«25-26 թթ․ հավանական են մեծ պատերազմները. շատ վտանգավոր է լինելու Հայաստանի համար». Ստեփան Դանիելյան (տեսանյութ) Ոչ միայն «կարմիր», այլև՝ «կապույտ» գծերի դրոյքաչափի ավելացումն է անվավերվել Բոլորիս միահամուռ ուժերով կարող ենք պարտադրել, որ թանկացման որոշումը վերջնական չեղարկվի
23
Գյումրին՝ փոփոխությունների շեմին Գյումրին ունի զարգացման հսկայական պոտենցիալ. Անդրանիկ Թևանյան (տեսանյութ) Գյումրիում տեղի է ունեցել զարգացման ծրագրի քննարկում (լուսանկար) Հայրիկիս 20 հոդվածներով 45 մեղադրանք է առաջադրվել. Ռուբեն Վարդանյանի որդի Քաղաքապետարանը պարտվեց, «Մայր Հայաստանի» հայցը բավարարվեց․ Yerkir Media-ի ռեպորտաժը Կապիկություն են կոչում՝ ժողովրդի լեզվով. Անդրանիկ Թևանյանը՝ Գյումրին զավթելու իշխանության ջանքերի մասին (տեսանյութ) Դատարանը հստակ արձանագրեց՝ Երևանի բեռնաթափումը կարմիր գծերի թանկացման հիմք չէ. Վահե Գրիգորյան (տեսանյութ) «Ազատություն» ռ/կ-ի անդրադարձը կարմիր կետագծերի թանկացման դեմ «Մայր Հայաստանի»՝ դատարանում հաղթանակի վերաբերյալ (տեսանյութ) Տրանսպորտի թանկացումը հետաձգվում է. Մանուկ Սուքիասյան (տեսանյութ) Հաղթանակ․ դատարանը անվավեր է ճանաչել կարմիր գծերը 13 անգամ թանկացնող ապօրինի որոշումը (տեսանյութ) Պատերազմ Արցախում
Գյումրին՝ փոփոխությունների շեմին Գյումրին ունի զարգացման հսկայական պոտենցիալ. Անդրանիկ Թևանյան (տեսանյութ) «11 տարի կառավարական ամառանոցներում եմ ապրել, չեմ հիշում, որ ջեռուցման խնդիր լինի»․ Լևոն Քոչարյան ՔՊ-ականներից ովքեր են մասնակցել Հովիկ Աղազարյանի կնոջ հոգեհանգստին 10 քաղաքացի սննդային թունավորմամբ տեղափոխվել է հիվանդանոց Դպրոցի ետնամասում 13-ամյա տղան դանակահարել է 14-ամյա տղայի Իրանում ավտոբուսը ձորն է ընկել, կա ավելի քան 10 զոհ Վերին Լարսում հարյուրավոր բեռնատարներ են սպասում հերթում Գյումրիում տեղի է ունեցել զարգացման ծրագրի քննարկում (լուսանկար) Հակակոռուպցիոն կոմիտեն մերժել է Հովիկ Աղազարյանի փաստաբանի դիմումը. պատրաստվում են բողոքարկել Բանակի ողնաշարը քանդելու հերթական քայլը. «Փաստ» Ինչո՞ւ է Ադրբեջանը ձգձգում գործընթացը. Տիգրան Աբրահամյան Երրորդ երկրները պետք է արդար խրախուսեն խաղաղությունը Ադրբեջանի և Հայաստանի միջեւ. Ֆիդան ԱՄՆ-ն մտադիր է չեղարկել 10 մլն դոլարի պարգևը, որը նշանակել է Սիրիայի նոր թրքամետ ղեկավարի համար Պոպուլիստական խոստումների շքերթը շարունակվում է. Վարազդատ Հարությունյան Հայրիկիս 20 հոդվածներով 45 մեղադրանք է առաջադրվել. Ռուբեն Վարդանյանի որդի «Ադրբեջանը չունի այնպիսի պահանջներ, որի առնչությամբ փաշինյանական իշխանությունը կոշտ դիրքորոշում ունի»․ Տիգրան Աբրահամյան Սիրիայում Իրանի դեսպանության աշխատակից է սպանվել Աշխատանքից ազատված վարորդներից 11-ն աշխատանքի է վերադարձել Թուրք-ադրբեջանական տանդեմի համար Փաշինյանն անգին գանձ է. Գառնիկ Դանիելյան Արևմտյան «ժողովրդավարության» դեմքը՝ «յուրային-օտար». «Փաստ» Որպես ո՞ւմ շահերի պաշտպան ու սպասարկող է դիրքավորվում օրվա իշխանությունը. «Փաստ» «Էս կինոն տեսել ենք արդեն». Անժելա Էլիբեգովա «Վաղվանից սկսած ցերեկվա տևողությունը կավելանա»․ Գագիկ Սուրենյան Արփինե Սարգսյանը կրճատված մեքենաների փոխարեն նոր մեքենաներ է ձեռք բերել, սակայն ոչ ծառայողական Թմրանյութի շրջանառությունը բանակում աճել է Քայլե՞լ ես Փաշինյանի վիրակապի կողքով՝ քեզ բնակարան և «Շեվրոլե» «25-26 թթ․ հավանական են մեծ պատերազմները. շատ վտանգավոր է լինելու Հայաստանի համար». Ստեփան Դանիելյան (տեսանյութ) Քաղաքապետարանը պարտվեց, «Մայր Հայաստանի» հայցը բավարարվեց․ Yerkir Media-ի ռեպորտաժը Կապիկություն են կոչում՝ ժողովրդի լեզվով. Անդրանիկ Թևանյանը՝ Գյումրին զավթելու իշխանության ջանքերի մասին (տեսանյութ)

