«Պուտինի պրոյեկտ» Փաշինյանը Հայաստանը հանձնեց ԱՄՆ-ին Հայաստանի ու ԱՄՆ-ի միջև կնքված փաստաթղթի շահառուները Թուրքիան ու Ադրբեջանն են. Արա Վարդանյան Փաշինյանն ու Ալիևը Դավոսում կմասնակցեն Համաշխարհային տնտեսական համաժողովին
16
Հայաստանի ոչ մի ըմդդիմադիր ուժ երբեւէ իշխանությանն այնքան շատ դատարան չի տարել, որքան՝ «Մայր Հայաստան»-ը՝ ՔՊԿ-ին Երևանի ավագանու «Մայր Հայաստան» խմբակցության անդամ Գրիգոր Իսկանդարյանը դատի է տվել Տիգրան Ավինյանի հորը՝ «համբալ» արտահայտության համար (տեսանյութ) Բոյկոտ՝ թանկացող տրանսպորտին (տեսանյութ) Հունվարի 21-ին «Մայր Հայաստանը» հրավիրել է տրանսպորտի թանկացումը կասեցնող արտահերթ նիստ (տեսանյութ) «Մայր Հայաստանը» հրավիրել է տրանսպորտի թանկացումը կասեցնող արտահերթ նիստ (տեսանյութ) Չբնակեցված տների սեփականատերերը նույնպես կվճարեն աղբի գումար (տեսանյութ) Ավստրիայի վերջնագիրն ու Բաքվի ռազմավարությունը (տեսանյութ) Կա՛մ Թուրքիային թշնամի ասելով սուտ ենք խոսում, կա՛մ մենք քաղաքականապես գավառական տիրույթում ենք Կառավարության նիստը՝ ուղիղ միացմամբ Արձագանքում եմ «Մայր Հայաստան» շարժման առաջնորդ Անդրանիկ Թևանյանի կոչին Պատերազմ Արցախում
Հայաստանի ոչ մի ըմդդիմադիր ուժ երբեւէ իշխանությանն այնքան շատ դատարան չի տարել, որքան՝ «Մայր Հայաստան»-ը՝ ՔՊԿ-ին Է՞լ ինչն է թանկանալու 2025-ին․ «Կարճ ասած» Դեմ ենք տրանսպորտի ուղեվարձի թանկացմանը․ բոյկոտ. Սամվել Հարոյան (տեսանյութ) Երևանի ավագանու «Մայր Հայաստան» խմբակցության անդամ Գրիգոր Իսկանդարյանը դատի է տվել Տիգրան Ավինյանի հորը՝ «համբալ» արտահայտության համար (տեսանյութ) Ադրբեջանական բանտերում խոշտանգվում և դատարաններում դատապարտվում ենք մենք բոլորս. Արցախի ԱԺ «Պուտինի պրոյեկտ» Փաշինյանը Հայաստանը հանձնեց ԱՄՆ-ին Հայաստանի ու ԱՄՆ-ի միջև կնքված փաստաթղթի շահառուները Թուրքիան ու Ադրբեջանն են. Արա Վարդանյան Բոյկոտ՝ թանկացող տրանսպորտին (տեսանյութ) Հունվարի 21-ին «Մայր Հայաստանը» հրավիրել է տրանսպորտի թանկացումը կասեցնող արտահերթ նիստ (տեսանյութ) ՀՀ-ում ԵՄ առաքելության հակաադրբեջանական, հակառուսական, հակաիրանական նպատակներն ակնհայտ են․ Զախարովա (տեսանյութ) Հանդիպել են Ադրբեջանի և Վրաստանի ԱԳ նախարարներն ու Թուրքիայի և Ադրբեջանի գլխավոր շտաբի պետերը Հայաստանի չափազանց զգացմունքային բացասական արձագանքը տարակուսանք է առաջացնում. Զախարովա 18+․ «․․․-ին ոչ մեկ չի հավատում», «Իսկ դու տորթը մի ձվո՞վ ես սարքում»․ Փաշինյանին իր էջում հայհոյում և ծաղրում են «Մայր Հայաստանը» հրավիրել է տրանսպորտի թանկացումը կասեցնող արտահերթ նիստ (տեսանյութ) Չբնակեցված տների սեփականատերերը նույնպես կվճարեն աղբի գումար (տեսանյութ) Դիմել են Ադրբեջանին, որ միջազգային իրավաբանների խումբը մեկնի Բաքու և մասնակցի հայերի դատավարություններին Սկզբում դասալիք-դավաճաններն էին մեղավոր, հիմա էլ ծնողներն են մեղավոր. Սևակ Հակոբյան Հանրապետությունում շարունակվում է սեզոնային գրիպի Ա տեսակի H1pdm09 ենթատեսակի շրջանառությունը. ԱՆ Ֆիզիկական կուլտուրայի ինստիտուտը նոր ռեկտոր ունի Փաշինյանն ու Ալիևը Դավոսում կմասնակցեն Համաշխարհային տնտեսական համաժողովին «Երևանի քաղաքապետարանը մարզի բնակիչներին ևս կթալանի». Արշակ Սարգսյան Ահազանգ․ «Թել-Սել»-ը փաստացի գրպանում է քաղաքացիների գումարը (տեսանյութ) Ավտոմեքենան բախվել է աղբամաններին, որոնցից մեկում քաղաքացի է եղել Երևանի քաղաքապետարանը մարզի բնակիչներին ևս կթալանի Ավստրիայի վերջնագիրն ու Բաքվի ռազմավարությունը (տեսանյութ) «Առավել քան երբևէ», բայց լրիվ այլ կոնտեքստում. «Փաստ» Կա՛մ Թուրքիային թշնամի ասելով սուտ ենք խոսում, կա՛մ մենք քաղաքականապես գավառական տիրույթում ենք Կառավարության նիստը՝ ուղիղ միացմամբ Ուզում ես՝ աշխարհի ամենալավ փաստաթուղթն ու դաշնակցին տուր Նիկոլին, ձախողելու է․ «Կարճ ասած» Քաղաքացիները բոյկոտելու են թանկացումները (տեսանյութ)

