«25-26 թթ․ հավանական են մեծ պատերազմները. շատ վտանգավոր է լինելու Հայաստանի համար». Ստեփան Դանիելյան (տեսանյութ) Ոչ միայն «կարմիր», այլև՝ «կապույտ» գծերի դրոյքաչափի ավելացումն է անվավերվել Բոլորիս միահամուռ ուժերով կարող ենք պարտադրել, որ թանկացման որոշումը վերջնական չեղարկվի
23
Գյումրին՝ փոփոխությունների շեմին Գյումրին ունի զարգացման հսկայական պոտենցիալ. Անդրանիկ Թևանյան (տեսանյութ) Գյումրիում տեղի է ունեցել զարգացման ծրագրի քննարկում (լուսանկար) Հայրիկիս 20 հոդվածներով 45 մեղադրանք է առաջադրվել. Ռուբեն Վարդանյանի որդի Քաղաքապետարանը պարտվեց, «Մայր Հայաստանի» հայցը բավարարվեց․ Yerkir Media-ի ռեպորտաժը Կապիկություն են կոչում՝ ժողովրդի լեզվով. Անդրանիկ Թևանյանը՝ Գյումրին զավթելու իշխանության ջանքերի մասին (տեսանյութ) Դատարանը հստակ արձանագրեց՝ Երևանի բեռնաթափումը կարմիր գծերի թանկացման հիմք չէ. Վահե Գրիգորյան (տեսանյութ) «Ազատություն» ռ/կ-ի անդրադարձը կարմիր կետագծերի թանկացման դեմ «Մայր Հայաստանի»՝ դատարանում հաղթանակի վերաբերյալ (տեսանյութ) Տրանսպորտի թանկացումը հետաձգվում է. Մանուկ Սուքիասյան (տեսանյութ) Հաղթանակ․ դատարանը անվավեր է ճանաչել կարմիր գծերը 13 անգամ թանկացնող ապօրինի որոշումը (տեսանյութ) Պատերազմ Արցախում
Գյումրին՝ փոփոխությունների շեմին Գյումրին ունի զարգացման հսկայական պոտենցիալ. Անդրանիկ Թևանյան (տեսանյութ) «11 տարի կառավարական ամառանոցներում եմ ապրել, չեմ հիշում, որ ջեռուցման խնդիր լինի»․ Լևոն Քոչարյան ՔՊ-ականներից ովքեր են մասնակցել Հովիկ Աղազարյանի կնոջ հոգեհանգստին 10 քաղաքացի սննդային թունավորմամբ տեղափոխվել է հիվանդանոց Դպրոցի ետնամասում 13-ամյա տղան դանակահարել է 14-ամյա տղայի Իրանում ավտոբուսը ձորն է ընկել, կա ավելի քան 10 զոհ Վերին Լարսում հարյուրավոր բեռնատարներ են սպասում հերթում Գյումրիում տեղի է ունեցել զարգացման ծրագրի քննարկում (լուսանկար) Հակակոռուպցիոն կոմիտեն մերժել է Հովիկ Աղազարյանի փաստաբանի դիմումը. պատրաստվում են բողոքարկել Բանակի ողնաշարը քանդելու հերթական քայլը. «Փաստ» Ինչո՞ւ է Ադրբեջանը ձգձգում գործընթացը. Տիգրան Աբրահամյան Երրորդ երկրները պետք է արդար խրախուսեն խաղաղությունը Ադրբեջանի և Հայաստանի միջեւ. Ֆիդան ԱՄՆ-ն մտադիր է չեղարկել 10 մլն դոլարի պարգևը, որը նշանակել է Սիրիայի նոր թրքամետ ղեկավարի համար Պոպուլիստական խոստումների շքերթը շարունակվում է. Վարազդատ Հարությունյան Հայրիկիս 20 հոդվածներով 45 մեղադրանք է առաջադրվել. Ռուբեն Վարդանյանի որդի «Ադրբեջանը չունի այնպիսի պահանջներ, որի առնչությամբ փաշինյանական իշխանությունը կոշտ դիրքորոշում ունի»․ Տիգրան Աբրահամյան Սիրիայում Իրանի դեսպանության աշխատակից է սպանվել Աշխատանքից ազատված վարորդներից 11-ն աշխատանքի է վերադարձել Թուրք-ադրբեջանական տանդեմի համար Փաշինյանն անգին գանձ է. Գառնիկ Դանիելյան Արևմտյան «ժողովրդավարության» դեմքը՝ «յուրային-օտար». «Փաստ» Որպես ո՞ւմ շահերի պաշտպան ու սպասարկող է դիրքավորվում օրվա իշխանությունը. «Փաստ» «Էս կինոն տեսել ենք արդեն». Անժելա Էլիբեգովա «Վաղվանից սկսած ցերեկվա տևողությունը կավելանա»․ Գագիկ Սուրենյան Արփինե Սարգսյանը կրճատված մեքենաների փոխարեն նոր մեքենաներ է ձեռք բերել, սակայն ոչ ծառայողական Թմրանյութի շրջանառությունը բանակում աճել է Քայլե՞լ ես Փաշինյանի վիրակապի կողքով՝ քեզ բնակարան և «Շեվրոլե» «25-26 թթ․ հավանական են մեծ պատերազմները. շատ վտանգավոր է լինելու Հայաստանի համար». Ստեփան Դանիելյան (տեսանյութ) Քաղաքապետարանը պարտվեց, «Մայր Հայաստանի» հայցը բավարարվեց․ Yerkir Media-ի ռեպորտաժը Կապիկություն են կոչում՝ ժողովրդի լեզվով. Անդրանիկ Թևանյանը՝ Գյումրին զավթելու իշխանության ջանքերի մասին (տեսանյութ)

