Աննայի հետ «արյունոտ ընթրիք» վայելողներին մի բան է սպասվում․ Սոնա Աղեկյան (տեսանյութ) ԽՍՀՄ կրկնակի հերոս Նելսոն Ստեփանյանին նվիրված «5-րդ» ալիքի» անիմացիոն ֆիլմը ներկայացվել է «Հաղթել ենք միասին» միջազգային կինոփառատոնին Փաշինյանը Ալիևի բուլատից ատամով ոսկե ձկնիկն է․ կատարվելու են բոլոր պահանջները (տեսանյութ)
28
Ավինյանի «նվաճումը»՝ Երե...Վենետիկ Պռոշյան փողոցում մոմավառություն է կազմակերպվել՝ նվիրված Սոնա Մնացականյանի հիշատակին Հզոր պայթյուն՝ իրանական Բանդար Աբբաս նավահանգստում․ հարյուրավոր զոհեր կան «Մայր Հայաստանը» ներկայացնող Դերենիկ Մալխասյանը մասնակցել է երիտասարդության Եվրասիական տնտեսական ֆորումին (տեսանյութ, լուսանկար) Հռոմի Ֆրանցիսկոս պապի հուղարկավորության արարողությունը՝ ուղիղ միացմամբ «Թավշյա հեղափոխության» նվաճումների մասին. Փաշինյան Նիկոլի ակտիվն ու պասիվը ՔՊ-ն փախնում է ավագանու նիստերից․ Մանուկ Սուքիասյան (տեսանյութ) Սյունիքի մարզի գյուղերի վրա ադրբեջանական կողմը ոչ թե վերջին շաբաթներին է ինտենսիվ կրակում, այլ՝ շուրջ 2 ամիս Դեռ լույսը չբացված ՝ հավատացյալները շտապում են Վատիկան՝ վերջին հրաժեշտը տալու Հռոմի պապին Ջահերով երթը՝ մի մեծ ոսկոր իշխանությունների կոկորդում. «Փաստ» Պատերազմ Արցախում
«Իրանում պայթյունը տեղի է ունեցել հրթիռային վառելիքի մեջ օգտագործվող նյութի պատճառով»․ #NYT Ավինյանի «նվաճումը»՝ Երե...Վենետիկ Լիլիթ Գալստյանը հանցագործության մասին հաղորդում է ներկայացրել՝ արgախgիների դեմ ատելnւթյան խոսք տարածելու վերաբերյալ Պռոշյան փողոցում մոմավառություն է կազմակերպվել՝ նվիրված Սոնա Մնացականյանի հիշատակին Սոնա Մնացականյանի դեպքով անգամ Փաշինյանի ավտոշարասյան ռադիոկապի ձայնագրությունն է անհետացել․ Գոհար Մելոյան Ամենայն Հայոց Կաթողիկոսը մասնակցեց Հռոմի Ֆրանցիսկոս Պապի վերջին հրաժեշտի և հուղարկավորության արարողություններին Հզոր պայթյուն՝ իրանական Բանդար Աբբաս նավահանգստում․ հարյուրավոր զոհեր կան 44-օրյա պատերազմի ժամանակ 2,4 մլն հայի անձնական տվյալների արտահոսք է եղել․ Արթուր Միքայելյան Նոր ու կահավորված կանգառասրահ Երևանում․ թե բա`բարեփոխված տրանսպորտ Քաղաքապետարանը նորոգում է միայն տեսանելի պատշգամբները, մինչդեռ Չարբախում պատշգամբ է փլվել․ տարեց կինը հոսպիտալացվել է Աննայի հետ «արյունոտ ընթրիք» վայելողներին մի բան է սպասվում․ Սոնա Աղեկյան (տեսանյութ) «Մայր Հայաստանը» ներկայացնող Դերենիկ Մալխասյանը մասնակցել է երիտասարդության Եվրասիական տնտեսական ֆորումին (տեսանյութ, լուսանկար) Ձեր «քաղաքացու օր» կոչվող ֆարսը պետք է լիներ բոլորիդ «լռության օրը»։ Բայց դե դուք ո՛չ ամոթ ունեք, ո՛չ աբուռ Հռոմի Ֆրանցիսկոս պապի հուղարկավորության արարողությունը՝ ուղիղ միացմամբ «ՔՊ-ն ամեն ինչ անում է Թուրքիայի հույսերն արդարացնելու համար»․ Տիգրան Աբրահամյան «Թավշյա հեղափոխության» նվաճումների մասին. Փաշինյան Նիկոլի ակտիվն ու պասիվը Քանի դու կաս, ՀՀ քաղաքացիները միայն պետք է ցավակցեն իրար, շնորհավորելու առիթ չկա ՔՊ-ն փախնում է ավագանու նիստերից․ Մանուկ Սուքիասյան (տեսանյութ) ՄԻԵԴ-ից ապտակ է սպասվում ԲԴԽ-ին. «Ժողովուրդ» «Նիկոլ Փաշինյանն ու նրա թիմի ադեկվատ, փորձված հատվածը հասկանում են, որ վտանգված է ընտրությունների եղանակով իշխանությունը վերարտադրելու հարցը»․ «Փաստ» Շղթայական ավտովթար՝ Երևանում․ բախվել են «Genesis»-ը, «Lixiang»-ը, «Toyota Camry»-ն և «Nissan Tiida»-ն․ կան վիրшվորներ Միջազգային թրենդն ուժեղ մարդիկ են. Ավետ Ադոնց Հասարակության «կարճ հիշողությունը» կարող է կործանարար լինել ամբողջ հասարակության համար․ «Փաստ» ԽՍՀՄ կրկնակի հերոս Նելսոն Ստեփանյանին նվիրված «5-րդ» ալիքի» անիմացիոն ֆիլմը ներկայացվել է «Հաղթել ենք միասին» միջազգային կինոփառատոնին Սյունիքի մարզի գյուղերի վրա ադրբեջանական կողմը ոչ թե վերջին շաբաթներին է ինտենսիվ կրակում, այլ՝ շուրջ 2 ամիս Դեռ լույսը չբացված ՝ հավատացյալները շտապում են Վատիկան՝ վերջին հրաժեշտը տալու Հռոմի պապին Վլադիմիր Պուտինի և Սթիվ Ուիթքոֆի հանդիպումը տևել է երեք ժամ Գործազրկությունը Հայաստանում 2024 թվականին աճել է Ջահերով երթը՝ մի մեծ ոսկոր իշխանությունների կոկորդում. «Փաստ» Փաշինյանը ՔՊ-ական պատգամավորներին հանձնարարել է Սյունիք գնալ

