Յո՞ երթաս, ԻՄՊԻՉՄԵՆԹ Էրդողանի գիրքը տվեք՝ գրկի, հանգստանա. Բագրատ Միկոյանը՝ Ալեն Սիմոնյանին «ՔՊ-ն հնազանդ «հարսի» պես երդվեց՝ աչք փակել անօրինությունների վրա»․ Գևորգ Ստեփանյան
5
Պատկերացրեք, եթե Երևանը ունենար ղեկավարություն... (տեսանյութ) Բոյկոտը շարունակվում է, Մասիվը՝ «ծաղկում», կոալիցիան՝ քայքայվում (տեսանյութ) Նիկոլ Փաշինյանը վախեցած է արտահերթ ընտրություններից․ Անդրանիկ Թևանյան (ուղիղ) «Մայր Հայաստանը» կիրակնօրյակի շրջանակում իրականացրեց աղբի մաքրման աշխատանքներ Երևանում (տեսանյութ) Ավինյանն ու իր անվանակից, կոալիցիոն ենթական ցինիկաբար ծաղրում են հանրությանը. մի «ներողության» թարմ հետքերով «Հանրապետությունը» գավառական ֆաշիզմով փորձում է պաշտպանել թալանի իր իրավունքը․ Անդրանիկ Թևանյան (տեսանյութ) Արամ Զավենիչը թուրքական բարքերով բանդայի պարագլուխ է (տեսանյութ) Գնահատական կլինի․ Ավինյանը՝ թաղապետարանում ծեծկռտուքի մասին ՀԺՄ. Մամուլի ազատության միջազգային օրը, ցավոք, Հայաստանում նշվում է լրատվամիջոցների նկատմամբ իշխանությունների կողմից կիրառվող ճնշումների, անհանդուրժողականության մթնոլորտում Ադրբեջանցիներն ավերել են Արցախի Վանք գյուղի զոհված ազատամարտիների պատկերաքանդակներով հուշապատը Պատերազմ Արցախում
«Մեքենայի դռներին խփվող ալիքների ձայնից ռոմանտիկ բան չկա»․ Երևանը՝ հերթական անձրևից հետո Պատկերացրեք, եթե Երևանը ունենար ղեկավարություն... (տեսանյութ) 10 հոգով, մեկին ծեծող «հայ տղամարդիկ»․ «Կարճ ասած» Էրդողանը Թրամփին հրավիրել է այցելել Թուրքիա Ռոբերտ Քոչարյանը Փաշինյանի՛ն է մեղադրել պատերազմ հրահրելու մեջ. Սեյրան Օհանյան 2 տարեկան երեխայի անհետացման փաստով նախաձեռնվել է քրեական վարույթ Կյանքից հեռացել է ԳԱԱ նախկին նախագահ Ռադիկ Մարտիրոսյանը ՌԴ ԱԳ նախարար Սերգեյ Լավրովը Հայաստան կացելի Յո՞ երթաս, ԻՄՊԻՉՄԵՆԹ Պարեկային ծառայությանը կանչեք, հանկարծ Մարսելի քաղաքապետին չծեծեն (տեսանյութ) Բոյկոտը շարունակվում է, Մասիվը՝ «ծաղկում», կոալիցիան՝ քայքայվում (տեսանյութ) «Թե բա` ասա извини»․ Արմենակ Դանիելյան «Արզնի կաթնամթերք»-ի թթվասերում հայտնաբերվել է ոսկեգույն ստաֆիլակոկ ՍԱՏՄ նախկին ղեկավարին ձերբակալեցին Էրդողանի գիրքը տվեք՝ գրկի, հանգստանա. Բագրատ Միկոյանը՝ Ալեն Սիմոնյանին Նիկոլ Փաշինյանը վախեցած է արտահերթ ընտրություններից․ Անդրանիկ Թևանյան (ուղիղ) Գրեթե 24 ժամ է՝ ջրասուզակները փնտրում են 2-ամյա Տիգրանին. ինչպես է, ըստ վարկածի, կորել երեխան. Տեսանյութ «Թավշյա, ոչ բռնի» «հեղափոխություն» իրականացնող խմբակն այսօր արդարացնում է յուրայինների կատարած բռնությունները, միայն թե չկորցնի աթոռը «Մայր Հայաստանը» կիրակնօրյակի շրջանակում իրականացրեց աղբի մաքրման աշխատանքներ Երևանում (տեսանյութ) Բռնություն կատարած վարչական շրջանի ղեկավարը Նոր-Նորք վարչական շրջանն այսչափ է սիրում (տեսանյութ) «Էս քաղաքում ձեզնից հետո էլ են մարդիկ ապրելու. բոլորին ծեծել չեք հասցնի». Լիլիթ Բլեյան «Եվրատեսիլ 2025». Հայաստանի ներկայացուցիչ Պարգի Survivor երգը՝ նվագախմբի ուղեկցությամբ «ՔՊ-ն հնազանդ «հարսի» պես երդվեց՝ աչք փակել անօրինությունների վրա»․ Գևորգ Ստեփանյան Ավինյանն ու իր անվանակից, կոալիցիոն ենթական ցինիկաբար ծաղրում են հանրությանը. մի «ներողության» թարմ հետքերով Իրանը նոր բալիստիկ հրթիռ է արձակել Այն, ինչ երեկ տեղի է ունեցել ԵՊՀ գիտական խորհրդի նիստերի դահլիճում բացահայտ խայտառակություն է. Արմեն Ավետիսյան Ինքն իր համար խորհրդարան, ինքն իրեն հանձնված հասարակություն Նոր մանրամասներ՝ 2-ամյա երեխայի անհետացման դեպքից․ ի՞նչ վարկածներ են շրջանառվում Սա է իշխանության կեղծ եվրոպական արժեքները, սա է կրթվելը նորաձև է կեղծիքը․ Արշակ Սարգսյան Ընդդիմության ճնշող մեծամասնությունն, առաջին հերթին, ուզում է տեսնել իր տեղն այդ իշխանությունում, հետո նոր` իշխանափոխություն. Սերժ Սարգսյան

