Երևանն անտերության մատնելու մաստեր կլասս (տեսանյութ) Փաշինյանական Հայաստանի «ինքնիշխանությունը» չպետք է տարածվի «Զանգեզուրի միջանցքի» վրա Աշխատող անվտանգային համակարգն, իր բոլոր բաղադրիչներով, ու այս կառավարությունն անհամատեղելի երևույթներ են
18
Դավիթաշենում Եղվարդի խճուղին անցել է ջրի տակ Երևանը կրկին Վենետիկի է վերածվել Աղետն անխուսափելի է դառնում. Արարատ Միրզոյանը և Էրդողանը կհանդիպեն ՍԴ-ն իրականացրել է մի գործընթաց, որի իրավունքը չուներ. դա կոչվում է պետական հեղաշրջnւմ. Օրբելյան Ալեն Սիմոնյանի՝ քաղաքացու վրա թքելը հիշեցնելը ԱԺ-ն այսուհետ համարում է լկտի պահվածք Խոսքը մի քանի միլիոն դոլարի մասին է․ինչ կապ ունի Աղազարյանի որդին Զելենսկու «Հաղթանակի պլանը» և Փաշինյանի «Խաղաղության խաչմերուկը» ճանաչվել են քույր ծրագրեր. Անդրանիկ Թևանյան Զելենսկու «Հաղթանակի ծրագիրը» նման է «Պարտության ծրագրին», իսկ իր «խաղաղության բանաձևը»՝ Փաշինյանի «խաղաղության խաչմերուկի» նմանակներից է Որքան շատ փող են հատկացնում քաղաքային իշխանությանը, այնքան վիճակն ավելի անմխիթար է դառնում.Մանուկ Սուքիասյան Փաշինյանի Մհեր Գրիգորյանը գործուղվել է Մոսկվա Պատերազմ Արցախում
Դավիթաշենում Եղվարդի խճուղին անցել է ջրի տակ Երևանը կրկին Վենետիկի է վերածվել Երևանն անտերության մատնելու մաստեր կլասս (տեսանյութ) Փորձում են իրականացնել պլան Բ-ն․ Ի՞նչ կա Անդրանիկ Քոչարյանի մտքին․ «Կարճ ասած» Բարձրաստիճան պաշտոնյայի որդին հարվածներ է հասցրել պարեկին, բայց նրան չեն ձերբակալել. հաղորադգրություն Աղետն անխուսափելի է դառնում. Արարատ Միրզոյանը և Էրդողանը կհանդիպեն Ողջ աշխարհի քրիստոնյաներն աղոթք կբարձրացնեն հանուն Հայաստանի և հայրենազրկված արցախահայերի ՍԴ-ն իրականացրել է մի գործընթաց, որի իրավունքը չուներ. դա կոչվում է պետական հեղաշրջnւմ. Օրբելյան Ալեն Սիմոնյանի՝ քաղաքացու վրա թքելը հիշեցնելը ԱԺ-ն այսուհետ համարում է լկտի պահվածք Նիկոլի գալով Ադրբեջանը «ջեքփոթ» է բռնել. Լևոն Քոչարյան Փաշինյանական Հայաստանի «ինքնիշխանությունը» չպետք է տարածվի «Զանգեզուրի միջանցքի» վրա Խոսքը մի քանի միլիոն դոլարի մասին է․ինչ կապ ունի Աղազարյանի որդին ՔՊ-ի ասֆալտապատման ձախողումը և բյուջեի մսխումը (տեսանյութ) Փաշինյանը կարող է համաձայնել Թուրքիայի պայմաններին․ Ալեքսանդր Դուդչակ (տեսանյութ) ՀՀ ղեկավարությունը չունի ռազմավարություն և տեսլական․ Երվանդ Բոզոյանի հարցազրույցը EADaily-ին Աշխատող անվտանգային համակարգն, իր բոլոր բաղադրիչներով, ու այս կառավարությունն անհամատեղելի երևույթներ են Անվտանգության աշխատակիցը մոտենում է թիկունքից և Ռուբեն Հակոբյանի ուսից քաշում. Տեսանյութ Մի ճանապարհ կա Անկախության հռչակագիրը պահելու՝ օր առաջ ազատվել այս չարիքից. Ռուբեն Հակոբյան. Տեսանյութ Անկախությունը չի կարող չեղարկվել, շրջանցվել՝ անկախ նրանից, թե ՍԴ ինչ որոշման մեջ ինչ կգրվի. Կոչուբաև. Տեսանյութ «Իմ Ամերիա, իմ Հայաստան». Ամերիաբանկի նոր նախագիծը (տեսանյութ) Զելենսկու «Հաղթանակի պլանը» և Փաշինյանի «Խաղաղության խաչմերուկը» ճանաչվել են քույր ծրագրեր. Անդրանիկ Թևանյան Վարդան Օսկանյան. Ադրբեջանը Հայաստանին ոչինչ չի տալու ու աբսուրդային պահանջներ է դնելու «Ռոսպոտրեբնադզորն» առգարվել է ՀՀ-ում գրանցված սննդային կենսաբանորեն ակտիվ հավելումներ Ինչո՞ւ ինքը՝ Փաշինյանը չի արտագաղթել տապակած լոբու պատճառով Հորդորում ենք ճամփորդական փաստաթղթերի հետ կապված գործարքները ծրագրել նախապես. ՆԳՆ-ն՝ հերթերի մասին Բագրատ սրբազանն ԱԺ-ում ելույթն սկսեց չարի մերժման աղոթքով Զելենսկու «Հաղթանակի ծրագիրը» նման է «Պարտության ծրագրին», իսկ իր «խաղաղության բանաձևը»՝ Փաշինյանի «խաղաղության խաչմերուկի» նմանակներից է ՀՀ կառավարությունը ձեռնպահ մնաց սեպտեմբերի 27–ը որպես հիշատակի օր սահմանելուց «Որոշ լեռնային գոտիներում տեղումները կլինեն թաց ձյան տեսքով»․ Գագիկ Սուրենյան ՈւՂԻՂ. Խորհրդարանական լսումներ՝ Անկախության հռչակագրի վերաբերյալ

Ինչու՞ պիտի երևանցին վճարի Փաշինյանի և Ավինյանի անվերջ պոպուլիզմի համար, երբ կարող է իսկապես «խելացի» քաղաքի կառավարման ձևով լուծել բոլոր խնդիրները

Վերջերս Տիգրան Ավինյանը հայտարարեց 45 նոր մետրոյի վագոն և 250 էլեկտրական ավտոբուս գնելու ծրագրերի մասին:

Ինչո՞ւ է մետրոյին անհրաժեշտ 45 նոր վագոն, էլ ավելի շատ օդ տեղափոխելու՞ համար, երբ եղած վագոնները բավարար են մարդկանց տեղափոխման համար:

Ինչու՞ են այս մարդիկ երևանցիների հաշվին այսպիսի չհիմնավորված ու ծախսատար որոշումներ կայացնում:

Սակայն էլ ավելի խնդրահարույց  է 250 էլեկտրաբուսի գնման խնդիրը:Հիշեցնենք, որ մեկ էկեկտրաբուսն այսօր արժե մոտ 400 000 դոլար: Իսկ դա նշանակում է, որ Ավինյանը պատրաստվում է մեր՝երևանցիներիս հաշվին ծախսել հերթական 100 մլն դոլարը:

 

                             Մի քանի դիտարկում էլեկտրաբուսների մասին

Էլեկտրական ավտոբուսները, ինչպես էլեկտրական մեքենաները, նոր են հայտնվել զանգվածային օգտագործման մեջ։ Եվ ամեն տարի դրանք բարելավվում են: Այս տեխնիկայի ամենակարևոր և թանկ տարրը մարտկոցն է՝ դրանից բխող խնդիրներով՝ 

-լիցքավորման ժամանակը,

-աշխատանքային ժամանակը,

- մեքենայի ծառայության ընդհանուր ժամկետը: 

