44-օրյա պատերազմի մասին զեկույցը՝ Անդրանիկ Քոչարյանի ձեռքին եղած կոմպրոմատների թղթապանակ ԱՄՆ-ում պարտվեցին պոպուլիստներն ու գլոբալիստ բոլշևիկները. Արթուր Խաչիկյան Իշխանությունը գնում է ընտրությունների
8
Տրանսպորտի թանկացման դեմ ակցիաներ կլինեն. ժողովրդին կոչ ենք անելու պայքարել․ Սոնա Աղեկյան (տեսանյութ) Թանկացող տրանսպորտ, կաթվածահար քաղաք. Մանուկ Սուքիասյան (տեսանյութ) ՔՊ-ն մնացել է միայնակ, գաղափարախոսական առումով վերածվում է մարգինալ միավորի Կոբախիձեն մեղադրում է ԵՄ-ի ղեկավարներին կեղծավորության մեջ, իսկ ընդդիմության ներկայացուցիչները հաստատում են իրենց գործակալ լինելը Քաղաքապետարանի թվերով 7 օրվա ընթացքում ստվերը տրանսպորտի ոլորտում կազմել է մոտ 210 մլն դրամ կամ՝ ավելի քան 540 հազար դոլար Սա կոչվում է «հպարտ» քաղաքացու շահերի տոտալ ոտնահարում. «բարեփոխված» ու թանկացող տրանսպորտի վիճակն օր օրի ավելի անտանելի է դառնում (տեսանյութ) ՀՀ-ն՝ որպես պետություն, շատ ավելի խոշոր հաշվով է պարտվում․ Թևանյան Անընդունելի է ցանկացած փորձ, որը ստվեր կգցի մեր երկրների համագործակցության վրա. դեսպանը՝ Զուրաբիշվիլիի գրառման մասին Փաշինյանը Բուդապեշտում մի շարք հանդիպումներ է ունեցել, հուսանք՝ հրաժեշտի հանդիպումներ Հայաստանը դե ֆակտո ԲՐԻԿՍ-ի անդամ է․ մեզ արգելում են սարքել Հյուսիս-Հարավը և այլ մեգանախագծեր (տեսանյութ) Պատերազմ Արցախում
Բուֆեր երկրի ճակատագիրը (տեսանյութ) Տրանսպորտի թանկացման դեմ ակցիաներ կլինեն. ժողովրդին կոչ ենք անելու պայքարել․ Սոնա Աղեկյան (տեսանյութ) ՔՊ-ն ամբողջ համակարգը լֆիկացրել է, դարձրել է լֆիկանոց (տեսանյութ) Թանկացող տրանսպորտ, կաթվածահար քաղաք. Մանուկ Սուքիասյան (տեսանյութ) Գնում են հարկերով քերթելու ճանապարհով. Թադևոս Ավետիսյան Բաքուն գաղտնազերծել է խաղաղության պայմանագրի չհամաձայնեցված կետերը. «Ազատություն» ՔՊ-ն մնացել է միայնակ, գաղափարախոսական առումով վերածվում է մարգինալ միավորի Որոշ արևմտյան երկրներ Երևանին դրդում են նոր պատերազմի, ինչը աղետ կլինի Հայաստանի համար. Ալիև Մենք փրԳված ենք (տեսանյութ) 44-օրյա պատերազմի մասին զեկույցը՝ Անդրանիկ Քոչարյանի ձեռքին եղած կոմպրոմատների թղթապանակ «Պարոնայք ՔՊ-ականնե՛ր, ձեր ներկայացրած թվերի մեջ էլ եք խճճվել». Արշակ Սարգսյան Կոբախիձեն մեղադրում է ԵՄ-ի ղեկավարներին կեղծավորության մեջ, իսկ ընդդիմության ներկայացուցիչները հաստատում են իրենց գործակալ լինելը Պոզով-պոչով պադավատապետություն. Գևորգ Ստեփանյան Քաղաքապետարանի թվերով 7 օրվա ընթացքում ստվերը տրանսպորտի ոլորտում կազմել է մոտ 210 մլն դրամ կամ՝ ավելի քան 540 հազար դոլար Թրամփի նախագահության երկրորդ շրջանը չի կարող նման լինել առաջինին․ Սուրեն Սարգսյան «Հուսով ենք՝ Ադրբեջանը կամրապնդի իր պատմական հաջողությունը՝ խաղաղության պայմանագիր ստորագրելով». Էրդողան Իրանը նախապատրաստվում է «Դեպի Երուսաղեմ» զորավարժությանը, որին կմասնակցի 30,000 զինծառայող ԱՄՆ-ում պարտվեցին պոպուլիստներն ու գլոբալիստ բոլշևիկները. Արթուր Խաչիկյան Իշխանությունը գնում է ընտրությունների ԱՄՆ-ն ցանկանում է Հայաստանը դարձնել հակառուսական հենակետ. Անդրեյ Կլիմով (տեսանյութ) Սա կոչվում է «հպարտ» քաղաքացու շահերի տոտալ ոտնահարում. «բարեփոխված» ու թանկացող տրանսպորտի վիճակն օր օրի ավելի անտանելի է դառնում (տեսանյութ) ՀՀ-ն՝ որպես պետություն, շատ ավելի խոշոր հաշվով է պարտվում․ Թևանյան ՊՆ առանցքային պաշտոնները թափուր են «Գոյ» թատրոնը վերսկսել է նստացույցը. հայտարարություն ՔՊ-ում կարծում են, որ Քյարամյանը չպետք է անպատիժ մնա ՔՊ-ն ապահովում է իր վերարտադրումը 2026թ.-ի ընտրություններում 30 օր՝ կաշառքի գործը «մոռացության տալու» համար Գյումրու ավագանիում այսօր թեժ է լինելու Ո՞վ է Գլխավոր դատախազի տեղակալի ենթադրյալ թեկնածուն Պուտինը շնորհավորել է Թրամփին

