք, ի դեպ, քաղաքապետարանի տիրապետության տակ են, որոնցից գումարով որոշ ապահովագրականներ օգտվում են։ Կարելի է կամ նվազեցնել օգտվելու գումարները կամ ոստիկանության համար դրանք անվճար դարձնել։ Այսինքն՝ պետք է ապահովել հնարավորություն, որ մարդիկ, վայրը լքելով, չկորցնեն անմեղության, հատուցված լինելու իրավունքը։ Եթե այդ հարցերը լուծում ենք, մարդիկ պատճառ չեն ունենա երկար մնալու, առանց այդ օրենքի էլ կհեռանան»,- ասում է Եղիազարյանը։
 
Նշենք, որ այսօր Տիգրան Ավինյանը նաև ասել էր, որ մտադիր է Երևանի ՏԻՄ օրենքում նոր փոփոխություն առաջարկել։ Ըստ այդ փոփոխությունների՝ պատահարների դեպքում փողոցի երթևեկելի մասը փակ պահելու համար կսահմանվի 15 րոպե, հակառակ դեպքում՝ կսահմանվի պատասխանատվություն։
Եղիազարյանը հարց է բարձրացնում է՝ իսկ ով և ինչպես է այդ 15 րոպեն ֆիքսելու։ Եթե տեսախցիկների օգնությամբ են անելու, ունե՞ն մարդիկ, ովքեր հետևելու են տեսախցիկներին, վերլուծելու են տվյալները, արդյոք ավելի լավ չի՞ լինի, եթե այդ տվյալներն օգտագործվեն ճանապարհն արագ ազատելու համար, այսինքն՝ դրանց օգնությամբ հնարավոր լինի պարզել, օրինակ՝ մեղավոր և անմեղ կողմը։ Վստահ է՝ նույն քաղաքապետարանը, քանի որ շահագրգռված է, որ խցանումներ քիչ լինեն, պետք է իր հնարավորություններն էլ առաջարկի, այս դեպքում «կարմիր գծերի» տեսախցիկները կարող են օգտակար դառնալ։
Ավտոապահովագրողների բյուրոյի գործադիր տնօրենի խոսքով՝ նաև քննարկվում է ընդհանուր զանգերի կենտրոն ստեղծելու հարցը։ Այն գործելու է ոստիկանությունում, ու այդ դեպքում վթարի ժամանակ վարորդը ստիպված չի լինի մի քանի հեռախոսահամարով զանգահարել։
 
Ինչ վերաբերում է վերջին օրերիին տեղի ունեցած մեծ թվով վթարների հետևանքով ապահովագրական ընկերությունների կրած վնասներին՝ Եղիազարյանի խոսքով՝ ի տարբերություն շատ կառույցների, ապահովագրական ընկերությունները ռիսկերը գնահատում են, գիտեն, որ ձմռանը ձյուն է տեղում, ավտոմեքենաները սահում են։ Իրավիճակը կարող է որոշակիորեն արտասովոր լինել, բայց վստահ է՝ ռիսկերը հաշվարկված են։
 
Ինչ վերաբերում է այն հարցին, թե որքանով են չմաքրված ճանապարհները վթարների պատճառ եղել, Եղիազարյանը նշում է՝ դեռ տվյալները պետք է մուտքագրվեն էլեկտրոնային համակարգ, փորձագետները վերլուծեն։ Իրենք առաջարկել են մեղավոր և անմեղ որոշելուց բացի նաև եզրակացություն տալ վերլուծելով լուսանկարները, գրանցման ելակետային տվյալները, թե ինչքանով են ճանապարհի վիճակը կամ անվադողերը վթարի պատճառ եղել։ Ըստ նրա՝ եթե ճանապարհի չմաքրված վիճակը հստակորեն արձանագրվի որպես պատճառ, ապա ապահովագրական ընկերությունը, որը վճարում է վարորդի համար, կարող է դատական կարգով քաղաքապետարանից կամ այլ պատկան մարմնից (որը պարտավոր էր ապահովել դա), վնասների հատուցում պահանջել։
Հետևեք մեզ Telegram-ում
Հետևեք մեզ YouTube-ում
Websiite by Sargssyan
Հետևեք մեզ Facebook-ում https://www.facebook.com/ZhamLratvakan