Ինչպե՞ս է ոստիկանության տենդերը շահել հենց «Տոյոտա Երևան» ընկերությունը

News.am-ը գրում է․ Տևական ժամանակ է, ինչ լրատվադաշտում աղմուկ է բարձրացրել պետական տենդերների թեման, մասնավորապես, ուշադրության կենտրոնում է հայտնվել ոստիկանության վերջին գնումը:

Ոստիկանությունը Գյումրիում և Լոռու մարզում պարեկային ծառայություն ներդնելու համար ավտոմեքենաների մատակարարման մրցույթ էր հայտարարել, որը շահել էր «Տոյոտա Երևան» ընկերությունը: Մոտ 5 մլն դոլարի պայմանագիր է կնքվել ընկերության հետ: Այս թեման տարբեր շահարկումների առիթ է դարձել՝ կոռուպցիայից մինչև քաղաքական:

Նշենք, որ մեկ տարի առաջ ևս մրցույթ էր հայտարարվել Ոստիկանության Երևանի պարեկային ծառայության համար, որն այն ժամանակ շահել էր «Չեխ ավտո» ընկերությունը, որը Հայաստանում չեխական Skoda մակնիշի ներկայացուցիչն է:

Թեմայի շուրջ փորձեցինք պարզաբանումներ ստանալ «Տոյոտա Երևան» ՍՊԸ գլխավոր տնօրեն Վահե Գզրարյանից:

«Նախորդ մրցույթը, որը հայտարարվեց Երևանի պարեկային ավտոմեքենաների համար, մենք և մյուս գրեթե բոլոր բրենդները՝ Ռենոն, Մերսեդեսը, նայեցինք և հասկացանք, որ դա անիրագործելի է: Այնպիսի տեխնիկական բնութագիր էր ներկայացված, որը գործնականում հնարավոր չէր, օրինակ՝ պահանջվում էր, որ բենզինի ծախսը լինի մինչև 10 լիտր (այսօրվա մեքենաներն այդքան չեն ծախսում), 8-12 վրկ արագացում ունենա, և պետք է ունենա բոլոր էլեկտրոնային սարքավորումները: Որպեսզի պարզ լինի՝ ինչի մասին է խոսքը, օրինակ՝ մեքենան միջինը 50 Ամպերի չափ հոսանքի ուժ ունի, իսկ այդ դեպքում ևս մոտ 60-70-ից ավելի Ամպեր ծանրաբեռնվածություն էր ստացվում, մինչդեռ 10 լիտր բենզին ծախսող մեքենայի շարժիչները մինչև 2 լիտր ծավալ ունեցողներն են, որոնք այդ հոսանքի ուժը չեն կարողանում աշխատեցնել: Մենք դիմեցինք ոստիկանություն՝ նշելով, որ իրենց առաջարկը ենթակա է վերանայման, բայց իրենց պատասխանն էր, որ իրենք դա կանեն, և պահանջները նույնը թողեցին: Ինչ վերաբերում է երկրորդ տենդերին՝ ներկայացված տեխնիկական բնութագիրը խելամիտ էր, բոլոր պարամետրերը հաշվարկված էին և ամենակարևորը, որ մենք կարողանում էինք երաշխիքը պահպանել մեքենաների վրա և ունենալ նորմալ շահագործում: Մենք մասնակցել ենք այդ տենդերին և շահել ենք, մեքենաներն էլ մատակարարել ենք»,- ասաց նա:

Թե իրենցից բացի ուրիշ ինչ ընկերություններ են մասնակցել տենդերին, Վահե Գզրարյանը տեղյակ չէ: Հարցին, թե ինչո՞ւ են հենց իրենք շահել, երբ նման պայմանների դեպքում մրցակցությունը կարող էր թեժ լինել, Գզրարյանը պատասխանեց, որ եղել է նաև ժամանակային սահմանափակում՝ մատակարարումը պետք է կատարվեր մինչև մարտի 1-ը, դա, հավանաբար, ոչ բոլոր բրենդներն են կարողացել ապահովել: Գզրարյանի խոսքով՝ իրենց դեպքում ևս շատ դժվար է եղել, բայց կարողացել են անել:

Ստացվում է, որ նախորդ գնումից դժգոհ մնացած պետությունը երկրորդ մրցույթի համար ավելի խելամիտ պահանջներ է ձևակերպել, և հնարավոր է՝ ստանա ավելի որակյալ մեքենաների պարկ, իսկ նախորդ գնման մանրամասները պետք է դառնան քննության առարկա։

Ի դեպ, ոստիկանությունը ԶԼՄ հարցումներին պատասխանելիս հաստատել է, որ նախորդ գնումով ձեռք բերված պարեկային ոստիկանության տասնյակ մեքենաներ այս պահին խնդիր ունեն և չեն շահագործվում: Ինչպե՞ս է մեկ տարվա ընթացքում նման խնդիր առաջացել, արդյոք Skoda մակնիշի մեքենաները բավարարե՞լ են մրցույթի տեխնիկական պահանջները,  եթե ոչ, ապա ովքե՞ր են հավանություն տվել գնման այդ գործարքին. այս հարցերի շուրջ այս պահին պաշտոնական որևէ այլ տեղեկություն առկա չէ։

 

 
Հետևեք մեզ Telegram-ում
Հետևեք մեզ YouTube-ում
Websiite by Sargssyan
Հետևեք մեզ Facebook-ում https://www.facebook.com/ZhamLratvakan