Քաղաքապետարանի թվերով 7 օրվա ընթացքում ստվերը տրանսպորտի ոլորտում կազմել է մոտ 210 մլն դրամ կամ՝ ավելի քան 540 հազար դոլար

Տիգրան Ավինյանի խոսնակ Հայկ Կոստանյանը այսօր ուշագրավ գրառումով է հանդես եկել, որը ներկայացնում ենք ամբողջությամբ.

«... Տեղեկացնում եմ, որ նոյեմբերի 1-ից 7-ն ընկած ժամանակահատվածում «Երևանի ավտոբուս» ՓԲԸ-ի կողմից հավաքվելէ 213 173 300 ՀՀ դրամ, որից 57 802 200 ՀՀ դրամը՝ էլեկտրոնային վճարումներով։

Հավելեմ որ, նոյեմբերի 1-ին նախորդող 7 օրերին հավաքագրումը կազմել է188 474 600 ՀՀ դրամ...»։

Հիմնվելով այս տվյալների վրա՝ ներկայացնենք արդեն մեր կողմից, թե ինչ ծավալի է հասնում ստվերը այս ոլորտում:

Եվ այսպես, նոյեմբերի 1-ից սկսած, 7 օրվա ընթացքում տրանսպորտից ստացած եկամուտները կազմել են 213 173 300 դրամ:

Եթե այս թիվը բաժանենք 7-ի, ապա կստանանք, թե միջինը մեկ օրվա ընթացքում ինչքան է եղել տրանսպորտից ստացած գումարները:

213 173 300 բաժանելով 7-ի, ստանում ենք 30 453 328 դրամ:

Այսինքն, ըստ քաղաքապետարանի տվյալների, օրական գանձվել է  304 հազար քաղաքացիների կողմից: Քանի որ տոմսի արժեքը այսօր 100 դրամ է, ապա եթե 30 453 328 բաժանենք 100 դրամի, ապա կստանանք, թե քանի քաղաքացի է վճարում ուղեվարձ:

Ըստ նույն տվյալների՝ օրական ավտոբուսների միջոցով երթևեկում են 550 000 քաղաքացի:

Այսինքն, ստացվում է որ 550 000 - 304 000 = 246 000 : Այսինքն՝ 246 հազար մարդու վճարած ուղեվարձի գումարները չեն հասնում բյուջե:

Նույն տվյալներով՝ մինչև նոյեմբերի 1-ը, 7 օրվա ընթացքում  հասույթը կազմել է 188 474 600 դրամ:

Այսինքն՝ մինչև նոյեմբերի 1-ը, օրական հասույթը կազմում էր 188 474 600 / 7 հավասար է՝ 26 924 942 դրամ:

Այսինքն, ըստ այս տվյալների, մինչև  նոյեմբերի 1-ը  550 000 քաղաքացիներից վճարում էին ընդամենը 269 հազարը: Բայց քանի որ բոլորս գիտենք, որ ուղեվարձ վճարում է տրանսպորտից օգտվողների 99,99 տոկոսը, ավելի ճիշտ է ասել, որ 281 հազար քաղաքացիների վճարած ուղեվարձի գումարները բյուջե չէին մտնում: Այսինքն՝ մինչ նոյեմբերի 1-ը ստվերը տրանսպորտում կազմում էր ավելի քան 50 տոկոսը:

Եթե նույն տվյալներով անցած տարվա դոտացիան կազմել էր 7,5 մլրդ դրամ, ապա ստացվում է, որ տոմսի իրական ինքնարժեքը կազմել էր մոտ 130 դրամ:

Իսկ եթե հաշվենք, որ տրանսպորտի ստվերը կազմել էր վերջին վեց տարիների ընթացքում 50 տոկոսից ավել, ապա կարող ենք պնդել, որ տոմսի իրական ինքնարժեքը 65 դրամից էլ ավելի ցածր է:

Իշխանությունները պնդում են, թե նոր ավտոբուսներ են գծի մեջ մտցնում, բայց մոռանում են ասել, որ արդյունքում 550 000 հազարն էլ է ավելանում:

Նրանք պնդում են, որ 20 տարի է՝ տոմսի արժեքը 100 դրամ է և չի փոփոխվել:

Սակայն մոռանում են ասել, որ դոլարային արժեքով 100 դրամը նախկինում մոտ 20 ցենտ էր, իսկ այսօր 25 ցենտ է դարձել:

Իշխանությունը փաստացի ցանկանում է թանկացնել տոմսի արժեքը 200-300 դրամով այն դեպքում.
- երբ տոմսի իրական արժեքը կազմում է մոտ 60 դրամ,

- երբ ստվերի դեմ վեց տարի պայքար չի եղել,

- երբ մինիմալ թոշակը կազմում է 36 հազար դրամ,

- երբ մինիմալ աշխատավարձը կազմում է 75 հազար դրամ,

- երբ սպառողական մինիմալ զամբյուղը անցյալ տարվա տվյալներով կազմում էր 82 հազար դրամ,

- երբ մեր քաղաքացիների զգալի մասը մեքենա չունի և ստիպված է օգտվել տրանսպորտից,

- երբ   քաղաքացիներն  ունեն  հայաստանյան բնույթի աշխատավարձ, սակայն իրենց առաջարկում են ունենալ եվրոպական թանկ բնույթի ուղեվարձ,

- երբ տրանսպորտային բարեփոխումը ոչ միայն եվրոպական մակարդակի չէ, այլ հետամնաց աֆրիկյան մակարդակի է,

- երբ այս վեց տարիների ընթացքում բոլոր տեսակի գները բարձրացել են, անգամներով, իսկ աշխատավարձները բարձրացել են 10-ից մինչև 50 տոկոսով:

Այս ամենից հետո,  խոսել տրանսպորտի «բարեփոխման» մասին, փարիսեություն է: Նման բան անում էին ԽՍՀՄ-ի վերջին տարիներին, երբ գների բարձրացումը  «բարեփոխման» շղարշով եին թաքցնում: Այդ իմաստով այսօրվա իշխանությունները իրենց բնույթվ նման են ԽՍՀՄ-ի վերջին տարիների իշխանություններին: Միայն թե Հայաստանը չի կարող ունենալ նախկին ԽՍՀՄ-ի ճակատագիրը, քանզի դրա արդյունքում մենք կկորցնենք ոչ միայն պետությունը, այլև կենթարկվենք ցեղասպանության:

Սա՛ է իրականությունը:

Դավիթ Մկրտչյան

Հ.Գ. Ինչքանով է լեգիտիմ քաղաքային իշխանության այս որոշումը, երբ մեկ տարի առաջ նրանք ընտրվել էին առանց այս խոստման և, բացի այդ, 9 տոկոս ստացած իշխանությունը կարողացավ վերարտադրվել բացառապես  խաբեության միջոցով, երբ ընդիմադիր հռետորաբանությամբ ընտրված երկու անձ ուղակի «գնվեցին» իշխանության կողմից:

Zham.am 

Հետևեք մեզ Telegram-ում
Հետևեք մեզ YouTube-ում
Websiite by Sargssyan
Հետևեք մեզ Facebook-ում https://www.facebook.com/ZhamLratvakan