45.4 մլն դրամ եկամուտ, Bitcoin. ինչ է հայտարարագրել Տիգրան Ավինյանը․ «Ժողովուրդ» Ո՞ւր է այն քաղաքապետը, որ փողոցից իշխանության է եկել. Թադևոս Ավետիսյան Հայաստանում ԱՄՆ դեսպանը չի՞ ցանկանում գործուղվել Վրաստան
4
Երևանի քաղաքապետարանը «շտրեյկբրեխեր»-վարորդներ է փնտրում՝ գործադուլավորների ռեպրեսիվ ազատումներից հետո Մասսայական զառանցանքի օր Ավինյանի «պերճանքն» ու թշվառությունը. Մանուկ Սուքիասյան (տեսանյութ) Հունվարի 1-ից Երևանում քաոս է լինելու. Ստեփան Դանիելյան (տեսանյութ) Անդրանիկ Թևանյանը հանդիպում է գործադուլ անող վարորդների հետ (ուղիղ) «Մայր Հայաստան» խմբակցությունը ներկա է ավտոբուսի վարորդների գործադուլին Տրանսպորտային կոլապս Ավտոբուսների վարորդները գործադուլ են անում, իսկ քաղաքապետարանում նրանց պահաջները համարում են «անտրամաբանական» Նիկոլ Փաշինյանն ուզում է պատմություն դարձնել Հայաստանը՝ «Իրական Հայաստանի» մասին ճամարտակություններով Սիրիայում Թուրքիան խախտել է ընդունված ստատուս-քվոն, և զարմանալի է որոշ հայ գործիչների տարօրինակ արձագանքը Պատերազմ Արցախում
Դպրոցի մոտ 16-ամյա երեխայի են դանակահարել Դպրոցի մոտ 16-ամյա երեխայի են դանակահարել Արագածի պատկերը՝ էկոպարեկների հանդերձանքի վրա. «Հրապարակ» 45.4 մլն դրամ եկամուտ, Bitcoin. ինչ է հայտարարագրել Տիգրան Ավինյանը․ «Ժողովուրդ» Դպրոցի մոտ 16-ամյա երեխայի են դանակահարել Ընդամենը 3 օրում Թուրքիայի հովանու տակ գործող ահաբեկիչները գրավեցին Հալեպը․ Վարուժան Գեղամյան Երևանի քաղաքապետարանը «շտրեյկբրեխեր»-վարորդներ է փնտրում՝ գործադուլավորների ռեպրեսիվ ազատումներից հետո Առանձնակի կարևորել եմ Ադրբեջանում պահվող հայ գերիների ազատ արձակման հարցը․ Իշխան Սաղաթելյան Մասսայական զառանցանքի օր Թուրքիան ներխուժել է Սիրիա, ի՞նչն է նրան խանգարելու նույնը անել Հայաստանի հետ. Ռուբեն Մելքոնյան Երկու հրատապ նախագիծ են «սղղացնելու» Թբիլիսի. քաղաքականության օբյեկտներն ու սուբյեկտները Վերաբերմունք է փոխվել 44-օրյա պատերազմի զեկույցով Անդրանիկ Քոչարյանը շանտաժ է անում ՔՊ-ին Գյումրիում անցկացված սոցհարցումներն իշխանության օգտին չեն Ռուս պատգամավորները խուսափել են Հայաստան գալուց. սկանդալ Հովիկ Աղազարյանին հեռացրեցին ՔՊ-ից Դու քաղաքական թրաֆիքինգի մասնակից ես. Աշոտյանը՝ Փաշինյանին Ավինյանի «պերճանքն» ու թշվառությունը. Մանուկ Սուքիասյան (տեսանյութ) Խեղճ հարիֆը՝ միակ մեղավոր․ «Կարճ ասած» Ո՞ւր է այն քաղաքապետը, որ փողոցից իշխանության է եկել. Թադևոս Ավետիսյան Թշնամիներին՝ բարեկամ, բարեկամներին՝ թշնամի շինելու նուրբ արվեստը. Աղվան Վարդանյան Մի երկու նիստ առաջ կամավորն էր պետության չգոյության սիմվոլը, հիմա՝ վարորդները. Քրիստինե Վարդանյան Հունվարի 1-ից Երևանում քաոս է լինելու. Ստեփան Դանիելյան (տեսանյութ) Կաղոթենք, որ Աստված հեռու պահի Հալեպի հայությանն ամեն տեսակ վտանգներից․ Արամ Ա Հալեպում և շրջակայքում բնակվող մեր հայրենակիցներին՝ հնարավորինս զերծ մնացեք տեղաշարժերից. Սիրիայում ՀՀ դեսպանություն Զուգարան ունենալու պահանջի համար մարդկանց գործից հանելը նաև մեծ անբարոյականություն է. իրավապաշտպան Ռուբեն Մելիքյան Ծանրորդ Սիմոն Մարտիրոսյանը չի մասնակցի աշխարհի առաջնությանը «Որպես հասարակություն պետք է ամեն ինչ անենք՝ հաշմանդամություն ունեցող մարդկանց խնդիրները թեթևացնելու»,- Լևոն Քոչարյան Փաշինյանի ռեյտինգը այլևս երբեք չի կարող աճել. Արսեն Բաբայան

