Ընդդիմությունն անհրաժեշտաբար պետք է միավորվի․ Միքայել արքեպիսկոպոս Աջապահյան ԿԸՀ-ն ամփոփել է Գյումրու բոլոր տեղամասերի արդյունքները Որ ուժը քանի մանդատ կստանա. նախնական պատկերը՝ Գյումրիում
31
Մարտուն Գրիգորյան. ՔՊ-ն Գյումրիում քաղաքապետ չի ունենալու «Մայր Հայաստանի» նպատակը ՔՊ-ին իշխանազրկելն է․ Կարեն Սիմոնյան (տեսանյութ) ՈՒՂԻՂ. Արցախցիների բողոքի ակցիան` Աշխատանքի և սոցիալական հարցերի նախարարության մոտ Ադրբեջանի զինուժը կրակ է բացել Խնածախի ուղղությամբ. վնասվել է բնակելի տուն ՔՊ֊ն պարտվեց Գյումրիում. ընդդիմությունը պետք է միավորվի․ Անդրանիկ Թևանյան (տեսանյութ) Գյումրիում ՔՊ-ն չի անցնում, մնացածը կախված է ընդդիմադիր ուժերից Գյումրու հիմնական մասը հոսանքազրկել են. հայկական հակաժողովրդավարական «ավանդույթ» է Գյումրիում միջադեպ է տեղի ունեցել լրագրողների և ՔՊ-ական պատգամավոր Վիլեն Գաբրիելյանի միջև (տեսանյութ) Նախնական արդյունքներ՝ Գյումրիից Գյումրիում սկսվել է ձայների հաշվարկը․ ուղիղ Պատերազմ Արցախում
«Գյումրու ավագանու առաջիկա նիստը կկայանա ապրիլի 16-ին». Գոհար Մելոյան Մարտուն Գրիգորյան. ՔՊ-ն Գյումրիում քաղաքապետ չի ունենալու «Գյումրու ավագանու առաջիկա նիստը կկայանա ապրիլի 16-ին». Գոհար Մելոյան «Մայր Հայաստանի» նպատակը ՔՊ-ին իշխանազրկելն է․ Կարեն Սիմոնյան (տեսանյութ) Թեժ իրավիճակ` Ազգային ժողովում. անհետ կորածների ծնողները գոռգոռում են (տեսանյութ) Ընդդիմությունն անհրաժեշտաբար պետք է միավորվի․ Միքայել արքեպիսկոպոս Աջապահյան Նիկոլի հետ՝ իրականում դեմ, կարելի է գնալ ընտրությունների ու հաղթել. Տիգրան Քոչարյան Վարդան Ղուկասյանը սպասում է Մարտուն Գրիգորյանի հայտարարությանը ԿԸՀ-ն ամփոփել է Գյումրու բոլոր տեղամասերի արդյունքները Արտակարգ դեպք՝ Երևանում․ կապված վիճակում հայտնաբերվել է տղամարդու մարմին Փաշինյանն ստիպված էր ընդունել իր ու ՔՊ-ի պարտությունը Որ ուժը քանի մանդատ կստանա. նախնական պատկերը՝ Գյումրիում ՈՒՂԻՂ. Արցախցիների բողոքի ակցիան` Աշխատանքի և սոցիալական հարցերի նախարարության մոտ Թրքաֆաշիստները, օգտագործելով բոլոր հնարավոր ռեսուրսները 1/3-ից ավելի ձայն չեն կարողանում վերցնել. Կարեն Քոչարյան Միասնական ու ճիշտ պահվածքի դեպքում, հավատացեք, այս իշխանությունների օրերը հաշված են. Ռուբեն Հակոբյան Ադրբեջանի զինուժը կրակ է բացել Խնածախի ուղղությամբ. վնասվել է բնակելի տուն «Մայր Հայաստանի» Գյումրու քաղաքապետի թեկնածու Կարեն Սիմոնյանի խոսքը՝ գյումրեցիներին (տեսանյութ) Գյումրիում ՔՊ-ն չվերցրեց ձայների մեծամասնությունը Հայաստանը չի պատրաստվում վճարել ՀԱՊԿ անդամավճարը Պատրաստ եմ առանց որևէ պաշտոնի հավակնելու քվեարկել առավելագույն ձայներ ստացած ընդդիմադիր թեկնածուի օգտին․ Ռուբեն Մխիթարյան ՔՊ֊ն պարտվեց Գյումրիում. ընդդիմությունը պետք է միավորվի․ Անդրանիկ Թևանյան (տեսանյութ) Գյումրիում ՔՊ-ն չի անցնում, մնացածը կախված է ընդդիմադիր ուժերից ՔՊ-ն միայնակ չի կարող ընտրել քաղաքապետ. «Եվրադաշինքը» չի հաղթահարում անցողիկ շեմը. Վահե Սարգսյան Գյումրու հիմնական մասը հոսանքազրկել են. հայկական հակաժողովրդավարական «ավանդույթ» է Փարաքարում ՔՊ թեկնածուն պարտվեց Վալոդյա Գրիգորյանին Գյումրու ընտրությունների նախնական արդյունքները. թարմացվող Գյումրիում միջադեպ է տեղի ունեցել լրագրողների և ՔՊ-ական պատգամավոր Վիլեն Գաբրիելյանի միջև (տեսանյութ) «Իրավապահների վարքագիծը ոչ միայն ապօրինի է, այլև ընդգծված քաղաքական»․ Փաստաբաններին թույլ չեն տվել այցելել Գյումրիում ձերբակալված 70-ն անց, 80-ն անց ու 90-ն անց կանանց «ՔՊ-ն պարտվում է Փարաքար համայնքի բոլոր 9 գյուղերում». Նաիրի Հոխիկյան Հայտնի են Գյումրիի թիվ 31/43 ընտրական տեղամասի արդյունքները. Առաջին տեղում Վարդան Ղուկասյանն է