Գյուղմթերքի վնասը կարող է չափվել 100-ավոր տոննաներով, հայ մատակարարները կարող են տուգանվել. Ապիկյան

«Փաստինֆո»-ն գրում է․ Լարսի այլընտրանք կարող է լինել երկաթգիծը, որն էլ Աբխազիայի տարածքով անցնող հատվածի պատճառով չի գործում։ Որպես և՛ էժան, և՛ հուսալի ճանապարհ՝ ամբողջ աշխարհում համարվում է երկաթգիծը, ու եթե վրացիներին ստացվի համոզել, որ այդ հատվածի հարցը լուծվի, ապա լավագույն այլընտրանքը կլինի դա։ «Փաստինֆո»-ի հետ զրույցում այդ մասին ասաց բիզնես խորհրդատու Արեն Ապիկյանը։

Ինչպես արդեն տեղեկացրել ենք՝ առատ տեղումների պատճառով հունիսի 26-ին փակվել է Լարսի ճանապարհը, քանի որ առկա է փլուզման վտանգ, իսկ մինչ այդ էլ օրեր շարունակ մաքսազերծման են սպասել տոննաներով ապրանք տեղափոխող բեռնատարներ։

«Լարսը, լինելով արտահանման միակ ճանապարհը, միշտ խնդրահարույց է եղել։ Տարվա ընթացքում մի քանի ամիս, փաստացի, այն փակ է լինում։ Երկաթգծի տարբերակն էլ քանի տարի է՝ չի ստացվում ռուսների և վրացիների հետ համաձայնեցնել։ Եթե զուտ տնտեսագիտական տեսանկյունից դիտարկենք, ճանապարհների ապաշրջափակման դեպքում մի տարբերակն էլ Ադրբեջանով անցնող ճանապարհը կարող է լինել, բայց այստեղ էլ անվտանգային խնդիրներ կունենանք։ Այդ դեպքում ստացվելու է, որ որոշակի տնտեսական զարգացման դիմաց զիջելու ենք մեր անվտանգությունը»,-նշեց Ապիկյանը։

Մեր զրուցակցի արձանագրմամբ՝ եթե Ադրբեջանի փոխարեն մեր հարևանը լիներ ցանկացած այլ պետություն, այդ ճանապարհը հանգիստ կարող էինք այլընտրանքային դիտարկել՝ հաշվի առնելով միջպետական համաձայնագրերով արվող կարգավորումները։ Այս պարագայում, քանի որ գործ ունենք Ադրբեջանի հետ, այդ դրույթներին վստահել չենք կարող, քանի որ Ադրբեջանը ցանկացած պահի խոչընդոտներ է ստեղծելու՝ այդ թվում անվտանգային։

Վերադառնալով արտահանման անհնարինության պատճառով գյուղացիների ու արտահանողների կրած վնասներին՝ Ապիկյանը շեշտեց․ «Ակնհայտ է, որ գյուղացիների արտադրանքն ամբողջությամբ չի կարող ներքին շուկան սպառել։ Որպես կանոն՝ նրանց արտադրանքի մի մասը միշտ արտահանվել է ու շատ ավելի բարձր գներով։ Եթե անգամ ծիրանի սպառման գինն իջնի, միանշանակ է, որ մի մասը ստիպված են լինելու թափել․ այն ամիսներով չեն կարող պահել սառնարանում, արտահանման ենթակա մասն էլ լրիվությամբ չեն կարող չիր սարքել։ Արտահանող ընկերությունները ևս խնդիրներ են ունենալու իրենց դրսի գործընկերների հետ։ Եթե չհասցնեն մատակարարել ցանցերին, ապա նրանք ավելի հուսալի գործընկերներ են փնտրելու»։

Բիզնես խորհրդատուի դիտարկմամբ՝ պայմանագրային պարտավորությունների թերացման հետևանքով հայ արտահանողները ստիպված են լինելու նաև տուգանքներ վճարել։

«Կարծում եմ, որ յուրաքանչյուր առևտրային պայմանագրում տուգանքներ են լինում սահմանված։ Եթե արտահանողը կնքում է պայմանագիր, բայց չի կարողանում մատակարարել, գնորդը նույնպես կորուստներ է ունենում, որը, սովորաբար, տուգանքի ձևով պահանջում են մատակարարից»,-նշեց Ապիկյանը։

Թե գյուղատնտեսներն ու արտահանողները որքան վնաս կկրեն արտահանման անհնարինության պատճառով, կախված կլինի նրանից, եթե Լարսը որքան ժամանակ կմնա փակ։ Արեն Ապիկյանը, համենայնդեպս, կարծում է, որ վնասը կարող է հասնել 100-ավոր տոննաների։

Հետևեք մեզ Telegram-ում
Հետևեք մեզ YouTube-ում
Websiite by Sargssyan
Հետևեք մեզ Facebook-ում https://www.facebook.com/ZhamLratvakan