«Տգիտությունից բացի նաև ստորություն է». Լևոն Քոչարյան Բռնցքամարտիկ, սպորտի վաստակավոր վարպետ Իսրայել Հակոբկոխյանը ևս միացավ տրանսպորտի թանկացման դեմ ստորագրահավաքին «Զանգեզուրի միջանցքն» ավելի իրական է, քան Փաշինյանի ցանկացած խոստում
23
Ամեն բան անելու ենք, որ դեկտեմբերի 24-ի Երևանի ավագանու նիստում կրկին քննարկվի տրասպորտի ուղեվարձի հարցը. Մանուկ Սուքիասյան Տրանսպորտի թանկացումն ու պարգևավճարները. ակցիա Նոր Նորքում (ուղիղ) Սա «նագլի խուժանություն» է․ մարդկանց հաշվին 100 մլն դոլար եկամտով բիզնես են սարքում (տեսանյութ) Փաշինյանը կհեռանա ամենաուշը մինչև 2026 թվականը. Երվանդ Բոզոյան Երևանում հանրային տրանսպորտի ուղեվարձի եռապատիկ թանկացման դեմ «Մայր Հայաստանի» ստորագրահավաքը շարունակվում է «Գերագույն խորհուրդ» պատգամավորական ակումբի նախագահության հայտարարությունը Տիգրան Ավինյա՛ն, հաճելի՞ է, երբ սխալ են զեկուցում ձեզ (տեսանյութ) «Մայր Հայաստանն» ընդդեմ տրանսպորտի թանկացման ստորագրահավաք է իրականացնում․ Yerkir Media-ի ռեպորտաժը Ավտոբուսից փող քամող իշխանություն. «Մայր Հայաստանի» ակցիան Դավթաշենում՝ ընդդեմ քաղաքային տրասնպորտի թանկացման (ուղիղ) Կոալիցիոն սուտ և դեբիլապատում. ավտոբուսի գինը տվյալ դեպքում կթանկանա մինչև 3 անգամ, իսկ տրոլեյբուսինը՝ մինչև 6 անգամ Պատերազմ Արցախում
«Տգիտությունից բացի նաև ստորություն է». Լևոն Քոչարյան Աղազարյանը մինչև երկուշաբթի ուզում է մտածել Ընթացք կտա՞ «թղթապանակներին», թե՞ կբավարարվի պաշտոնազրկումով ՔՊ-ական քաղաքապետի ընտրանեկան բիզնեսում խախտումներ են բացահայտվել Փաշինյանի իշխանությունում հետողորմյա են անում Քյարամյանը հարցաքննվել է Փաշինյանը որոշել է ՔՊ-ականներին բանի տեղ չդնել. արդարադատության նախարարի թատրոնը մի նպատակ ուներ Ո՞վ կդառնա պատգամավոր Փաշինյանը կհրաժարվի Ադրբեջանի դեմ միջազգային հայցերից, եթե կնքվի «խաղաղության պայմանագիր» Սարգիս Գալստյանը դատապարտվեց 18 տարվա ազատազրկման Բռնցքամարտիկ, սպորտի վաստակավոր վարպետ Իսրայել Հակոբկոխյանը ևս միացավ տրանսպորտի թանկացման դեմ ստորագրահավաքին Ամեն բան անելու ենք, որ դեկտեմբերի 24-ի Երևանի ավագանու նիստում կրկին քննարկվի տրասպորտի ուղեվարձի հարցը. Մանուկ Սուքիասյան Երևանի չբարեկարգված և թանկացող տրանսպորտը (տեսանյութ) «Կարո՞ղ է հելնենք ռադ լինենք»․ Փաշինյանը կամաց-կամաց մոտենում է իրեն․ «Կարճ ասած» Արփի Դավոյանը կնշանակվի ՊՎԾ պետ Հայաստան-Վրաստան. Ազգերի լիգայի խաղարկության փլեյ-օֆֆ-ի վիճակահանությամբ Պուտինի ուղերձը կարող եմ համեմատել Չերչիլի՝ սառը պատերազմին նախորդած ճառի հետ. Էդուարդ Շարմազանով Զելենսկու «պատասխան հարվածը» Շոլցը մեկնաբանել է Ռուսաստանի կողմից «Օրեշնիկ» հրթիռի կիրառումը Մեր երկրում Նիկոլ Փաշինյանը «сам дежурный, сам дневальный». Էդուարդ Շարմազանով «Զանգեզուրի միջանցքն» ավելի իրական է, քան Փաշինյանի ցանկացած խոստում Ադրբեջանը Հայաստանի հանձնած 4 գյուղում սահմանային ուղեկալներ կկառուցի Ստորագրահավաքը Հյուսիսային պողոտայում շարունակվում է (տեսանյութ) Տրանսպորտի թանկացումն ու պարգևավճարները. ակցիա Նոր Նորքում (ուղիղ) Սա «նագլի խուժանություն» է․ մարդկանց հաշվին 100 մլն դոլար եկամտով բիզնես են սարքում (տեսանյութ) Միացի՛ր ստորագրահավաքին, թույլ մի՛ տուր մտնեն գրպանդ․ Սամվել Հակոբյան (տեսանյութ) «Նիկոլի ծառա»-ներ պաստառներ՝ Երևանի տարբեր փողոցներում Քաղաքացիները միանում են «Մայր Հայաստանի» ստորագրահավաքին Ալեքսիս Օհանյանը Տիգրան Մեծի ժամանակաշրջանի մետաղադրամ է ցույց է տվել Հայրենի՞ք, հա՞յ, մարդկային կյա՞նք... Դուք տենց բաներ չեք լսել․ Հայկ Մամիջանյան