Դեռևս փորձարկում անցնող այս մեքենաների ներկրումը ենթադրում է համապատասխան ենթակառուցվածքների առկայություն՝ տրանսպորտային համակարգի համալիր փոփոխություններին զուգահեռ:  Իսկ մեր քաղաքը ներկայումս դրան բացարձակապես պատրաստ չէ:            

Մինչև այդ մեքենաների ներկրումը, տրանսպորտային համակարգում առնվազն հետևյալ փոփոխությունները պիտի իրականացվեն: 

Առաջին՝ հավասարաչափ բեռնել և բաշխել բոլոր տրանսպորտային ուղիները:

Երկրորդ՝  ազատվել  բոլոր հին ու նոր միկրոավտոբուսներից՝ GAZelle, Hyundai, Higer:

Երրորդ՝ կառուցել դեպոներ քարշիչ ենթակայաններով:

Չորրորդ՝ կազմակերպել հատուկ ուղիներ միայն տրանսպորտային միջոցների համար:

Հինգերորդ՝ ներդնել ուղեվարձի միասնական վճարային համակարգ:             

Միայն այս քայլերից հետո էլեկտրաբուսների շահագործումն արդյունավետ կլինի: Իսկ Ավինյանի ներկայիս որոշումները բացառապես պոպուլիզմի տիրույթից են, այն էլ մեր՝ երևանցիներիս հաշվին:            

Երևանի տրանսպորտային ոլորտում առաջնային խնդիր է ստորգետնյա և վերգետնյա ավտոկայանատեղերի կառուցումը, ինչը կձերբազատի փողոցները երթևեկության գծերը զբաղեցնող մեքենաներից՝ հնարավորություն տալով հանրային տրանսպորտի համար առանձնացված գծերի գործարկման համար, որից կարող են օգտվել նաև տաքսիները: Ընդհանուր գնահատականով, ողջ քաղաքով այդ ավտոկայանատեղերի կառուցման գումարը հենց մոտ 100 մլն դոլար է: Մեքենաներն ավտոկայանատեղիներ տեղափոխելուց հետո միայն հնարավորություն կունենանք ձևավորել հանրային տրանսպորտի համար առանձին ուղիներ: Սա նախապայման է  քաղաքում ժամանակակից տրանսպորտային համակարգի ներդրման համար՝ իր ուղեվարձի միասնական վճարային համակարգով: Էլեկտրական տրանսպորտի ներկրումը, մետրոյի նոր կայարանի կառուցումը և գծի ընդլայնումը կարող են արդյունավետ լինել միայն համալիր տրանսպորտային համակարգի գործարկման դեպքում:            

Հենց այս ճիշտ հերթականությամբ է հնարավոր վերափոխել քաղաքի ողջ տրանսպորտային համակարգը, որպեսզի մեր քաղաքացին վերջապես օգտվի ժամանակակից տրանսպորտից, այդ համակարգում կիրառվեն ինտերնետային տարբեր ծրագրեր՝ Յանդեքս տրանսպորտ և այլն:           

Բայց այս ամենն իրականություն դարձնելու համար ոչ թե խոստումներ շռայլող պոպուլիստներ են անհրաժեշտ, այլ լուրջ տրանսպորտի մասնագետներ, ովքեր հիմնարար ու հեռանկարային որոշումներով և ծրագրերով  կկարողանան ամբողջովին վերափոխել մեր քաղաքի ողջ տրանսպորտային համակարգը: 

Արմեն Միքայելյան

Հ.Գ. «Մայր Հայաստան» դաշինքի ծրագրում քաղաքի տրանսպորտի բարեփոխման հատվածում, հենց այդ տրամաբանությունն է դրված, որտեղ առաջնային է համարվում «խելացի» քաղաքի կառավարման մոդելի ներդրումը՝ դրա բոլոր տարրերով ու լուծումներով:   

 

Հետևեք մեզ Telegram-ում
Հետևեք մեզ YouTube-ում
Websiite by Sargssyan
Հետևեք մեզ Facebook-ում https://www.facebook.com/ZhamLratvakan