Պարտված ազգերի առանձնահատկությունները․ քննարկում (տեսանյութ) Բաքուն, Փաշինյանը և «անաչառ» Էրդողանը պատրաստում են Հայաստանի անվերապահ կապիտուլյացիայի տեքստը ՔՊԿ-ն վախենում է արտահերթ ընտրություններից
2
Իսրայելը էլ ավելի հզոր գրոհների կենթարկվի, եթե պատասխանի Իրանի գործողություններին․ ԻԻՀ պահապանների կորպուս Իրանն ավելի քան 100 բալիստիկ և թևավոր հրթիռ է արձակել Իսրայելի ուղղությամբ Իսրայելը ոգևորել է Ալիևին․ ի՞նչ հարված սպասել․ Երվանդ Բոզոյան (տեսանյութ) «Կարմիր կետագծերով» թալան. Անդրանիկ Թևանյան Տեղի կունենա Սոնա Աղեկյանին Երևանի ավագանու մանդատից ապօրինի զրկելու դատավարությունը Մտնում ենք մեր պայքարի հաղթանակի և հույսի փուլ․ Բագրատ Սրբազանի կոչը ժողովրդին Պարեկային ծառայությունը իշխանության քաղաքական պայքարի մեջ դերակատար է․ Գեղամ Մանուկյան Գրիգորի Մինասյանը հրաժարական է տվել Բաքուն Արցախի ռազմաքաղաքական ղեկավարությանը նոր մեղադրանք է առաջադրել Խորհրդարանական քառօրյան մեկնարկեց․ օրակարգում 19 հարց է Պատերազմ Արցախում
Իսրայելը Իրանին սպառնում է պատասխան հարված հասցնել հրթիռային հարձակման համար Իրանական վրիժառության գործողությունը տեղի ունեցավ Իսրայելի ուղղությամբ հուժկու հրթիռային հարվածով. իրանագետ Իսրայելը էլ ավելի հզոր գրոհների կենթարկվի, եթե պատասխանի Իրանի գործողություններին․ ԻԻՀ պահապանների կորպուս ԲԿ-ից կալանավորված անձ է փախել Իրանն ավելի քան 100 բալիստիկ և թևավոր հրթիռ է արձակել Իսրայելի ուղղությամբ Հայաստանն այսօր ունի կոմպլեմենտար քաղաքականության մեծ հնարավորություն Փաշինյանը հայտարարեց, որ Հայաստանը գտնվում է արտաքին կառավարման ներքո. Ալեն Ղևոնդյան Պարտված ազգերի առանձնահատկությունները․ քննարկում (տեսանյութ) Իսրայելը ոգևորել է Ալիևին․ ի՞նչ հարված սպասել․ Երվանդ Բոզոյան (տեսանյութ) Ովքե՞ր են մեր երկրում թրքամետները․ «Կարճ ասած» Եկեք մոլորության մեջ չընկնենք. թուղթը երբեք խաղաղություն չի նշանակում․ Արմեն Գևորգյան «Կարմիր կետագծերով» թալան. Անդրանիկ Թևանյան Տեղի կունենա Սոնա Աղեկյանին Երևանի ավագանու մանդատից ապօրինի զրկելու դատավարությունը Հարավային Կովկասում մեծ պատերազմի հավանականությունը ցածր է. Տիմոֆեյ Բորդաչև Մտնում ենք մեր պայքարի հաղթանակի և հույսի փուլ․ Բագրատ Սրբազանի կոչը ժողովրդին Բաքուն, Փաշինյանը և «անաչառ» Էրդողանը պատրաստում են Հայաստանի անվերապահ կապիտուլյացիայի տեքստը Պարեկային ծառայությունը իշխանության քաղաքական պայքարի մեջ դերակատար է․ Գեղամ Մանուկյան ՔՊԿ-ի հերթական խայտառակ շինթույլտվությունը (տեսանյութ) ՔՊԿ-ն վախենում է արտահերթ ընտրություններից ՊՆ-ն մանրամասներ է հայտնել ռմբակոծվող Լիբանանում հայ խաղաղապահներից Պապոյանը կձգի, Սեդա Սաֆարյանը կձգի, Քլոյանը չի ձգի՞. Սևակ Հակոբյան ՍԴ-ն փորձում է քողարկել այն զիջումները, որոնք առաջիկայում հնարավոր է ներկայացվեն ՀՀ-ին. Արծվիկ Մինասյան «Օրենքով գող»-ի մասնակցությամբ միջադեպեր` Արմավիրում Լիբանանում զոհերի թիվը գերազանցել է հազարը, կա մեկ մլն տեղահանված Ձախողված պետության ժպիտը, պատերազմը՝ արևմուտքի բիզնես. Արթուր Խաչիկյան Գելի գլխին Ավետարան. «Փաստ» Սահմանադրական դատարանի սեպտեմբերի 26-ի որոշումը հակասահմանադրական է․ Գոհար Մելոյան Ես ծնկի իջա ավելի քան հազար տարի այս տաճարում պահվող սուրբ մասունքների առջև․ Նիկոլայ I-ի այցը Էջմիածին ու Երևան Կարո՞ղ եք հստակ ասել, թե ո՞ր թվականից այլևս չենք ունենա բարձրագույն կրթություն չունեցող պարեկ․ Խամոյանը՝ ՆԳ փոխնախարարին (տեսանյութ) Գրիգորի Մինասյանը հրաժարական է տվել

Երասխ-Ջուլֆա-Օրդուբադ-Մեղրի-Հորադիզ երկաթուղու վերջնանպատակը Նախիջևանի միլիտարիզացիան է

Էներգետիկ անվտանգության ինստիտուտի տնօրեն Վահե Դավթյանը Sputnik Արմենիայի եթերում անդրադարձել է Երասխ-Ջուլֆա-Օրդուբադ-Մեղրի-Հորադիզ երկաթուղու գործարկման խնդրին և դրանով պայմանավորված լոգիստիկ հարցերի տնտեսական ու քաղաքական գործոններին։

Այն, ինչ մեզ իշխանության կողմից ներկայացվում է պատերազմից մեկ տարի անց` որպես համալիր և բազմակողմանի ապաշրջափակման հեռանկար, և որի մասին խոսում է Նիկոլ Փաշինյանը, իրականում ենթադրում է ընդամենը մեկ կոմունիկացիա։ Sputnik Արմենիայի հետ զրույցում նման տեսակետ հայտնեց Էներգետիկ անվտանգության ինստիտուտի տնօրեն Վահե Դավթյանը։
 

«Կարող ենք այսօր փաստել, որ մի շարք ուղղություններ, որոնք կարող են բխել Հայաստանի տրանսպորտային շահից (առնվազն գոնե հանրային մակարդակում այդ մասին չի հայտարարվում), օրակարգում չկա։ Խոսքը մասնավորապես վերաբերում է Իջևան–Ղազախ երկաթուղու հնարավոր վերաբացմանը, ինչի շուրջ ևս եղել են խոսակցություններ պաշտոնական մակարդակում, սակայն այսօր այդ երկաթուղին, որը քիչ թե շատ կարող է տեղավորվել մեր տրանսպորտային շահի մեջ, փաստորեն օրակարգից բացակայում է, մինչդեռ կարող էր ՀՀ–ի համար ելք ապահովել դեպի Հյուսիսային Կովկաս»,– նշեց Էներգետիկ անվտանգության ինստիտուտի տնօրենը։

Դավթյանի խոսքով`եթե հարցը դիտարկենք աշխարհաքաղաքական կտրվածքով, ապա տրանսպորտային պատերազմի շրջանակում մենք տեսնում ենք երկու մեծ մեգանախագծերի բախում` Հյուսիս–հարավ և Արևելք–արևմուտք։
 
Ըստ նրա` այն լոգիստիկան, որի մասին հայտարարում է Նիկոլ Փաշինյանը և նշում, որ ձեռք են բերվել ինչ–ինչ պայմանավորվածություններ, առավելապես տեղավորվում է Արևելք–արևմուտք մեգանախագծի ռազմավարության մեջ, մինչդեռ ավանդաբար Հայաստանի տրանսպորտային շահը խարսխված է եղել Հյուսիս–հարավ լոգիստիկայի վրա, քանի որ այդ կոմունիկացիան կարող էր անցնել ամբողջ Հայաստանի տարածքով` ելք ապահովելով դեպի Սև ծով, և այդ դեպքում Հայաստանը կլիներ կարևոր միջանցք Սև ծովն ու Պարսից ծոցն իրար կապող մուլտիմոդալ միջանցքի ձևավորման համար։
 

«Արևելք–արևմուտք լոգիստիկան 1990–ականներից ի վեր դիտարկվել է որպես նախագիծ, որի հիմնական բենեֆիցիարներն են առավելապես Արևմուտքն` ի դեմս եվրոպական մի շարք երկրների, իսկ մեր տարածաշրջանում`Ադրբեջանն ու Թուրքիան։ Հիմքերը չկան ակնկալելու, որ այս երկաթուղու վերաբացումից մենք կարող ենք ունենալ լուրջ տնտեսական շահ, որովհետև լոգիստիկ և կոմերցիոն առումով այդ ենթակառուցվածքի օգտագործումը Հայաստանի ելքը դեպի Ռուսաստան ապահովելու համար նպատակահարմար չէ»,– նշեց Էներգետիկ անվտանգության ինստիտուտի տնօրենը։

 
Դավթյանը վկայակոչեց փորձագետների տեսակետը, ըստ որի` շատ ավելի նպատակահարմար է օգտվել Վերին Լարսից, քան գնալ ռիսկերի ճանապարհով։
Ըստ նրա`վերոհիշյալ երկաթուղու վերաբացումը Թուրքիայի ու Ադրբեջանի համար նախևառաջ ունի քաղաքական, գեոռազմավարական նշանակություն և ուղղված չէ առևտրաշրջանառությունն այդ երկրների միջև ապահովելուն, որովհետև կա Բաքու Թբիլիսի– Կարս երկաթուղին, հետևաբար Երասխ-Ջուլֆա-Օրդուբադ-Մեղրի-Հորադիզ երկաթուղու շրջանակում վերջնական նպատակը Նախիջևանի միլիտարիզացիան ու ռազմական սնուցումն է, ինչը տեղավորվում է Թուրքիայի մեծ շահի մեջ։

Մանրամասները՝  Sputnik Արմենիա-յում:
Հետևեք մեզ Telegram-ում
Հետևեք մեզ YouTube-ում
Websiite by Sargssyan
Հետևեք մեզ Facebook-ում https://www.facebook.com/ZhamLratvakan