Փաշինյանը՝ հայկական «կոմունիկացիոն տուպիկի» ճարտարապետ (տեսանյութ)

Հայաստանը դուրս է մնացել տարածաշրջանային տրանսպորտային մեգանախագծերից:

Քաղաքագետ Բենիամին Մաթևոսյանն Alpha News-ի եթերում «Վերնագիր» հեղինակային հաղորդման ընթացքում ներկայացրել է թեմայի շուրջ մասնագիտական վերլուծություն, որում մասնավորապես ասվում է․

«1990-ականների սկզբից Հայաստանում հաճախ կարելի էր լսել, որ «քաղաքականությունը անբարոյականություն է»։ Այս հայեցակարգի նախահայրերը հիմնականում Ղարաբաղ կոմիտեի անդամներն էին, որոնք Ղարաբաղյան թեման օգտագործում էին որպես գործիքակազմ՝ իշխանության հասնելու և սեփականության վերաբաշխման, իրենց համար կապիտալի նախնական կուտակման գործընթաց սկսելու համար։ Եվ երբ նրանք եկան իշխանության, սկսեցին քարոզել այն թեզը, որ «մեր հաղթանակը մեր բեռն է», և Ղարաբաղը պետք է հանձնվի Ադրբեջանին։
Ժամանակի ընթացքում այս գաղափարը վերածվեց մի ամբողջ «գաղափարախոսության», և մոնոէթնիկ Հայաստանի պայմաններում ղարաբաղցիների նկատմամբ ներազգային ատելություն սկսեց սերմանվել երկրի ներսում։ Դա նաև վերածվեց պարզունակ բանաձևի՝ «մենք կհանձնենք Ղարաբաղը՝ դրանով իսկ կարգավորելով հարաբերությունները Ադրբեջանի և Թուրքիայի հետ, Ռուսաստանին վտարելով տարածաշրջանից, ինչը, ի վերջո, թույլ կտա բացել տրանսպորտային հաղորդակցությունները Հայաստանի Հանրապետության տարածքով՝ թույլ տալով կառուցել նավթատարեր և գազատարեր։ Իսկ կառավարությունը «կնստի խողովակների ու ճանապարհների վրա ու դրանից փող կաշխատի»։

«Քաղաքականությունն անբարոյականություն է» կեղծ թեզից առաջացած «գաղափարախոսությունը» ապացուցեց իր անկենսունակությունը Արցախի անկումից հետո։ Արցախը հանձնվել է, բայց Թուրքիայի հետ սահմանը բաց չէ. Արցախը հանձնվել է, բայց Ադրբեջանի պահանջները դեռ չեն ավարտվում: Ավելին, իրավիճակն այնպիսին է, որ իշխանությունների գլխավոր նախագիծը՝ «Խաղաղության խաչմերուկը», գնալով ավելի ու ավելի է վտանգված դառնում վերածվելու «Փաշինյանի փակուղու»։