Ինչու՞ է ուզում Փաշինյանի թիմը Երևանում Թբիլիսիից միջինը երեք անգամ ավելի թանկ ուղեվարձ սահմանել

Այսօրվա իշխանությունների ամենատարածված թեզը, տրանսպորտի գնի բարձրացման վերաբերյալ այն է, թե՝«... նոր ավտոբուսների պարագայում, անխուսափելի պիտի լինեին տրանսպորտի ուղեվարձիթանկացումները...»: Պետք է նշել, որ իրենց այս տեսակետները շատերին կարող է մոլորության մեջ գցել, որոնք թյուրիմացաբար կարող են համարել, թեերևի  այլ երկրներում էլ նույնպես բարձր սակագներ են գործում տրանսպորտի ոլորտում:

Երևանի հետամենահարմարը կարելի է համեմատել հարևան Վրաստանի, ավելի ճիշտ՝ Թբիլիսիի փորձը, մի շարք պատճառներով: Հայաստանում ապրում է մոտ 3 մլն, Վրաստանում, մոտ 3,7 մլն մարդ: Երևանում ապրում է մոտ 1,1 մլն, Թբիլիսիում, մոտ 1,2 մլն: Հայաստանում մեկ շնչին ընկնում է մոտ 6500-7000 դոլար, նույնը՝ Վրաստանում է: Այսինքն Երևանի և Թբիլիսիի բոլոր տեսակի ենթակառույցների աշխատանքները համեմատելի են:

Քանի որ Երևանի հետ ամենահամադրելին Թբիլիսին է, բերենք այդ քաղաքի տրանսպորտի գների սակագները, համեմատելու համար  այսօրվա մեր տրանսպորտի գների հետ, և  այն, թե ինչ են առաջարկում փոփոխել այսօրվա իշխանությունները:

Նախ  նշենք մի կարևոր տարբերություն, Թբիլիսիի իշխանությունները արդեն ավարտել են իրենց տրանսպորտային բարեփոխումները, իսկ մենք ոչ:

Այնտեղ ավտոբուսները երթևեկում են առանձնացված ուղիներով և կարող են ժամանակին տեղ հասնել, առանց խցանումների մեջ հայտնվելու: Մեր մոտ այդ բարեփոխումները դեռ չեն իրականացվել: Թբիլիսիի բնակիչը կարող է իր հեռախոսի միջոցով հարցում կատարել և ստանալ պատասխան, թե իրեն անհրաժեշտ երթուղով որ ավտոբուսն է մեկնում, ինչքան ժամանակում այն կլինի ուղևորին անհրաժեշտ կանգառում և, վերջապես, որքան կտևի այդ ուղևորությունը: Մեր մոտ այս ամենը ֆանտաստիկայի ժանրի խոսակցություններ են: Ձևական օն-լայն համակարգեր են գործում, սակայն իմաստ չկա դրանցից օգտվել, քանի որ  Երևանում, բացառությամբ նոր ավտոբուսներ բերելուց, ուրիշ ոչ մի այլ բարեփոխում չի իրականացվել: Եվ ուրեմն, հնարավոր չէ ոչինչ կանխատեսել ավտոբուսների տեղ հասնելու ժամկետների մասով:

Բայց նույնիսկ այս պարագայում արժե համեմատել մեր և Թբիլիսիի տրանսպորտի համար նախատեսված սակագները:

Եվ այսպես. մեզ մոտ այսօր գործում է ամենապարզունակ սակագնային ձևը, որտեղ ավտոբուսի, մետրոյի մեկ տոմսի  արժեքը կազմում է 100 դրամ:

Թբիլիսիում նույն այդ տոմսի արժեքը կազմում է 50 թեթրի, ինչը համարժեք է  75 դրամին:

Այսինքն, Թիլիսիում բարեփոխված տրանսպորի ամենաթանկ սակագինը կազմում է 75 դրամ: Մեր մոտ այսօրվա չբարեփոխված տրանսպորտի սակագինը 100 դրամ է կազմում, որը այս իշխանությունները ուզում են դարձնել միջինը 180 դրամ:

Սակայն Թբիլիսիում գործում է ավելի ճկուն սակագնային համակարգ, որտեղ քաղաքացիները կարող են վճարել ավելի մատչելի գին, քան 75 դրամն է:

Այսպես. Թբիլիսիում գործում են տրանսպորտի հետևյալ սակագնային տարբերակները:

Թբիլիսիում կարելի է ձեռք բերել Metromoney էլեկտրոնայինճանապարհորդականքարտ, որի արժեքն է 2 լարի (մինչև մեկ ամսվա ընթացքում այն, ցանկության դեպքում,  կարելի է հետ հանձնել և ստանալ այդ 2 լարին),  որի միջոցով կարելի է օգտվել սակագնային առավելություններից: Բացի այդ նշենք, որ այդ քարտը անվանական չէ: Այսինքն այդ քարտից կարող են օգտվել ոչ միայն քաղաքացին, այլև իր ընտանիքի անդամները, ընկերները և այլն: Եվ այսպես.

առաջին

Վճարելով ընդամենը մեկ լարի, այսինքն 150 դրամ, քաղաքացին կարող է մեկ օրվա մեջ մինջև 90 րոպեի ընթացքում օգտվել տարբեր տիպի տրանսպորտի միջոցներից (ավտոբուս, մետրո, ճոպանուղի):

Երկրորդ

Վճարելով 3 լարի, այսինքն 450 դրամ, քաղաքացին կարող է մեկ օրվա մեջ առանց լիմիտի օգտվել բոլոր տեսակի տրանսպորտայն միջոցներից:

Երրորդ

Վճարելով 20 լարի, այսինքն 3000 դրամ, քաղաքացին կարող է օգտվել մեկ շաբաթվա ընթացքում առանց լիմիտի՝ բոլոր տեսակի տրանսպորտային միջոցներից:

Չորրորդ

Վճարելով 40 լարի, այսինքն 6000 դրամ, քաղաքացին կարող է օգտվել մեկ ամսվա  ընթացքում, առանց լիմիտի՝ բոլոր տեսակի տրանսպորտային միջոցներից:

Հինգերորդ

Վճարելով 150 լարի, այսինքն 22500 դրամ, քաղաքացին կարող է օգտվել վեց ամսվա  ընթացքում, առանց լիմիտի՝ բոլոր տեսակի տրանսպորտային միջոցներից:

Վեցերորդ

Վճարելով 250 լարի, այսինքն 37500 դրամ,  քաղաքացին կարող է օգտվել մեկ տարվա   ընթացքում, առանց լիմիտի՝ բոլոր տեսակի տրանսպորտային միջոցներից:

Դժվար չէ հաշվել, որ օրինակ եթե շարքային թբիլիսցին գնի մեկ տարվա աբոնեմենտ, ապա օրեկան 102 դրամով նա կարող է առանց լիմիտի օգտվել բոլոր տեսակի տրանսպորտային միջոցներից:

Թբիլիսիի տրանսպորտի համար նախատեսված սակագնային այս համակարգը իր էժանությամբ պարզապես պիտի սթափեցնի մեր հանրության մեծ մասին, որ կարելի է մեզ մոտ էլ կիրառել մատչելի համակարգ, որը կտարբերվի այսօրվա իշխանությունների գիշատչական ծրագրերից:

 Թբիլիսիի այս տրանսպորտային համակարգը կիրառելի է բոլոր տեսակի տրանսպորտային միջոցների դեպքում, բացառությամբ դեպի օդանավակայան գնացող տրանսպորտի  և երկու ճոպանուղիների ուղղությունների:

ՊարկՌիկե - Նարիկալաբերդմեկուղղությամբ, ճոպանուղու ուղեվարձը կազմում է 2,5 լարի, Թբիլիսիի հասարակական տրանսպորտի համակարգի մաս չհանդիսացող Մթածմինդա լեռ ճոպանուղով ճանապարհորդության արժեքը վճարվում է Մթածմինդա զվարճանքի պարկի քարտի միջոցով։ Ուղեվարձը՝ մեկ ուղղությամբ 2,5 լարի է, բուն Մթածմինդա քարտի արժեքը 2 լարի է։ Հավելենք, որ այս վերջին երկու ուղղություններն էլ տրանսպորտային համակարգի մեջ չեն մտնում և ավելի շատ սպասարկում են զբոսաշրջիկներին: 
Ահա այսպիսին պիտի լինի իրական տրանսպորտային բարեփոխումը, որը կյանքի է կոչվել Թբիլիսիում, և որը ծաղրանքի է վերածվում Երևանում այսօրվա փաշինյանական իշխանության կողմից: Սա է իրականությունը:
Արտակ Հակոբյան
Հ.Գ.Թբիլիսիի մետրոն աշխատում է 6.00-ից մինչև 24.00, մեզ մոտ 7.00-ից մինչև 23.00 է:
Հ.Գ.Գրագետ տրանսպորտային բարեփոխման արդյունքում Թբիլիսիի մետրոյի ուղևորաշրջանառությունը՝օրական կազմում է այսօր 300 000 մարդ, իսկ ավտոբուսներիինը,- մոտ 150 000:
Հ.Գ.Պարզ է որ ինչպես այլ քաղաքներում, այնպես էլ՝ Թբիլիսիում, տրանսպորտը դոտացիա է ստանում քաղաքային բյուջեից, քանի որ տրանսպորտը հիմնականում պատկանում է քաղաքային մունիցիպալիտետին: Բայց հաշվի առնելով վերը նշված բարեփոխումների որակը, թբիլիսցիներն ըմբռնումով են վերաբերվում այդ դոտացիոն քաղաքականությանը, քանի որ քաղաքային տրանսպորտը բացառապես բիզնեսի տրամաբանությունից դիտարկելը հակահանրային բնույթ է կրում:
Zham.am

Հետևեք մեզ Telegram-ում
Հետևեք մեզ YouTube-ում
Websiite by Sargssyan
Հետևեք մեզ Facebook-ում https://www.facebook.com/ZhamLratvakan