«Կարմիր գծերը» փոխարինվեն տրանսպորտի համար երթեւեկելի գոտիներով

«Հրապարակ» թերթը գրում է. «Մեր իշխանությունները վերջապես պետք է կողմնորոշվեն՝ սպասարկելու են բոլո՞ր ՀՀ քաղաքացիների, թե՞ միայն իրենց ընտանիքների, օլիգարխների, ընկերների, կուսակիցների, իրենց հարստացնող բիզնեսմենների, որոշ սահմանափակ խմբերի, մասնավորապես՝ ավտոմեքենա ունեցողների շահերը: Եթե սպասարկելու են բոլոր քաղաքացիների շահերը, ուրեմն, քանի որ նրանց մեծամասնությունը չունի այնքան գումար, որ կարողանա գնել ավտոմեքենա, Երեւանում պետք է գործի քաղաքային տրանսպորտ, այլ ոչ թե դրա տնազը:

«Արմենպրեսից» տեղեկացանք, որ ոստիկանության եւ քաղաքապետարանի ղեկավարներն անցկացրել են աշխատանքային խորհրդակցություն, որի ընթացքում «ՃՈ պետը ներկայացրել է երթեւեկության միջազգային փորձն ու իրականացված վերլուծությունները: Մայրաքաղաքում խցանումներն ու հապաղումները հնարավորինս նվազեցնելու եւ առավել անվտանգ երթեւեկություն ունենալու համար ճանապարհային ոստիկանությունը ներկայացրել է Երեւանի 23 խաչմերուկներում երթեւեկության կազմակերպման փոփոխություններ կատարելու առաջարկներ, որոնք կյանքի կոչելուց հետո կմեծանա խաչմերուկների թողունակությունը, կավելանան հետիոտնային անցումները»,- ասվում է հաղորդագրությունում։

Սիրելինե՛րս, հերիք է զբաղվեք աչքակապությամբ: Եթե դուք մայրաքաղաքի կենտրոնում եւ Արաբկիր վարչական շրջանում մեծ տարողունակություն ունեցող տրամվայները փոխարինել եք «կարմիր գծերով», որոնք փողոցի թողունակությունը փոքրացնում են մեկ երրորդով կամ նույնիսկ՝ կիսով չափ, նայած, թե այդ փողոցն ունի 3, թե 2 երթեւեկության գոտի, խաչմերուկների բարեկարգումը ոչինչ չի փոխի:

Չգիտեմ՝ կա՞ ն «կարմիր գծեր» աֆրիկյան եւ այլ հետամնաց երկրների մայրաքաղաքներում, թե՞ Երեւանն է ամենավայրենի մայրաքաղաքը, բայց մեր ժողովրդին հարիր եվրոպական փորձը հուշում է, որ «կարմիր գծերը» պետք է փոխարինվեն միայն քաղաքային տրանսպորտի համար նախատեսված երթեւեկության գոտիներով: Այլ ավտոմեքենաներն իրավունք չպետք է ունենան երթեւեկելու մայթերին կից այդ գոտիներով: Այդ դեպքում քաղաքային տրանսպորտի աշխատանքը կդառնա անխափան, առանց խցանումների, ինչը հնարավորություն կստեղծի կանգառներում տեղադրել տաբլոներ, որոնք քաղաքացիներին կտեղեկացնեն, թե քանի րոպեից կժամանի իրենց հետաքրքրող քաղաքային տրանսպորտային միջոցը: Ինչպես որ այսօր արվում է Եվրոպայի՝ իր ժողովրդին հարգող եւ արժանապատիվ մայրաքաղաքներում:

Վերը նշված խորհրդակցության ընթացքում շոշափվել է նաեւ մոպեդների եւ էլեկտրասամոկատների արդեն իսկ վտանգավոր դարձած խնդրի կարգավորման հարցը, որի մասին սկսել են ահազանգել անգամ բժիշկները: Հիշեցնեմ, որ այդ հարցի մասին եւս առաջինն եմ բարձրաձայնել այս տարվա ապրիլի 26- ին «Հրապարակում» տպագրված «Էլեկտրասամոկատների վտանգները» հոդվածում: Այս հարցում եւս կարիք չկա հեծանիվ հորինել: Եվրոպայում այն վաղուց արդեն կարգավորված է: «Կարմիր գծերի» փոխարեն ստեղծվելիք քաղաքային տրանսպորտի համար նախատեսված երթեւեկության գոտիների մայթերին կից մասերում պետք է գծվեն հեծանիվների եւ էլեկտրասամոկատների համար նախատեսված նեղ անցուղիներ: Նաեւ պետք է արգելել դրանց եւ մոպեդների երթեւեկը մայթերով:

Իսկ եթե որոշել եք Հայաստանում կիրառել Միացյալ Նահանգների փորձը, որտեղ տրանսպորտն այնքան էլ լավ չի աշխատում, բարի եղեք արագորեն բարձրացնել ՀՀ քաղաքացիների աշխատավարձերը, թոշակներն ու նպաստները՝ հասցնելով դրանք ամերիկյան մակարդակի: Որ յուրաքանչյուր ՀՀ քաղաքացի հնարավորություն ունենա գնելու ավտոմեքենա եւ չունենա տրանսպորտի կարիք: Առայժմ, սակայն, մեր երկրում ամերիկյան եւ եվրոպական մակարդակի աշխատավարձեր են ստանում այդ երկրների ընկերությունների համար աշխատողները եւ որոշ պաշտոնյաներ, որոնք ժողովրդի անունն օգտագործելով՝ հնարավորություն են ստացել իրենք իրենց նշանակել այդպիսի աշխատավարձեր: Նրանքհ ենց իրենց հարմարության համար են պահպանում այդ չարաբաստիկ «կարմիր գծերը», որոնք առաջացնելով անվերջանալի խցանումներ՝ թունավորում են սովորական աշխատավորների, ուսանողների, դպրոցականների, թոշակառուների եւ այլոց կյանքը»:

Առավել մանրամասն՝ թերթի այսօրվա համարում

Հետևեք մեզ Telegram-ում
Հետևեք մեզ YouTube-ում
Websiite by Sargssyan
Հետևեք մեզ Facebook-ում https://www.facebook.com/ZhamLratvakan