ՀՀԿ-ի քարոզարշավի անդրկուլիսային պատկերը (ԲԱՑԱՌԻԿ ՏԵՍԱՆՅՈւԹ)
Դիտել նաև
Քարոզարշավի համար ամենաշատ գումարը ծախսել է «Քաղաքացիական պայմանագիրը»՝ 474 մլն 924 հազար․ աղյուսակ
Քարոզարշավ օր 2. քաղաքական ուժերը արշավը շարունակում են հանդիպումների և ասուլիսների ձևաչափով
Քարոզարշավ օր 1. Հայտնի է քաղաքական ուժերի այցելությունների ժամանակացույցը
«Այո» քարոզարշավին նվիրատվություն կատարած 70 միլիոն դրամի 90%-ը ծախսվել է․ Հետք
Քարոզարշավի ժամանակ հրապարակայնորեն օգնություն ցույց տալը հակասում է օրենքին. «Ոչ»-ի կողմի հայտարարությունը
ՀՀԿ-ի քարոզարշավի անդրկուլիսային պատկերը:
Դավիթ Մարտոյանի ֆեյսբուքյան էջից: