Լևոն Քոչարյանը՝ ընդդիմության և ընդդիմության ընդդիմության մասին (տեսանյութ) Հնարավոր է` ՌԴ-ն ու Իրանն առաջիկայում նոր պայմանագիր ստորագրեն. Զատուլին Հասել ենք մի եզրագծի, որից այն կողմ քաղաքական սպանություններն են. Հովհաննես Խուդոյան (տեսանյութ)
19
Կմասնակցի՞ «պառադին» Հայաստանի... Իսրայելը հրթիռային հարված է հասցրել Իրանին Հայաստանում մամուլի ու խոսքի ազատությունը վտանգված են. EFJ Հանրության քաղաքական ու շրխկան «ապտակը» Նիկոլ Փաշինյանին ու նրա մարդատյաց իշխանությանը Հայաստանի իշխանություններից ակնկալում ենք հստակ արձագանք այս տեղեկատվության վերաբերյալ․ Զախարովա Ավինյանը փաստացի քաղաքապետի իր կերպարն օգտագործեց ընտրություններում իր շանսերը մեծացնելու համար․ Freedom House Սամվել Վարդանյանի դատական գրավի համար դրամահավաքի մեկնարկից հաշված րոպեներ անց արդեն հանգանակվել է 2,5 մլն դրամ Կառավարության դիմաց ակցիա է՝ ընդդեմ տարածքային հանձնումների Ի՞նչ է կատարվում Վրաստանում և ինչպես այն կարող է ազդել Հայաստանի վրա Նոր ռեկտոր, համաձայնագրեր, պետգույքի վաճառք․ Կառավարության նիստը Պատերազմ Արցախում
Շուշիում ոչնչացվել է 177-ամյա Սուրբ Հովհաննես Մկրտիչ եկեղեցին Իրանը հերքում է պայթյունների և հրթիռային հարվածների լուրերը Տեսահոլովակի պրեմիերա. Լիլիթ Հովհաննիսյան & GASOIIA-Ուշ ա Բաքուն հրաժարվե՞լ է Սահմանադրությունը փոխելու պահանջից. ՀՀ ԱԳՆ-ի մեկնաբանությունը Հայաստանում դպրոցներ են փակվում. Փաշինյանը խաբել է մաս 202 Լևոն Քոչարյանը՝ ընդդիմության և ընդդիմության ընդդիմության մասին (տեսանյութ) Կմասնակցի՞ «պառադին» Հայաստանի... Ինչո՞ւ ուղղաթիռով Հնարավոր է` ՌԴ-ն ու Իրանն առաջիկայում նոր պայմանագիր ստորագրեն. Զատուլին Ինչպե՞ս են այս տարի նշելու քաղաքացու օրը Հիվանդանոցներում պետպատվերով բուժումները կասեցվել են Հասել ենք մի եզրագծի, որից այն կողմ քաղաքական սպանություններն են. Հովհաննես Խուդոյան (տեսանյութ) Ո՞նց կարելի է դավաճանությունը ներկայացնել որպես փրկություն. գնդակահարության արժանի է այդ իշխանությունը. Աջապահյան Իսրայելը հրթիռային հարված է հասցրել Իրանին Կայծակը հարվածել է Աբու Դաբի-Երևան չվերթի օդանավին, ճաքել է պատուհաններից մեկը Սամվելը եթե քաղբանտարկյալ չէ, ապա միանշանակ քաղհալածյալ է․ Կարեն Վրթանեսյան Ադրբեջանը քանդել է Շուշիի Կանաչ ժամը Հայաստանում մամուլի ու խոսքի ազատությունը վտանգված են. EFJ Դավիթ Տոնոյանը կշարունակի մնալ կալանքի տակ ՀՀ ոստիկանության համար նամազը դարձել է պարտադիր. թուրքերը բացահայտ են խաղում (տեսանյութ) Ի՞նչ է կատարվել Ոսկեպարում և ինչ է իրականում նշանակում վերջին այցը. «Կարճ ասած» (տեսանյութ) Սամվելը քաղաքական հետապնդման զոհ է, նրա նկատմամբ տեղի է ունեցել քաղաքական բեսպրեդել. Գոռ Սարգսյան Հանրության քաղաքական ու շրխկան «ապտակը» Նիկոլ Փաշինյանին ու նրա մարդատյաց իշխանությանը Ալիևն ու Փաշինյանը վերջակետ դրեցին հակահայկական արարի 1-ին փուլին. ինչու ռուսական զորքը լքեց Արցախը Ղարաբաղի հայերը պետք է հնարավորություն ունենան վերադառնալ տուն. ՌԴ ԱԳՆ ներկայացուցիչ Որոշ քաղաքական և հասարակական գործիչներ խեղաթյուրել են Մայր Աթոռի հայտարարությունը. քահանա Արթենյան Ինչու էր Փաշինյանը հրահանգել Սամվել Վարդանյանի դեմ հանցագործություն իրականացնել Հայաստանի իշխանություններից ակնկալում ենք հստակ արձագանք այս տեղեկատվության վերաբերյալ․ Զախարովա Միջազգային զեկույց՝ Հայաստանում պաշտոնյաների կոռուպցիայի մասին Ավինյանը փաստացի քաղաքապետի իր կերպարն օգտագործեց ընտրություններում իր շանսերը մեծացնելու համար․ Freedom House