Այսպես, 2023 թվականի հոկտեմբերին Ռուսաստանի Դաշնության փոխվարչապետ Ալեքսեյ Օվերչուկն ասել էր, որ «Զանգեզուրի հատվածը» որպես Հյուսիս-Հարավ ծրագրի մաս ներկայումս չի դիտարկվում՝ Հայաստանի կողմից վերջնական դիրքորոշման բացակայության պատճառով։
Սա առաջին լուրջ «զանգն» էր առ այն, որ Հայաստանը կարող է դուրս մնալ տարածաշրջանային մեգանախագծից։

Երկրորդ «զանգը հնչեց» 2024 թվականի փետրվարին, երբ ՌԴ փոխվարչապետ Մարատ Խուսնուլլինը հայտարարել է, որ տրանսպորտային միջանցքների ստեղծման հարցում Ռուսաստանի ռազմավարական խնդիրն է Կասպից ծովով, Ադրբեջանի և Իրանի տարածքով հասնել Հնդկական օվկիանոս։ Խուսնուլլինն իր փետրվարյան ելույթում չի հիշատակել Հայաստանը:

Բայց ամենակարևոր «զանգը» հնչեց նախօրեին, երբ Ռուսաստանի Դաշնության նախագահ Վլադիմիր Պուտինը, խոսելով աշխարհի տարբեր երկրների լրագրողների հետ, հայտարարեց, որ «Հյուսիս-հարավ»-ը կարող է դառնալ պահանջարկ ունեցող միջանցք։ «Ինչ վերաբերում է «Հյուսիս-հարավ» ճանապարհին, ապա այն կարող է վերածվել շատ լավ, պահանջարկ ունեցող միջազգային միջանցքի, երբ բեռներն անմիջապես այստեղից՝ Սանկտ Պետերբուրգի նավահանգստից, ամբողջ եվրոպական մասով կուղևորվեն Ադրբեջան, այնուհետև Իրան և դուրս կգան Պարսից ծոցի ափ»,- ասել է Վլադիմիր Պուտինը։ Ու նորից Հայաստանի մասին ոչ մի խոսք չասվեց…

Սրան գումարվում է այն փաստը, որ Իրանը դիմել է ԵԱՏՄ-ում դիտորդի կարգավիճակ ստանալու համար, Թուրքիան կարծում է, որ BRICS-ին միանալը կարող է այլընտրանք դառնալ ԵՄ-ին միանալուն, իսկ Վրաստանը մեկը մյուսի հետևից ընդունում է օրենքներ, որոնք կասկածի տակ են դնում նրա եվրոպական և հյուսիսատլանտյան հեռանկարները, և կտեսնեք, որ տարածաշրջանը գտնվում է գլոբալ տրանսֆորմացիայի փուլում, իսկ Հայաստանը տարածաշրջանում հայտնվել է «Чужой среди своих» (Յուրայինների մեջ օտար) կարգավիճակում։

Վերոնշյալից հետո ինչ-որ մեկը դեռ կասկածում է՝ Փաշինյանի քաղաքականության արդյունքում, որը սկիզբ է առնում «քաղաքականությունն անբարոյական երևույթ է» գաղափարական նախադրյալից, տարածաշրջանային խաղացողները կարող են համաձայնել, որ Նախիջևանը բավականին հարմար է որպես «կոմունիկացիոն խաչմերուկ», կամ էլ Արցախը, որտեղ Ռուսաստանի Դաշնությունը շուտով գլխավոր հյուպատոսություն կբացի, իսկ ինքը՝ Հայաստանը կմնա առանց բաց հաղորդակցության, չորսից երկու փակ սահմաններով և կդառնա «Փաշինյանական տուպիկ»:

Քաղաքականությունն իր էությամբ անբարոյականություն չէ, մարդիկ են, որ դարձնում են այն այդպիսին…

Մտածե՛ք այդ մասին…»։

Հետևեք մեզ Telegram-ում
Հետևեք մեզ YouTube-ում
Websiite by Sargssyan
Հետևեք մեզ Facebook-ում https://www.facebook.com/ZhamLratvakan