Գյումրիում իշխանությունը հայտնվել է ծուղակում (տեսանյութ) «Տգիտությունից բացի նաև ստորություն է». Լևոն Քոչարյան Բռնցքամարտիկ, սպորտի վաստակավոր վարպետ Իսրայել Հակոբկոխյանը ևս միացավ տրանսպորտի թանկացման դեմ ստորագրահավաքին
23
Կապիկություն ա կոչվում. բունտ է հասունացնում տրանսպորտի թանկացման որոշումը Երևանում (տեսանյութ) Հայկական ամոթ. պետության ղեկին Նիկոլի պես ղեկավար ունենալը տիեզերական մասշտաբի խայտառակություն է․ Անդրանիկ Թևանյան Ամեն բան անելու ենք, որ դեկտեմբերի 24-ի Երևանի ավագանու նիստում կրկին քննարկվի տրասպորտի ուղեվարձի հարցը. Մանուկ Սուքիասյան Տրանսպորտի թանկացումն ու պարգևավճարները. ակցիա Նոր Նորքում (ուղիղ) Սա «նագլի խուժանություն» է․ մարդկանց հաշվին 100 մլն դոլար եկամտով բիզնես են սարքում (տեսանյութ) Փաշինյանը կհեռանա ամենաուշը մինչև 2026 թվականը. Երվանդ Բոզոյան Երևանում հանրային տրանսպորտի ուղեվարձի եռապատիկ թանկացման դեմ «Մայր Հայաստանի» ստորագրահավաքը շարունակվում է «Գերագույն խորհուրդ» պատգամավորական ակումբի նախագահության հայտարարությունը Տիգրան Ավինյա՛ն, հաճելի՞ է, երբ սխալ են զեկուցում ձեզ (տեսանյութ) «Մայր Հայաստանն» ընդդեմ տրանսպորտի թանկացման ստորագրահավաք է իրականացնում․ Yerkir Media-ի ռեպորտաժը Պատերազմ Արցախում
Պիտի խրախուսենք ստրուկների ապստամբությունը. Արմինե Օհանյան Ուկրաինայի պարտությունը ժամանակի հարց է. Հայկ Խալաթյան Կապիկություն ա կոչվում. բունտ է հասունացնում տրանսպորտի թանկացման որոշումը Երևանում (տեսանյութ) Գործող թյուրիմացությունն Արցախը սպանել է, բանակը սպանել է, խորհրդանիշները սպանել է, պատմությունը սպանում է Գյումրիում իշխանությունը հայտնվել է ծուղակում (տեսանյութ) Հայկական ամոթ. պետության ղեկին Նիկոլի պես ղեկավար ունենալը տիեզերական մասշտաբի խայտառակություն է․ Անդրանիկ Թևանյան «Տգիտությունից բացի նաև ստորություն է». Լևոն Քոչարյան Աղազարյանը մինչև երկուշաբթի ուզում է մտածել Ընթացք կտա՞ «թղթապանակներին», թե՞ կբավարարվի պաշտոնազրկումով ՔՊ-ական քաղաքապետի ընտրանեկան բիզնեսում խախտումներ են բացահայտվել Փաշինյանի իշխանությունում հետողորմյա են անում Քյարամյանը հարցաքննվել է Փաշինյանը որոշել է ՔՊ-ականներին բանի տեղ չդնել. արդարադատության նախարարի թատրոնը մի նպատակ ուներ Ո՞վ կդառնա պատգամավոր Փաշինյանը կհրաժարվի Ադրբեջանի դեմ միջազգային հայցերից, եթե կնքվի «խաղաղության պայմանագիր» Սարգիս Գալստյանը դատապարտվեց 18 տարվա ազատազրկման Բռնցքամարտիկ, սպորտի վաստակավոր վարպետ Իսրայել Հակոբկոխյանը ևս միացավ տրանսպորտի թանկացման դեմ ստորագրահավաքին Ամեն բան անելու ենք, որ դեկտեմբերի 24-ի Երևանի ավագանու նիստում կրկին քննարկվի տրասպորտի ուղեվարձի հարցը. Մանուկ Սուքիասյան Երևանի չբարեկարգված և թանկացող տրանսպորտը (տեսանյութ) «Կարո՞ղ է հելնենք ռադ լինենք»․ Փաշինյանը կամաց-կամաց մոտենում է իրեն․ «Կարճ ասած» Արփի Դավոյանը կնշանակվի ՊՎԾ պետ Հայաստան-Վրաստան. Ազգերի լիգայի խաղարկության փլեյ-օֆֆ-ի վիճակահանությամբ Պուտինի ուղերձը կարող եմ համեմատել Չերչիլի՝ սառը պատերազմին նախորդած ճառի հետ. Էդուարդ Շարմազանով Զելենսկու «պատասխան հարվածը» Շոլցը մեկնաբանել է Ռուսաստանի կողմից «Օրեշնիկ» հրթիռի կիրառումը Մեր երկրում Նիկոլ Փաշինյանը «сам дежурный, сам дневальный». Էդուարդ Շարմազանով «Զանգեզուրի միջանցքն» ավելի իրական է, քան Փաշինյանի ցանկացած խոստում Ադրբեջանը Հայաստանի հանձնած 4 գյուղում սահմանային ուղեկալներ կկառուցի Ստորագրահավաքը Հյուսիսային պողոտայում շարունակվում է (տեսանյութ) Տրանսպորտի թանկացումն ու պարգևավճարները. ակցիա Նոր Նորքում (ուղիղ)