Դավոսյան տվյալներն ու հայկական կրթական իրականությունը

Օրերս Դավոսյան հայտնի ֆորումում հրապարակվեց մի զեկույց, որտեղ Հայաստանն ընդհանուր կրթական ցուցանիշներով 118 երկրների մեջ զբաղեցնում է 109-րդ տեղը։

Ինչպես կրթության փորձագետ Սերոբ Խաչատրյանն է փաստում 2013-ին Հայաստանն այդ ցուցակում 74-րդ տեղն էր զբաղեցնում, իսկ ‚ 2015-16-ին՝ 102-րդ։

Այս ցուացանիշները վկայում են, որ Հայաստանում կրթական համակարգը կայուն հետընթաց է ապրում: Խոսքը միայն ակադեմիական կրթության մասին չէ, այլև ամբողջ կյանքի ընթացքում կրթության:

Եթե նայենք զեկույցում հրապարակված տվյալները, ապա կարող ենք ասել, որ դպրոցները, քոլեջներն ու համալսարաններն ավելի բարենպաստ դիրքում են (118-ից 76-րդ տեղ), քան ամբողջ կյանքի ընթացքում կրթությունը և աճի հնարավորությունները (118 երկրի մեջ համապատասխանաբար՝ 114-րդ և 94-րդ տեղ)։ Սա նշանակում է, որ մեզ մոտ աշխատող մարդկանց մասնագիտական զարգացումը և կառավարման դպրոցների որակը, մեղմ ասած, թույլ է։

Այն, որ դպրոցներն ու համալսարաններն ավելի բարենպաստ դիրքում են, չի նշանակում, որ լավ վիճակում են: Առնվազն աբսուրդ է, որ բարձրագույն կրթության դիպլոմ ունեցողների թվով մենք աշխարհում 3-րդ տեղում ենք, իսկ համալսարանների որակով 76-րդ:

Սա նախ փաստում է, որ մարդիկ ստանում են դիպլոմ, բայց չեն ստանում բավարար կրթություն: Երկրորդ, կրթություն ստացածների զգալի հատվածն էլ սահմանափակվում է ակադեմիական ծրագրային կրթությամբ և չի աշխատում իր մասնագիտական աճի վրա:

Վերջին խնդրի արմատները թաքնված են ինչպես բուհական կրթական համակարգում, այնպես էլ աշխատաշուկայում: Հետևաբար բարեփոխումներ են պետք ո՛չ միայն ակադեմիական կրթօջախներում, այլև պրակտիկ դաշտում՝ դիպլոմներ շաղ տալուց, ուսուցչա-դասախոսական կազմի վերանայումից մինչև գործատուների սահմանած պահանջներ, աշխատավարձեր և «խնամի-ծանոթ-բարեկամ» երևույթի վերացում:

Այս խնդիրների մասին խոսելն արդեն իսկ առանձին հոդվածի թեմա է, և լավ կլիներ, որ Կառավարությունը՝ ի դեմս Կրթության նախարարության ոչ թե խոսեր կոռուպցիայի դեմ պայքարի մասին, այլ փորձեր ներդնել աշխարհում հաջողություն գրանցած կրթական համակարգերը կամ վերջինիս սահմանած սկզբունքները: Ֆինլանդիան այդ առումով հրաշալի օրինակ է: Դժվար չէ, օրինակ,  պետական մակարդակով կազմակերպել մեր լավագույն ուսուցիչների ու դասախոսների վերապատրաստումը Ֆինլանդիայում կամ այլ զարգացած կրթակարգ ունեցող երկրներում, դասավանդող մասնագետներ, կրթական խորհրդատուներ հրավիրել նաև այդ երկրներից:

Ինչպես ասում են, կարևորը կամքն է, մնացած ամեն ինչ ժամանակի հարց է: Մինչդեռ, մենք Կառավարության ծրագրում չենք տեսել նման մոտեցում, իսկ Կրթության նախարարության աշխատաոճում նման կամք:

Հասմիկ Գրիգորյան

Հետևեք մեզ Telegram-ում
Հետևեք մեզ YouTube-ում
Websiite by Sargssyan
Հետևեք մեզ Facebook-ում https://www.facebook.com/ZhamLratvakan