Ավտոբուսի վարորդների պահանջները արդարացի են. թե ինչո՞ւ. ներկայացնենք փաստերով

Արդեն երկու օր է, ինչ ավտոբուսի վարորդները հրաժարվում են վարել իրենց մեքենաները, պնդելով, որ իրենց խոստացած   հասանելիք լրացուցիչ գումարները ոչ միայն   չեն ստացել, այլև մտավախություն ունեն, որ չեն էլ  ստանալու:

Բանն այն է, որ երբ մեկ ամիս առաջ, նոյեմբերի 1-ից որոշում կայացվեց, որ այլևս  ուղևորները իրենց գումարները պիտի տան անկանխիկ, և վարորդները պիտի կապ չունենան գումարների հավաքման հետ, վարորդներն արդարացի հարց բարձրացրին, թե այդ դեպքում պիտի բարձրացվեն իրենց աշխատավարձները, այն չափով, որ նրանք ստվերային կարգով հավաքում էին մինչև նոյեմբերի 1-ը:

Ըստ վարորդների՝ նրանց միջնորդավորված կարգով խոստացել էին բարձրացնել իրենց աշխատավարձը:

Սակայն դեկտեմբերի սկզբին պարզ դարձավ, որ իրենց «քցել են»:

Ստացվում է, որ վարորդները պիտի շարունակեին աշխատել, սակայն առանց այն հավելավճարների, որ իրենք ունեին մինչև նոյեմբերի 1-ը:

Հասկանալի է, որ այն համակարգը, որ գոյությույն ուներ մինչև նոյեմբերի 1-ը, ապագա չէր կարող ունենալ, քանզի  օրը ցերեկով այս համակարգում գոյանում էր ստվերային ահռելի գումար, օրական ավելի քան 80 հազար դոլար, որը չէր մտնում քաղաքային բյուջե:

Հասկանալի է, որ այդ ստվերային շրջանառության առաջին օղակը սկսվում էր հենց վարորդներից:

Վերջիններս չնչին մասը իրենց էին վերցնում և ստվերի առյուծի բաժինը հանձնում էին «վերև»:

Փաստացի՝ իշխանությունը հանցանքը կազմակերպում էր՝ վարորդներին ներքաշելով այդ գործնթացի մեջ:

Վերջիններս լռելյայն համաձայնվում էին, քանզի դրա դիմաց ստանում էին իրենց փոքր «փայաբաժինը»:

Եվ ահա, այս բարեփոխման արդյունքում, երբ հիմնվում է անկանխիկ  վճարման համակարգը, վարորդները դուրս են բերվում այդ համակարգից, միաժամանակ նրանք զրկվում են նաև իրենց թեև փոքր, բայց ստվերային հավելավճարից:

Եվ ահա, վարորդները պահանջում են  կոմպենսացնել   իրենց «կորուստը», որպեսզի կարողանան վերականգնել իրենց նախկին իրական համախառն աշխատավարձը:

Վարորդները պահանջում են իրենց աշխատավարձները բարձրացնել 150 հազար դրամով:

Ներկա դրությամբ 12 մետրանոց   «MAN»-երի վարորդները ստանում են 410 հազար դրամ աշխատավարձ, իսկ 8.5 մետրանոց  «ԺոնգԹոնգ»  ավտոբուսների վարորդները՝   310 հազար դրամ:

Այսինքն, ստացվում է որ միջինը Երևանի ավտոբուսների վարորդների աշխատավարձը կազմում է 300-400 հազար դրամ:

Սակայն վարորդները, բացի բժշկական  ապահովագրության համակարգից, այլ լուրջ արտոնություններից չեն օգտվում, էլ չասենք, որ նրանք  ունեն ամենատարրական կենցաղային խնդիրները, որոնք մինչ այսօր չեն լուծվել:

Եթե հայ վարորդների պայմանները համեմատենք օրինակ այլ երկրների վարորդների հետ, ապա  այդ համեմատությունը կլինի ի վնաս հայկական կողմի:

Օրինակ, հարևան Թբիլիսիի քաղաքային ավտոբուսների վարորդների միջին աշխատավարձը կազմում է  դրամով մոտ 480 հազար դրամ: Բացի այդ,  վրացի վարորդները ունեն նաև լրացուցիչ պատկառելի սոցիալական փաթեթ, որի մեջ ներառվում են նաև բժշկական ապահովագրությունն ու մի շարք այլ ծառայություններ:

Այս համեմատությունը հաշվի առնելով, մենք նույնպես պիտի մեր վարորդների պայմանները ուշադրության կենտրոնում պահենք, քանի որ քաղաքային ավտոբուսների վարորդների սոցիալական և առողջական վիճակից է կախված նաև հազարավոր քաղաքացիների անվտանգ երթևեկելը:

Օրինակ, եթե հայ վարորդի աշխատավարձը մնա 300 հազար դրամ ամսական 14 օրվա համար, ապա նա մյուս օրերին, որպեսզի կարողանա կոմպեսացնել իր կորուստը, կսկսի տաքսի վարել: Այսինքն, վարորդների մոտ, ովքեր մեքենան վարում են օրական մինչև 12 ժամ, կարող է առաջ գալ խրոնիկ հոգնածություն, ինչը կարող է հետագայում զանգվածային ավտովթարների պատճառ դառնալ:

Ավտոբուսի պարագայում, որտեղ միջինը լինում է մոտ 60 ուղևոր դա կարող է լուրջ սպառնալիք դառնալ:

Ավտոբուսի վարորդների աշխստավարձերը բարձր են բոլոր այլ երկրների քաղաքներում հենց դրա պատճառով: Որպեսզի նրանք  հանգստյան օրեր ունենան  և մեքենա  վարեն օրումեջ:

Իսկ այս որոշմամբ վարորդները ստիպված կլինեն լրացուցիչ  գումար վաստակելու համար ամենօրյա դարձնել իրենց աշխատանքը, որի հետևանքով ավտոբուսի ուղևորների համար կարող է առաջ գալ   վթարների մեջ հայտնվելու լուրջ վտանգ:

Փաստացի, այս իշխանության ցանկյացած որոշում հակասոցիալական բնույթ է ունենում:

Այս մարդիկ արդեն ամբողջովին կտրվել են իրականությունից  և որոշումներ են կայացնում , որտեղ անտեեսված են  լինում մարդկանց տարրական շահերը:

Զարմանալիորեն այս տիպի որոշումները զանգվածային բնույթ են կրում, ինչը հուշում է, որ գալիք տարի մարդիկ ոտքի են ելնելու իրենց սոցիալական շահերը պաշտպանելու համար:

Այդպես  է լինում, երբ պոպուլիստները հայտնվում են իշխանության ղեկին:

Դա ցույց է  տվել մարդկության ողջ պատմության փորձը:

Եվ այդ փորձի հետ ծանոթանում է նաև  հայ քաղաքացին:

Ափսոս, որ հայ քաղաքացին ուսանում է դա ոչ թե որիշների սխալների վրա, այլ՝ երբ այն անրադառնում է կոնկրետ  իր շահին:

Բայց դա էլ ունի իր բացատրությունը, հայ քաղաքացին   չունի այն վերնախավը, որը լուսավորչական աշխատանք տարած կլիներ և թույլ չէր տա, որ հայը  կրկներ ուրիշ ժողովուրդների սխալները:

Դրա պատճառով էլ հայ շարքային քաղաքացին սովորում է բառի բուն իմաստով՝ իր մաշկի վրա զգալով բոլոր այն երևույթները, որոնք եղել էին նաև այլ երկրներում:

Սա է իրականությունը:

Դավիթ Մկրտչյան
Zham.am

Հետևեք մեզ Telegram-ում
Հետևեք մեզ YouTube-ում
Websiite by Sargssyan
Հետևեք մեզ Facebook-ում https://www.facebook.com/ZhamLratvakan