Ադրբեջանը 500 մլն դոլար կհատկացնի Իրան-Ադրբեջան երկաթուղու կառուցման համար

Իրանական երկաթուղիներ ընկերության միջազգային հարցերով գլխավոր տնօրեն Աբբաս Նազարին հայտնել է, որ ադրբեջանական կողմը Իրան-Ադրբեջան երկաթուղու Ռեշթ-Աստարա (Իրան) հատվածի շինարարության համար Իրանին 500 մլն ԱՄՆ դոլար կտրամադրի: razm.info-ն գրում է, որ այս մասին Նազարին հայտնել է իրանական «Մեհր» գործակալությանը տված հարցազրույցում:
Երկաթուղու նշված հատվածի շինարարությունն ավարտելուց հետո ուղիղ երկաթուղային կապ կստեղծվի իրանական Բանդար Աբաս նավահանգստի և Ռուսաստանի միջև: Հետագայում այդ ուղով նախատեսվում է բեռնափոխադրումներ իրականացնել նաև Հնդկաստանից Ռուսաստան և հակառակ ուղղությամբ:
Առայժմ երկաթգծի նշված հատվածի շինարարության ժամկետները չեն նշվում: Հայտնի չէ նաև, թե Ադրբեջանը երբ կհատկացնի խոստացած գումարը:
2016 թ. Ադրբեջանը հայտնել էր, որ իրենք արդեն ավարտել են Աստարայից Իրանի սահման շուրջ 8 կմ երկարությամբ փորձնական ռելսերի, ինչպես նաև Աստարա գետի կամուրջի կառուցումը: Սակայն երկաթգծի հիմնական հատվածը՝ շուրջ 370 կմ, պետք է կառուցվի Իրանի տարածքում:
Դրանից շուրջ 160 կմ-ը հենց նշված Ռեշթ-Աստարա հատվածն է։ Իրանական կողմի հաշվարկներով՝ միայն Ռեշթ-Աստարա երկաթգծի կառուցումը պահանջում է շուրջ 1 մլրդ դոլարի ներդրում։ 2016 թ. 500 միլիոնի պարտավորություն ստանձնել էր Ադրբեջանի միջազգային բանկը, սակայն 2017 թ. այդ բանկը հայտարարել է իր սնանկության և ռեստրուկտուրիզացիայի մասին: Ներկայում հայտնի չէ, թե ինչ միջոցներով են այդ 500 մլն դոլարը Իրանին հատկացնելու:
Ավելի վաղ՝ հունիսի 14-ին, Իրանի և Ադրբեջանի երկաթուղիների ղեկավարները համաձայնության էին հասել իրանական Աստարայում երկաթուղային բեռնափոխադրման տերմինալների, ինչպես նաև Իրանի հատվածում շուրջ 1500 մետր երկաթուղային գծի շինարարության շուրջ:
Կառուցման ծախսերը իր վրա կվերցնի Ադրբեջանը, սակայն տերմինալները 25, իսկ ճանապարհի այդ հատվածը՝ 15 տարով վարձակալության կտվրեն Ադրբեջանին:

Հետևեք մեզ Telegram-ում
Հետևեք մեզ YouTube-ում
Websiite by Sargssyan
Հետևեք մեզ Facebook-ում https://www.facebook.com/ZhamLratvakan