Տիկոյի, Հայկոյի և «սառը» ավտոբուսների ներկրման արեղծվածային պատմության մասին. և ով՞է այս պատմության, Նիկոլի ասաց «մուկն» ու «ձուկը»

Այս ընտրարշավում հետաքրքիր «մրցակցություն» է առաջացել Տիկոյի, նույն ինքը՝ Տիգրան Ավինյանի, և Հայկոյի՝ Հայկ Մարությանի միջև։ 

Առաջինը գովազդում է, թե ինքն է այն գլխավոր հերոսը, ով երևանցիներին «նվիրել» է գերմանական ավտոբուսները, իսկ Հայկոն իր գովազդային հոլովակներում նշում է, որ հենց ինքն է այդ ավտոբուսների ներկրման հեղինակը:

Այս ավտոբուսների շուրջ «մրցույթը» հիշեցնում է հայտնի Էդմոն Քեոսայանի ֆիլմի հերոսների վեճը, թե ով է իրականում ռուսական թագի ժառանգորդը: Այդ ֆիլմը նայելուց դժվար էր պատկերացնել, որ իրական կյանքում էլ կարելի էր հանդիպել նման խեղկատակների:

Բայց քանի որ այս թեման ջրի երես է դուրս եկել, մինչև վերջ փորձենք բացել փակագծերը, թե ով և ինչպես որոշեցին գերմանական ավտոբուսներ բերել Հայաստան:

Այն, որ գազելների դարն արդեն վաղուց էր անցել, հասկանում էին բոլորը: Սակայն ինչու՞ հենց գերմանական ավտոբուսներ որոշեցին բերել Հայաստան:

Իսկ այդ պատմությունը սկսենք սկզբից:

2019 թվականին «ԲԱՍ ՎՈՅԱՋ» ՍՊԸ-ն Երևանի քաղաքապետարանին առաջարկեց իր ծառայությունները գերմանական MAN քաղաքային ավտոբուսների մատակարարման համար։

Այս ընկերության տնօրենը Հովհաննես Մանուկյանն էր:

2021 թվականին քաղաքապետարանը ստեղծում է «Երևան ավտոբուս» ՓԲԸ պետական ընկերություն, որը պատասխանատու է դառնում քաղաքային ավտոբուսների շահագործման և սպասարկման համար։ 

Չեք հավատա, բայց այս պետական ընկերության տնօրեն է նշանակվում հենց...Հովհաննես Մանուկյանը:

Նույն թվականին քաղաքապետարանն այդ ավտոբուսների մատակարարման պայմանագիր է կնքում, չգիտես ինչու, միջնորդ վրացական «Թեգետա Մոտորս» ընկերության միջոցով:

Այստեղից մի քանի հարցադրում է առաջանում Փաշինյանին և նրա քաղաքապետարանի նախկին և ներկա ընկերներին:

Առաջին հարցադրում

Որպես MAN-ի մասնավոր ընկերության մատակարար՝ ինչպե՞ս Հովհաննես Մանուկյանը հանկարծ դարձավ պետական ընկերության տնօրեն, որն էլ բնականաբար պիտի ընտրեր հենց այդ մակնիշի ավտոբուսների ներկրումը Հայաստան:

Երկրորդ

Ինչու՞ քաղաքապետարանը չընտրեց ավտոբուսների այնպիսի հայտնի ապրանքանիշեր, ինչպիսիք են՝

-Mersedes Benz

-Volvo

-Iveco

-Scania

- Solaris և այլ:

Ինչու՞ Բեռլինը գերմանական MAN-ի փոխարեն գնում է լեհական Solaris-ը 250.000 դոլարով, իսկ Հայաստանը՝ թանկարժեք գերմանական MAN-ները՝ 370.000 դոլարով:

Գերմանացիների կենսամակարդակը ավելի ցա՞ծր է հայաստանցիներից, որ այդպիսի ընտրություն է կատարվել:

Երրորդ

Ինչո՞ւ դեռևս չի հրապարակվում հայտատուների ցանկը, եթե, իհարկե, նման մրցույթ եղել է։ Ըստ օրենքի՝ առանց մրցույթի անհնար էր նման ընտրություն կատարել։ Իսկ եթե պետական ընկերության տնօրենն ու համապատասխան մակնիշի ավտոբուս մատակարարողը դառնում է նույն մարդը, պարզ է, որ այդ գործարքից կոռուպցիայի հոտ է գալիս: 

Հիշենք, թե ինչ էր խոստանում Փաշինյանը դեռ 2018-ին:

Այստեղ մակերեսի վրա երևում է, թե ով է «մուկը», իսկ ով՝ «ձուկը», բայց արի ու տես, որ նրանք ոչ թե պատժի են արժանացել, այլ մրցում են իրար հետ գալիք ավագանու ընտրություններում:

Չորրորդ

Ինչու՞ MAN ավտոբուսները չեն պատվիրվել անմիջապես Գերմանիայի գործարանից։ Այլ «գնվել» են վրացի միջնորդի միջոցով: Նույնիսկ դպրոցականին է հասկանալի, թե ինչու:

Այն որ այս ամենից ակնհայտ կորուպցիայի հետ է գալիս, հասկանում են նույնիսկ դպրոցականները, բայց չի ուզում տեսնել Նիկոլ Փաշինյանը:

Ինչու՞, որովհետև օրենքը միայն սովորական քաղաքացիների համար է, իսկ յուրայինները կարող են անել ամեն ինչ, եթե այն բխում է Փաշինյանի շահերից:

Այնպես որ, հարգելի երևանցիներ, Փաշինյանի «ձկներն» ու «մկները» դեռ զարգանալու և բարգավաճելու են, նույնիսկ մրցելու են իրար հետ, թե ով կարող է խաբել ժողովրդին սուտ խոստումներ տալու և հետագա կորուպցիոն գործերի մեջ թաթախվելու հարցում:

Իսկ այդ «թանկ» ավտոբուսները, որոնք համարվում են պրեմիում դասի ավտոբուսներ, Հայաստանը ձեռք է բերել ԵՄ 21 մլն վարկի հաշվին, որն իմիջայլոց փակելու է ոչ Ավինյանը և ոչ էլ Մարությանը, այլ բազմակի անգամ խաբված Հայաստանի քաղաքացին:

 

 

Սա է իրականությունը:

Արմեն Միքայելյան 

Հ.Գ.1

Շատերը կասեն, թե ի՞նչ եք առաջարկում: Պատասխանը ակնհայտ է. պետք էր անցկացվեր ազնիվ մրցույթ, որից էլ պարզ կդառնար՝ որն էր այն օպտիմալ որոշումը, որի միջոցով կարելի կլիներ ներկրել ավելի մատչելի՝ գրեթե նույն ստանդարտի ավտոբուսներ: Դիտեք Թբիլիսիի, եվրոպական այլ քաղաքների օրինակները և պատասխանը կդառնա ակներև:

Իսկ չտեսների իշխանության պարագայում բացառված է օպտիմալ որոշում գտնելը:

Հ.Գ.2

«Մայր Հայաստան» դաշինքի նախըտրական ծրագրից ավտոբուսների մասով առաջարկվում է,-

Առաջին

Երևանի ավտոբուսային պարկից վերացնել բոլոր հնամաշ ավտոբուսները և թողնել միայն 51 տեղանոց նոր տիպի Zhong Tong-ները և 101 տեղանոց գերմանական MAN-երը:

Բացի այդ, նոր մրցույթի միջոցով ներկրել նոր 100 և ավել տեղանոց ավտոբուսներ, որոնք կհամալրեն քաղաքի ավտոբուսային պարկը և պայմաններ կստեղծեն, որպեսզի քաղաքացին չզգա ավտոբուսների պակասություն նույնիսկ 0:00-ից հետո:

Ի դեպ, ըստ այդ ծրագրի՝ քաղաքային տրանսպորտը, ներառյալ մետրոն պիտի աշխատեն մինչև գիշերվա 1:00, ինչպես Մոսկվայում է և եվրոպական շատ քաղաքներում, որպեսզի մարդիկ 0:00-ից հետո ևս կարողանան լիարժեք օգտվել քաղաքային տրանսպորտից:

Հետևեք մեզ Telegram-ում
Հետևեք մեզ YouTube-ում
Websiite by Sargssyan
Հետևեք մեզ Facebook-ում https://www.facebook.com/ZhamLratvakan