Անգամ արտաքին հիպոթետիկ փոփոխության պարագայում՝ մենք շարունակելու ենք կախված լինել ռուսական «Գազպրոմից». Վահե Դավթյան

Վերջին օրերին տարբեր շրջանակների կողմից պարբերաբար հանրայնացվում է արտաքին վեկտորի փոփոխության անհրաժեշտությունը: ԱՄՆ Կոնգրեսի Ներկայացուցիչների պալատի խոսնակ Նենսի Փելոսիի այցից հետո հատկապես թեման առավել շեշտվեց, և անգամ հնչեցին կոչեր ՀԱՊԿ-ից դուրս գալու, Ռուսաստանի հետ դաշնակցային հարաբերությունները վերանայելու մասին: Այս համատեքստում քննարկվում է նաև նման հնարավոր սցենարի դեպքում էներգետիկ ճգնաժամը լուծելու այլընտրանքային ուղիների հարցը:

168.am-ը Քաղաքական գիտությունների դոկտոր, էներգետիկ և տրանսպորտային-լոգիստիկ անվտանգության հարցերով փորձագետ Վահե Դավթյանից հետաքրքրվեց՝ արդյո՞ք առկա իրավիճակում իրատեսական են նման արմատական փոփոխությունները, և նմանատիպ հնարավոր սցենարի պարագայում էներգետիկ ճգնաժամն ի՞նչ լուծումներ կունենա:

Ի պատասխան՝ Վահե Դավթյանը մանրամասնեց. «Նախ՝ արտաքին վեկտոր փոխելու համար պետք է միջազգային հարաբերությունների լիիրավ սուբյեկտ լինես, այլ ոչ թե օբյեկտ՝ ինչպես մենք ենք վերջին տարիներին: Ակնհայտ է, որ Ռուսաստանը դեռ երկար ժամանակ շարունակելու է կարևոր գործոն լինել տարածաշրջանային հարցերում: Ուստի, պետք է մի կողմ դնել բոլոր հույզերն ու փորձել վերականգնել սաբոտաժի ենթարկված հայ-ռուսական դաշնակցային հարաբերությունները՝ ապահովելով արտաքին քաղաքական բալանսը: Այլապես հայտնվելու ենք ռազմավարական վակուումի մեջ, որն անխուսափելիորեն լրացվելու է Թուրքիայի կողմից: Գուցե մեր հասարակության մի զգալի հատված դեմ չէ նման սցենարին, բայց, վստահաբար, դա էքզիստենցիալ վտանգ կլինի մեզ համար:

Ինչ վերաբերում է էներգետիկ ճգնաժամին, ապա անգամ արտաքին վեկտորի հիպոթետիկ փոփոխության պարագայում՝ մենք շարունակելու ենք կախված լինել ռուսական «Գազպրոմից» մի պարզ պատճառով՝ այդ ընկերությանն է պատկանում Հայաստանի ամբողջ գազատրանսպորտային համակարգը: Տեսականորեն, դա հաղթահարելու միակ ուղին համակարգի ազգայնացումն է, ինչը շատ արկածախնդիր քայլ կլինի՝ վտանգավոր հետևանքներով»:

Իսկ այդ սցենարի իրագործման պարագայում, ըստ փորձագետի, պետք է պատրաստ լինել ներկրումն իրականացնել միջազգային շուկայական գնով, որը վերջին շրջանում տատանվում է 2000-3000 դոլարի սահմաններում, քանի որ մնացած այլընտրանքներն օբյեկտիվորեն քիչ հավանական են:

«Միաժամանակ, կարծում եմ, որ Հայաստանի օրվա իշխանությունները թերևս դեմ չեն լինի Ադրբեջանից իրականացվող մատակարարումներին: Դրա փորձն արդեն արվել է 2021 թ. մարտին, երբ մոտ երեք շաբաթ գազի մատակարարումը Հայաստան իրականացվում էր Ադրբեջան-Վրաստան-Հայաստան լոգիստիկայով, ինչը պայմանավորված էր «Հյուսիսային Կովկաս-Անդրկովկաս» գազատարի վերանորոգման աշխատանքներով: Սակայն հայտնի է, որ նույնիսկ այդ դեպքում Հայաստան մատակարարվում էր ռուսական գազը: Խնդիր է նաև այն, որ Ադրբեջանն իրականում չունի անհրաժեշտ ծավալի բնական գազ՝ հաշվի առնելով Բաքվի բազմաթիվ պայմանագրային պարտականությունները, այդ թվում՝ ԵՄ ուղղությամբ, որտեղ Բաքուն պատրաստվում է կրկնապատկել արտահանումն առաջիկա տարիներին:

Մեկ այլ սցենար է թուրքմենական գազի ներկրումը, ինչի մասին վերջին շրջանում հայտարարվում է նաև Հայաստանի պսևդո-իշխանությունների կողմից: Մասնավորապես, ընդգծվում է, որ Հայաստանը պատրաստ է տարանցման երկիր հանդիսանալ թուրքմենական գազը երրորդ շուկաներ արտահանելու համար: Իրականում, սա իր մեջ հստակ աշխարհաքաղաքական բովանդակություն է պարունակում՝ ուղղված լինելով նախևառաջ Ռուսաստանի և Իրանի արտաքին շահի դեմ»,- հավելեց նա:

Քանի որ օրերս ՌԴ փոխվարչապետ Օվերչուկը հայտարարել էր, թե հաղորդակցությունների վերաբացման դեպքում Հայաստանը կստանա մոտ 5 մլրդ դոլարի ռուսական ներդրում՝ փորձագետին խնդրեցինք մեկնաբանել, թե տնտեսական նման խոստումներն ի՞նչ հեռանկար ունեն և ի՞նչ նպատակներ:

Նա նկատեց, որ այս դեպքում առկա է քաղաքական հռետորաբանություն, քանի որ չի կարծում, թե Օվերչուկի հայտարարության հիմքում իրական հաշվարկ կա:

«Հիշո՞ւմ եք, տարիներ առաջ Հայաստանում ԱՄՆ դեսպան Միլզը հայտարարում էր, որ ԱՄՆ-ը պատրաստ է շուրջ 8 մլրդ դոլար ներդրում իրականացնել Հայաստանի վերականգնվող էներգետիկայի ոլորտում՝ առանց հաշվի առնելու, որ ոչ միայն Հայաստանի վերականգնվող էներգետիկան, այլև ամբողջ էներգետիկ համակարգն ի վիճակի չէ նման ծավալի ներդրում աբսորբացնել: Նույն կարգի հայտարարություններ են: Առնվազն, եթե հայտարարում ես նման ներդրում իրականացնելու մասին, անհրաժեշտ է գոնե նշել ներդրումային ուղղությունները:

Ինչ վերաբերում է հաղորդակցությունների վերաբացմանը, ապա թեև Օվերչուկը չի հստակեցնում, սակայն պարզ է, որ խոսքը Երասխ-Ջուլֆա-Օրդուբադ-Մեղրի-Հորադիզ-Բաքու երկաթուղու կառուցման մասին է՝ այն, ինչը բանակցվում է 2021 թ. հունվարից և ինչի մասին բազմիցս հայտարարվել է: Կարող եք դա անվանել միջանցք, կարող եք՝ ճանապարհ կամ երթուղի, էությունը դրանից չի փոխվելու: Եթե այդ հաղորդակցությունը կյանքի կոչվի, ապա Հայաստանն իր ապասուբյեկտայնացված վիճակում, միևնույն է, ի վիճակի չի լինելու վերահսկել այն:

Մանրամասները՝ սկզբնաղբյուր կայքում 

Հետևեք մեզ Telegram-ում
Հետևեք մեզ YouTube-ում
Websiite by Sargssyan
Հետևեք մեզ Facebook-ում https://www.facebook.com/ZhamLratvakan